Оқу жұмыс жоспардың
титулдық парағы нысан
ПМУ ҰС 7.18.3/30
Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі
С. Торайғыров атындағы Павлодар мемлекеттік университеті
Орындаушылық өнер кафедрасы
«Инструментовка» пәні бойынша
5В040200 Аспаптық орындау мамандығының студенттеріне арналған
ЖҰМЫС ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ
Павлодар
Мамандықтын элективті пәндер Нысан каталогының негізінде ПМУ ҰС Н 7.18.3/34
әзірленген пәннің жұмыс оқу
бағдарламасын бекіту парағы
БЕКІТЕМІН
ОІ жөніндегі проректор
__________Н.Э. Пфейфер
20__ ж «___»_________
Құрастырушы: проф.____________ Б.С. Рахимжанов
Орындаушылық өнер кафедрасы
«Инструментовка» пәні бойынша
5В040200 Аспаптық орындау мамандығының студенттеріне арналған
ЖҰМЫС ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ
Жұмыс бағдарламасы ________бекітілген жұмыс оқу жоспарларының және мамандықтың элективті пәндер каталогының негізінде әзірленген.
Кафедра отырысында ұсынылды 2012 ж. «___»__________ № ___Хаттама
Кафедра меңгерушісі _______ Д.М.Мергалиев 2012 ж. «___»__________
Гуманитарлық-педагогикалық факультеттің оқу әдістемелік кеңесімен мақұлданды 20 ___ж. «_ »__________ № ___Хаттама
ОӘК төрайымы ___________ Қ.Ө. Теміров 2012 ж. «___»__________
КЕЛІСІЛДІ
ГПФ деканы _____________Ж.Т. Сарбалаев «___» ______20 __ ж.
МАҚҰЛДАНДЫ:
ОӘБ бастығы бастығы ___________ Е.Н. Жуманкулова «__»_________20___ж.
Университеттің оқу-әдістемелік кеңесімен мақұлданды
201_ ж. «___» ______№ ___Хаттама
1 Пәнің мақсаты: -
Пәннің негізгі сипаты – жан - жақты білімі әрі кәсіби білім жоғары орындаушы-музыкант тәрбиелеу, оның теориялық және тәжірибелік дайындығы терендетіп, қоғамдық санаткерлік ойлау жүйесі қалыптасқан маман боларлықтай бағдар беру.
Міндеті:
теориялық жүйедегі білімді тәжірибе жүзінде іске асыру;
аспаптанудың алғашқы тәжрибеліқ жұмыстарды орындауға қажетті негізгі білімін беру
партитура оқуға алдын-ала дайындық жұмыстарын жоспарлау;
шығарманың мазмұны мен мағынасын түміндіре алу;
партияның техникалық күрделігін менгеру.
Студент төменгі талаптарға сай болуы керек:
аспаптанудың негізгі білу ;
техникалық тәсілдер мен амалдарды игереді
ансамбльмен жұмыс жоспарын өздігінен құра алады;
оркестірлік партитуралардың негізгі принциптерін;
апспаптанудың ережелерін;
ар түрлі дәуірдегі стилдердің репертуардары;
оркестрлік партитураларды оқуын менгеру;
ішекті аспаптардың регістрдарын, колемін, апликатурасын және негізгі штрихтарын
үрлемелі аспаптардың диапазоны мен регистрдарын
көбіне пайдаланатын үрлемелі аспаптарды бәлу.
фортепианода оркестрлік партитураны орындау;
музыкалық шығармаға талдау жасау;
2 Пререквизиттер:
Камералық ансамбль
квартет класы
музыкалық шығармаларды талдау
3 Постреквизиттер:
4 Пәннің мазмұны
4.1 Пәннің тақырыптық жоспары
№
р/с
|
Тақырыптардың атауы
|
Сабақ түрлері бойынша байланыс сағаттарының саны
|
|
|
|
6 сем
|
7 семестр
|
8 семестр
|
|
жеке
|
сөж
|
жеке
|
сөж
|
жеке
|
сөж
|
|
1
|
Оркестр жәйлі жалпы мәлімет
|
4
|
8
|
-
|
-
|
-
|
-
|
|
2
|
Оркестрдің негізгі бөлігі-ішекті аспаптар
|
7
|
14
|
-
|
-
|
-
|
-
|
|
3
|
Ағаштан жасалған ұрлемелі аспаптар
|
9
|
18
|
-
|
-
|
-
|
-
|
|
4
|
Кіші симфоникалық оркестр
|
10
|
20
|
-
|
-
|
-
|
-
|
|
5
|
Оркестрдің мыстан жасалған ұрлемелі аспаптардың орны.
|
-
|
-
|
5
|
10
|
-
|
-
|
|
6
|
Соқпалы аспаптар
|
-
|
-
|
5
|
10
|
-
|
-
|
|
7
|
Дыбысының нақты бийіктігі бар соқпалы аспаптар
|
-
|
-
|
5
|
10
|
-
|
-
|
|
8
|
Дыбысының нақты бийіктігі жоқ соқпалы аспаптар
|
-
|
-
|
-
|
-
|
5
|
10
|
|
9
|
Соқпалы аспаптарды орындаушылардың арасында бөлу.
|
-
|
-
|
-
|
-
|
5
|
10
|
|
10
|
Сирек пайдаланатын аспаптар
|
-
|
-
|
-
|
-
|
3
|
6
|
|
11
|
Орындаушылардың оркестрдің ұжұмындағы орны
|
-
|
-
|
-
|
-
|
2
|
4
|
|
12
|
Үлкен симфоникалық оркестр
|
-
|
-
|
-
|
-
|
15
|
30
|
|
|
|
Барлығы:
|
30
|
60
|
15
|
30
|
30
|
60
|
|
|
4.2 Пәннің тақырыптық жоспары
№
р/с
|
Тақырыптардың атауы
|
Сабақ түрлері бойынша байланыс сағаттарының саны (с.о.түрі)
|
9 сем
|
10 сем
|
жеке
|
сөж
|
жеке
|
сөж
|
1
|
Оркестр жәйлі жалпы мәлімет
|
1
|
8
|
|
|
2
|
Оркестрдің негізгі бөлігі-ішекті аспаптар
|
2
|
10
|
|
|
3
|
Ағаштан жасалған ұрлемелі аспаптар
|
2
|
10
|
|
|
4
|
Кіші симфоникалық оркестр
|
2
|
20
|
|
|
5
|
Оркестрдің мыстан жасалған ұрлемелі аспаптардың орны.
|
2
|
10
|
|
|
6
|
Соқпалы аспаптар
|
2
|
10
|
|
|
7
|
Дыбысының нақты бийіктігі бар соқпалы аспаптар
|
1
|
10
|
|
|
8
|
Дыбысының нақты бийіктігі жоқ соқпалы аспаптар
|
|
-
|
2
|
20
|
9
|
Соқпалы аспаптарды орындаушылардың арасында бөлу.
|
|
-
|
2
|
20
|
10
|
Сирек пайдаланатын аспаптар
|
|
-
|
2
|
20
|
11
|
Орындаушылардың оркестрдің ұжұмындағы орны
|
|
-
|
2
|
25
|
12
|
Үлкен симфоникалық оркестр
|
|
-
|
10
|
32
|
|
Барлығы:
|
12
|
78
|
18
|
117
|
4.3 Жеке сабақтын мазмұны
1-ші тақырып: Оркестр жәйлі жалпы мәлімет
1. Музыкалық аспап, аспаптардың негізгі бөлу принциптері, аспаптық-оркестрлік композиция. Тембр. Тембр үйлесімділігі. Тембр драматургиясы.
2. Оркестрдің қалыптасуының тарихы. Ансамбль және оркестрлердің қалыптасу ұстанымдары. Акустика теңгерімі. Ансамбль және оркестрлардың негізгі түрлері. Ансамбльмен оркестрлардың дүрегей және туынды түрлері. 3. Оркестрлік музыканың пайда болуы. Симфониялық оркестрдің пайда болуы және дамуы.
4. Оркестрдың музыка орындау ұғым болып пойда болғаны.
2-ші тақырып Оркестрдің негізгі бөлігі-ішекті аспаптар
1. Симфониялық оркестрдегі керілген қылмен пайналатын ішекті аспаптар тобының рольі. Керілген қылмен пайналатын ішекті аспаптардың штрихтары, дыбыс шығару әдістері. Түрлі оркестрдердегі ішекті аспаптардың орны.
2. Романтикалық бағытта, классиктарда, импрессионистардың шығармашылығында қылмен пайналатын ішекті аспаптар.
3. Ішекті аспаптар оркестрдің партитуралары және оларға қойылатын талаптар.
3-ші тақырып Ағаштан жасалған ұрлемелі аспаптар
Ағаштан жасалған ұрлемелі аспаптар тобының жалпы мінездемесі және техникалық мұмкундіктері.
2.оркестрдегі ағаштан жасалған ұрлемелі аспаптардың құрамы.
3. ағаштан жасалған ұрлемелі аспаптардың оркестрдегі жеке топ ретінде
4. дыбыс шығару әдістері, ерекшеліктері, оркестрде алатын орны.
5. ағаштан жасалған ұрлемелі аспаптардың түрлері. Құрылымы.
6. Транспозиция.
Партитурада партиядардың орналасу тәртібі.
4-ші тақырып Кіші симфоникалық оркестр
Кіші симфоникалық оркестрдің құрамының типтық түрі. Ағаштан жасалған ұрлемелі аспаптар және валторналар. Ұрлемелі аспаптардың қатысуі және типтык орындаушылар саны.
Кіші симфоникалық оркестрдің құрамы. Оркестрлік топтардың негізгі функциялары.
Валторна жұбын және труба жұбын қосу. Ағаштан жасалған ұрлемелі аспаптар бөлек түрлерін және арфаны қосу.
Музыканың маңызды элементі - ол мелодия.
Гармония және оның структуралық маңызы.
Педализацияның конструктивтық және мағыналы элемент
5-ші тақырып Оркестрдің мыстан жасалған ұрлемелі аспаптардың орны.
Достарыңызбен бөлісу: |