Сабақтың тақырыбы: Шарттарды программалау («Футболшы ойыны») Шығармашылық практикалық жұмыс



бет1/2
Дата29.01.2023
өлшемі53,33 Kb.
#166716
түріСабақ
  1   2
Байланысты:
9 сынып Ойын кейіпкерлерін таңдау
9 сынып Құжатпен бірлесіп жұмыс жасау, сабақ жоспары 24112023

Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім

Python тілінде программалау

Педагогтың аты-жөні

Қожанова Қызболған

Күні

19.05.2022ж

Сынып: 9 б, в

Қатысушылар саны




Қатыспағандар саны




Сабақтың тақырыбы:

Шарттарды программалау («Футболшы ойыны») Шығармашылық – практикалық жұмыс

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары



9.3.3.9 дайын сценарий бойынша ойын әзірлеу
9.3.3.10 ойынның нәтижелерін есептеу алгоритмін іске асыру

Сабақтың мақсаты:

Ойын кейіпкері, спрайт ұғымын анықтау;
PyGame программасында дайын кейіпкерлерді қолдану;
PyGame программасында ойын жасау кодтарының маңыздылығын
талдау



Сабақтың барысы:



Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру кезеңі

1.Оқушылармен амандасу.
2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.
3.Жаңа тақырыпқа шолу
Ойынның артқы фонын кез келген түспен,суреттен жүктеуге және кейіпкерлерді бейнелеуді үйрену.

1.Мұғаліммен амандасады.
2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.
3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.





Жаңа білім

Оқулықпен жұмыс
Жаңа ақпаратпен танысу. Әдістемелік берілген
сұрақтарға жеке, топта, ұжымда жауап береді.
Мұғалім толықтырып отырады
Ойынның артқы қабатына кез келген суретті орнатуға болады.
/ Surface нысандары үшін fill () әдісі:бетіне ақ фонды салу windowSurface.fill(WHITE)

Біз windowSurface сақталған барлық бетті ақ түспен толтырғымыз келеді. Fill () функциясы параметр ретінде берілетін Surface бетін түспен толық жабады.


Fill () әдісін немесе кез келген басқа сурет функция сын шақырғанда, PyGame экранындағы терезе өзгермейтініне назар аударыңдар. Олар Surface нысанын өзгертеді. PyGame функциясы арқылы экранда жаңа Surface ны анын көр ету үшін, display.update () қолдану керек.


Компьютердегі Surface нысанын өзгерту, экрандағы суретті өзгертуден әлдеқайда жылдамырақ болады. Сондықтан суреттің барлық функциялары Surface нысанында салынғаннан кейін ғана экранда сурет салу әлдеқайда тиімді.

Fill () әдісі – функция емес, pygame.Surface нысандарының әдісі. Ол түс параметрі үшін берілетін кез келген түс мәнімен барлық Surface нысанын толық толтырады.
. «Арман-ПВ» баспасы, 2019 ж (139-143б)



Достарыңызбен бөлісу:
  1   2




©engime.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет