Оқушыларды компьютерлік графика ұғымымен таныстыра отырып, графиканың түрлері, редакторлары туралы білімдерін қалыптастыру



Дата29.03.2017
өлшемі13.59 Kb.
  • Сабақтың мақсаты:
  • Б І Л І М Д І Л І К:
  • ДАМЫТУШЫЛЫҚ:
  • ТӘРБИЕЛІК:
  • Оқушылардың эстетикалық талғамын қалыптас-
  • тыра отырып, жан-жақты болуға, техникалық
  • құрылғыларды пайдалану барысында
  • ұқыптылыққа тәрбиелеу;
  • САБАҚТЫҢ ТИПІ
  • ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ
  • САБАҚТЫҢ ТҮРІ
  • ИНТЕРАКТИВТІЛІК,
  • ТҮСІНДІРМЕЛІ-СУРЕТТЕМЕЛІК,
  • СҰРАҚ-ЖАУАП
  • САБАҚТЫҢ ӘДІСІ
  • ИНТЕРАКТИВТІ ТАҚТА, POWERPOINT
  • СЛАЙДТАРЫ, ACTIVSTUDIO
  • ФЛИПЧАРТТАРЫ, VZO ЧАТ ПРОГРАММАСЫ
  • КӨРНЕКІЛІГІ

С А Б А Қ Т Ы Ң Б А Р Ы С Ы І. Ұйымдастыру кезеңі ІІ. Жаңа тақырыпты меңгерту

  • Компьютерлік графика – әр түрлі кескіндерді (суреттерді, сызбаларды, мультипликацияларды) компьютердің көмегімен алуды қарастыратын информатиканың маңызды саласы
  • Түс ерекшелігіне байланысты
  •  
  • Қазіргі компьютерлік графика
  • қолданылу әдісі бойынша мынадай
  • негізгі салаларға бөлінеді:
  • Ғылыми графика
  • Бұл ең бірінші пайда болған бағыт.
  • Оның міндеті – объектілерді көрнекі бейнелеу. Ғылыми және
  • инженерлік қызметте ғылыми графика ғылыми зерттеулер мен сынаулар жүргізгенде, есептеу нәтижесін графиктік өңдеу үшін, есептеу, эксперимент жүргізгенде және олардың нәтижесін графиктік өңдеу үшін, есептеу, эксперимент жүргізгенде және олардың нәтижесін көрнекі түрде көрсету үшін қолданылады. Медициналық қызметте ғылыми графика кардиограмма, рентгенограмма және т.с.с. түрінде қолданылады.
  • Іскерлік графика
  • Компьютерлік графиканың бұл саласы әр түрлі
  • мекемелер жұмысында жиі қолданылатын иллюстрация жасауға арналған. Жоспар көрсеткішін, есеп беру құжаттарын, статистикалық мәліметтерді – осы объектілер үшін іскерлік графиканың көмегімен иллюстрациялық материалдар /график, диаграмма/ жасалады.
  • Көркемдік графика
  • Графикалық кескін жасау және редакциялау
  • үшін, мысалы, баспа өнімдерін, жарнама безендіру, фотосуреттерді бояу және өңдеу, мультфильмдер,
  • бейне сабақтар, компьютерлік ойындар жасау үшін қолданылады.
  • Растрлық графика
  • ЕКІ ӨЛШЕМДІ ГРАФИКА
  • Компьютерлік графика
  • А
  • Б
  • В
  • ҮШ ӨЛШЕМДІ ГРАФИКА
  • Векторлық графика
  • Фракталдық графика
  • Растрлық графика
  • Растрлық кескін дегеніміз – түрлі түсті нүктелердің (пиксельдердің) жиынтығы. Олардың саны бейненің өлшемі мен шешімі арқылы анықталады.
  •  Растрлық графикада кескіндер түрлі-түсті нүктелердің жиынтығынан тұрады. Растрлық кескінді құрайтын әрбір пиксельдің өз орны мен түсі болады және әр пиксельге
  • компьютер жадында бір ұяшық қажет.     
  • Растрлық кескіннің сапасы сол кескіннің өлшеміне (тігінен
  • және көлденең орналасқан пиксельдердің саны) және әр
  • пиксельді бояуға қажетті түстердің санына тәуелді болады .
  • Өңдеу редакторлары: Adobe Photoshop, Corel PhotoPaint
  • Векторлық графика
  • Векторлық кескіндер, бұл - сызық, доға, шеңбер және
  • тікбұрыш сияқты геометриялық объектілер жинағынан тұратын кескіндер. Бұл жерде вектор дегеніміз - осы объектілерді сипаттайтын мәліметтер жиынтығы.
  •   Векторлық графиканың басты артықшылығы оған кескін сапасын жоғалтпай өзгеріс енгізуге, оңай кішірейтуге және үлкейтуге болатындығы. Векторлық кескіндер
  • СorelDRAW, Adobe illustrator секілді
  • векторлық графикалық редакторларда жасалады.
  • Фракталдық графика
  • Фракталды графиканың жасалу әдісі сурет салуға
  • немесе безендіруге емес,програмалауға негізделеді. Егер растрлық графикада растр (пиксель), ал векторлық графикада сызық базалық элемент болып табылса, фракталдық графикада математикалық формуланың өзі базалық элемент болып табылады, бұл компьютердің жадында ешқандай объект сақталмайды, кескін тек қана теңдік бойынша салынады деген сөз .
  • 8 бит = 1 байт
  • Ақпараттың өлшем
  • б і р л і г і
  • 1024 байт = 1 кб
  • 1024 Мб = 1Гб
  • 1024 Кб = 1 Мб
  • 640 * 350 * 4 = 896 000 бит : 8 = 112 000 байт : 1024 = 109, 3 Кб
  • Тігінен және көлденең нүктелер санын
  • көбейтіп, оны ақпараттың өлшем бірліктеріне айналдырамыз
  • Графиканың өлшенуі
  • 640 * 350 = 224 000 бит : 8 = 28 000 байт : 1024 = 27,3 Кб
  • Мысалы:
  • ІІІ. Бекіту тапсырмалары
  • ІІ тапсырма
  • ІІІ тапсырма
  • Үйге тапсырма
  • Растрлық графика мен векторлық графиканы салыстыру
  • Кескіндерді ұсыну әдісі
  • Растрлық
  • Векторлық
  • Шынайы суреттерді бейнелеу мүмкіндігі
  • Кескіндерді өңдеу мүмкіндігі
  • Кескіндердің басып шығарылу ерекшеліктері
  • "Компьютерлік графика" реферат

Каталог: uploads -> doc -> 053e
doc -> Ғарыш әлеміне саяхат
doc -> Сабақ тақырыбы: Шерхан Мұртаза «Ай мен Айша» романы Сабақ мақсаты: ҚР «Білім туралы»
doc -> Сабақтың тақырыбы Бала Мәншүк ( Мәриям Хакімжанова) Сілтеме
doc -> Ана тілі №2. Тақырыбы: Кел, балалар, оқылық Мақсаты
doc -> Сабақ жоспары «Сәулет және дизайн» кафедрасының арнаулы пән оқытушысы, ҚР «Еуразиялық Дизайнерлер Одағының» мүшесі: Досжанова Галия Есенгелдиевна Пәні: Сурет және сұңғат өнері
doc -> Сабақ Сабақтың тақырыбы : Кіріспе Сабақтың мақсаты : «Алаштану» курсының мектеп бағдарламасында алатын орны, Алаш қозғалысы мен Алашорда үкіметі тарихының тарихнамасы мен дерекнамасына қысқаша шолу
doc -> Тәрбие сағаттың тақырыбы: Желтоқсан жаңғырығы
doc -> Сабақтың тақырыбы : Әбунасыр Әл- фараби Сабақтың мақсаты
doc -> Сабақ жоспары Тақырыбы: Үкілі Ыбырай Мектеп:№21ом мерзімі
053e -> Сабақ жоспары Мұғалімнің аты-жөні: Кабденова С. К. Сабақтың тақырыбы


Достарыңызбен бөлісу:




©engime.org 2020
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет