Сабақтыңтақырыбы Сценарийді жүзеге асыру Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары



бет1/5
Дата20.02.2020
өлшемі0,49 Mb.
#58480
түріСабақ
  1   2   3   4   5
Байланысты:
Қысқа мерзімді жоспар

Қысқа мерзімді жоспар

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Компьютерлік ойынды құру

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 6

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтыңтақырыбы

Сценарийді жүзеге асыру

Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары

(оқу бағдарламасына сілтеме)

6.3.1.1- ойын ортасындағы программалау сценарийін жасау және жүзеге асыру;

6.3.3.1- программа ортасында қателерді табу және жөндеу





Сабақмақсаттары

Барлық оқушылар:

-Scratch Up программалаудың ойын ортасының маңыздылығын меңгеру;

Оқушылардың басым бөлігі:

-Алған білімдерін практикада жүзеге асыру

-Кейбір оқушылар:

- Алгоритм түрлеріне өмірмен байланыстырып, мысалдар келтіру.




Бағалау критерийлері



-Scratch Up бағдарламасында алған білімдерін саралайды;

-Ойын ортасында ойын сценарийін жасақтайды және жүзеге асырады;

-Scratch Up бағдарламалаудың ойын ортасында программа жазады;

-Scratch Up бағдарламалаудың ойын ортасында нысанмен жұмыс жүргізіледі




Тілдік мақсаттар
Пәнге тән лексика мен терминология

-Оқушылар:

Ойын ортасындағы программалау сценарийін жасау және жүзеге асыру және программа ортасында қателерді табу және жөндеу туралы білетіндерін, жеке пікірлерін айтып, өз ойларын дамыта отырып, ауызша және жазбаша түрде талқылай алады.



Диалог құруға арналған пайдалы тіркестер:

- Алгоритм- алгоритм- algorittim ұғымдары;

- Блок-сызба- Блок-схема- Block-diagram;


Құндылықтарға баулу

Оқушыларды оқу үрдісіне бақылау жүргізуге, топтастыруға, тәжірибелік жұмыста шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау жауапкершілік арқылы жүзеге асырылады. Өз бетімен АКТ-ны қолдана алатын, шығармашыл, инновациялық өзгерістерге бейім, ізденімпаз тұлға дайындау

Пәнаралық

байланыстар

Ағылшын тілі : Оқушылар сөздік тіркестерді блоктарға сәйкес көрсете біледі және онымен жұмыс істей алады.

География сабағы: масштабты біледі.



Қазақ тілі: Диалог құруда сөйлемдерді байланыстыру, жалғауларды дұрыс жалғау, информатика тілінде қадамдарға ажырата сөйлеу.

Алдыңғы білім

Сахна мен кейіпкерлерді бейнелеу

Сабақтың барысы

Жоспарланған уақыт

40минут

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар


Сабақтың басы

3 минут


7 мин

Сабақтың ортасы
10 мин


І. Ұйымдастыру кезеңі. «Күн, тас, қоршау» тренинг өткізу. Оқушыларды сабақ барысына ынталандыру үшін ойын ұсыну. Топқа бөлу

ІІ. «Миға шабуыл». Топтық жұмыс -«Бұрқасын сұрақтар» Топтар бір-біріне өтілген тақырып бойынша сұрақтар береді:

1.Қандай да бір программалау тілінде жазылатын және ойын сауық үшін құрылатын программа қалай аталады?

2. Ақпарат алу, сөйлесу,әлемді зерттеу әрекеттері қандай жанрға жатады?

3. Компьютерлік ойынның әрекеттері орындалатын ойын кеңістігін немесе ойынның қандай да бір сюжеттік тақырыпқа сәйкестігін қалай атайды?

4. Ең алғашқы компьютерлік ойындардың бірі Space War қай жылы әзірленген еді?

5. Ойынды құрудың бірінші кезеңінде қандай әрекет орындалады?

6. Ойын жүзеге асырылатын ережелер жиынтығы қалай аталады?

7. Scratch бағдарламасындағы ойын барысында жүзеге асырылатын командалар тізбегі қалай аталады?

8. Scratch бағдарламасында ойын нысаны қалай аталады?

9. Ойын мақсатын анықтауға не кіреді?

10. Ойынның дамуының негізгі бағытын не анықтайды?

Әрбір топ өзінің сұрақтарына берілген жауаптарын смайлик беру арқылы бағалайды.



ҚБ-

Оқушыларды «Қол шапалақтау» әдісі арқылы бағаланады



ІІІ. Мағынаны ашу. (оқушыларды жаңа сабақ тақырыбымен, мақсаттарымен таныстыру)

Оқушыларға бейнекөрсетілім арқылы көрсетеміз.



  1. Ойын сценарийін жүзеге асыру алгоритмінің блок-сызбасы

  2. Жалпы алгоритмі

Жұмысқа шолу жасалып, қорытынды шығарылады, оқушының нені үйренгені түйінделеді.

Ұсынылған алгоритмдер:



1,2,3 қадамдар

Сызықтық алгоритмдер

4-5 қадамдар

Циклдік, тармақталу алгоритмдері

6 қадам

Циклдік алгоритм

7 қадам

Алгоритм соңы



дескриптор

- Ойын сценарийін жасақтаудың жалпы алгоритмін анықтайды;

- Әр қадамдағы алгоритм түрлерін ажыратады;

- Блок-сызбасын құрады;




Достарыңызбен бөлісу:
  1   2   3   4   5




©engime.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет