Философия қай кезде пайда болды Христиан философтарының ой-толғаныстарының басты пәні



Дата10.05.2020
өлшемі30,67 Kb.
#66952
Байланысты:
филэкз



  1. Философия қай кезде пайда болды

  2. Христиан философтарының ой-толғаныстарының басты пәні

  3. Мен ойлаймын, демек мен өмір сүремін қағидасының авторы

  4. Дүниені түсіндіру жағынан марксистік философия қай бағытқа жатады

  5. Төменде көрсетілген ұғымтардың қайсысы эстетикаға жатады

  6. Философияның пәні қандай

  7. Вед тарауындағы философиялық бөлім

  8. Қайырымды іс-әрекетті насихаттаған ілімді түзген мектеп

  9. Томизм философиясының негізін салушы

  10. Авиценна кім

  11. Канттың өзіндік зат ұғымы нені білдіреді

  12. Ш. Уәлихановтың творчестволық шығармаларында классикалық идея не болып табылады?

  13. Диалектика - философиялық ілім

  14. Адамның дүниеге әрекеттік қарым-қатынасының өте маңызды түрі

  15. Ислам қандай мағана береді?

  16. «Материя» категориясына анықтама беріңіз

  17. Танымның субъектісі кім?

  18. Философияға дейін қандай екі көзқарас болды?

  19. Ортағасырлық ойдың негізгі ерекшелігі мынада

  20. Әл-Фарабидің еңбегін көрсет

  21. Лао-Цзы іліміндегі маңызды ұғымдардың бірі

  22. Жан-Жак Руссоның философиялық толғаныстарының бірі

  23. «Құдай дүниені жаратады, бірақ қоғам өміріне араласпайды» деген ағартушылық ілім

  24. «Өндірістік қатынас жиынтығы базис болып табылады...» - деп тұжырымдаған

  25. Монизм деген не

  26. Экзистенциализм деген не

  27. Қоғамдық таным методологиясы ретінде есептелінетін бағыт

  28. «Біздің санамыз табиғатқа тікелей байланысты» - деген бағыт

  29. Табиғат пен адамның өзара үйлесімділікте бірігіп дамуы

  30. Дуализм

  31. Сезім- деген жаңа замандағы философиялық бағыт

  32. Гадамер герменевтиканы қалай түсінеді?

  33. Мәтіндерді және қағидаларды философиялық талдайтын ғылым

  34. Анаксимен бойынша дүниенің бастамасы

  35. Үндістандағы мәдени ой ескерткіш

  36. Шіркеу әкелерінің философиялық, діни және әлеуметтік ілімдерінің жиынтығы, әулиелік әдебиеттерге жатады

  37. Ғылыми медицина мен философияны тұтас қарастырған философ

  38. Маркстік философия қандай бағыт

  39. Феноменологияның негізін салушы кім?

  40. Екінші ұстаз атанған Орта ғасырлық Шығыстың ұлы философы

  41. Бір өлшемді материаның негізгі атрибуты

  42. Схолостиканың бастаушысы

  43. «Екінші табиғат» болмысы мәні жағынан

  44. Дүниеге мифологиялық көзқарастың мәні

  45. «Материалдық өмірдегі өндіріс тәсілі қоғамдағы әлеуметтік, саяси және рухани процестерді негіздейді» - деген тарихты түсіндірудің мәні

  46. Т.Кун философиясының бағыты?

  47. Инь мен янь негіздері қандай философияға тән

  48. 18 ғ. Ағартушылық дәуірінің саяси-құқықтық теорияларында кездеспейтін

  49. Адам бол-кімнің басты принципі

  50. Ресейдегі 19 ғ. Славянофилдік бағытының өкілдерін көрсетіңіз

  51. Герменевтика сөзін философияда алғаш қолдана бастағандар

  52. Аристотельдің өнердің күшімен жанды тазаруын білдіретін ұғым

  53. Диалектикалық-материалистік философия тұрғысындағы қоғам анықтамасы

  54. Құдайды табиғатпен тең санап, табиғатты құдайдың бейнесі деген бағыт

  55. Неміс философы

  56. Эллинизм дәуірінде қандай мектеп пікірлерден бас тартуды ұсынды

  57. «Құдай қаласы» еңбегінің авторы

  58. 11-12 ғғ. Дамыған философиялық ағым, софылық ілімінің ірі өкілі

  59. Қайта өрлеу заманы философиясының өкілі

  60. Жаңа дәуірдегі француз философы

  61. Танымның негізгі түпкі бастамасын позитивизм өкілдері қалай есептейді

  62. «Асқан адам» (адамнан асқан ) атты ұғымның авторы

  63. Адам іс-әрекетінде сананың алатын орны

  64. Табиғаттың дұрыс анықтамасын табыңыз

  65. Материяның ең қарапайым бөлшектері атом деп анықтаған философ

  66. Әлемдік философияның қай мектебі орыс философиясына ықпал етті

  67. Неміс философын көрсетіңіз

  68. «Дүниенің болмысы от»- деген ойшыл

  69. Жаңа дәуірдегі француз философы

  70. «көктем және күз» еңбегінің авторы

  71. Философия термині қай тілден алынған

  72. Қоғамның қай санасы дүниені көркем образдар түрінде бейнелейді?

  73. Антропология ілімі бұл

  74. Мораль және адамгершілік жайындағы ілім

  75. Скептицизмнің басты қайраткерін көрсет

  76. Упанишаданың бір бөлімін көрсетіңіз

  77. Каталицизмнің рухани пірі, ортағасыр ойшылы

  78. Геоцентрлік жүйенің авторы кім?

  79. Жаңа заман философын көрсетіңіз

  80. Француз материализмі қай уақыттан бастау алады?

  81. Кант бойынша антиномиялар дегеніміз не?

  82. Структурализм деген не?

  83. ІІ-позитивизм өкілін атаңыз

  84. Шәкәрімнің басты философиялық еңбекін көрсет

  85. Аристотель табиғат туралы еңбегін көрсетіңіз

  86. Қазақ философиясының басты формасы не болып табылады?

  87. Тіл болмыстың үйі- деген сөйлемнің авторы

  88. Каста нені бідіреді?

  89. Қытайдағы «алтын ғасырда» неше мектеп ашылды?

  90. Адам іс-әрекетінде сананың алатын орны

  91. 20 ғ-да Огюст Конт шығарған қандай философиялық бағыт«дұрыс болымды»

  92. «Өмір сүру» философиясының негізгі өкілі

  93. «Адам баласын заман өсіреді» деген ойшыл

  94. Көне Қытай философиясының негізгі белгілері

  95. Н. Коперник, Д. Бруно, Г. Галилей философияга қосқан үлесін анықтаңыз

  96. «Позитивті ғылым өзіне-өзі философия» деп кім айтты

  97. Экология ғылымының аты алынған «ойкос» сөзінің мәні

  98. Қазіргі кезіндегі адам тұлғасының қалыптасуына маңызды рөл атқаратын

  99. Анаксимен бойынша дүниенің бастамасы

  100. Жалпы, әмбебаб ұғымын мойындайтын көзқарас

  101. Жаңа заманның қай философиялық ағымы тек адам мен оның санасының өмір сүретіндігін мойындайды

  102. Қай ағартушылық заман философы «Энциклопедия» еңбегінің авторы

  103. «Үш анық» атты философиялық шығарманың авторы

  104. В. С. Соловьевтің әлемдік прогрессі не болып есептеледі

  105. 20 ғ. философиялық бағыт дүниені тану үшін тілді зерттеу, тексті аудару, тілмаштық

  106. Қандай да болсын обьектінің қозғалысын зерттеу үшін не істеу керек

  107. Төменде келтірілген категориялардың қайсысы сапа мен санның диалектикалық байланысын бейнелейді

  108. Структурализм философиясы үшін гуманитарлық танымның әдісі

  109. Адам антикалық философияда қалай қаралады

  110. Әл Фараби қай ойшылдың іліміне түсініктеме берді

  111. Жаңа заман философиясындағы эмпиризмнің пікірінше, шынайы білім

  112. Ресей славянофильдері батыс еуропалық мәдениетке қандай көзбен қарайтын

  113. Келесі философтарды не біріктіреді: Ж. Делез, М. Фуко, Ж. Деррида

  114. Күнделікті сана - бұл

  115. Антропоцентризм адамды былай түсіндір еді

  116. Мәдениеттің толығырақ анықтамасын көрсет

  117. Философия тарихына «болмыс» ұғымын ең алғаш енгізген

  118. Локаяттардың түсінігінше, Өмірдің мәні

  119. Конфуцидің тұжырымдауынша, халықты

  120. Августин Аврелийдің қағидасы

  121. Қайта өрлеу дәуірінде адамға берілген сипаттама

  122. И.Кант ой-пікірлерді қандай 2 түрге бөледі

  123. Тәжірбиеге дейін Канттың айтуынш

  124. Қазақ қоғамының даму принциптеріндегі, яғни өмірлік ядро болып табылатын тарихи принциптердің ең негізісі қайсысы

  125. Кеңістік пен уақыт материядан жеке, өзімен-өзі өмір сүреді» дейтін концепция

  126. Психиканың бір бөлігі

  127. «Тұлға» ұғымы адамның сипатын білдіреді

  128. Жаңа заман философиясындағы эмпиризмнің пікірінше, шынайы білім

  129. Д.Дидро бойынша дүниенің барлық негізі қандай нәрсе болып табылады

  130. Батысшылдар дегеніміз кімдер

  131. Психоанализды жасаған

  132. Философия сөзінің мағынасы

  133. Философияның тарихи типтері

  134. Веда дегеніміз не

  135. Конфуций ілімінің негізі

  136. Конфуций мектебіне қарсы мектеп

  137. Пифагор философиясының негізі

  138. Дүние «атом» деп түсіндірген философ

  139. Милет мектебінің өкілдерінің бағыты

  140. Сократ кімдермен күресті

  141. Платон философиясының бағыты

  142. Орта ғасыр Араб-мұсылман философиясының әлемдік бағытының ерекшелігі

  143. Жаңа заман философын көрсет

  144. Қайта өрлеу дәуірінің философиясының өзегіне не жатады

  145. Мына ойшылдардың қайсысы қазақ ағартушыларына кіреді

  146. Персонализм - бұл

  147. Гегель идеясы қалай аталады

  148. И.Кант қай философия дәуіріне кіреді

  149. Материя анықтамасы

  150. Материя болмысының негізгі формалары

  151. Әлеуметтік қозғалыстың ең жоғарғы формасы

  152. «Алашқы Әліппенің» авторы кім?

  153. Таным туралы философиялық ілім

  154. Философиялық онтологияның негізгі ұғымы

  155. Қазіргі заманғы діни-философиялық ағым

  156. Герменевтиканы XX ғ. философиясының негізгі ағымының бірі ретінде сипаттайтын анықтама

  157. Постпозитивизм философиясының мақсаты

  158. Орыс-философиясының негізін салушылар

  159. Диалектикалық - материалистік философияның негізін қалаушылар

  160. Марксизм бойынша мемлекет тағдыры, тарих барысы немен анықталады?

  161. Құдай жоқ деген ұстаным

  162. «Шығыс -Батыс-Ресей» - орыс философиясының шешуші мәселесін алғаш алға қойған П.Я. Чадаевтің шығармасы

  163. Словянофильдер мен батысшылдар арасындағы пікірталас нысанасы

  164. Орыс діни- философы, Кембридж университетінін профессоры?

  165. Кеңес дәуірінде Казакстанда басым болған философиялық бағыт?

  166. ХХ ғасырдағы «өмір сүру» философиясы

  167. Экзистенциализм өкілдері

  168. Постпозитивизм және ғылым философиясының өкілдері?

  169. «Бірінші ұстаз» атанған ойшыл

  170. Ортағасырлық араб-мұсылман әлемінің философ-дәрігер, «Дәрігерлік канонының» авторы?

  171. С.Кьеркегордың пайымдауынша адамның өмір сүруінің нақты сипаты не?

  172. Саяси-философия өкілдері

  173. Жаңа дәуір философиясын нешеге бөлінеді

  174. Жаңа дәуір философиясындағы рационалдык-дедуктивтік бағыттың өкілдері

  175. Р.Декарттың ғылыми әдісі

  176. Р.Декарттың онтологиялық ұстанымы

  177. Г.Лейбництің философия іліміндегі негізгі ұғым

  178. XVIII ғ. ағартушылық философиясының негізі идеясы

  179. Француз ағартушыларының бірі

  180. Қайта өрлеу дәуірі қалай аталады

  181. Көзқарастар дегеніміз не?

  182. Фантастикалық пен реалдылық, табиғилық пен табиғаттан тысқарылық араласып жатқан дүниетанымның тарихи формасы:

  183. Философияның функциялары:

  184. Философиялық әдістердің ерекше белгісі:

  185. Білімнің қызметтенуінің құрылымы мен заңдылықтарын философиялық зерттеу:

  186. Философиялық танымның негізгі бөлімдері:

  187. Философиядағы негізгі екі бағыт:

  188. Дүние бір бастамадан турады деп есептейтін философиялық ілім:

  189. Дүние екі бастамадан турады деп есептейтін философиялық ілім:

  190. Көп субстанцияны мойындайтын философиялық ілім:

  191. Адамның қабылдау, еске түсіру қабілетін сақтайтын:

  192. Материалдық шындықты абсолюттік идеяның өзге болмысының формасы:

  193. Көне Қытай философиясында қарама-қарсылықтарды белгілейтін ұғымдар:

  194. Өркениет жолынан бас тартып, қайтадан нәрестелік күйге қайта оралуға шақырған Көне Қытай философы:

  195. У-вэй (әрекетсіздік) адамның өзін-өзі ұстау принципі ретінде қайда қалыптасты?

  196. Көне Қытай философиясындағы заттардың табиғи жолы:

  197. Әрбір индивидтің мәдениеттілігі мен моралдылығы арқылы барлық қоғамның жақсы өмір сүруін байланыстырып қарастырған Көне Қытай философы:

  198. Конфуций философиясындағы ізгіліктің орталық принципі:

  199. Алтын орта жолы өзара үйлесімділік, іс пен сөздің сәйкестігі принциптері:

  200. Конфуцийдің этикалық-саяси көзқарастарының мәні:

  201. Азаптану және одан айығу қай философияның орталық мәселесі:

  202. Көне Үнді философиясындағы адамгершіліктік құлшыну заңы:

  203. Көне Үнді философиясындағы ортодоксалды мектеп, йоганың теориялық негізі:

  204. Дүниенің алғашқы бастамасы от, су, жер деп санаған Көне Үнділік ортодоксалды емес мектеп:

  205. Көне Үнді философиясының өкілі:

  206. Махавира Вардхамана ненің негізін қалаушы:

  207. Джайнизм метафизикасындағы мәңгі тәуелсіз екі субстанция:

  208. Қазіргі дүниежүзілік діндердің бірі болып табылатын көне үнділік діни-философиялық ілім:

  209. Буддизмнің пайда болуы мен таратылуы кімнің атымен байланысты

  210. Буддизм онтологиясының басты категортясы:

  211. Антикалық философияның сипатты белгісі:

  212. Космос, Логос, Архе, Эйдос, Сан, Өлшем...-қандай философияның маңызды ұғымдары:

  213. Фалес іліміндегі дүниенің алғы бастамасы:

  214. Сан деп айткан көнегрек ойшылы:

  215. Анаксимандр іліміндегі дүниенің алғы бастамасы:

  216. Апейрон–ол:

  217. Барлығы да ағады, Бір өзенге екі рет қайтып кіруге болмайды деген кімнің сөзі:

  218. Философияның дін мен табиғи, діни білім, діни ілімдердің идеялық бөлімі:

  219. Бұл космосты құдай, адам да жасаған жоқ ол мәңгі от сияқты деген сөз кімдікі:

  220. Болмыс мәселесін ең алғашқы қойған философиялық мектеп:

  221. Антикалық философиядағы болмыс идеясы кімге жатады:

  222. Апория–бұл:

  223. Атышулы Дихотомия, Ахиллес, Жебе апориялардың авторы:

  224. Мемлекет кімнің шығармасы:

  225. Көне Грек атомистері:

  226. Демокриттің атомистика ілімін жалғастырушы:

  227. Антикалық алғашқы ағартушылар деп атауға болады:

  228. Адам–барлық заттардың өлшемі деген пікірді кім айтты:

  229. Сөз-ұлы билеуші деген софист:

  230. Өзіңді өзің танып біл деген ойшыл:

  231. Өзінің философиясының негізгі әдісін Сократ былай атады:

  232. Қайырымдылықтың қайнар көзі білімде, жауыздықтың қайнар көзі адамның надандығында дейтін Сократтың позициясы:

  233. Сократ бойынша, ізгілік дегеніміз-ол:

  234. Платон - ненің негізін қалаушы:

  235. Платон философиясындағы басты ұғым:

  236. Платон заттар әлемін қалай анықтайды:

  237. Платон бойынша таным жүзеге асады:

  238. Платон философиясындағы жоғарғы идея:

  239. Платон менің досым, бірақ ақиқат қымбатырақ деген сөздің авторы:

  240. Бірінші философияның (метафизиканы) Аристотель қандай ғылым ретінде анықтайды:

  241. Аристотель бойынша, субстанцияның екі жағы:

  242. Табиғат пен заттардың өзгермелілігін мойындау кімнің философиясына тән:

  243. Аристотельдің философисын жалғастырушылар:

  244. Эпикурше адамды құдайлар мен табиғат,өлім алдындағы қорқыныштан не азат етеді:

  245. Өзі өмір сүрген қоғамдағы барлық нормалар мен құндылықтарды теріске шығарған философиялық мектеп:

  246. Стоиктер үндеген табиғи өмір - бұл өмір немен үйлесімді болуы керек?

  247. Стоиктер үндеген табиғи өмір - бұл өмір немен үйлесімді болуы керек?

  248. Плотин философиясы бойынша, дүние ненің нәтижесінде пайда болады:

  249. Теология-ол:

  250. Философия-теологияның күңі деген анықтама қай кезеңге жатады:

  251. Ортағасырлық философияға тән сипаттама:

  252. Ортағасырлық философиялық ой кешу әдісінің ерекшелігі мынадай принциппен анықталады:

  253. Құдайдың дүниені ештеңеден жасауы концепциясы:

  254. Христиандық Шіркеу әкейлерінің ілімі:

  255. Патристиканың көрнекті өкілі, Құдай қаласы туралы кітабының авторы:

  256. Ортағасырлық батысеуропалық схоластиканың гүлдену кезеңі:

  257. Схоластикалық философияның өкілі, Теология қосындысы шығармасының авторы:

  258. Ортағасыр философтарының қарама-қайшы позициялары:

  259. У.Оккамның схоластардың жалған білімділігіне қарсы қолданған әдісінің образды атауы:

  260. Адамның ең жоғарғы мүмкіндігі болып табылатын ақыл мен ақиқат өлшемі жайындағы ілімді қалыптастырушы ортағасырлық мұсылмандық бағыт:

  261. Сауығу кітабы қай араб-мұсылман философтікі:

  262. Қайырымды қала тұрғындарының көзқарасы трактатының авторы:

  263. Аль-Фараби философиясының айшықты белгісі:

  264. Ибн Рушдтың Терістеуді терістеу кітабы кімге қарсы бағытталған:

  265. Философтарды терістеу кітабының авторы:

  266. Исламдағы аскеттікті уағыздаушы ортағасырлық діни-мистикалық ілім:

  267. Ақиқаттың екі жақтылығы теориясының негізін салушы:

  268. Ибн Сина Ақиқат жолындағы ағайындар деп кімдерді атады:

  269. Қайта өрлеу дәуірі философиясының өкілдерін көрсет:

  270. Қайта өрлеу дәуірі философиясының негізгі ерекшелігі:

  271. Адам құзыреті жайындағы сөздер - итальян гуманистерінің манифестінің авторы кім:

  272. Эпикур ілімдерін жалғастырушы, Қайта өрлеу дәуірі философиясының көрнекті өкілі:

  273. Қарама-қайшылықтардың сәйкес келуі жайлы диалектикалық ілімді қалаушы:

  274. Әлемнің гелиоцентрлік жүйесінің негізін калаушы Қайта өрлеу дәуірі ойшылы:

  275. Шіркеу инквизициясының әмірімен отқа өртенген Қайта өрлеу дәуірінің көрнекті философы:

  276. Томмазо Кампанелланың кемел мемлекетінің атауы:

  277. XVІ ғ. француз гуманисті:

  278. Реформация өкілі:

  279. Жаңа дәуір философиясына мейлінше тән белгі:

  280. Жаңа дәуір философиясындағы эмпирикалық бағытың (тәжірибелік) өкілдері:

  281. Ф. Бэконға сәйкес ғалымның мақсаты не:

  282. Р.Декарттың онтологиялық ұстанымы:

  283. Құдай- Табиғат тең дейтін Б.Спинозаның жайлы ілімі:

  284. Адам машина кітабының авторы, ХVІІІ ғ. француз материалисті:

  285. Л.Фейрбахтың философиялық ұстанымы:

  286. Позитивизмнің негізін салушы:

  287. Орыс космист-философы:

  288. Кеңес дәуірінде Ресей жерінде басым болған философиялық бағыт:

  289. Диуани хикмет философиялық-теологиялық поэмасының авторы:

  290. XІX ғ. қазақ ағартушысы: «Даладағы мұсылмандық »

  291. Ы.Алтынсариннің негізгі үлес қосқан философиялық іздену саласы:

  292. Абай философиясынындағы басты мәселе:

  293. Абай философиясындағы негізгі этикалық принцип:

  294. Үш анық философиялық шығармасының авторы кім:

  295. «Мұсылмандық тұтқасы» шығармасының авторы, ұлы ақын, философ:

  296. Психологиядан қазақ тілінде алғашқы оқулықтың авторы, ақын, жазушы, философ-

  297. Болмыс туралы философиялық ілім:

  298. Материя қозғалысының ең жоғарғы формасы:

  299. «Мәдениет» және «өркениет» ұғымдарының ара қатынасы:

  300. Мәдениеттің негізгі тұғырнамасын жасаған ғалым:

  301. Әйгілі «Еуропаның батуы» атты кітаптың авторы:

  302. Мәдениетті екі бастаманың – дионисийлік пен аполлонизмнің бірлігінде қарастыратын философ:

  303. Мәдениеттің негізгі қызметтері:

  304. Мәдениет философиясының пәні:

  305. Мәдениет философиясы философияның бір бөлігі ретінде мынаны зерттейді:

  306. Технацизм неге негізделген?

  307. Техника философиясының пәні:

  308. Технологиялық детерминизмнің дұрыс тұжырымдамасы:

  309. Ғылым қоғамның тікелей өндіргіш күшіне айналады деген қағиданың авторы:

  310. Антисциентизм – бұл:

  311. Сциентизм - бұл:

  312. Т.Кун бойынша, ғылыми революция:

  313. герменевтиканың өкілі:

  314. Т. Кунның ғылыми дамуы жөніндегі тұғырнамасының (концепциясының) басты ұғымы:

  315. Дүние туралы ғылыми ұғымдар мен заңдарға сүйенетін тұтас жүйе:

  316. Жалпы ғылыми әдіс:

  317. Теориялық танымның әдістері:

  318. Эмпириялық зерттеу әдістері:

  319. Рационалдық танымның формалары:

  320. Ғылыми танымның деңгейлері:

  321. Эмпиризмнің негізгі ұстанымы:

  322. Ғылыми білімнің ақиқаттығы мен жалғандығы әлі айқындалмаған формасы:

  323. Ғылыми таным ұйымдасуының жоғары формасы:

  324. Нақтылықты бұрмалап бейнелейтін білімнің белгісі:

  325. Ғылым тұтас феномен ретінде қалыптасты

  326. Ғылым әлеуметтік институт ретінде қалыптасты:

  327. Нәтижесі эксперимент жүзінде тексерілген шындық туралы теориялық жүйелер қалай аталады?

  328. Болашақты болжаудың заңдылықтарын зерделейтін ғылым;

  329. Адам - ғылымының объектісі емес, ол өзіндік сананың субъектісі дейтін қағида қай филосоиялық ілімнің сипаттамасына жатады?

  330. ХХ ғ. философиясының ерекше бағыты ретіндегі философиялық антропологияның негізін қалаушылар:

  331. Өмірлік мағынасы бар (экзистенциалды) мәселе:

  332. Өмірдің мағынасы, адам өмір сүруінің құндылығы туралы сұрақтар:

  333. Тұлға ұғымы нені білдіреді?

  334. Адамның әлеуметтік қасиеттерінің тұтастығы:

  335. Индивид - бұл:

  336. Адам мәнінің марксистік түсінігі:

  337. Ф. Энгельстің пікірінше, антропосоциогенезде шешуші рөл атқарған әлеуметтік фактор:

  338. Адам мен қоғамның шығутегі үдерісін белгілейтін термин:

  339. Антропогенез идеясын ұсынған ғалым:

  340. Адам рәміздеуші жаран - мұндай анықтаманы берген:

  341. Адам екі дүниеге - табиғи қажеттілік пен адамгершіліктік дүниесіне - тиесілі деп санаған неміс классикалық философиясының өкілі:

  342. Адам машина, - деген кім?

  343. Христиандық антропологияға сай адам дегеніміз:

  344. Адамды қоғами жануар дейтін көзқарасты ұйғарған кім?

  345. Антикалық философиядағы адам бейнесі:

  346. Философияның адам мәселесін зерттейтін бөлімі:

  347. Дамудағы бағытталғандық, сабақтастық мына заңмен ашылады:

  348. Сандық пен сапалықтың диалектикалық өзара байланысын айқындайтын категория:

  349. Сапалық, сандық, өлшем, секіріс категориялары нені анықтайды:

  350. Дамудың өзара байланысымен айқындалады:

  351. Қарама-қарсылыктардың бірлігі мен күресі заңын айқындаушы категориялар:

  352. Қарама-қарсылықтардың бірлігі мен күресі заңының мәні:

  353. Құбылыстардың өзара себепті байланысуынының жалпылама заңдылықтары туралы ілім:

  354. Таным мен объективті нақтылықтың бейнелетін ойлау формасы:

  355. Материалистік диалектиканың негізін салғандар:

  356. Идеалистік диалектиканың негізін қалаушылар:

  357. Әлемді тануға болады дейтін ұйғарым:

  358. Әлемді тануға болмайды дейтін ұйғарым:


Достарыңызбен бөлісу:




©engime.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет