2 бөлім: 3D баспа
Күні:
Сынып: 6
|
Мектеп:
Мұғалімнің аты-жөні: Шайгазинов А.З.
|
Сабақ негізделген оқу
мақсаты
|
6.3.1.1 3D-модельдер қолдану мысалдарын келтіру;
|
Сабақ мақсаттары
|
Барлық оқушылар:
|
Компьютердің графикалық мүмкіндіктерімен таныс
|
Оқушылардың басым бөлігі
|
|
Кейбір оқушылар:
|
3 D программасында жұмыс істей алады.
|
Бағалау критерийі
|
2D графикасы мен 3D гарафикасының айырмашылығы мен ұқсастығын жазып шығады.
Теориялық білімін қолдана отырып, бағдараламамен жұмыс жасайды
|
Тілдік мақсат
|
3D модельдеуде нысандарды құру.
Компьютерге графика енгізу.
|
Негізгі сөздер мен тіркестер:
|
Corel draw, модельдеу, 3D, 2D, анимация.
сызықтық функция, квадрат функция және шаблон
|
Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер:
-Графикалық редактор көмегімен суретті қайта сызбай ақ қалаған жағдайда апара аламыз, жөндейміз, өлшемін өзгертеміз.
|
Құндылықтарды баулу
|
Қазақстанның өңірлік және жаһандық бәсекеге қабілеттілігі, жауапкершілікке, шығармашылық және сыни тұрғыдан ойлау,
өмір бойы оқуға дайын болуға тәрбиелеу
|
Пәнаралық байланыс
|
математика, ағылшын тілі, геометрия, сызу, музыка
|
Алдыңғы меңгерілген білім
|
Компьютерлік графика түрлерін біледі, бір-бірінен ажырата алады.
|
Жоспар
|
Жоспарлаған
уақыт
|
Жоспарлаған жаттығулар
|
Ресурстар
|
Сабақтың басы
2 мин
«БББ»әдісі
3мин
|
Ұйымдастыру кезеңі:
Оқушылардың назарын сабаққа аудару, сабаққа психологиялық ахуал орнату, оқушыларға сергіту сәтін ұйымдастыру және бағалау парағын тарату.
Шаттық шеңбер құру арқылы бір-біріне жақсы тілектер айтады.
2D, 3D графикасы туралы қайдай түсініктері бар екенін білу маққсатында «БББ» кестесінің «Білемін» терезесін толтырту
Білемін
|
Білдім
|
Білгім келеді
|
|
|
|
|
«БББ» кестесі
|
Сабақтың ортасы
Білу , Оқылым
8 мин
Түсіну «Венн» диаграммасы
5 мин
Қолдану . Практикалық жұмыс 15 мин
|
Оқушылармен пікір алмаса отырып үш өлшемді модельдеу тақырыбын оқу арқылы білімін бекітеді.
2D
3D
|
|
Сабақтың соңы
10 мин
|
«Бірге ойлаймыз» тәсілі
1. 2D графика дегеніміз не?
2. 2D графикасының қолмен сурет салуға қарағанда қандай артықшылығы бар?
3. 3D графика дегеніміз не?
4. 2D графика мен 3D графикаға арналған қандай бағдараламаларды білесіңдер?
5. SketchUp бағдарламасы жайлы не білеміз?
6. SketchUp бағдараламасының басқа 3D бағдарламаларынан қандай ерекшеліктері бар?
7. Бағдарлама қандай шаблондардан тұрады?
8. Терезеде орналасқан құрал-саймандарды толықтыру үшін қандай командаларды орындау қажет?
Үй тапсырмасы:
|
Оқулық, дәптер
|