XYIII ғ. Француз материалистердің қайсысы «Адам - машина» атты кітапты жазған
1) Дидро;
2) Гольбах;
3) Гельвеций;
4) Ламетри;
5) Кондорсе.
ХХ ғ. философиясындағы адам өмір сүру философиясы:
1) Экзистенциализм;
2) Феноменология;
3) Постпозитивизм;
4) Герменевтика;
5) Неопозитивизм.
.«Экзистенциализм» термині қалай аударылады
1) Өмір сүру философиясы;
2) Мән философиясы;
3) Болмыс философиясы;
4) Махаббат философиясы;
5) Ғылым философиясы.
.Агностицизмге анықтама беріңіз:
1) Адам танымды әрқашанда относителді;
2) Дүниені танып-білуге болады;
3) Дүниені танып-білу күмәнді;
4) Дүниені танып-білуге болмайды;
5) Білім ақиқаттылығының айғағы (критерийі) практикалық пайдада жатыр дейтін ілім.
Танымның қайнар көзі ақыл-ойда. Осы пікір қай гносеологиялық концепцияға жатады
Рационализмге;
2) Сенсуализмге;
3) Эмипиризмге;
4) Скептицизмге;
5) Агностицизмге.
Сезімдік танымның негізгі формалары:
1) Түйсік, қабылдау,елестету;
2) Пайым, ақыл-ой, рух;
3) Ұғым, пікір, тұжырым;
4) Интуиция, қабылдау, түсінік;
5) Гипотеза, идея, теория.
Тұлға ұғымы нені білдіреді:
1) Адам индивидінің әлеуметтік сапасын, оның бірегейлігінің, даралылығының өлшемін;
2) Адамның биологиялық ерекшеліктерін;
3) Адамның өзіндік санасын;
4) Адамның психикалық күйін;
5) Адамның сыртқы пішінін.
Философияның анықтамасы:
1) Табиғат және қоғамның неғұрлым жалпы даму заңдары туралы ғылым
2) дүниетанымның ерекше түрі
3) Қоғамдық-тарихи процестер.
4) Адамның дүниеге көзқарасы
5) Дүниетанымның ерекше түрі
.Өлсе өлер табиғат,адам өлмес» деген;
1) Абай;
2) Аристотель;
3) әл-Фараби
4) Шәкәрім;
5) Ы.Алтынсарин.
Таным процесінің бастапқы пункті және оның негізгі болып табылады:
1) Практика «тәжірибе);
2) Рационалды таным;
3) Сезімдік таным;
4) Ақиқат;
5) А мен С дұрыс
Эмпиризмнің негізгі қағидасы:
1) Адамның барлық білімі тәжірибеге негізделеді;
2) Дүниені танып – білуге болмайды;
3) Зерде дүинені танып – білудің негізгі қайнар көзі болып табылады;
4) Танымның ең жоғарғы түрі – интуиция;
5) Құдай ашылу танымның қайнар көзі болып табылады.
Рационализмнің негізгі қағидасы:
1) Адамның танымдық іс-әрекетінде алдыңғы рөл зердеге жатады;
2) Ғылымда басты рөлді тәжірибе, эксперимент атқарады;
3) Таным Құдай ашылу арқылы ғана мүмкін болады;
4) Дүниені принципті түрде танып-білуге болмайды;
5) Дүниені танып-білу екі талай, күдік туғызады.
Құбылыстардың жалпы заңдылықты себептік уәжділігі туралы ілім:
1) Детерминизм;
2) Индетерминизм;
3) Фатализм;
4) Конвенционализм;
5) Кондиционализм.
Төменде келтірілген категориялардың қайсысы сапа мен санның диалектикалық байланысын бейнелейді?
1) Өлшем;
2) Мән;
3) Форма;
4) Шындық;
5) Құбылыс.
.Ежелгі Греция мен ежелгі Римнің тарихы мен мәдениеті
1) Антика;
2) Ағартушылық;
3) Ортағасыр;
4) Жаңа заман;
5) Қайта өрлеу.
Қазақ ағартушылығының атақты қайраткері, педагогі және жазушысы:
1) Ы. Алтынсарин;
2) Ш. Уәлиханов;
3) Абай;
4) М. Әуезов;
5) Шәкәрім.
Диалектиканың түр категориясымен қай категория бірге болады ?
1) Элемент;
2) Жүйе;
3) Бөлім;
4) Мазмұн;
5) Өлшем.
Достарыңызбен бөлісу: |