Компьютерлік графика



бет1/10
Дата08.02.2022
өлшемі156,53 Kb.
#117333
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   10
Байланысты:
Бейсенбай Нұрдаулет18-06


МАЗМҰНЫ






КІРІСПЕ.........................................................................................................

2

1

КОМПЬЮТЕРЛІК ГРАФИКА....................................................................

4




1.1 Растрлық графика...................................................................................

4




1.2 Векторлық графика................................................................................

6




1.3 Үшөлшемді (3D) графика......................................................................

6

2

КОМПЬЮТЕРЛІК ГРАФИКАМЕН ЖҰМЫС ІСТЕУГЕ АРНАЛҒАН БАҒДАРЛАМА.............................................................................................

11





2.1 Растрлық бейнелеу бағдарламасы........................................................

11




2.2 Векторлық графика бағдарламалары....................................................

14




2.3 Графика және мәтінмен жұмыс....................................................................

18

3

БАҒДАРЛАМАНЫ ІСКЕ АСЫРУ.............................................................

23




ҚОРЫТЫНДЫ..............................................................................................

25




Пайдаланылған әдебиеттер тізімі...............................................................

26












КІРІСПЕ


Компьютерлік монитордағы деректерді графикалық түрде ұсыну алғаш рет 50-ші жылдардың ортасында ғылыми және әскери зерттеулер үшін пайдаланылатын ірі компьютерлер үшін жүзеге асырылды. Содан бері мәліметтерді бейнелеудің графикалық әдісі компьютерлік жүйелердің, әсіресе жеке тұлғалардың басым көпшілігінің ажырамас бөлігі болды. Пайдаланушының графикалық интерфейсі қазіргі кезде операциялық жүйелерден бастап бағдарламалық жасақтамада және әртүрлі кластарда де-факто стандарты болып табылады.
Бұл бар информатика арнайы ауданы. Компьютерлік графика - бағдарламалық және аппараттық есептеу жүйелерін қолдана отырып, кескіндерді жасау және өңдеу әдістері мен әдістерін зерттейді. Ол монитордың экранында немесе сыртқы ортадағы (қағаз, пленка, мата және т.б.) көшірме түрінде адам қабылдауға болатын кескіндерді көрсетудің барлық түрлері мен нысандарын қамтиды. Компьютерлік графикасыз компьютерді де, қарапайым да, материалды әлемді де елестету мүмкін емес. Деректерді визуализациялау адам қызметінің әртүрлі салаларында қолданылады. Мысалы, біз медицинаны (компьютерлік томография), ғылыми зерттеулерді (материя құрылымын, векторлық өрістерді және басқа да деректерді визуализациялау), ұлпалар мен киімдерді модельдеу, эксперименттік дамыту деп атаймыз.
Суретті қалыптастыру әдісіне байланысты компьютерлік графиканы
растауға, векторға бөлу әдеттегідей.
Виртуалды деңгейде объектілердің үш өлшемді модельдерін құру әдістері мен әдістерін зерттейтін үш өлшемді (3 D) графика жеке тақырып болып саналады. Әдетте, ол біріктіреді ретінде вектор, сондықтан, мен растрлық бейнелеу әдісі.
Түсті гамметтің ерекшеліктері қара-ақ және түсті графиканы сипаттайды. Кейбір бөлімдердің атаулары белгілі бір салаларда мамандануды көрсетеді: инженерлік графика, веб- графика, ғылыми графика, компьютерлік басып шығару және басқалар.
Тоғысында компьютерлік, теледидар және кино - технологиялар пайда және тез компьютерлік графика және анимация салыстырмалы жаңа өрісті дамыту.
Компьютерлік графика жай құрал болғанымен, құрылымы мен әдістері іргелі және қолданбалы ғылымдардың алдыңғы қатарлы жетістіктеріне негізделген: математика, физика, химия, биология, статистика, бағдарламалау және басқалар. Компьютерлік графика - информатиканың ең қарқынды дамып келе жатқан салаларының бірі.



Достарыңызбен бөлісу:
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   10




©engime.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет