Сабақ №, сабақ тақырыбы Кейіпкерлерді анимациялаау Оқу мақсаты (қысқаша)



Дата05.05.2020
өлшемі48,5 Kb.
#65994
түріСабақ
Байланысты:
cd61f735374340d1a2676654c143dcfc


Пәні

Информатика

Мұғалімнің аты-жөні

Абдрахманова Меруерт Магметолловна

Оқулық

Информатика 9-сынып. Нұр-Cұлтан: "Арман-ПВ" баспасы,

авторы Г.И. Салғараева, К.А. Калымова, Ж.А. Орынтаева, 2019.



Сабақ №, сабақ тақырыбы

Кейіпкерлерді анимациялаау


Оқу мақсаты

(қысқаша)



9.3.3.6 ойынға арналған дайын кейіпкерлерді жылжыту

Іс-әрекет реті

Ресурстар

(мұғалім толтырады)

Орындалуы

(оқушы толтырады)

Оқып-үйрен

https://www.opiq.kz/kit/44/chapter/3141 (оқулықтың электрондық нұсқасы)

https://www.youtube.com/watch?v=mkRmYOsTfps (тақырыптың видео түсіндірмесі)

Оқулық §30. б.145

Анимация (Animation) – ол қозғалыстың әртүрлі кезеңіне сәйкес кескіндер тізбегін экранда жылдамдата көрсету арқылы дене қозғалысы динамикасын бейнелеу тәсілі.

Компьютерлік анимация дегенде графикалық пиксельдердің бір орыннан екінші орынға орын ауыстыруы.

Pygame-де ойын кейіпкерін анимациялау үшін өткен тақырыпта ойын терезесіне қойылған кейіпкерді жылжытуды қарастырайық. Автокөлікті қозғалту үшін оны бастапқы орнынан 200 пиксель оңға жылжытайық. Бұл үшін автокөліктің орнын сипаттайтын координаттадағы х-ті 200-ге өзгертсек жеткілікті.


Электрондық нұсқа немесе оқулық арқылы жаңа сабақ тақырыбымен танысады.

Сұрақтарға жауап беріңіз

Тапсырма № 1 Сұраққа жауап беріңіз

Қарапайым жарыс ойынының алгоритмін дәптерге

жазыңдар.

Дескриптор

Оқушы


  • Алгоритм құрастырады.


Тапсырма № 2 оқулықтың 165 беттегі тест жұмысын орындаңыз.

Дескриптор

Оқушы


Сұрақтардың жауабын дәптерге жазыңыз

Рефлексия

Жақсы түсіндім

Әлі де көмек керек



Маған қосымша дайындалу қажет

(Kundelik.kz арқылы)

Мұғаліммен кері байланыс

(ауызша кері байланыс немесе жазбаша ұсыныс)

WhatsApp 87758634441

E-mail infdist@mail.ru


Достарыңызбен бөлісу:




©engime.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет