Оқу программалау тілдері-балалардағы Алгоритмдеу, программалау және операциялық (алгоритмдік) ойлауды дамытуға арналған программалау тілдері мен программалау орталары



бет1/2
Дата29.01.2023
өлшемі41,18 Kb.
#166725
түріПрограмма
  1   2
Байланысты:
Оқу программалау тілдері


Оқу программалау тілдері-балалардағы Алгоритмдеу, программалау және операциялық (алгоритмдік) ойлауды дамытуға арналған программалау тілдері мен программалау орталары.

Қолданыстағы пропедевтикалық курстың («информатикаға қадамдар»,» білім қазынасы») құрамында операциялық және алгоритмдік ойлауды дамытуға арналған құралдар бар - «Ракушка»,» Сегізаяқ»,» кенгуренка « орындаушылары, оларды бастауыш мектептің 2-4 сыныптарында қолданған жөн. Сонымен қатар, 5-6 сыныптарда пропедевтикалық программалау бағдарламалары жоқ. Осы сыныптарда» ересек « программалау тілдерін қолдану орынды емес, өйткені балаларда толыққанды программалау үшін қажет дерексіз ойлау дағдылары әлі де әлсіз, яғни. балалардың психофизиологиялық және интеллектуалдық дамуын ескере отырып, оқыту үшін арнайы әзірленген тілдер мен программалау орталарын пайдалану қажет - оқу программалау тілдері, олардың көпшілігі кәсіби деңгейдегі программалау орталарында жұмыс жасамас бұрын бастауыш немесе аралық болып табылады. Орта мектепте программалауды үйренуде Паскаль басым. Бұл, ең алдымен, бағдарламаның белгілі бір түрін - Free Pascal, ABC Pascal, ALGO, Delphi объектіге бағытталған программалау құралын пайдалануға бағытталған информатика бойынша қолданыстағы нұсқаулықтарға байланысты.


Балаларға арналған мектеп оқушыларына арналған программалау тілдері
LightBot-кішкентайларға арналған ойыншық ортасы (5-6 жастан бастап қолдануға болады). «Виртуалды» роботтың қозғалысын программалау қажет. Қарапайымдылығына қарамастан, Lightbot көмегімен сіз баланың операциялық ойлауын қалыптастырып қана қоймай, сонымен қатар күнделікті процедуралар сияқты программалау ұғымдарын біле аласыз.
RoboMind-жаңадан бастаушыларға «машинка»әрекетін программалауға мүмкіндік беретін қарапайым программалау ортасы-жұмыс. Мұнда танымал программалау әдістері мен «жасанды интеллект»негіздері қол жетімді түрде зерттеледі. Робот әртүрлі тілдерде бағдарламалануы мүмкін.
Karel, Karel+ +, Karel J. robot - жаңадан бастаушыларға арналған Тіл, олар «роботты»басқару бағдарламаларын жасау үшін қолданылады. Karel өзінің программалау тілін қолданады, Karel + + - c ПРОГРАММ программалау тілі, Karel J. Robot - Karel-дің Java нұсқасы.
Guido van Robot-Робот Python-ға ұқсас синтаксистің артында бағдарлама арқылы басқарылады (Karel J. Robot сияқты). Бұл кез-келген программалау тілін үйренудің бастамасы бола алатын еркін кеңейтілген бағдарлама.
Greenfoot-ең алдымен оқу мақсатында әзірленген оқу, объектіге бағытталған Java ортасы. Greenfoot модельдеу бағдарламалары мен диалогтық ойындарды жасауға мүмкіндік береді.
Little Wizzard-бастауыш мектепте программалаудың негізгі элементтерін үйренуге арналған балаларға арналған программалау ортасы. Тек тінтуірді қолдана отырып, балалар бағдарламалар құруға және айнымалылар, өрнектер, тармақтар, шарттар мен логикалық блоктар сияқты ұғымдарды үйренуге мүмкіндік алады. Программалау тілінің әрбір элементі интуитивті символ болып табылады.
Peter-Windows 95/98/NT/ME/2000/XP үшін қосымшаларды оңай және жылдам жасауға арналған визуалды программалау құралы. Жұмыс принципі объектілерді басқаруға арналған бағдарламалық құрылым құра отырып, графикалық презентация жасауға ұқсас. Бағдарламаны құрастыру жеке бөлшектерден басқатырғыштар жасауға ұқсайды.
Көрсеткі - алгоритмдік ойлауды дамытуға және басқару алгоритмдерін құрастыру дағдыларын қалыптастыруға арналған тренажер бағдарламасы.
Информатикаға қадамдар - 2-4 сынып оқушыларына арналған пропедевтикалық курс. Оны үйрену кезінде студенттер компьютермен жұмыс істеудің негізгі дағдыларын игереді, логикалық ойлауды дамытады, оқу бағдарламаларымен жұмыс жасау арқылы басқа сабақтарда алған білімдері мен дағдыларына компьютерлік қолдау алады, мәтіндер мен сурет салу үшін компьютерді қолдануды үйренеді, алгоритм ұғымымен, негізгі алгоритмдік құрылымдармен танысады және әртүрлі әрекеттердің алгоритмдерін құруды үйренеді, қабілеттерін дамытады.
Logo - балаларға программалауды үйрету мақсатында арнайы жасалған тіл. Logo-ның заманауи енгізілімдерінде «раковина» деп аталатын виртуалды агент, оның қозғалысын бағдарламалық түрде басқаруға болады, программалауды балаларға тартымды ету үшін қолданылады, олардың назарын оның көмегімен («раковиналар») сурет салуға аударады. Logo балаларға программалаудың негізгі ұғымдарын үйренуге көмектесу үшін де, ақпараттық-коммуникациялық технологиялар үстемдік ететін әлемде олардың интеллектуалды дамуы үшін де әзірленді. Бүгінгі таңда Logo әр түрлі салаларда сәтті қолданылады - мектептегі компьютермен және программалаумен алғашқы танысудан бастап университеттердегі жасанды интеллект пен экологиялық жүйелерді модельдеу мәселелерін зерттеуге дейін.
Logo кең таралған-вильнопоширувани де, программалау ортасының коммерциялық нұсқалары да кез-келген операциялық жүйеге арналған.
Scratch-балаларды программалауды үйрету үшін MIT Media Lab компаниясының Lifelong Kindergarten Group әзірлеген визуалды программалау тілі, яғни «сіз отырасыз және қызықты нәрсе жасай бастайсыз»мағынасында оқыту. Scratch Squeak және Logo программалау тілдерінің дәстүрлеріне негізделген. Бұл жобаның негізгі мақсаты - бағдарламаланатын объектілері бар жобалық бағдарламаларды құру арқылы балаларға программалаудың негізгі ұғымдарын үйрету. Scratch әртүрлі графикалық нысандарды, кескіндерді, дыбыстарды және музыканы тарта отырып, блок-командаларды біріктіру арқылы интерактивті қолданбаларды жасауға мүмкіндік береді. Қарапайымдылық пен жеткілікті күшті мүмкіндіктердің арқасында тіпті жаңадан бастаушылар да өздерінің әзірлемелерін жасай алады, осылайша программалауды одан әрі үйренуге ынталандырады. Scratch айналасында осы ортада бағдарламалайтын кез келген адам мүше бола алатын халықаралық қауымдастық құрылды.
Etoys компьютер мониторының экранында орналасқан «әлемде» бар және өзара әрекеттесетін бағдарламаланатын виртуалды Нысандар идеясына негізделген.Etoys және Scratch сияқты білім беру ортасының негізгі идеялары: «қоршаған ортаның бәрі объект»; бағдарлама енді құрастырылатын мәтін емес, содан кейін ғана «орындалады», бірақ «әрқайсысымен байланысуға болатын объектілердің тірі теңізі «. Ортада жұмыс істеу осы «тірі теңізбен» «байланысуға» болады - кез-келген нысанды қарастыруға және өзгертуге болады; даму процесі мен орындалу процесі ажырамас. Etoys 2D және 3D графикасын, кескіндерді, мәтінді, веб-беттерді, бейнелерді, дыбысты және MIDI, басқа Etoys пайдаланушыларымен жергілікті желі сияқты нақты уақыт режимінде бірлесіп жұмыс істеу мүмкіндігін қамтуы мүмкін пайдаланушылар жасаған әртүрлі нысандар үшін «нысан моделі» идеологиясы бар қарапайым және бір уақытта қуатты даму ортасын қамтамасыз етеді, және Интернет арқылы. Графикалық орта балалардың программалау ұғымдарын зерттеу үшін ғана емес, сонымен қатар физикалық құбылыстарды модельдеу, математикалық жаттығуларды шешу және т. б. үшін де қолданыла алады.. Etoys көптілді, ол АҚШ, Еуропа, Оңтүстік Америка, Жапония, Корея, Үндістан, Непал және басқа да көптеген елдерде 9-12 жастағы балалармен жұмыс істеу үшін сәтті қолданылады.
Squeak-Smalltalk заманауи, ашық, толық функционалды орта және объектіге бағытталған программалау тілі. Squeak мультимедиялық қосымшалардан және әртүрлі білім беру платформаларынан (мысалы, Scratch және Etoys) веб - серверлерді дамытуға дейінгі жобалардың өте кең ауқымын құру құралы ретінде қолданылады. Squeak көмегімен жасалған бағдарламалық жасақтама кез - келген операциялық жүйенің ортасына өте оңай ауысады, өйткені бағдарлама коды Squeak «виртуалды машинасымен» орындалады (түсіндіріледі) - бұл технология Java программалау тілін жасау кезінде алынған.
BASIC-бұл 1964 жылы студенттердің компьютерлерімен жұмыс істеуді қамтамасыз ету үшін жасалған тіл. Ол алпысыншы жылдардың аяғынан бастап өте танымал болды, ал жетпісінші жылдардың аяғы мен сексенінші жылдардың басында дербес компьютерлерге арналған стандартты программалау тілі болды. BASIC дәл программалауды үйрену қажеттіліктеріне бағытталған: жаңадан бастаушылар үшін сөйлеу өте қарапайым болуы керек, диалогтық бағдарламаларды жасай алады, бағдарламалардың тез орындалуын және олардағы қателер туралы түсінікті хабарламаларды қамтамасыз етеді, компьютердің аппараттық құрылымын немесе амалдық жүйенің қоңырауларын білуді қажет етпейді. Бүгінгі таңда Basic программалау мамандарының белгілі бір сынына қарамастан, программалауды үйрену үшін жиі қолданылатын тіл болып қала береді.
Visual Basic.NET жүктеу үшін еркін қол жетімді программалау ортасы.
SmallBASIC-бұл «бірінші» ретінде жасалған Visual Basic-тің шектеулі нұсқасы программалау тілі, оны оңай үйрену мақсатында тілде тек 15 оператор командасы бар. Объектілердің нақты кітапханаларын қолдана отырып, ойындардан бастап желіге дейін әртүрлі қосымшалар жасауға болады. Жүйе Microsoft Visual Studio IDE-ді командалардың автоматты түрде аяқталуын және мәтінмәндік анықтаманы қамтамасыз ету үшін пайдаланады.
Gambas-Visual Basic-тің кеңейтілген аналогы. Ол Linux операциялық жүйесінің ортасында basic-ті программалау және үйрену үшін қолданылады.
BASIC-256-бұл балаларға компьютерлік программалау негіздерін үйренуге арналған BASIC-тің жеңіл нұсқасы. Бағдарламалық басқаруды түсінуді қамтамасыз ету үшін ол дәстүрлі BASIC басқару құрылымдарын (gosub, циклдар, goto) пайдаланады. BASIC-256-да оқушыларға бірнеше минут ішінде экранда кескіндер жасауға мүмкіндік беретін кіріктірілген графикалық режим бар.
SiMPLE-бұл бағдарламалық жасақтама жүйесі ол әрқайсысы үшін, әсіресе қарапайым адамдар үшін қарапайым программалау мүмкіндіктерін қамтамасыз ету үшін жасалған. Қарапайым AppleSoft BASIC-ке ұқсас. SiMPLE-де кіріктірілген компилятор бар, сонымен қатар SiMPLE пайдаланушыларға өздерінің жеке кітапханаларын құруға мүмкіндік береді. «Қарапайым» - бұл үш түрлі программалау тілдерінің жалпы атауы: тек 4 оператор командасын қолданатын Micro-SiMPLE және 23 операторы бар Pro-SiMPLE және Ultra-SiMPLE.
Балти-оқу графикалық орта және балалар мен жастарға арналған программалау құралы. Балти балалардың біліміне арнайы талаптар қоймайды, бұл көптеген елдерде негізгі мектепте программалауды үйрену үшін қолданылатын орта. Baltie 4 жаңа нұсқасы C#программалауды толығымен қолдайды.
Kid ' s Programming Language (Phrogram) - 2006 жылы әзірленген программалау тілі және интеграцияланған даму ортасы. Ойындар мен оқу бағдарламалық жасақтамасын әзірлеу үшін графика мен дыбыспен жұмыс істеудің дамыған құралдары бар. KPL-бұл сыныптар мен әдістер сияқты компоненттері бар жеңілдетілген құрылымдық программалау тілі. Қосымшаларды әзірлеу құралы Eclipse немесе Visual сияқты заманауи IDE-ге ұқсас Studio.NET.


Достарыңызбен бөлісу:
  1   2




©engime.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет