Ылым министрлігі



бет106/146
Дата08.02.2022
өлшемі2,46 Mb.
#98547
1   ...   102   103   104   105   106   107   108   109   ...   146
Байланысты:
Бизнес талдаудағы зияткерлік жүйелер

Өлшем
Тестілеу мәдениетін қалыптастыру үшін сіздің хабарламаңызды және баспагерлермен креативті тәсіліңізді үнемі бағалауыңыз қажет. Тапсырманы жеңілдету үшін ПТК орнату мүмкін, мысалы:

  • Шерту көрсеткіштері

  • Интерактивтілік көрсеткіштері

  • Кеңейту көрсеткіштері

  • Бет кету көрсеткіштері







  • Беттерді қарау

  • Бетте жүргізілген орташа уақыт мөлшері

  • Тікелей дереккөзі және трафик

  • Конверсия

Табысты талдаудың басқа әдісі-сіздің табыстылығыңызды өлшеу. Бір дана адам бір күні былай деді: "Маған ақша көрсетіңіз", және маркетолог ретінде, сіздің ауыр жұмысыңыз өтелгенін көргіңіз келеді - сөзбе- сөз. Сонымен, сіз инвестицияның табыстылығын қалай есептейсіз? Төмендегі мысалды қараңыз...
Айталық, сіз 15 жаңа клиенттерді тартқыңыз келеді.
БАҚ үшін сіздің бюджетіңіз 1750 долларды құрайды, ал жобалық бюджет - 650 доллар.
Сіздің медиа бюджет 2% CTR бағалаумен сізге 150 000 жарнама көрсету (әдетте ол әлдеқайда төмен болса да) әкеледі.
Сіздің жарнама орналасқан Веб-сайт 3000 бірегей келушілерді алады және сіз 10 пайыздық конверсия коэффициентін есептейсіз (әдетте бұл көрсеткіш төмен). Бұл 300 сұрауларға әкеледі. Сіздің баспагер сізге олардың 20 пайызы сапалы болады дейді, сондықтан сіз 60 сатылым аласыз.
Ал сіздің баспагер де әдетте, әрбір төртінші лид сату конверсиялауға келтіретінін хабарлайды, яғни, 60/4 = 15 жаңа клиенттер.
Енді сіз өз бизнес-мақсатына қол жеткіздіңіз, бірақ инвестицияның табыстылығын тексергіңіз келеді. Сонымен, егер әрбір жаңа сатып алушы құны 100 АҚШ долларын құрайтын өнімді сатып алса, сіздің ROI 15 х 100 = 1500 АҚШ долларды құрайды.
Мінеки! Сізге ресми түрде ақша көрсетілді.

  • Конверсия сияқты қаттң параметрлерге қосымша (соңғы мақсат болып табылады), сіз мыналар сияқты жұмсақ параметрлерді пайдалана аласыз:

  • Сіздің науқан жұмыс істейтін-істімейтінін анықтау үшін беттерді немесе хабарландыруларды көру; егер сізде жарнаманың миллион көрсетілімі бар болса,, бірақ ештеңе болып жатпаса, бір нәрсе дұрыс болмағаны.

  • қай жарнама ең тартымды екенін анықтау үшін CTR.

  • Бірегей пайдаланушылар және қамту бағалау үшін шолу.

  • Аналитика сәл шаатстыруы мүмкін, бірақ жағдайды түсіндіре алатын Google Analytics сияқты тамаша құралдар бар. Ол нақты қадағалау мүмкіндіктерін ұсынады, сондықтан сіз әрбір жұмсалған центнерді қадағалауға және электронды бизнес саласындағы өз іс-қимылдарына сәйкес оны баптауға болады. Мысалы, 4.16-сур. ақылы іздеу, органикалық іздеу және бейнелеу мысалдары көрсетілген.

  • Аналитика тақтасында өз мақсаттарыңыз бен міндеттеріңізді жасай аласыз. Сондай-ақ, есептеріңіздің сыртқы бейнесін баптай аласыз, олар қаншалықты нақты болуы керек және (4.17-сур.) көрсетілгендей, әр түрлі деректер дерекқорларын сәйкестендіру үшін бірізділікті визуализациялауды пайдаланғыңыз келе ме. Бұл сізге конверсия алдында жарнамамен өзара әрекеттесетін пайдаланушылар туралы толық түсінік береді.

Сіздің жеке процесіңіз бен реттілікті визуалдау процесі әр түрлі болуы мүмкін. Сіз ақпарат жоғарыдан төмен қарай солдан оңға қарай жүгіруді қалайсыз. Google Analytics-тің кереметі осында - сіз анаитикаңызды үшін ыңғайлы болатын кез келген жолмен кеңейте және теңшей аласыз.
Енді сіз 4 кезеңде өлшеуді және талдауды қарап болған соң, сіз жарнамаңызды тағы да үздік нәтижелер алу үшін оңтайландырсаңыз
Д Google Horn* Rtpofting Customization Admin Очытпкцпіисш Nww - О С





4.16 -Сур. Google Analytics-те арналар тобына конверсиялау
Дерек көзі: Google және Google логотипі-Google Inc тіркелген сауда белгілері болып табылады; рұқсат


Достарыңызбен бөлісу:
1   ...   102   103   104   105   106   107   108   109   ...   146




©engime.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет