«Этнопедагогика» пәні бойынша 1-межелік бақылаудың тест тапсырмалары



Дата01.02.2018
өлшемі409,01 Kb.
#37345
«Этнопедагогика» пәні бойынша 1-межелік бақылаудың тест тапсырмалары

$$$ 1А


Этнопедагогика қандай ғылымдармен байланысты?

A. педагогика, филология, логика

B. психология, әлеуметтану, саясаттану

C. математика, музыка, дүниетану

D. медицина, экология, мәдениет

E. галактика, сауат ашу, өзін-өзі тану

$$$ 2 С

Этнопедагогика ғылымы неше саладан тұрады?



A. 1

B. 5


C.2

D. 3


E. 4

$$$ 3А


Тәрбие беру тағылымдарын ата

A. нақыл-ақыл, өсиет-өнеге, қағида, білім-білік

B. ою-өрнек, спортттық ойындар, қонақ күту

C. ауыл-аймақ, ел-жұрт, тайпа

D. салт-сана, еңбек, қиял

E. халық, педагогикалық құрал, тәрбие, оқу

$$$ 4 С

Этнография ұғымына түсініктеме бер



A. белгілі бір халықтың, тайпаның өзіне тән ерекшелігі бар дүниетанымдық, тәрбиелік мәдени мұрасы, халықтық ғылым болып табылады

B. халықтық тәлім-тәрбиені, оның тәжірибесін қорытындылап жүйелейтін теориялық сипаттағы ғылым саласы.

C. белгілі бір халықтың экономикасын, қоғамдық және рухани мәдениетін тұрмысын зерттейді

D. этникалық қауым педагогикасының дамуын зерттейтін педагогикалық білімдердің жаңа саласы.

E. жас ұрпақтың денсаулығын сақтау, нығайту және дамыту жайындағы ғылым. 

$$$ 5 D.



Археология ғылымы нені зерттейді?

A. жас ұрпақты дамыту, тәрбиелеу және қалыптастыру проблемаларын зерттеу барысында педагогика ғылымы әлеуметтік орта мен тәрбие жайындағы мәліметтерді әлеуметтану ғылымы негізінен қарастырып, шешім қабылдайды. 

B. жас ұрпақтың денсаулығын сақтау, нығайту және дамыту жайындағы ғылым. 

C. бала организміндегі жоғарғы нерв қызметін, тыныс алу, қан және жүрек тамыр жүйесінің физиологиялық ерекшеліктерін қарастырады. 

D. Өткен ғасырдағы ескерткіштер арқылы халықтардың әдет-ғұрып, мәдениеті, тарихын зерттейді.

Ағайынды гектар

E.Белгілі бір халықтың экономикасын, қоғамдық және рухани мәдениетін, тұрмысын зерттейді. 
$$$6 Д

Абай қандай өлеңдерінде жастарды әдепті, тату болуға, сөз қадірін білуге, сабырлы, арлы, еңбекшіл, есте сақтау, көргеннен өнеге алу, нәпсіні ақылға жеңгізу, ұстамды болуға шақырады.


A. «Ата-анаға көз қуаныш», «Заманақыр жастары», «Сегіз аяқ»

B. «Желсіз түнде жарық ай», «Әсемпаз болма әрнеге»

C. Күз, қыс, жазғытұры

D. Кел балалар оқылық, «Сегіз аяқ»

E .Ғылым таппай мақтанба,

$$$7С


Қазақ топырағында ағартушылық идеялардың туын алғаш көтерген ғалым

A. М.Жұмабаев,

B. А.Байтұрсынов

C. Ш.Уәлиханов,

D. А.Құнанбаев

С. Б.Майлин

E. М.Дулатов

$$$ 8 А


Үлкенді сыйлау қандай әркектке жатады?

A. Әдеп

B. Әдет-ғұрып

C. Дәстүр

D. Салт

$$$ 9 Д


Ұлт—

A. ұзақ уақыт бойына қоғамда адамдар арасындағы қатынас сақталып ұрпақтан-ұрпаққа берілетін әлеумттік және мәдени мұралардың құрамды бөлігі.

B. Тарих барысында қалыптасып, ұрпақтан- ұрпаққа жалғасып отыратын әдет-ғұрыптар, салт-сана, қоғамдық тәртіп, заң, мұрат пен игілік, мінез-құлық қалыптары және т.б., қоғамда, ұлтта немесе жекелеген әлеуметтік топтарда ұзақ уақыт бойы сақталатын әлеуметтік-мәдени мұра элементтері.

C. Өзіне тән ерекшелігі бар сапалық қозғалыстың тур

D. ортақ тілі, қалыптасқан мәдениеті, біріктіруші салт-дәстүрлері мен діні бар адамдардың әлеуметтік бірлестігі

E. Туған елінің ар-намысын қорғау, ұлттық мұраларды қастерлеу

$$$ 10 А

Қазақ” деген терминнiң шығу тегiн, мән-мағынасын этимологиялық тұрғыдан қарастыр

A. “қаз” еркiн жүрушiлер”,  “ер жүрек ерiктiлер”, “көтерiлiс жасап, өз еркiмен кетушiлер”

B. “хибай”, “хузақи”

C. “ұлыс”

D. . “батыр”

E. “шымыр”
$$$11 E.

Этнопедагогикалық әдістер:

A. 1

B. 5


C.6

D.4


E. 9
$$$ 12 А

Халық педагогикасының негізгі мақсаты:

A.Өзінің бай тарихи тәжірибесіне сүйене отырып, келер ұрпақты еңбек сүйгіштікке, өнерге баулу, отбасы, ауыл-аймақ, Отанның ар-намысын қорғай білетін, жаны жайсаң, арлы азамат тәрбиелеу.

B. Адалдыққа, еңбекке

C. Шыдамдылыққа, қайраттылыққа

D.Мәдениеттілікке, қайырымдылыққа

E. Жомарттыққа, кеңпейілділікке
$$$ 13 А

Ұлттық салт-сананың қалыптасуының негізі:

А . ұлттық әдеп

B. ар-намыс

C. ерік-жігер

D.ой-сана

E. Білім-ғылым
$$$ 14 А .

Оқушыларға этномәдени білім берудің теориялық негіздері, этномәдени білім берудің жайы мен практикасы, оларға этномәдени білім беруді жүзеге асырудың жолдары кімнің еңбегінде көрніс тапқан?

А . Ж.Наурызбай

B. Ә.Табылды

C. З.Әбілова

D.Ж.Әбиев

E. А.Құдиярова
$$$ 15. С

Жеке тұлғаның дамуы мен қалыптасуының негізгі объективті факторлары:.

А . мектеп, отбасы, орта

B. тәрбие, білім, өнер

C. тұқым қуалаушылық, орта және тәрбие

D. ғылым, өнер, тәрбие

E. салт-сана, әдет-ғұрып

$$$ 16 Е


Балалар мен жастар ортасында аса тиімді тәрбие құралдары:

А.ертегілер

B. жаңылтпаштар

C. мақал-мәтелдер

D. шешендік сөздер

E. ойындар

$$$17 Д

Дастархан басына берілетін бата түрі



A. Той иесіне берілетін бата

B. Тілеу батасы

C. Тілек батасы

D. Ас қайыру батасы

E. Жол сапар батасы
$$$18 В
Кімнің әдеби мұрасынан халық ауыз әдебиетінің барлық нұсқаларына байланысты ойлы тұжырымдарды, тың мағлұматтарды табуға болады?

A. Қожа Ахмет Иассауи

B. Ш. Уәлиханов

C. Жүсіпбек Аймауытов

D. Ахмет Байтұрсынов

E. Сұлтанмахмұт Торайғыров

$$$19 В

«Манас» жырын өркениетті елдерге тұңғыш таныстырушы



A. Ж.Жабаев

B. Ш. Уәлихханов

C. Әл-Фараби

D. Т.Тәжібаев

E. М.Жұмабаев

$$$ 20 А


«Қыпшақ Сейітқұл» атты әңгіменің авторы

A. Ы.Алтынсарин

B. Ш. Уәлихханов

C. Әл-Фараби

D. Т.Тәжібаев

E. М.Жұмабаев

$$$ 21 Е Этнопедагогиканың әдістерін ата:

A. Сауалнама

B. Бақылау

C. Тестілеу

D. экспериментальды-эмперикалық

E. Фольклорды материалды зерттеу әдісі.

$$$ 22А

Тәрбие құралы ретінде өлең мен әннің рөлін жоғары бағалаған:



A. А.Құнанбаев

B. Ш. Уәлихханов

C. Жүсіпбек Аймауытов

D. Ахмет Байтұрсынов

E. Сұлтанмахмұт Торайғыров
$$$ 23Е

«Ата-анаға көз қуанышы», «Заманақыр жастары», «Сегіз аяқ» өлеңдерінің авторы

A. Сұлтанмахмұт Торайғыров

B. Ш. Уәлихханов

C. Жүсіпбек Аймауытов

D. Ахмет Байтұрсынов

E. А.Құнанбаев

$$$ 24 В


«Ұлы Дидактика» еңбегінің авторы

A. И.Г.Песталоции

B. Я.А.Коменский

C. К.Д.Ушинский

D. Жан-Жак Руссо

E. Адольф Дистервег

$$$ 25 C

«Cауап» сөзінің мағынасы

A. басқа этнос өкілдерінің бейтаныс өміріне мінез -

құлқына, салт - дэстүріне, сенімдеріне шыдамдылық білдіру.

B. Жақсылыққа құштарлық, жақсылыққа ниет етумен жасалынатын әрекет, игі сенім

C. Адамға, айуанға, табиғатқа жасалған жақсылық, ұлттық міндет

D. игі әдетпен, өміршең әдет-ғұрыппен қалыптасқан ұлттық мәдениеттің көрінісі, мәдени үрдістердің, имандылықтың тірек-негізі. E. - Дінге, болашаққа, игі іс-әрекеттің келешегіне сену, көрегендікке бейімдеу

$$$ 26. А

Этнопедагогика оқулығының тұңғыш авторы кім?

A. Г.А.Волков

B. Г.Виноградов

C. А.Байтұрсынов

D.Ә.Табылдиев

E.С.Қалиев

$$$ 27. А

Әкенің төртінші ұрпағы қалай аталады?

A. Шөпшек

B. Туажат

C. Шөбере

D.Немене

E.Немере

$$$ 28. А

Бата қай дәстүрге жатады?

A. Ырым


B. Тыйым

C.Сенім

D.Салт-дәстүр

E.Жөн-жоралғы

$$$ 29. А

Cізге ең жақын кім?

A. Дос

B. жолдас



C.Аға

D. тәрбиеші

E.Құда

$$$ 30. C



Кемтарға қайыр беру қай дәстүрге жатады?

A. Мейірімділік

B. имандылық

C.қайырымдылық

D. әдеп

E.ырым


$$$ 31. Е

X-XII ғасырдағы ағартушылықтар мен ой мақсаттардың алтын қазынасы:

A. Педагогика ғылымы

B. Педагогика тарихы

C.Оғызнама дастаны

D. Қорқыт ата кітабы

E.Даналық кітабы

$$$ 32. Д

Халыққа сөзбен әсер етудің тәсілдерін атап көрсет?

A. Наным-сенім арқылы

B. Мақал-мәтелдер айту

C. Жинақталған әңгімелер

D. Сезім мен санаға ықпал ету

E. Арнау-тілек өлеңдер арқылы

$$$ 33. С

Қазақ ертегілерін топтау түрлерін көрсет

A. Қиял-ғажайып ертегілер, тұрмыс-салт ертегілері

B. Аңдар, малдар туралы ертегілер

C. хайуанаттар туралы ертегілер, қиял-ғажайып ертегілер, тұрмыс-салтқа байланысты ертегілер,

батырлық ертегілер, күлдіргі ертегілер

D. Жәндіктер туралы ертегілер , өсімдіктер туралы ертегілер

E. Батырлық ертегілер, күлдіргі ертегілер



$$$ 34 С

Аңыз ертегілер кімдердің есімдерімен байланысты

A. Төле би, Қазыбек би, Әйтеке би

B. Қажымұқан, Төлеген Тоқтаров

C. Алдар көсе, Жиренше шешен, Қожанасыр

D. Жетіқарақшы, Жерұйық, Бозінген

E. Бауыржан Момышұлы, Абай Құнанбаев

$$$ 35 С

Басқа ұлтқа шек келтірмей өз ұлтынды шексіз сүю, ол-

A. Адамгершілік

B. Тәрбие

C. Ұлтжандылық

D. Ар-намыс

E. Ұят

$$$ 36 А

Мағжан Жұмабаевтың тәрбиеге байланысты еңбегі

A. Педагогика

B. Тарихи Рашида

C. Кодекс комунист

D. Ағайынды гектар

E. Асыл арналар

$$$ 37 Д.

Шешендік өнерді , тәлім- тәрбиенің тәрбиелік мәнін жоғары бағалаған ғалым

A. М.Қашқари

B. А. Құнанбаев

C. Әл-Фараби

D. Ш.Уәлиханов

E Қ.Жарықбаев

$$$ 38 Е

Әділет, дәулет, ақыл мен қанағат жайында жазған ғұлама

A. З. Бабыр

B. А. Яссауи

C. М.Қашқари

D. С.Сарай

E Ж. Баласағұн

$$$ 39 Д

Дастархан басына берілетін бата түрі

A. Той иесіне берілетін бата

B. Тілеу батасы

C. Тілек батасы

D. Ас қайыру батасы

E. Жол сапар батасы

$$$ 40 В

Қазақ халқының жаттап алу қабілетін, шешендік өнерін жоғары бағалаған қай ғалым?

A. А. Құнанбаев

B. Ш. Уалиханов

C. Ы. Алтынсарин

D. М. Әуезов

E. М. Дулатов

$$$ 41 А

Ы. Алтынсарин қазақтарға білім берудің басты құралы деп санады?

A. Мектеп

B. Қыздар училищесі

C. Орыс-қазақ мектептері

D. Орыс мектептері

E. Қазақ мектептері

$$$ 42 В

Сұлтанмахмұт Торайғыров мақсатқа жетудің нақты жолы деп санады-

А ақыл


B. еңбек

С қайрат

E. қанағат

Д . өнер


$$$ 43 С
« Қазақ халық әдебиеті » деген ғылыми еңбектің авторы кім?

А. Ы. Алтынсарин

В. С. Торайғыров

С. Х. Досмұхамедұлы

Е. Қ. Жұбанов

Д. Ш. Құдайбердіұлы


$$$ 44.С
« Қазақ балалар педагогикасы» деген ғылыми еңбектің авторы кім?


А. Ы. Алтынсарин

В. С. Торайғыров

С. Х. Досмұхамедұлы

Е. Қ. Жұбанов

Д. Ш. Құдайбердіұлы
$$$ 45.А

Назипа Құлжанованың қай еңбегі алтын қорға енгізілді?


А. Қазақ балалар педагогикасы

В. Мәдениет һәм ұлт

С. Жалпы психология

Е. Қазақ хрестоматиясы

Д. Педадагогика тарихы

$$$46. В

Қазақ халқының психологиялық ой толғаныс ерекшелігін ата.

А. үміт артып, тілек айтып , жұбатушы, сенім артушы.

В. тұспалдап, мақалдап, мақамдап, тақпақтап сөйлеу, жыр, терме, толғау, айтыс өнері

арқылы көзге көріну.

Е. бата, ырым, сый- сыяпат.

Д. тану, кулу, ренжу, талпыну, куаныш.


$$$ 47 Е

Қазақ этнопедагогикасы қашан қалыптаса бастады?

A. ХVІ ғ. аяғы

B. ХХІ ғ.басы

C. ХХ ғ. соңы

D. ХХ ғ. басы

E. ХІХ ғ. екінші жартысы

$$$ 48 A


«Этнос» сөзінің мағынасы.

A. белгілі бір жүйеге негізделген топ - ұжым

B. мемлекеттің құрылымы

C. әлеумет

D. тарих және табиғат

E. халық ауыз әдебиеті

$$$49 C

«Қазақ этнопедагогикасының теориялық негіздері мен тарихы» еңбегінің авторы кім?



A. Әбілова

B. Б.Қоянбаев

C. С.Қалиев

D. Т.Илина

E. Ш.Дүйсенбекова

$$$ 50.B


Қазақ халқының ұлттық бітімінің дарала көрінуін ғалымдар немен байланыстырады?

А. қазақтың тарихымен

B. қазақтың өз алдына мемлекет болуымен

C. халықтың тәлім тәрбиесімен

D. халықтың мәдени мұрасымен

E. тәлім - тәрбиемен

$$$ 51 A

Қазақтың ұлттық тәрбиесінде бала тәрбиелеуді неден бастаған?

A. заттың атын-атап, сан үйретуден

B. тарихты оқытудан

C. жанылықпаш айтумен

D. ғылымды үйретуден

E. ауыз - әдебиеттен

$$$ 52 E


Халық ана тілін ұлттық ойдың көрінісі ретінде қалай көрсете білді?

A. ана тілі кітабы арқылы

B. көрсете білмеді

C. халықтың мұралары арқылы

D. өлең арқылы

E. ауыз әдебиетін салт- дәстүрмен арқауластырып

$$$ 53 B

Сан үйретуді, тіл ширатуды, мақал - мәтелдерді дәстүрге айналдырып, қазақ халқы қандай дәстүрді қалыптастырды?

A. беташар

B. тілашар

C. көніл ашар

D. санамақ

E. ойын

$$$ 54 D


Салт - дәстүрдің ұлттық санаға арналған биігі?

A. салт-дәстүр

B. ақыл-ой

C. қиял


D. салт-сана

E. сана


$$$ 55 A

Қазақ халқының тәлім-тәрбиелік кредосы?

A. адамгершілік, ар, үлттық намыс

B. отанды сүю

C. ананы құрметтеу

D. досты құрметтеу

E. табиғатты аялау

$$$ 56 B


Ой маржаны, тәрбиенің ақ алмазы -

A. мақал-мәтелдер

B. шешендік сөздер

C. ұлттық тәрбиесі

D. әңгімелер

E. аңыздар


$$$ 57 C

«Қазақ тілінде қазақтың сары даласы, біресе желсіз түндей тынық, біресе құйындай екпінді тарихы, сары далада үдере көшкен тұрмысы, асықпайтын, саспайтын сабырлы мінезі - бәрі көрініп тұр» осы ойдың авторы кім?

A. Қоянбав (Педагогика 1992)

B. Ш. Дүйсенбекова (Педагогика 1990)

C. М. Жұмабаев (Педагогика 1992)

D. С. Қалиев (Педагогика 1990)

E. Е. Сағындықұлы (Педогогика)

$$$ 58 A


Қазақ халқының ұлттық ерекшеліктеріне сай қалыптасқан этнопедагогика ғылымының негізі?

A. халық педагогикасы

B. халықтар

C. педагогика

D. шешендік ойлар

E. ертегілер

$$$ 59 D

Қазақ халқының ұлттық тәрбие бастау негіздері қайдан басталады?

A. сақ дәуірінен басталады

B. қазақ дәуірінен басталады

C. ғұн дәуірінен басталады

D. сақ империясы кезімен ғұндар дәуірінен басталады

E. қаңлылардың мекен еткен кезінен басталады

$$$ 60 A


Қай кезден бастап, қазақтың тәлім тәрбиедегі этностық ерекшеліктері айқын көрінеді

A. Ұлы Түркі қағанатынан

B. Түркеш қағанатынан

C. 1552 жыцлдан бастап

D. 1781 жылдан бастан

E. XIII ғ. бастап

$$$61 C

Ежелгі түркілердің ауызекі поэзия дәстүрі бізге ІХ ғасырда ғұмыр кешкен ақын, әрі сазгер, небір тамаша күй шығарған кімнің есімімен байланысты?



A. Бұқар жырау

B. Асан қайғы

C. Қорқыт ата

D. Абай


E. Шәкәрім

$$$ 62 B


Халық педагогикасының арқауы?

A. шешендік сөздер

B. ауыз әдебиеті, жазба әдебиеті

C. беташар

D.тілашар

E. ертегілер

$$$ 63 D

Орта Азия мен Қазақстан территориясында үстемдік жүргізуіне байланысты қазақтың халық педагогикасына қандай мәдениет әсер етті?

A. Қытай мәдениеті

B. Үнді мәдениеті

C. Ресей мәдениеті

D. Араб мәдениеті

E. Жапон мәдениеті

$$$ 64 E


Жүсіп Баласағүнның еңбегін атаңыз

A. Қорқыт ата

B. Хибатуя ханайың

C. Даналық кітап

D. Диуани хикмет

E. «Құтадғу білік»

$$$ 65 A

Қожа Ахмет Иассауидің ұлы еңбегі?

A. Даналық кітабы

B. Құтты білік

C. Оғызнама

D. Қыпшақ тілінің сөздігі

E. Ақиқақ сыйы

$$$ 66 C


Махмұт Қашқаридың ұстаздық еңбегін көрсетіңіз

A. «Даналық кітабы»

B. «Тарихи Рашиди»

C. «Диуани Лұғат ат-түрік»

D. «Күлтегін»

E. «Биіге қаған»

$$$ 67 B

Әлемнің екінші ұстазы кім?

A. Аристотель

B. Әл-Фараби

C. Қорқыт ата

D. Ахмет Иассауи

E. Жүсіп Баласағұн

$$$ 68 E


Ғұламалардың дәлелдеуі бойынша білім беру мен нені біртұтас әрекет деп айтты.

A. оқыту


B. жұмыс жасау

C. ұстаз болу

D. өсиет айту

E. тәрбие беру

$$$69 B

Ұлттың мәдени негіздері, тәрбие мұрасы



A. тәрбие беру

B. этнопедагогика

C. жалпы педагогика

D. педагогика

E. мәдениет

$$$ 70 A


Қазақ халқының ХІХ ғасырдағы рухани мәдениетінің маңызды бөлігі

A. ағартушылық

B. тарих

C. мәдениет

D. этнопедагогика

E. әдеп


$$$ 71 E

Ұлттық мәдениет қалай қалыптасады?

A. білім арқылы

B. ой арқылы

C. оқу арқылы

D. сана-сезім арқылы

E. ұлттық тәрбие

$$$ 72 D


Ұлттың адамгершілікке, еңбекке, тіл мәдениетіне құштарлана тәрбиелейтін құдіретті құрал

A. қазақ тілі

B. мәдениеттану

C. этнопедагогика

D. жалпы әдебиет

E. педагогика

$$$ 73 D

ХVІІІ ғасырдан ХХ ғ. дейін қазақ халқының ұлттық тәрбиесіне, ұлттық білім беру ісіне кесір - кедергілердің пайда болуы неліктен?

A. кедергілер болған емес

B. қытаймен қарым-қатынаста болғандықтан

C. ақын-жазушылардың саны аз болғандықтан

D. XVIII-XX ғ.ғ. Ресейдің қол астында болғандық

E. мектеп болмағандықтан

$$$ 74 B


ХІХ ғ. ұлттың тәрбие беріп, мәдениетті дамытып, оқу білімге шақырып, мектептер ашуға ықпал еткен

A. Қожа Ахмет Иассауи

B. Абай Құнанбаев, Ыбырай Алтынсарин

C. Жүсіпбек Аймауытов

D. Ахмет Байтұрсынов

E. Сұлтанмахмұт Торайғыров

$$$ 82 A

«Этнопедагогика» пәні қай пәнмен тығыз байланысты?

A. педагогикамен

B. мәдениеттанумен

C. әдебиетпен

D. психологиямен

E. әлеуметтанумен

$$$ 75 D


Ғасырлар бойы қалыптасып, одан әрі кемелдене беретін ғылым

A. мәдениеттану

B. психология

C. экология

D. педагогика

E. этнопедагогика

$$$ 76 A

Ұлттың мәдени дәрежесін,рухани сапасын көрсетеді

A. ұлттық салт-сана

B. ұлттық мәдениет

C. ұлттық педагогика

D. ой-өріс

E. таным

$$$ 77 D


Әрбір ұлттың мәдени ірге негізі - әдеп, ұлттық заңның қолданысқа айналуы

A. салт


B. әдеп

C. сана


D. дәстүр

E. ой


$$$ 78 A

Ұлттық мәдениеттің дәстүрдегі бастау көрінісін көрсетіңіз

A. сәлемдесу

B. сыңсу


C. бесік жыры

D. бесік жыры

E. сыйласу

$$$ 79 E


Қазақ келіні сәлем ету кезінде инабаттылық көрсетіп, үлкенге шынайы күлімдеп, жылы шырай көрсеткені нені білдіреді

A. дұрыс жауап жоқ

B. тәртібін

C. қылығын

D. мінезін

E. мәдениеттілігінің дәрежесін

$$$ 80 E

Үлкеннің атына сыйласым мен ізеттілік белгісі ретінде қандай сыйласымдылық жұрнағы қосылған

A. тесе

B. ене


C. ете

D. есе


E. еке

$$$ 81 C


Кішілерге және балаларға айтылатын және тек қазақтарда ғана қолданылатын дәстүрлүк үрдіс

A. жаным


B. ботам

C. айналайын

D. күнім

E. айым


$$$ 82 D

Мына мақалдың жалғасын табыңыз «Халқыңды сүйсең, салтыңды.... »

A. аяла

B. ардақта



C. сақта

D. сүй


E. құрметте

$$$ 83A


«Өлмейтін өмір кілті - өмірде» деген сөздің авторын көрсетіңіз

A. Қорқыт ата

B. М.Жұмабаев

C. М.Дулатов

D. Шәкәрім Құдайбердиев

E. Абай Құнанбаев

$$$ 84 B

Нағыз ұстаз (хас қажып) аталған кім?

A. Ахмет Иассауи

B. Жүсіп Баласағұни

C. Қорқыт ата

D. Ахмет Байтұрсынов

E. Ыбырай Алтынсарин

$$$ 85 С


Қазақтың тұңғыш ғалымын атаңыз

A. А.Байтұрсынов

B. Әл-Фараби

C. Ш.Уалиханов

D. Ы.Алтынсарин

E. Ә.Табылдиев

$$$ 86 A

«Әліп-би» (1911ж), «Тіл құралы» (1913 ж) оқулықтарының авторы

A. А.Байтұрсынов

B. А. Құнанбаев

C. М.Жұмабаев

D. Ы.Алтынсарин

E. М.Дулатов

$$$ 87 E


«Көк байрақ», «Ел белгілері», «Ант беру», «Серт беру», «Уәделестік» т.б. қазақтың рәсімдері қандай дәстүрге жатады.

A. ұлттық рәсім

B. тойларға байланысты қолданылатын рәсім

C. тұрмыстық

D. ырым-тыйым

E. ұлттық рәсімдерді салтанатты түрде қастерлеу

$$$ 88 C

Қазақтың тұңғыш педагогы

A. М.Дулатов

B. Мұхамет Хайдар Дулати

C. Ы.Алтынсарин

D. А.Құнанбаев

E. А.Байтұрсынов

$$$ 89 D


Қазақ өнері және қазақ әйелдеріне білім беру мәселесі туралы еңбектерді жазған кім?

A. С.Садырбаев

B. Т.Тәжібаев

C. Х.Досмұхамедов

D. Н.Құлжанова

E. Б.Адамбаев


$$$ 90 Е

«Тоныкөк» жырындағы Жұқа қалыңдаса, (оны тек) алып бүктейді. Жіңішке жуандаса (оны тек) алып үзеді» деген жолдардың тәрбиелік мәні неде?

A. ғылым-білімге талпынуды дәріптейді

B. ата-текті сыйлауға тәрбиелейді.

C. шешендік өнерге баулиды

D. адамгершілік қасиеттерді сіңіртеді

E. бірлік, ынтымақтастыққа шақырады

$$$ 91 А


Бұл жырау, ұлы күйші, қыпшақ елінің данышпаны, ақылгөйі, өз жырлары арқылы «ажал уақыты жетпейінше, ешкім де өлмес» деген қағиданы дәріптейді.

A. Қорқыт ата

B. Бұқар жырау

C. Асан қайғы

D. Ақтамберді жырау

E. Тәттімбет жырау

$$$ 92 В

Әл-Фарабидің қай еңбегі ағылшынның атақты социолисі Томас Мордың еңбегінде негіз болған?

A. Бақытқа жол сілтеу

B. Қайырымды қала тұрғындары

C. Музыканың ұлы кітабы

D. Екінші ілім

E. Ғылымдарыдың шығуы
$$$ 93 D

Ғылымды үйрену үшін Әл-Фараби қандай шарт керек деп көрсетеді?

A. жеке бастың дұрыс тарбиесі

B. адам санасының дайындығы

C. адамгершілік қасеттер

D. адам арының тазалығы

E. талап пен шыдамдылық

$$$ 94 С


Әл-Фарабидың ойынша, адамның бақытқа жетуіне қажетті үш нәрсе:

A. қанағат, рахым, жігер

B. өнер, ғылым, еңбек

C. денсаулық, білім, еңбек

D. тәрбие,білім, сана

E. адамгершілік, ақыл-ой төзім

$$$ 95 А

«Диуани лұғат ат-түрік» еңбегінің авторы

A. Махмұд Қашғари

B. Жүсіп Баласағұни

C. Абай Құнанбаев

D. Қожа Ахмет Иассауи

E. Мұхаммед Хайдар Дулати

$$$ 96 Е


«Бұл дастан - мемлекетті басқару әдістерін, адамгершілік нұсқаларын, қоғамдық саяси мәні бар түрлі ережелер мен заңдарды, әдет - ғұрыптар нормасын қамтыған энциклопедиялық дәрежеде жазылған көркем туынды» (Н.Келімбетов). Кітаптің аты

A. Тарих-и Рашиди

B. Ақыр заман кітабы

C. Диуани Хикмет

D. Ғылымдардың шығуы

E. Құтты білік

$$$ 97 В

«Құтты білік» дастанында қарастырылатын төрт тәлімдік мәселелердің қатарына қайсысы жатпайды?

A. әділ заң

B. қамқор басшы

C. адал еңбек

D. ақыл-парасат

E. қанағат-нысап

$$$ 98 А


Бұл ғұлама адамгершілк тәрбиесінің негізі білімде деп баса көрсеткен. Оның біздің заманымызғы жеткен еңбегі - «Хибатул Хақайық» (Ақиқат сыйы) атты кітабы

A. Ахмет Иүгінеки

B. Ө.Тілеуқабылұлы

C. Әл-Фараби

D. Ахмет Иассуи

E. Махмұд Қашғари

$$$ 99 D

Түркістанда сопылық-тақуалық бағытты берік ұстанып, бізге аса қымбат тәлім-тәрбиелік өсиеттер қалдырған, 4 ғақлияны (Шариғат, Тариқат, Мағрифат, Хақиқат) бөліп көрсеткен ғұлама

A. Ахмет Иүгінеки

B. Ө.Тілеуқабылұлы

C. Әл-Фараби

D. Ахмет Яссауи

E. Махмұд Қашғари

$$$ 100 Е

Мұхаммед Хайдар Дулати өз еңбектерінде нені уағыздайды?

A. 5 нәрседен қашық, 5 нәрсеге асық болуды

B. жұмаққа жету жолдарын

C. бағытқа жетуге 3 нәрсенің (денсаулық, білім, еңбек) керектігін

D. мемлекет болу қағидаларын

E. адамның басында болатын 7 түрлі күнәдан сақ болуды

$$$ 101 D

Шипагер ғалым Ө.Тілеуқабылұлының сөзін толықтыр:

не тәтті? ... тәтті?

не мерей? ... мерей

не ләззат? ... ләззат

A. жан, тіл, денсаулық

B. жар, бала, тыным

C. тән, ана, құдай қосқан қосақ

D. жан, бала, құдай қосқан қосақ

E. қиял, дана, құдай берген бақ

$$$ 102 В

Ө.Тілеуқабылұлы психологиялық темпераментті (бейімдеулік) 6-ға бөлген: ыстықтық, суықтық, аңғақтық суықтық,буылмалы, уылмалы, ...

A. уылмалы қоюлық

B. аңғақтық қоюлық

C. буылмалы ыстықтық

D. аумалы төкпелі

E. ыстық – суық

$$$ 103 А

Қазақ жерінде алғашқы хрестоматияны шығарған жаңашыл педагог

A. Ы.Алтынсарин

B. А.Байтұрсынов

C. А.Құнанбаев

D. Ш.Уәлиханов

E. М.Жұмабаев

$$$ 104 С

Ы.Алтынсаринның айтуынша, «бала бір нәрсені білмей қалса, оған кінәлі ...»

A. баланың зейінсіздігі

B. материал жетіспеушілігі

C. ұстаздың түсіндіре алмауы

D. табиғат қолайсыздығы

E. сабақтың бала жасына сай еместігі

$$$ 105 Е

«Мұсылмандықтың тұтқасы» кітабында Ы.Алтынсарин нені «күнә» деп көрсеткен?

A. айта білген сөзді жаза алмау

B. жалған «молда» болу

C. жазу мәдениетін сақтамаудан

D. қыз баланы оқытпауды

E. түсінбей жаттауды

$$$ 106 В

Ы.Алтынсарин сынып-сабақ жүйесінің мерзімін қанша айға белгілейді?

A. 3

B. 7,5


C. 10

D. 4,5


E. 9

$$$ 107 D

Ы. Алтынсаринның тәрбиеге байланысты артынан қалдырған қанатты сөзі:

A. «Жұқаны бітеу оңай, жіңішкені үзу оңай»

B. «Оқу - инемен құдық қазғандай»

C. «Өлімнен ұят күшті»

D. «Жақсы мұғалім-мектептің жүрегі»

E. «Тозған мақта бөз болмас, ежелгі жау ел болмас»

$$$ 108 А

Абай қара сөзінде атап өткендей, оқып үйрену, білім алу үшін 3 нәрсені білу керек деген. Берілгендердің қайсысы артық:

A. өз бетіңмен менгеруге тырысу керек

B. ықылас қоя тыңдау керек

C. ой кеселдерінен сақ болу керек

D. дұрыс жауабы жоқ

E. тыңдағанды бірнеше рет ойда қайталау керек

$$$ 109 Е

Данышпан, ұлы ақын Абайдың бізге асыл мұра боп жеткен неше қара сөзі бар:

A. 21


B. 27

C. 33


D. 39

E. 45


$$$ 110 С

«Азияда,негізінен, діни білім беріледі. Медіреселерге есік ашық болғанмен, көптеген ел-басшыларының өзі сауатсыз», - деп елді сауаттандыру жолдарын іздеген «Абылай», «Қазақтың шежіресі», «Қазақтың көші-қоны» еңбектерін жазған ғалым

A. М.Жұмабаев

B. Ы.алтынсарин

C. Ш.Уәлиханов

D. А.Құнанбаев

E. А.Байтұрсынов

$$$ 111 В

Ерте кездегі ел тәрбиешілері, ақылгөй ақындар, әрі елдің қамқоршы ақсақалдары, толғау жанрында көп еңбек сіңірген

A. ақын


B. жырау

C. күйші


D. данышпан

E. жыршы


$$$ 112 Е

Ақын Сүлеймен Бақырғанидың негізгі еңбегі

A. «Тарихи-и рашиди»

B. «Күлтегін»

C. «Құтты білік»

D. «Ақиғат Сыйы»

E. «Ақыр заман кітабы»

$$$ 113 В

Ұлы ғұ1лама Әл- Фараби “ақындарды үш топқа бөлген абзал” дейді. Төмендегілердің қайсысы олардың қатарына жатпайды?

А.Табиғи дарынды

В.Өлеңді жаттаушылар

С.Өлең өнерімен толық таныс

D.Еліктеушілер

Е.Дұрыс жауабы жоқ

$$$ 114 D

Х.Досмұхамедов этнопедагогиканың бастауы неде деп дәлелдейді

A. санамақ

B. жұмбақ

C. ертегі

D. бесік жыры

E. айтыс

$$$ 115 С

“Қазақтың болжамдары мен мақалдары”мақаласын жазған кім ?

A. М. Дулатов

B. С. Торайғыров

C. А.Байтұрсынов

D. Т.Тәжібаев

E.Ешқайсысы

$$$ 116.В

Қазақ халқының 400 жылдық тарихында дүние салған ұлы адамдардың қайталанбас бейнесін көрсететін ,тағылымы мол ”Жоқтау” жинағын Ахмет Байтұрсынов қашан және қайда жариялады?

A. 1895ж. Торғай

B. 1926ж. Мәскеу

C. 1926ж. Орынбор

D. 1989ж. Семей

E. 1895ж. Ақмола

$$$ 117. В

“Әдебиет танытқыш”атты оқу құралында А.Байтұрсынов көркем өнерді неше тарауға бөлді?

A. 6


B. 5

C. 4


D. 3

E. 2


$$$ 118. D

1912 жылы Орынборда халықты сауаттандырудың басты құралы ретінде басылған жинақ қалай аталады?

A. “Бастауыш мектеп”

B. “Тіл жұмсар”

C. “Ана тілінің әдісі”

D. “Қазақша әліппе”

E. “Баяншы”

$$$ 119 D

“Көзіңді аш, оян қазақ көтер басты,

Өткізбей қараңғыда бекер жасты...”деген жыр жолдары қай ақынның өлеңінен үзінді?

A. С.Торайғыров

B. ж.Аймауытов

C. М.Жұмабаев

D. М.Дулатов

E. А.Құнанбаев

$$$ 120. В

Қазақ әдебиетінің құнды қазынасы ,тұңғыш жазылған роман қалай аталады?

A. Қартқожа

B. Бақытсыз Жамал

C. Боранды түнде

D. Абай жолы

E. Ақылек

$$$ 121. С

М.Дулатов”Оқудағы басты мақсат жалғыз құрғақ білім беру емес, біліммен бірге жақсы тәрбиені қоса беру”деген тұжырымын кімге арнап айтқан?

A. Ата-аналарға

B. Жас ұрпаққа

C. Мұғалімдерге

D. Замандастарға

E. Ешкімге

$$$ 122. А

М.Дулатов драмалық шығармалардың тәрбиелік әсерін жоғары бағалап, сахналық қойылымдардың әсерлендіру қуатын аса жоғары бағалап ,1922 ж. қандай еңбек жазды?

A. «Балқия» пьесасы

B. «Қирағат» оқулығы

C. «Оқымысты бала» әңгімесі

D.»Бақытсыз Жамал» романы

E. «Қош келдің Наурыз !» мақаласын

$$$ 123. В

Қазақ халқының ұлттық педагогикасының ғылыми ірге тасын қалап «Педагогика» оқулығын жазған ағартушылардың бірі

A. М.Дулатов

B. М.Жұмабаев

C. С.Торайғыров

D. Ж. Аймаутов

E. Х .Досмухамедов

$$$ 124. D

М. Жұмабаев тәрбиені неше салаға бөледі?

A. 4


B. 5

C. 3


D. 2

E. 6


$$$ 125. D

Жан көріністерін М.Жүмабаев 3 топқа бөледі:

A. Есту, көру,сезу

B. Ой қорыту,сөйлеу ,ұғыну

C. Әсерлену, салыстыру,елестету

D. Сезу, білу, қайрат

E. Қиялдау,білу,сезу

$$$ 126. Е

“М.Жұмабаев қай жас аралығында баланың міндеті ой жүгіртіп, білімді іске асыру ғана емес білімді молайту “-дейді?

A.7-9жас

B. 6-10жас

C. 16-18жас

D. 3-7жас

E. 7-15жас

$$$ 127. С

М.Жұмабаев бала тәрбиесінде ненің алатын орны ерекше дейді.Ондай адам-тұсаулы есек,ол ақылды кеңейтеді-деп не туралы айтады?

A. Ойлау

B. Ес


C. Қиял

D. Түйсік

E. Сезім

$$$ 128. А

Ж.Аймауытовтың қазақ халқының ұлттық тәлім -тәрбиесіндегі келеусіз жағдайларды ашып көрсеткен, тәрбие ісінде баланы ынталандыру, ыждаһаттандыру тәсілдерін ұсынған педагогикалық еңбегі

A. Тәрбиеге жетекші

B. Жан жүйесі

C. Тіл жұмсар

D. Педагогика

E. Ондай еңбегі жоқ

$$$ 129. В

Жас баланы ұрғанмен шырылдатып, ойы толмай тұрғанда ақыл өнбес- деген өлең жолдарының авторы , данышпан философ, композитор, асқаралы ақын

A. А. Торайғыров

B. Ш. Құдайбердиев

C. Н Құлжанова

D. М.дулатов

E. М.Жұмабаев

$$$ 130. А

Ш.Құдайбердиев қай мамандық иесінің өмірі жайлы дастан жазып, ұлағатты ғылым деп санаған?

A. Мұғалімнің

B. Дәрігердің

C. Ақынның

D. жазушының

E. Суретшінің

$$$ 131. С

Халық жыры қазақ қызына ғашықтық үшін алысуды үгіттейді - деген сөздердің авторы, ауыз әдебиетін зерттеуші, ғұлама педагог

A. Ш.Құдайбердиев

B. Х.Досмұхамедов

C. М.Ауезов

D. М.Жұмабаев

E. Н.Құлжанова

$$$ 132. D

М.Ауезов ауыз әдебиетінің қай түрін халық педагогикасының ауқымды бір саласы, қиялды тәрбиелейтін сала - деп санайды

A. эпостық жырлар

B. жұмбақтар

C. мақалдар

D. ертегілер

E. ғашықтық жырлар

$$$ 133. D

«Надан адам - жарым адам. Елдің анасы - әйел. Жарым әйел бүтім адам жасай алмайды. Елді қатарға кіргізетін білімді, өнерлі еркін әйел тәрбиелеу керек» -деген сөзді айтып, «Ана мен бала» тәрбиесі атты еңбек жазған ағартушы педагог

A. Т.Тәжібаев

B. Х.Досмұханбетов

C. С.Женбаев

D. Н.Құлжанова

E. М.Жолдыбаев

$$$ 134. D

Н.Құлжанованың барлық педагогикалық еңбектері қандай атты оқулықпен жарық көрді?

A. Бала күтімі

B. Ана мен бала тәрбиесі

C. Мектептен бұрынғы тәрбие

D. Халқыма деп іс қылдым

E. Баланы аурудан сақтандыру

$$$ 135. А

«К.Д. Ушинскийдің педагогикалық - психологиялық еңбектері» - деген еңбектің авторы, педагогика ғылымының докторы.

A. Т.Тәжібаев

B. Н.Құлжанова

C. Х.Досмұхамедов

D. М.Жолдыбаев

E. С.Жиенбаев

$$$ 136. А

С. Торайғыровтың халық педагогикасының негізгі бір саласы - ұлттық салт-дәстүрлердегі «қалың мал» беріп еріксіз үйлендіру, еріксіз аттастыру тағы басқа: кесір дәстүрлерге жол берудің дұрыс еместігін айтып жазған шығармасы

A. Қамар сұлу романы

B. Кім жазықты поэмасы

C. Кедей


D. Мен кіммін

E. Бақытсыз жамал

$$$ 137. D

Ташкентте «Талап» қоғамын құрып, «Қазақтың халық әдебиеті» деген ғылыми еңбек жазған педагог - ғалым

A. М.Жұмабаев

B. Н.Құлжанова

C. А.Байтұрсынов

D. Х.Досмұхамедов

E. Қ.Жұбанов

$$$ 138. В

Дарынды зерттеуші Жүсіпбек Аймауытов 1926 жылы қазақтың ұлттық жан тіршілігін терең көрсетіп қай ғылымды «Адамның жан жүйесінің ғылымы» деп атады ?

A. Философия

B. Психология

C. Педагогика

D. Тарих

E. Биология


$$$ 139. A

Этнопедагогика дегеніміз не?

A. белгілі бір халықтың, тайпаның өзіне тән ерекшелігі бар дүниетанымдық, тәрбиелік, мәдени мұрасы.

B. Белгілі бір халықтың, тайпаның өзіне тән ұқсастық белгілері

C. Екі елдің тұрып жатқан жеріне салыстыра баға беруі

D. Қазақтың жазу мәдениеті арқылы белгілі болған ұлттық педагогикалық ойлардың пайда болуы

E. Эстетика ғылымының «Этика» деп аталатын үлкен саласының ұлттық мәдениетке тән қисынды баламасы

$$$ 140. C

Этнопедагогика ғылымы неше саладан тұрады?

A. 3


B. 4

C. 2


D. 5

E. ешқандай саладан тұрмайды

$$$ 141 B

Бөбекті жұбату үшін және оған тілек айту үшін шығарылған жыр

A. Беташар

B. Бесік жыры

C. Сыңсу

D. Шілдехана жыры

E. Санамақ

$$$ 142. D

Бесік жырларын мазмұнына қарай қалай топтауға болады?

A. Жаңылтпаш, мақал-мәтел, жұмбақтар

B. Беташар мен сыңсу

C. Бесікке бөлеу, әлең айту, жұмбақ айту

D. Шілдехана жыры, бесікке бөлеу жыры, жұбату және тілек айту

E. Тұсау кесер мен беташар

$$$ 143А

Этнопедагогиканың зерттеу нысаны....

A. халық педагогикасы

B. жалпы педагогика

C. әлеуметтік педагогика

D. салыстырмалы педагогика

E. жас ерекшелік педагогика

$$$ 144 С

Этнопедагогиканың мақсаты?

A. мәдениет ерекшелігін түсінуге мүмкіндік береді

B. Жетілген тұлға қалыптастыру

C. Патриот азамат тәрбиелеу

D. Эстетикалық талғамын қалыптастыру

E. Сұлулыққа деген сүйіспеншілікті қалыптастыру

$$$ 145А Этнопедагогика ұғымын ғылымға тұңғыш рет еңгізген:

A. Г.Н.Волков

B. Е.Л. Христова

C. М.И. Стельмахович

D. С.Т.Виноградов

E. С.Қалиев

$$$ 146 D.

Ұлттық салт-сананың қалыптасуының неше негізі бар?

A. 3 

B. 1 

C. 4  

D. 2


E. 5 
$$$147 С

Салт-дәстүрдің ұлттық санаға айналған биігі.......

A. ауыз әдебиеті

B. әдептілік

C. салт-сана

D. этника

E .халықтық тәрбие

$$$148С


Этнопедагогикалық ойлар тарихының данасы:

A. Дүйсембекова Ш.

B. Ж. Әбиев

C. Ш.Уәлиханов,

D. С.Бабаев

С. Б.Майлин

E. М.Дулатов

$$$ 149 А

Этнопедагогикалық ойлар тарихының данасы М.О.Әуезовтің этнопедагогикалық ой-мақсаты:

A. Қазақ әдебиетін дамыту, филология ғылымдарының негізін қалау, ұллтық тәрбиенің шаңырағын көтеру

B. Ұрпақты ерлікке, бірлікке тәрбиелеу

C. Елді кемелдендіру

D. Ұлттық ғылымдардың негіздерін жасау

E. Өнер, білім, тіл, мәдениет келешегіне сәуле беру

$$$ 150 E.

Қазақ халқының тәрбиеге, сонын ішінде зерде –зейініне сай түсінігі:

A. Қиындықта сыналатын

B. Биікке бастап шыға алатын

C. Туған елі мен дос жаранына адал болатын

D. Жомарттық жасайтын

E. Тылсым сырды ұғатын

$$$ 151 В

Қазақ халқының қыз бала тәрбиесіне соның ішінде қыздың тектілігін сай түсінігі:

A. Жеті атасын білмеген жетесіз

B. Көріп алған көріктіден, көрмей алған текті артық

C. Сұлу сұлу емес сүйген сұлу

D. Әйел алсаң, қарап ал ақылдысын

E. Жеті атаға толыстық, жеке ел болыстық


$$$152 А.

Халық балаға қандай үш асыл мінез қылықты сіңірген:

A. Адал, әділетті, шыншыл

B. тапқырлық, талап, ерік

C. жігер, күш, қайрат

D. өнер-өріс, білім

E. өткір көзді, терең ой, шешен тіл
$$$ 153 С

Орыс халқындағы кемел адамның этникалық үлгісі:

A.Өзінің бай тарихи тәжірибесіне сүйене отырып, келер ұрпақты еңбек сүйгіштікке, өнерге баулу, отбасы, ауыл-аймақ, Отанның ар-намысын қорғай білетін, жаны жайсаң, арлы азамат тәрбиелеу.

B. Адалдық, еңбек, адамгершілік

C. сұлулық пен ақылдылық, жүректілік, денсаулық

D. Мәдениеттілік, қайырымдылық, ақ көңілділік

E. Жомарттық, кеңпейілділік, қамқорлық
$$$ 154 А

Кемел адамды тәрбиелеу жолдары:

А . Ат таңдау, еңбекке қатынас, сөз бен нақты іс-әрекеттің бірлігі

B. Намыскерлікке баулу, еңбекке баулу

C. ерік-жігер арттыру

D.ой-санасын жетілдіру

E. Білім-ғылымға жол ашу
$$$ 155 Д

Қызым саған айтам.....


А . ұлым сен тыңда

B. балам сен тыңда

C. жастар сен тыңда

D.келінім сен тыңда

E. немерем сен тыңда
$$$ 156. С

Нәзіктік емес.....

А . жомарттыққа үйрен

B. шеберлікке үйрен

C. Қиындыққа үйрен

D. шыншылдыққа үйрен

E. тапқырлыққа үйрен
$$$ 157 Е

Еңбегі қаттының .......

А.Жаны тәтті

B. Жемісі тәтті

C. Қаруы қатты

D. Айласы қатты

E. Ембегі тәтті

$$$158 D.

Адамгершілігі бар адамның бет бейнесі....... болады

A. Мәдениетті, қайырымды, ақ көңіл

B. Адал, әділетті, шыншыл

C. Сұлу, жинақы, сөзге ағып тұрған, кез-келген жағдаяттан оңай құтылатын, өжет

D. Иман жүзді, жарқын, биязы, парасатты

E. Қаймықпайтын, ұялуды білмейтін, адамға сөз бермейтін өжет


$$$159 E.

Тұрмыс салт жырларын ата

A. Төрт-түлікке байланысты жыр

B. әдеп –ғұрыпқа байланысты жыр

C. мұң-шер шырлары наным-сенім жырлары

D. наным-сенім жырлары

E. Барлығы дұрыс

$$$160 В


Бесік жырының тәрбиелік мақсаты қандай?

A. Еңбекке, адамгершілікке тәрбиелеу

B. Әуезімен әсерлендіру, сөзімен тәрбиелеу

C. Сұлулыққа тәрбиелеу

D. Қиялын дамыту

E. Әзілдікке тәрбиелеу

$$$ 161 А

Айтыс өнерінің тәрбиелік мақсаты қандай

A. Өнерге баулу, шыншылдыққа тәрбиелеу

B. Еңбекке, адамгершілікке тәрбиелеу

C. Қиялын дамыту

D.Сендіру, әсерлендіру

E. Адамгершілікке, Отан сүйгіштікке тәрбиелеу

$$$ 162 Е

Халықтың негізгі педагогикалық ұғымдары

A. баланы күту , ақыл айту

B. еңбек тәрбиесін беру

C. денсаулықты қорғау



D. сұлулыққа деген сүйіспеншілікті тәрбиелеу

E. ерік-жігер белгілерін қалыптастыру

Достарыңызбен бөлісу:




©engime.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет