7 Powerpoint көрсетілімінде триггерлерді пайдалану
PowerPoint бағдарламасында презентацияны оқытушы емес, интерактивті, тыңдаушы басқаратын етіп жасауға мүмкіндік беретін бір қызықты функция бар. Бұл триггерлерді қолдану. Триггердің көмегімен біз презентацияға кері байланыс элементін сала аламыз. Бұл функция ТРИГГЕР деп аталады. Мүмкін, біреу триггерді қолданып жатқан шығар, бірақ мен осы PowerPoint функциясын қолдана отырып, өте аз презентацияларды көрдім.
PowerPoint-тегі триггерлер мен анимациялар.
Триггерлер пайдаланушының нақты әрекеттеріне презентация реакциясын "бағдарламалауға" мүмкіндік береді: белгілі бір батырмаларды, экрандағы орынды және т.б. нұқыңыз. Мұндай презентация қарапайым түймелер мен сілтемелерді қолданғаннан гөрі интерактивті болады және интерактивті тақтада жұмыс істеу немесе Пайдаланушының жеке жұмысы үшін өте жақсы. Мысалдар арқылы презентацияда триггерлер құруды қарастырыңыз.
Начало формы
Конец формы
Триггер дегеніміз не?
Орыс тілінде "триггер" - бұл іске қосу схемасы. Презентацияда триггер-бұл слайдтағы объект (жазу, сурет), оны басқан кезде бір немесе бірнеше объектінің анимациясы басталады. Осылайша, презентацияда триггерлерді қолдану әдеттегідей кезекпен емес, кездейсоқ ретпен объектілердің анимациясын іске қосуға мүмкіндік береді.
PowerPoint-тегі Триггер - бұл анимацияны, аудио және бейне эффектілерді іске қосу үшін "жылдам перне" құруға мүмкіндік беретін құрал.
Бір рет басу-және таңдалған нысан (сурет, сурет, жеке сөз) слайдта қозғалады. Ол жоғалады, оң немесе сол жаққа шығады, түсін өзгертеді — берілген сценарий бойынша әрекет етеді.
Триггерлердің арқасында сіз сабақтарды өткізу кезінде үлкен динамикаға қол жеткізе аласыз, бірегей дидактикалық ойындар, тренажерлер, тестерлер ұйымдастыра аласыз, соның ішінде интерактивті тақтада жұмыс жасай аласыз.
Триггерді қолданудың 4 жағдайын бөлуге болады:
1. Триггер-бір тұлғадағы батырма және анимациялық объект (мысалы, қозғалатын объект, түсі өзгеретін батырма, жоғалып кету және т.б.).
2. Триггер - батырманың анимациялық нысаны.
3. Триггер-батырма бірнеше анимациялық нысандар немесе бірнеше анимациялар.
4. Триггер-бір тұлғадағы батырма және анимациялық объект анимациялық объект.
Бір қарағанда, триггерлер қарапайым анимациядан еш айырмашылығы жоқ сияқты көрінуі мүмкін. Алайда, қарапайым анимацияны қолданған кезде біз оны тек орнату кезінде анықталған ретпен шақыра аламыз, триггерлер анимацияны кез-келген тәртіпте қолдануға мүмкіндік береді, бұл бақылау немесе проблемалық тапсырмаларды жасауға ыңғайлы. Экрандағы анимация әрекеті оқушының қандай триггерді іске қосатындығына байланысты болады.
Триггерлердің көмегімен қандай технологиялық әдістерді қолдануға болады?
* Жеке объектіні жылжыту.
* Нысанды өзгерту (толтыру түсінің өзгеруі, мәтін мазмұны, объект өлшемі, оның жоғалуы).
* Экранда жаңа нысанның пайда болуы жалпы тінтуірді басу немесе "бос орын" пернесін басу арқылы емес, біздің оқу эпизодымыздың белгілі бір нысанын басу арқылы.
Достарыңызбен бөлісу: |