Macromedіa Flash mx технологиясы



Дата08.09.2017
өлшемі182,78 Kb.
#30445



ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
АБАЙ АТЫНДАҒЫ ҚАЗАҚ ҰЛТТЫҚ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ УНИВЕРСИТЕТІ


«Бекітемін»

Бірінші проректор

____________М.Е. Ермаганбетов

«____»______________2010_ ж.

«Келісілді»

Магистратура және PhD докторантура институтының директоры


____________ Г.Б. Нурлихина
«____»_______________200_ ж.
«Macromedіa Flash MX технологиясы»

пәні бойынша


«6A0111 – информатика» мамандығы үшін

ЖҰМЫС ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ

Оқу формасы __күндізгі, ______________

Кафедра _____Жаратылыстану _______________

Курс ________1______________________________

Семестр _____2______________________________

Кредиттер саны_____3_________________________

Барлық сағат саны__________________________

Дәріс ____30_________________________________

Практикалық (сем., студиялық) сабақтар _______

Зертханалық сабақтар____30___________________

СОӨЖ_________30_____________________________

СӨЖ _______________________________________

Емтихан _____2_____ семестр

Алматы, 2010

Жұмыс оқу бағдарламасы


  • 6N0111-информатика мамандығы бойынша жоғары кәсіби білім берудің Мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты;

  • ҚР БҒМ «___» _______200_ ж. №___ бұйрығымен бекітілген «Macromedіa Flash MX технологиясы» пәнінің типтік бағдарламасы (ЖМБС міндетті компоненттерінің пәндері үшін);

  • «__»______________ 200_ж. бекітілген «6A0111-информатика» мамандығы бойынша жұмыс оқу жоспары

негізінде дайындалды.

«Macromedіa Flash MX технологиясы» пәнінің жұмыс оқу жоспарын

п.ғ.к., профессор Г.З.Халықова жазды және Жаратылыстану пәндері кафедрасының мәжілісінде талқыланды.

«___»_____________2010_ ж., хаттама №_________

Бағдарламаны жазған Халықова Г.З._______________ (қолы)
Кафедра меңгерушісінің

қызметін атқарушы Искаков К.Т._____________ (қолы)

Жұмыс оқу бағдарламасы __________ факультетінің Кеңесімен ұсынылды.

«___»_____________2010_ ж., хаттама №_________



1. Пәнді оқытудың мақсаттары мен міндеттері.
«Macromedіa Flash MX технологиясы» арнайы курсын оқытудың мақсаты – магистранттарды Macromedia Flash технологиясының мүмкіндіктерімен, негізгі әдістерімен және құралдарымен толық таныстыру; аталған технологияны пайдаланып мультимедиалық оқыту программаларын, WEB беттерін құруға үйрету. Күнделікті оқу процесіне қажетті құрал ретінде пайдалана алатындай деңгейге жеткізу.

«Macromedіa Flash MX технологиясы» арнайы курсын оқытудың міндеттері – Macromedia Flash технологиясының мүмкіндіктерін меңгеру, оқыту процесі мен білім беруді басқаруға ақпараттық технологияларды енгізетін әдіскер ретінде аталған технологияны пайдаланушыларды дайындау.

«Macromedіa Flash MX технологиясы» арнайы курсын оқудың нәтижесінде магистранттар:

- Flash MX интерфейсін меңгеріп, жұмыс істей білуі; әртүрлі құралдарды пайдалана білуі; мәтінмен жұмыс істей білуі; графикалық объектілердің анимациясын құра білуі тиіс;

- Flash MX ортасында символдармен жұмыс істеп, оны пайдалана білуі; Интерактивті анимациялар құра білуі; Flash фильмдерін шығарудың ретін басқара білуі;

- Flash технологиясында программалауды меңгеруі тиіс.


«Macromedіa Flash MX технологиясын оқыту» атты арнайы курсы «Информатика», «Информатиканы оқыту әдістемесі», «компьютерлік графика» және т.б. пәндерден алынған білімге сүйенеді.

ПРЕРЕКВИЗИТТЕР ТІЗІМІ





Пәндер атауы, олардың бөлімдері

1

Информатика. Тақырыптар: Ақпараттық технологиялар. Алгоритмдеу және программалау.

2

Педагогика. Тақырыптар: Оқыту принциптері. Оқыту әдістері. Оқыту технологиялары. Оқыту құралдары. Оқу процесін ұйымдастыру формалары.

3

Компьютерлік графика. Тақырыптар: Құрал-саймандардың жұмысы, түстер, қабаттар, анимациялар жасай білу.


2.Пән мазмұны

2.1.Дәрістік курс




тақырыптар

Тақырып, дәрістер аттары

Тақырыптар мазмұны

Сағаттар саны

Семестр аптасы



Кіріспе. Flash MX технологиясының жұмысына жалпы сипаттама.

Сурет салу. Салынған суреттерді жөндеу. Графикалық элементтерді көшіру. Объектілерді топтастыру. Мәтінмен жұмыс істеу

2

1



Графикалық объектілердің анимациясы.

Кадрлық анимация. Автоматты түрде құрылатын анимация. Берілген траектория бойынша қозғалыс анимациясы. Бірнеше объектілердің анимациясы.

2

2



Flash MX ортасындағы символдар.

Символдар құру және сақтау. Клип құру. Анимацияланған графикалық символ құру.

2

3



Интерактивті анимация.

Батырмалар және басқа да интерфейс элементтерін құру.

2

4



Фильм элементтеріне әрекет тағайындау.

Батырма экземплярына немесе клипке әрекет тағайындау

2

5



Интерактивті анимация.

Батырмалар және басқа да интерфейс элементтерін құру

2

6



Flash фильмдерін шығарудың ретін басқару.

Белгісі бар кадрға шартсыз көшуді ұйымдастыру. Фильм құрылымы және Movіe Explorer панелі. Интерфейс элементіне әрекет тағайындау.

2

7



Фильм ішіндегі фильмнен бас фильмге көшуді құру.

Клиптің негізгі фильмін басқару.

2

8



Жылжымалы мәтін.

Мәтіндік өріс құру, айнымалы атауын меншіктеу және мәтінді айнымалыға беру.

2

9



Негізгі орағыш жолақтарын қосу.

Мәтінге орағыш жолақтарын орнату.

2

10



Орағыштың экрандық батырмаларына көрінбеушілік қасиетін беру.

Орағыштың экрандық батырмаларына көрінбеушілік қасиетін беру.Сыртқы файлдан мәтін шақыру

2

11



Flash технологиясында программалау.

Қарапайым қозғалысты программалау. Экрандық батырмалар арқылы қозғалысты басқару. Клавиатурадағы бағыттауыш клавиштарды пайдаланып қозғалысты басқару

2

12



Айнымалылар.

Енгізу-шығару өрістерін құру. Мысалдар.

2

13



Тармақталу және қайталану командаларына мысалдар.

Flash технологиясында тест құру.

2

14



Студенттердің зерттеу тақырыбы бойынша мультимедиалық оқыту программасын құру

Электрондық оқулықты аяқтау. Безендіру жұмыстарын жүргізу

2

15




Барлығы

30



2.2. Лабораториялық сабақтар





№ тақырыптар

Лабораториялық сабақтардың аты мен мазмұны

Жұм. жүргізу құралдары

Сағаттар саны

Семестр аптасы

1

Кіріспе. Flash MX технологиясының жұмысына жалпы сипаттама. Сурет салу. Салынған суреттерді жөндеу. Графикалық элементтерді көшіру. Объектілерді топтастыру. Мәтінмен жұмыс істеу

Компьютер класы. Macromedіa Flash MX технологиясы



2

1

2

Сурет салу құралдарының мүмкіндіктерімен танысу

2

2

3

Мәтінмен жұмыс істеу

2

3

4

Графикалық объектілердің анимациясы

2

4

5

Flash MX ортасындағы символдар

2

5

6

Интерактивті анимация. Батырмалар құру

4

6,7

7

Батырмалар және басқа да интерфейс элементтерін құру

2

8

8

Flash фильмдерін шығарудың ретін басқару


2

9

9

Flash ортасында дыбысты пайдалану

2

10

10

Негізгі орағыш жолақтарын қосу. Мәтінге орағыш жолақтарын орнату.

2

11

11

Flash технологиясында программалау. Студенттердің зерттеу тақырыбы мультимедиалық оқыту программасын құру

4

12,13

12

Тармақталу және қайталану командаларына мысалдар.Flash технологиясында тест құру.

4

14,15




Барлығы

30




2.3. Оқытушының жетекшілігімен орындайтын магистранттардың өзіндік жұмысы


№№ п.п.

Тақырыптар аты мен МОӨЖ-ге арналған тапсырмалар мазмұны

Өткізу түрі

Сағаттар саны

1

Flash MX технологиясының мүмкіндіктеріне сипаттама беріңдер.

1. Сурет салу. Салынған суреттерді жөндеу. Графикалық элементтерді көшіру. Объектілерді топтастыру. Мәтінмен жұмыс істеу мүмкіндіктеріне сипаттама беріңдер. 2. Аталған мүмкіндіктерді пайдалана отырып, ғылыми зерттеу жұмыстарыңының мұқабасына безендіру жасаңдар.



Практикалық жұмыс.

1

2

Графикалық объектілердің анимация

1. Графикалық объектілердің анимацияларына сипаттама беріңдер және олардың жасалу жолдарын түсіндіріңдер.

2. Кадрлық анимацияны пайдаланып, жүріп бара жатқан автомобиль қозғалысын бейнелеңдер.

3. Автоматты түрде құрылатын анимацияны пайдаланып, алдыңғы мысалды орындаңдар.

4. Берілген траектория бойынша қозғалыс анимациясын пайдаланып, алдыңғы мысалды орындаңдар.


Практикалық жұмыс

3

3

Flash MX ортасындағы символдар.

1.Символдар қалай құрылады?

2. Клип қалай құрылады?

3. Анимацияланған графикалық символ қалай құрылады?

4. Тышқанның қозғалысын бейнелейтін клип құрыңыз.

5. Доптың қозғалысын клавиатурамен басқаруды бейнелейтін программа құрыңыз.




Практикалық жұмыс.

3

4

Интерактивті анимация.

1. Батырмалар және басқа да интерфейс элементтері қалай құрылады?

2. Flash фильмдерін шығарудың ретін басқару неге тәуелді?

3. Белгісі бар кадрға шартсыз көшу қалай ұйымдастырылады?

4. Movіe Explorer панелі қандай қызмет атқарады?

5. Сағат стрелкасының қозғалысын бейнелеңдер.




Практикалық жұмыс.

4

5.

Жылжымалы мәтін. Мәтіндік өріс құру

1. Мәтіндік өріс қалай қырылады?

2. Мәтінге негізгі орағыш жолақтарын қосу қалай жүзеге асырылады?

3. Жылжымалы мәтіндік өріс қалай құрылады?

4. 5 тақырыптан тұратын мәтінге орағыш жолақтарын орналастырып, беттен-бетке көшіруді жүзеге асыратын қосымша дайындаңыз.


Практикалық жұмыс.

2

6

Flash технологиясында программалау.

  1. Айнымалыларды енгізу және шығару қалай жүзеге асырылады?

2. Тармақталу, таңдау және қайталану командаларына сипаттама беріп, пайдалаылу мысалдарын келтіріңдер.

3. Лабиринт бойынша доптың қозғалысын программалаңдар.

4. Суретте бейнеленген көкністер мен жемістерді бөліп орналастыратын программа құру. Егер оқушы дұрыс бөліп орналастырса тиіста хабарлама беру қажет.

5. Жолда жүру ережесін бейнелейтін қосымша құрыңыз.

6. Білімді бағалайтын тест программасын құрыңыз.

7.Студенттердің зерттеу тақырыбы мультимедиалық оқыту программасын құру



Практикалық жұмыс.

2

2.4. Магистранттардың өзіндік жұмысы




№№ п.п.

МӨЖ тақырыптардың аттары және тапсырмаларының мазмұны

Бақылау формасы

Сағат саны

Семестр аптасы

1

Flash MX технологиясының негізгі мүмкіндіктеріне сипаттама (Болашақта қандай мақсатта пайдалана аласыз, мысалдар арқылы)

Жұмысты тапсыру түрі: эссе (2 бет. А4).

4

3-апта

2

Flash MX технологиясындағы анимацияның түрлерін, символдармен орындалатын жұмыс түрлерін мысалдар арқылы көрсету

Жұмысты тапсыру түрі: программа.


10

10-апта

3

Flash MX технологиясындағы тест құруды мысалдар арқылы көрсету

Жұмысты тапсыру түрі: программа

1

14-апта


3. ПӘН БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК МАТЕРИАЛДАР
3.1.Ұсынылатын әдебиеттер тізімі

Негізгі әдебиеттер


1. Халықова Г.З. Кеңесбаев С.М., Мафухаева Р.М. Macromedia Flash МХ технологиясы. Оқу құралы. - Алматы: Казақ Мемлекеттік қыздар педагогикалық институты, 2006. – 253б.

2. Б. Сандерс. Эффективная работа: Flash 5. СПб: Питер, 2001. -352 с.:ил.

3. Этан Уотролл, Норберт Гербес. Flash MX. Санкт-Петербург, 2003 г.

4. С.И.Переверзев. Macromedia Flash в школе. Информатика и образование. 2003. № 5,6,11,12. 2004. № 1,3.

5. А.Кишик, П.Галушкин. Flash МХ. Эффективный самоучитель: -СПб.:ООО «ДиаСофтЮп», 2003.-416 с.

6. Обучение Macromedia Flash МХ. СD. 2003 г.



Қосымша әдебиеттер


  1. Халыкова К.З. Информатиканы окыту әдiстемесi. Алматы, Издательство “Бiлiм”, 2000 . –196 стр.

  2. Гузеев В. О технологии обучения и предмете педагогической информатики. Журнал «Информа тика и образование».N 1, 1989.



Анықтамалық әдебиеттер


1. Информатика және компьютерлік техника. Қазақ тілі терминдерінің салалық ғылыми түсіндірме сөздігі. Алматы. : Мектеп, 2002.

Интернет-көздері




3.2. Емтиханға дайындалуға арналған сұрақтар
1. Кіріспе. Flash MX технологиясының жұмысына жалпы сипаттама. Сурет салу. Салынған суреттерді жөндеу. Графикалық элементтерді көшіру. Объектілерді топтастыру.

2. Мәтінмен жұмыс істеу

3. Графикалық объектілердің анимациясы.Кадрлық анимация. Автоматты түрде құрылатын анимация. Берілген траектория бойынша қозғалыс анимациясы. Бірнеше объектілердің анимациясы.

4. Flash MX ортасындағы символдар.Символдар құру және сақтау. Клип құру. Анимацияланған графикалық символ құру.

5. Интерактивті анимация. Батырмалар және басқа да интерфейс элементтерін құру.

Фильм элементтеріне әрекет тағайындау. Батырма экземплярына немесе клипке әрекет тағайындау

6. Интерактивті анимация. Батырмалар және басқа да интерфейс элементтерін құру

Flash фильмдерін шығарудың ретін басқару. Белгісі бар кадрға шартсыз көшуді ұйымдастыру.

7.  Фильм құрылымы және Movіe Explorer панелі. Интерфейс элементіне әрекет тағайындау.

8. Фильм ішіндегі фильмнен бас фильмге көшуді құру. Клиптің негізгі фильмін басқару.

Жылжымалы мәтін. Мәтіндік өріс құру, айнымалы атауын меншіктеу және мәтінді айнымалыға беру.

9. Негізгі орағыш жолақтарын қосу. Мәтінге орағыш жолақтарын орнату.

Орағыштың экрандық батырмаларына көрінбеушілік қасиетін беру.

10. Сыртқы файлдан мәтін шақыру.

11. Flash технологиясында программалау. Қарапайым қозғалысты программалау. Экрандық батырмалар арқылы қозғалысты басқару.

12. Клавиатурадағы бағыттауыш клавиштарды пайдаланып қозғалысты басқару

13. Айнымалылар. Енгізу-шығару өрістерін құру. Мысалдар.

14. Тармақталу және қайталану командаларына мысалдар.

15. Flash технологиясында тест құру.

16. Студенттердің зерттеу тақырыбы бойынша мультимедиалық оқыту программасын құру



Ф ҚазҰПУ 0703- 04- 09 Жұмыс оқу бағдарламасы. Үшінші басылым бет барлығы



Достарыңызбен бөлісу:




©engime.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет