Пән:
«Цифрлық сауаттылық»
|
Мектеп: Кемертоған орта мектебі
|
Күні:
|
Мұғалімнің аты-жөні: Тулембаева Мадина Мергалиевна
|
Сынып: 4-сынып
|
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
|
|
Сабақ тақырыбы
|
Айнымалылар
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
|
4.4.2.1 айнымалыларды қолдану
|
Сабақ мақсаттары
|
Барлық оқушылар: Бұл бөлімде айнымалылар, логика негіздері, логикалық салыстыру және қайталау операторлары қарастырылады. Көптеген оқушылар: Нәтижесінде оқушылар тоқсан бойы орындаған жұмыстарын біріктіріп, ойын жобасын құрастыра алады. Өз ойындарының сценарийін оқушылар мәтіндік редакторын қолдана отырып, кесте түрінде ұсынады.
Кейбір оқушылар: Ойын құрастыру кезең барлық тақырыптарды бекітуіне ықпал етеді.
|
Бағалау критерийлері
| |
Тілдік мақсаттар
|
Пән бойынша оқу мақсаты
Оқытудың тілдік мақсаты
Пәндік лексика және терминология
Диалог құруға/жазылымға қажетті сөздер
Оқушылар:
- айнымалыларды қолдана алады;
- кірістірілген қайталау операторын жүзеге асыра алады;
- мәтінде қарапайым кестелер жасай алады
- логикалық операторларды пайдалана алады;
- салыстыру операторларын пайдалана алады;
- өз сценарийі бойынша ойын жасай алады.
Оқушылар:
- өз сценарийін талқылау;
- ойынды құру алгоритмын және ойын сахнасын сипаттау;
- қолданылған спрайттарды, логикалық және салыстыру операторларды, олардың қызметтерін атап шығу.
|
Құндылықтарды дарыту
|
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
|
Пәнаралық байланыстар
|
Математика, жаратылыстану, әдебиеттік оқу, көркем еңбек.
|
АКТ қолдану дағдылары
|
Интернет-ресурстар, дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты іздеу;
|
Бастапқы білім
|
Оқушылар дайын сценарий бойынша ойын құрастыра алады және Scratch программалау ортасында бірнеше сахналармен, кейіпкерлермен жұмыс атқара алады.
|
|