Сабақтың тақырыбы Кейіпкердің костюмін өзгерту



Дата10.11.2022
өлшемі2,33 Mb.
#157477
түріСабақ
Байланысты:
кейіпкер костюмін өзгерту жоба куру





Ұзақ мерзімді жоспар тарауы:
1-бөлім. Программалау

Мектеп: «Иқан» ЖОМ

Күні: 15.09.2022, 20.09.2022

Мұғалімнің аты-жөні: Д.Байжанова

Сыныбы: 4 «Ә», 4а,б,в,г,д







Сабақтың тақырыбы

Кейіпкердің костюмін өзгерту

Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

4.4.1.1 кірістірілген циклды жүзеге асыру;

Сабақтың мақсаты

  • Scratch программалау ортасында кірістірілген циклды жүзеге асыру жолдары арқылы кейіпкердің костюмін өзгерте алады.

  • Scratch программалау ортасында кірістірілген циклды құруды біледі.




Сабақтың барысы

Сабақтың жоспарлан
ған кезеңдері

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-ірекеті

Бағалау

Ресурстар



Сабақтың басы

Ұйымдастыру кезеңі:
Оқушылармен амандасу, түгелдеу,
Өткен сабақты сұрау, пысықтау:

  1. Анимация дегеніміз не?

  2. Кейіпкердің костюмін не себептен өзгертеміз?

  3. Цмкл дегеніміз не?

  4. Циклдік алгоритм дегеніміз не?



Жаңа тақырыпты түсіндіру:
Сөздікпен жұмыс:
Жаңа сабақта кездесетін сөздіктермен танысып, дәптерге жазып, ауызша қайталайды.



  • Костюм- Костюм-Suit,

  • Ауыстыру-Замена-Replacement


Мұғаліммен амандасады. Сұрақтарға жауап береді

ҚБ. Ауызша мадақтау

Оқулық




1 тапсырма



  1. Акула спрайтін таңдау;

  2. Акулағ скрипт жазу

  3. Жобаны іске қосу.




2-тапсырма.
«Қақақстан қалаларына саяхат» жобасын құру.



Дескриптор:

  • Спрайттарды орналастыру;

  • Сахна қою;

  • Скрипт құрастыру;

  • Жобаны іске қосу.

Тапсырманы орындау
Тапсырманы орындау

Тапсырманы орындау

ҚБ: Ауызша ынталандыру
ҚБ Аызша ынталандыру

ҚБ Аызша ынталандыру







3-тапсырма:





Сабақтың соңы

Үй тапсырмасы: 2-3тақырып










Достарыңызбен бөлісу:




©engime.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет