Біліктілікті арттыру курсының білім беру бағдарламасы ИНФОРМАТИКА МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ ПӘНДІК ҚҰЗЫРЕТТЕРІН ДАМЫТУ Нұр-Сұлтан Сабақ мақсаты:
оқушыларға Python тілінде бағдарламалауды үйретуде «Информатика» пәні бойынша оқу мақсаттарын жоспарлау, іске асыру және бағалаудың әдістемелік және әдіснамалық дағдыларын жетілдіру
PYTHON: 2D ОЙЫН ПРОГРАММАЛАУ
Python тілінде 2D ойын әзірлеу PyGame модулі. Ойын алаңын/терезесін анықтау. Ойын циклі. Ойын программасының аяқталуы
Оқу мақсаты:
9.3.3.3 PyGame (пайгейм) кітапханасын қосу;
9.3.3.4 ойын терезесін жасау үшін PyGame (пайгейм) кітапханасының дайын модульдерін пайдалану;
9.3.3.5 ойынның артқы фонын құру
PyGame модулі
PyGame мүмкіндіктері:
Графикалық фигураларды салу
Растрлық суреттерді көрсету
Объектілерді қозғалту (анимация)
Пернетақта мен тінтуірмен өзара әрекеттесу
Дыбыс қосу
Объектілердің соқтығысуын анықтау
PyGame модулін орнату
Win + R
Орындау терезесінде cmd командасын енгізу .
ОК
Командалық жол режимінде c:\> pip install pygame командасын орындау
PyGame модулін орнатудың аяқталуын күту.
PyGame модулі – сыртқы кітапхана, сондықтан оны арнайы орнату керек.
PyGame модулін программаға қосу
import pygame # модульді қосу
PyGame модулі программада
import pygame # модульді қосу
pygame.init() # Pygame модулін инициализациялау /дайындау
PyGame: ойын терезесін анықтау
import pygame # модульді қосу
pygame.init() # Pygame модулін инициализациялау
# screen — сурет салуға арналған алаң/терезе
screen = pygame.display.set_mode((640, 480)) # экран өлшемін орнату