№
|
Аты-жөні
|
Облысы
|
Қала
|
Мектебі
|
Мамандығы
|
1
|
Муканова Манат Умиржановна
|
Қарағанды
|
Сәтбаев
|
«Сәтбаев қаласының білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің «№16 жалпы орта білім беретін мектебі»КММ
|
Информатика пәні мұғалімі
|
Сабақтың тақырыбы: Паскаль программалау тілінде геометриялық фигураларды салу
Сабақтың мақсаты:
Білімдік: оқушыларға Паскальдың графикалық мүмкіндіктерін пайдаланып, геометриялық фигураларды салуды үйрету, практикалық жұмыстар арқылы программа құру дағдысын қалыптастыру.
Тәрбиелік: әр түрлі геометриялық фигураларды салу программаларын үйрету арқылы эстетикалық тәрбие беру, әдемілікті көре білуге, өз бетімен жұмыс жасай білуге тәрбиелеу.
Дамытушылық: оқушылардың танымдық қасиеттерімен қатар талғамдық қасиеттерін дамыту,оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру.
Пәнаралық байланыс: латын, қазақ тілі, математика, музыка.
Көрнекілігі: интерактивті тақта, презентация, электрондық оқулық.
Сабақтың типі: Өтілген материалдарды жинақтау, қайталау.
Сабақтың түрі: Сайыс
Сабақтың әдісі: Практикалық, сұрақ-жауап
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру
2.1-ші кезең .“ Ыстық орындық” әдісі. Берілген тапсырмаға байланысты қойылған тест сұрақтарына жылдам жауап беру керек, себебі, орындық ыстық. Үй тапсырмасын қайталау (activote тест тапсыру құрылғысы арқылы)
а) 2-ші кезең. Операторлар сөйлейді (Операторлардың қазақша атауы берілген, Паскаль программалау тілінде, яғни латынша айтылуын табу)
ә) 3-ші кезең «Адасқан сөздер» Сәйкестендіреді
б) 4-ші кезең «Ішіне-сыртына» Кестенің ішіне Паскаль программалау тілінде қолданылатын операторларды жазады, ал сыртына программалау тіліне жатпайтын сөздерді жазады.
5-ші кезең. «Тау шыңына шығу» Деңгей бойынша берілген есептерге программа құру
5. Үй тапсырмасы
Оқушыларды бағалау
Рефлексия. «Алма ағашы» әдісі
Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен амандасып, түгелдеу, назарларын сабаққа аудару. Психологиялық сәттен бастаймыз
2. Үй тапсырмасын тексеру (активстудио құрылғысы арқылы)
Паскаль программалау тілін оқу тілі ретінде ұсынған ғалым кім? (Н. Вирт)
Паскаль программасында міндетті түрде қандай бөлім болу керек (begin end)
Rectangle–процедурасы не салады? (төртбұрыш)
Bar (x1, y1, x2, y2) – іші боялған төртбұрыш салу процедурасы қалыпты жағдайда төртбұрыштың ішін қандай түске бояйды? (АҚ)
SetColor экранға шығатын ненің түсі? (СЫЗЫҚ)
Паскальда фонның түсін қалай бояймыз? (SETBKCOLOR)
SetFillStyle (толтыру стилі. түс) – процедурасы .... (тұйық объектіні бояйды)
Паскальда компьютерді графиктік режимге өткізу үшін мына процедура қолданылады.Initgraph
Line (x1, y1, x2, y2) – процедурасы (х1, у1) нүктесінен (х2, у2) нүктесінен дейін түзу кесіндісін салуды жүзеге асырады (ТҮЗУ КЕСІНДІ)
USES ....(модуль аты)
ІI-ші кезең. «Операторлар сөйлейді.
Операторлардың қазақша атауы берілген, Паскаль программалау тілінде, яғни латынша айтылуы.
Енгізу {Readln} Соңы {End}
Егер {If} Шығару {Write}
Үшін {For} Орындау {Do}
Басы {Begin} Әйтпесе {Else}
Онда {Then} Дейін {To}
ІІІ-ші кезең. «Адасқан сөздер»
.№
|
Атауы
|
№
|
Қызметі
|
|
SetBkColor
|
|
Түзу салу процедурасы
|
|
SetColor
|
|
Тіктөртбұрыш салу процедурасы
|
|
PutPixel
|
|
Іші боялған тіктөртбұрыш сызу
|
|
Line
|
|
Шеңберді сызу процедурасы
|
|
Rectangle
|
|
Боялған нүкте салу
|
|
Bar
|
|
Фигура жиегінің түсін білдіреді
|
|
Circle
|
|
Экран фонының түсін білдіреді
|
Жауабы: 1-7; 2-6; 3-5; 4-1; 5-2; 6-3; 7-4.
IV «Ішіне-сыртына». Кестенің ішіне Паскаль программалау тілінде қолданылатын операторларды жазады, ал сыртына программалау тіліне жатпайтын сөздерді жазады.
Internet, Paint, Writeln, Readln, WordPad, Integer, Real, Microsoft, Program, Var, Excel, Const, Power Point, begin, end.
«Тау шыңына шығу» ойыны.
Тау шыңына шығу үшін оқушылар деңгейлік тапсырмалар орындайды.
1 деңгей.
өрнегін Паскаль тілінде жаз.
2 деңгей.
Бүтін А санының түбірін шығаратын программа құрыңдар
Program San 1;
Var a : integer;
Begin
Readln(a);
Writeln(‘Түбір=’sqrt(a):2:4);
Readln;
End.
3-ші деңгей
Паскаль программасы арқылы үйдің суретін салу, сызық түсін, фон түсін бояу
Program Uidinsureti;
Uses graph;
Var driver, mode:integer;
begin
driver:=detect; initgraph (driver,mode,’c:\tp\bgi’); {bgiграфикасы модульіне жол}
SetBkColor (1); SetColor (6); {фон мен сурет түсі}
Rectangle (100, 200, 300, 400); {тіктөртбұрыш (үй қабырғасы)}
Line (100, 200, 200, 100); line (200, 100, 300, 200); {үй шатыры}
SetFillStyle (9,4); pieslice (200, 150, 30, 20); {терезе}
SetFillStyle (2,13); bar (200, 300, 250, 400); {есік}
readln; {задержка}; cleardevice; {экранды тазалап түспен бояу}
closegraph; {графикалық режимде жұмыстың аяқталуы}
end.
VІIІ. Қорытындылау.
ІХ. Бағалау.
Х. Үйге тапсырма.
Әр түрлі стильмен сызылған дөңгелектер салу программасы.
«Алма ағашы» әдісі
• Оқушыларға сабақ басында екі түсті “алма” беріледі. Сабақ соңында оны алма ағашына ілу керек. Жасыл түсті алма – мен бүгін бәрін жақсы орындадым деп ойлаймын: менің көңіл – күйім көтеріңкі. Қызыл түсті алма – мен тапсырманы орындай алмадым, көңіл – күйім жоқ.
Алгоритм.
Паскаль
ІІ. ә) «Топтастыру»тапсырмасында оқушылар интерактивтік тақтаға шығып Паскаль программалау тілі
Алгоритмнің дискреттілігі
Алгоритмнің нәтижелілігі
Алгоритм қасиеттері
Алгоритмнің анықтығы
Алгоритмнің жалпылығы
Достарыңызбен бөлісу: |