«Стоматология», «Фармация» және «Қоғамдық денсаулық сақтау» мамандықтарына арналған философия пәні бойынша №2 Аралық бақылау тапсырмалары (2020-2021оқу жылы) «Діни жоралғыларды орындау адамдарды белгілі бір сенім



бет1/6
Дата15.12.2021
өлшемі61,6 Kb.
#101149
  1   2   3   4   5   6
Байланысты:
Философия рк2
Ассирия, Ежелгі грек, Pisa зерттеуіні басты ма саты не , обп

«Стоматология», «Фармация» және «Қоғамдық денсаулық сақтау» мамандықтарына арналған философия пәні бойынша

2 - Аралық бақылау тапсырмалары



(2020-2021оқу жылы)


  1. «Діни жоралғыларды орындау адамдарды белгілі бір сенім, діни-әлеуметтік қатынастар маңына топтастырады». Яғни, дін – қоғамның біртұтастығын қамтамасыз ететін интеграциялық қызмет атқарады деп есептеген ойшыл:

  2. А. Швейцер қазіргі заман мәдениеті дағдарысының айрықша белгісі деп есептейді: материалдық өмірдің руханилықтан үстемдігі, тұлғаның моральдық азғындауы мен екіжүзділігі

  3. «Мәңгілік қайта оралулар» идеясы туралы пайымдаған неміс философы: Фридрих Ницше

  4. Детерминизм философиялық принцип ретінде бұл: Барлық құбылыстардың себепке тәуелділігі туралы ілім

  5. Дінді қоғамның пайда болуына әсер еткен маңызды фактор деп біліп, оны таза әлеуметтік құбылыс қатарына жатқызған ғалым:

  6. Қазіргі заманғы түсінік бойынша қоғам дамуының эволюциясын түсіндіретін концепция: эволюциялық, өркениеттік

  7. «Өмір философиясын» (Ф.Ницше, В.Дильтей және т.б.) әдетте иррационалдық бағытқа жатқызады, осының себебі неде: өмір мәнінің ақыл-ой шеңберіне сыймайтынын мәлімдейді, өмірдің кез келген элементін иррционалдыққа жатқызады

  8. Тұлғаның руханилығының белгісі болып табылады: күнделікті өмірінде адамгершілік ұстанымдарды басшылыққа алуы, қоғамдық өмірге белсене араласуы

  9. Қоғамды толыққанды әлеуметтік ағза ретінде сипаттайтын оның өзіне ғана тән ажырамас қасиеттері (атрибуттары): өзіндік даму, өзіндік ұйымдасу

  10. Р. Декарттың философиялық зерттеу әдiсi - ол: дедуктивтік, картезиандық әдіс

  11. Құдайға деген діни сенімнің ақиқат өлшемдеріне сай не сай еместігін қарастырады:

  12. Моральдың негізгі категорияларына жатады: ізгілік, қайғы

  13. «Дін» сөзінің этимологиясы: ар-ұждандылық

  14. Зороастра ілімінің басқаша атауы : авестизм Авеста киелі кітап, маздаизм Ахурамазда, Ахураманью зораастризмдегі құдайлар

  15. «Миф» сөзінің этимологиясы: сөз, әңгіме

  16. Экзистенциализм ілімінің негізгі анықтамаларын көрсетіңіз: Өмір сүру, абсурд, трагизм

  17. Логикалық позитивизімде верификация принципінің түсінігі: Ғылыми тұжырымдарды нағыз шындыққа тексеру қажеттілігі

  18. Антикалық танымға сәйкес, барлық шеберлік, ептілік, өнер мынаған жатады: технэ



  1. Антика дәуірінде этика мәселесі мына ілімдердің негізгі көтерген мәселелері еді: эпикуреизмнің, стоицизмнің

  2. Асқақтық пен әсемдікке толығымен қарама-қарсы эстетиканың категориясы: ұсқынсыздык, опасыздық

  3. Қоғамдық қатынастардағы адамның орны: қоғамдық қатынастардың субъектісі әрі объектісі

  4. Скептицизм өкілдерінің позициясының негізінде жатқан принцип: барлық пікірлердің тең мағыналығы

  5. Араб-мұсылман әлемінің ойшылдарын антика мәдениеті мен философиясын зерттеп, зерделеуге ықпал еткен жағдай:

  6. Елбасы Н.Ә. Назарбаевтың пікірінше, жаңғыру елдің ұлттық-рухани тамырынан нәр алмаса, ол: адасуға бастайды

  7. Тарихтың мәні мен тарихи процестің дамуын түсіндіретін ортағасырлық философиядағы түсінік: провиденциализм, эсхатология

  8. Қайшылық деп нені атайды? 1- Екі немесе одан да көп жақтардың арасындағы келіспеушілік, 2- Заттың немесе құбылыстың бірін-бірі толықтыратын және бірін - бірі терістейтін, бір - біріне ауысып отыратын жақтары, 3- Қозғалыс пен дамудың қайнар көзі

  9. Аристотель бойынша жанның түріне жатады: 1-Көкөніс (қоректік), өсімдік; 2-жануарлар; 3- ақылға қонымды, өлмес адам

  10. Заманауи тілдердегі «Өнер» терминін қолданудың екі түрлі мағынасы: адамның барша шығармашыл жасампаздық әрекеті, көркем шығармашылықтың процесі мен нәтижелерін қамтитын оның алуан түрлері

  11. Синергетика бағытының көзқарасы бойынша мәдениет ұғымының анықтамасын атаңыз:
    A)Мәдениет өзі дамушы жүйе +?
    B)Мәдениет – адам іс-әрекетінің мәні мен мағынасын айқындайтын күрделі жүйе.
    C)Мәдениет – қоғамның материалды және рухани жағдайының деңгейі.
    D)Мәдениет – адамның шығармашылығы мен бостандығының жүзеге асуы.
    E)Мәдениет – халықтың салт-дәстүрі мен әдет-ғұрыпы.

  12. Еркіндіктің экзистенциалистстік түсінігі: еркіндік таңдау жасау автономиясы, еркіндік – бұл зілдей ауыртпалық

  13. Әл-Фараби адам қандай болуы керек деп есептейді? Әбу Наср Әл-Фараби адам міндетті түрде адал ниетті болу керек деп есептейді.

  14. «Мазмұн» және «түр» категорияларының арасындағы диалектикалық байланысты көрсететін анықтаманы көрсетіңіз. Кез-келген мазмұн түрге ие.

  15. Парадигма дегеніміз: Ғылыми қоғам қолдайтын ғылыми нәтижелердің жиынтығы

  16. Л. Фейербахтың негiзгi шығармаларын атаңыз? “Христиандықтың мәні”, “Болашақ философиясының негізгі қағидалары”, т.б. 

  17. Эстетиканың біріне бірі антипод болып табылатын категориялары: Эстетикалық категория - "жаман". Жаман-антипод, сұлулыққа қарсы.

  18. Қоғам дамуының сызықтық концепциясын сынай отырып, локальдық қоғам идеясын дамытты: О.Шпенглер, А. Тойнби

  19. Деррида Батыс өркениетінің ұлы ойшылдарының бүкіл еңбектерінде бұрмаланған ағат пікір, сыңаржақтық бар екеніне сенімді болды. Себебі олар: Деррида Батыс өркениетінің ұлы ақыл-ойларының барлық еңбектерінде бұрмаланған пікірлер мен пікірлер бар екеніне сенімді болды. Бұл жағымсыздық жазуға емес, сөйлеуге берілген артықшылықта көрінеді. Деррида жазудың бұл түрін "логоцентрлік" деп атады және оны "деконструкцияға"ұшырату керек деп мәлімдеді. ... Ол сенімділікке деген ұмтылыс пен ұмтылыс, сөзсіз күшті тираникалық ұстамдылық батыс зиялыларының өміріне, Батыс ойына енгеніне сенімді болды.

  20. Гегельдің ойынша рух дамуының қай сатысында адам пайда болады? Гегельдiң ойынша, рух даму процесiнде өзiнiң үш сатысынан өтедi : 1. Субъективтi рух, яғни жеке адамның санасы, 2.Объективтi рух, оған ол құқ, мораль, адамгершiлiк, жан-ұя, азаматтық, мемлекеттiктi жатқызады, 3 Абсолюттiк рух - ол өнер, дiн және философия

  21. Классикалық емес философияның негізгі бағыттары: Классикалық емес философияның негізгі бағыттары: марксизм, өмір философиясы, экзистенциализм, позитивизм, психоанализ, прагматизм, структурализм, діни философия.

  22. Адамның экзистенциалистік концепциясын негіздеушілер: Бердяев, Сартр

  23. Сананың ашықтығы білдіреді: елдегі барлық болып жатқан нәрселер «үлкен әлеммен» байланысты

  24. Позитивизм – бұл философиялық бағыт: : эмпириокритицизм+



Достарыңызбен бөлісу:
  1   2   3   4   5   6




©engime.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет