Тобы: сд-103 Тақырыбы:Қазіргі таңдағы қоғам және өркениет



Дата07.02.2022
өлшемі71,8 Kb.
#82954
түріПрезентация
Байланысты:
АРУЖАН МАЖЕН - Тапсырма 3


Презентация.
Орындағандар:Мажен Аружан
Керуенбай Марзия.
Тобы:СД-103
Тақырыбы:Қазіргі таңдағы қоғам және өркениет.
Тарихи қалыптасу тұрғысынан алғанда, қоғамның өркениеті әдетте классикалық, индустриалды және пост-индустриалды қоғамға бөлінеді. Құрылымдық тұрақтылықтың ең жоғары және әлеуметтік-мәдени реттеу салтына негізделген шығыс өркениеттері классикалық қоғамдар деп аталады. Дәстүрлі қоғамдарға жоғары сапалы деректер тұрғысынан, Еуропадағы халық алдындағы білім беру кезеңіне де жатады. Өнеркәсіптік кезеңнің басталуына дейін еуропалық феодалдық елдер шығыс елдерімен бірдей болды, онда өндіріс әдістері тайпалық қарым-қатынастармен және қоғамның әлсіз классификациясымен байланысты болды. Өнеркәсіптік (өнеркәсіптік, капиталистік) әңгіме — озық дамыған қоғамдардың сипаттамаларын көрсететін өндірістік технологиялардың қалыптасу дәрежесін сипаттайтын тұжырымдама. Өнеркәсіптік қоғамның доктринасын қолдайтындар, қазіргі заманғы әлемдегі неғұрлым елеулі өзгерістер кәдімгіден өнеркәсіптік қоғамға көшуімен байланысты деп санайды, оның басты ерекшелігі: машина жасау, зауытты ұйымдастыру, еркін сауда және базар, ең жоғары капиталдандыру.
Өнеркәсіптік қоғамға көшу халықтың заманауи өзгерістеріне алып келді, оның нәтижесі классикалық догматты жою, халыққа тең құқықты орнату, қоғамдық-саяси өмірді демократияландыру болды. XV ғасырда. Жер халқының өміріндегі кржжалдық өзгерістер болды. Бұл кезеңде Еуропа өзінің дамуында алыс қашықтықта өтті. Шығыс елдерінің ең жаңа жетістіктерін пайдаланатын еуропалықтар — бұл қағазды ашу, ақпаратты сақтау мен мерзімінен бұрын таратуда айтарлықтай жетістікке қол жеткізді. Компасты пайдалану, саяхаттау, жаңа құрлықтарды ашты; тапаншамен қаруланған (қару-жарақтың көмегімен), колонияны басып алды.
Өнеркәсіптік қоғамда әлеуметтік топтардың еркін қозғалысы нәтижесінде сыныптық кедергілер жоғалып кетті, қарапайым адамдар үшін білім алуға ықтималдығы байқалды. Аралық топтардағы қайшылықтар жаңа құқықтық әдістер арқылы шешіле бастады. Жұмыстың барлық жағдайлары бойынша біріккен болатын. Барлық жұртшылық тең саяси және азаматтық құқықтарға ие болды — дауыс беру құқығы, саяси партияларда біріктіру және т.б. Монархияның әкімшілігін шектейтін жоғары заң шығарушы органдар (парламенттер) болатын ұлттық, либералдық-демократиялық елдер дамыды. XVIII ғасырда. саяси және қаржылық билікті заңды мемлекет құру және қоғамдағы құқықтық қатынастарды қалыптастыру негізінде бөлу процесі басталды.
Бұл тегін алмасу дамыту жөніндегі әсер және үшінші мүлікке құқықтарын legitimizovat ықтималдығын берді. Капиталистік қатынастар батыстық мемлекеттерде тығыз орналасқан. Қазіргі адам мәдениеті. адамзат мәдениетінің саяси құрылымы тұрғысынан 191 федералдық және унитарлық үкімет қосылады — Біріккен Ұлттар Ұйымының мүшелері (БҰҰ), кейбір мемлекеттер, қаржы және әскери одақтарға қосу конфедерациясы, және әлі күнге дейін ешқандай анықталған ұлттық-мемлекеттік құрылыс бар 40 жер, ішінде. 3 мыңнан астам сөйлейтін халықтар мен адам топтарының саны көп жасалған Дараланған қоңырау. тілдер мен диалектілерде өз әдет, пайдалану, және жағдайға, 3 Әлемнің және басқа да діндер мен конфессиялардың саны көп ұстануға, қараңғыда жақтаушылары, сарғыш және қар-ақ жарысы . Прогрессивті мәдениет халықтың өмір сүру деңгейінің күрделі айырмашылығымен ерекшеленеді, ол шын мәнінде, негізгі құбылыстарды және қарама-қайшылықты анықтайтын сәнді және бақытсыз мемлекеттерде. Қажетті ерекшелігі ғылыми-технологиялық даму неғұрлым жоғары дәрежесі болып саналады. Оның жетекші бағыттары — автоматтандыру және компьютерлерді енгізу, жаңа материалдарды жасау, жаңа энергия көздерін іздестіру, ғарыш кеңістігін зерттеу.
Табиғат өздігінен дамиды және адамзат қоғамының заңдарынан тыс. Әңгіме шығармашылық күш ретінде жұмыс істейді, мәдениетті қалыптастырады. Бұл табиғаттан қоғамның бөлінуінің мәні. Кез-келген әңгіме мен табиғатқа қарсы тұру мүмкін емес. Табиғатқа байланысты адам осы принциптермен басқарылуы керек. Адам табиғатқа жеңімпаз немесе жеңімпаз ретінде емес, оның үлесі мен адвокаты ретінде тиіс. Табиғи ресурстарды қолдану үнемді және үнемді болуы керек. Адам табиғатпен маңызды нәрселерді қабылдауға міндетті емес, сонымен бірге оны бұзады. Табиғатқа, судың ластануына, іргетастың эрозиясына, өсімдіктер мен жануарлардың көптеген түрлерінің жойылып кетуіне байланысты антропогендік әсерлерге байланысты жақын арада пайда болған экологиялық апаттар — адамзаттың сәтсіздіктері.
Мұндай әсердің нәтижесі өте қиын болады. 5. Қазақстанда экологиялық тарихтың өршуі. Табиғат адам өмірін — ауаны, суды, қолайлы климатты сақтауға барлық жағдайды жасады. Бұдан басқа, адам табиғи ресурстарды өзінің қалыптастыру үшін пайдаланады — ол үй, киім, басқа қажетті заттар жасайды. Табиғат — өмірдің бесігі, кілті. Тірі ағзалардың бар болуын қолдайтын табиғи жағдайлар бастапқыда болып саналады, ал барлық адам мен тірі адам өмірдегі екінші компонент болып табылады. Шындығында, планетадағы адам өмірі мен адамның өзі ең табиғи критерийлерге негізделгені туралы қорытынды шығаруға болады. Егер сіз оны қолдайтын жағдайларды жойсаңыз, Жердегі өмір жоғалады. Өкінішке орай, бұл қарапайым шындықты жүзеге асыру әрдайым қолайлы нақты әрекеттерге әкелмейді. Адамдар қажетті табиғи компоненттерді жойып жатыр. Бұл үшін оның алдын-ала шарты ретінде сілтеме жасауға болады, себебі адамның жазатайым оқиғаны білуіне және оның профилактикасы бойынша белсенді түрде әрекет етпейтін қоғам жұмысына қарсы екенін білдіру арасында қарсылық бар.
Өркениет — конфигурациясы және қоғам қалыптастыру. Мәдениет күн сайын дамып келеді. қоғамдағы нұсқаулығы адамның жағдайы, оның әлеуметтік және рухани әл-ауқатын, прогреске әлеуметтік жүйенің мүмкіндігі ретінде өркениеті. бірдей немесе әр түрлі әңгіме тарихи даму барысында пайда болатын сұрақтарға жауап беруге қабілетті емес кезде өркениет төмендеуі жағдайларда басталады. өркениеттің төмендеуі — алдыңғы әлеуметтік-мәдени нысандарда оны одан әрі қалыптастыру мүмкін еместігі, болашақ әлеуметтік прогресс үшін өткен сарқылуы. жеке факторлардың, әлеуметтік қауымдастықтар және саяси жоғары оқу орындарының мазмұны, қоғамдық өмірдің дәуірлеу аспектілері, және басқа да таң балғын рөлі: әлеуметтік қалыптастыру мәселелерін орнату zanogo қазіргі қоғамдағы бұқаралық модификациясы. Өркениеттердің түрлері: — космогенді, — техногендік немесе өнеркәсіптік — нақты уақыт режимінде қалыптасатын ақпараттық мәдениет. Cosmogenic мәдениет технология және қолдан-мылтық технологиясына негізделген, және әмбебап ғарыш заңдар әлеуметтік мекемелеріне байланысты жеке тұлғалардың әлеуметтік ұйымдастыру қатаң нысандары орнату құруға, өмірдің мәні анықтайды кезде қоғам табиғи күштер үлкен тәуелді сипатталды.
Ақпараттық өркениеттің қалыптасуы мен қалыптасуы Әлемнің жаппай үдерісіне айналды. Ақпараттық технологияларға негізделген қалыптасып келе жатқан әмбебап мәдениет — нақты уақыттың ішінде үміткердің жоқтығы туралы қоғамдық сеніммен сөйлесу. Қоғамдық сенімділік — қоғамдық өмірді ұйымдастырудың әмбебап обсоциотиологиялық және этикалық негіздерінен бір рет. Прогрессивті философия өнеркәсіптік өркениеттің орнына айналатын ақпараттық қоғамның мәні ретінде әлеуметтік лоялдылықты бағалайды. Оның ерекшеліктері: көп секторлы экономика мен муниципалды сектордың негізгі рөлімен реттелетін нарық болуы; еңбектің негізі, жұмыскерлердің еңбек ақы санына және сапасына сәйкес, қоғамның сол салаларының күшті қоғамдық қорғанысын, қандай да бір себептермен жұмыс істеуге мүмкіндігі жоқ; әлеуметтік өмірдің барлық салаларында ұйымдардың демократиялық формалары; барлық әлеуметтік маңызды процестерді мемлекеттік басқару; ғылым мен мәдениеттің жоғары дәрежесі, заңды және моральдық. Әлеуметтік адалдық туралы әңгіме адам санының және еңбек сапасының санына байланысты адамның жағдайын анықтайтын азаматтық әңгіме болып табылады.
Капитализм мен социализммен салыстырғанда әлеуметтік-экономикалық, саяси және рухани салалардағы ең жоғары көрсеткіштермен сипатталды.
Ақпараттық өркениеттің қалыптасу кезеңінде оның қалыптасуы әртүрлі тарихи және әдет-ғұрыптарға, наным-сенімдеріне, мемлекеттік тілді және тұтастай алғанда рухани мәдениет деңгейіне тән ұлттық және этникалық сипаттамалармен қалыптасатын әртүрлі формаларда жүзеге асырылады.
Бізді қоршаған әлем өзгеріп, өзгеріп отырады. Уақыт өте келе, барлық нәрсе бір мемлекеттен екіншісіне ауысады. Материалдың бәрі қартайып, қартайып, қирайды: «Ай астында ештеңе жоқ». Қашықтан жарқыраған жұлдыздарды қосқанда, қартайып, өледі. Уақыт ежелгі өркениеттерді сақтап қалды, бұл көптеген құпияларды және жұмбақтарды жердегі адамдарға қалдырды. Бір нұсқаға сәйкес, адамның өзі өліміне қатысады. Уақытты ешкім қорғайды — достар, қарсыластар жоқ. Көптеген басқа тіршілік формалары сияқты адам да пайда болып, есейіп, өледі. ең тамаша тұлғаны қоса алғанда, кезең ішінде әжімдерді, posedeyut және poredeyut шаш олардың жылтырлығы көрінісін жоғалтады қасы, бірақ жақсы жүрек өтелген жоқ, жарқын жарық шаша жалғастыруда және жарықтандыру жомарт жол дерлік барлық болашақ ұрпақ, және осы жолмен, бұл маңғаз ой пайда ғасырлар бойы, ақындар мен үкімет басшыларының көмегімен уақытқа жетіп, бізге жетеді. « Олар антикалықтан шығып, мыңдаған жылдар бойы адам ақыл-ойын ағартады. Біз болашаққа көз жүгіртіп, өткеннен шығып, ежелгі дәуірден дәм татуға тырысамыз, бірақ біздің уақытымызды сақтаймыз.
Мәдениет жердің барлық прогрессивті халқына дерлік берді, олар бұрыннан келе жатқан ұрпақтарды армандай алмады. Енді, бірнеше сағат емес, бірнеше ай бұрын, бұрынғыдай, континенттер мен мұхиттарды кесіп өтеміз; Біз үлкен ғимараттар саламыз, оған қоса, Бабель мұнарасы кішкентай ойыншық ретінде қарастырылады; Компанияның қолдауымен және Интернет арқылы біз планетамыздың әрбір нүктесімен дереу шатастыруға болады; осы дүниеде құпия болып табылады; ғаламның ұлылығын және ұлылығын біледі.
Кереметтер адамды жұбату емес, қазіргі заманғы өркениеттің бар SovmestnoVmeste, жалғыздықтан жәбір сезімін тоқтатпаңыз. Бұл сезім әр адамның өзін-өзі бір-бірімен, шөл далада өмір сүру қабілетіне ие. Жалғыздықтан жалғыздықтан біледі және қашықтағы кеңсесінде сағаттар, және бір видео камера түрмеге, және ашық мұхит өмір салдарды болды бір екенін, және Оңтүстік полюске суық топтары тереңдігі ай бірқатар жұмсалған бір деп — бұл жерде бәрі түрлі тамаша жазылған кітаптар. Бірақ мәдениет адамдар арасында бұрын-соңды белгісіз жалғыздықты туғызды, бұл халықтың жалғыздықтарынан әлдеқайда қорқынышты. Ал қайыршы — туыстарының, көршілерімен және мемлекетімен тозған, жасырын пәтердің тұрғыны; баспанасыз, картон қораптардан тұрғын үйге арналған және қоқыс контейнерлерінде тамақ іздейді; және жолаушы толып жатқан метрода машинада; және, кең особняков тұратын, бай әлемінің ажурная темір қақпа және сенімді қауіпсіздік қызметімен төрт метрлік бетон қоршау кесіп және ақшаға сатып барлық махаббат пен бақыт қоспағанда, қолдаймыз — барлық осы адамдар тікелей немесе жанама түрде жалғыз болды. адам көрінетін сыртқы белгілері жоқ, оның ішінде жатыр ол (жалғыздық, қайғы-қасірет немесе мұң, жалғыздық, сандырақ) болды және ол (немесе өзімен оңаша соңындағы қаптай жылы) көрінеді қай жерде қандай да жалғыздық, әр уақыт қалады: егер ол ретінде көрінбейді, жағынан байқалмайды. Бірақ бұл барлық қарамастан елеусіз өзгеріс қоршаған ортаға айналасында орналасқан және, ең алдымен, біздің планетада климаттың өзгеруі болып жүре алмайды. Соңғы он жыл ішінде, жиі табиғи апаттар: желден, торнадодан, су тасқыны, жер сілкінісі, құрғақшылық. Және де 2010 жылдың ыстық жазы үлкен жердегі ерекшелігі болды. Бұл табиғи апаттар жыл бойы барлық материалдық зиянды және адам құрбандарының көбеюін тудырады. Олар жаһандық ақпарат әдістеріне мұқият сипатталған және олардың апатты нәтижелерін ұсынумен мерзімді түрде баяндалады
Өркениет көбінесе мәдениетке қарама-қайшы келеді. жиі өркениет адамзат рухының жұмыс ретінде түсініледі ретінде осы уақыт ішінде, жайлылық және әлеуметтік конвенциялар жиынтығы оны азайту, барлық нақты өркениетін қосу үшін. ХХ ғасырдағы философтар. көбінесе олардың мазмұны қарағанда өркениет және мәдениет пікір айналды, және мәдениет қарағанда, әдетте, мәдениеттер, тез қолайсыз бағалау болды. Освальд Шпенглер, кітап «Еуропа құлдырауы» жасаушы былай деп жазды: «Өркениет мәдениеттің сөзсіз тағдыры … логикалық салдары, соңы және соңғы мәдениет». Бірақ ол тез антитеза ол бейсаналық тұтастай Жердің халықпен салыстырады қоғамның Қақпаға фраза көңілі жасаушы жеке қалауы мен құндылықтар ретінде түсінген жөн болып табылады. Өркениеттің рухани құндылықтарды бұзатын монстр тәрізді көзқарасы заңның өзгеруіне байланысты заңсыз болып табылады. Бұл мәдениет жойылып кеткен адамның адамгершіліксіз күйзелісі туралы Руссостандық ұғымдардан келеді. «Қарабайыр жұмақ» ертегілері ғалымдар қиын шықты, дуализм тән христиан еңсеруге ойлау, усмешкой қоса алғанда себеп емес ілгеріледік. ұзақ уақыт бойы бездушные мәселенің дәл бөлу және иләһи рухына христиан Көрулер байланысты Cav адам санасының табиғи нысандары ретінде өркениет және мәдениет зерттеу тұйығы: мысалы биологиялық қажеттілігін, сондай-ақ арнайы заңдар psbiologicheekimi қалыптастыру қоғам саналы жаратылыстар.
Өркениет — әлеуметтік-мәдени білім. қалыптастыру өндіру әдісімен туындаған әлеуметтік қатынастар жүйесін қосатын болса, қарамастан мәдениет, мәдениет және жергілікті тарихи нысанын түрлі қайталанбас ерекшеліктерін сипаттайтын, негізгі пікірі болып саналады. бір қалыптастыру осы салдары әр мүмкіндік түрлі тиісті ерекшеліктерімен өркениеттер бірқатар poprisutstvuesh бар, және екінші жағынан, мәдениет құрамалардың бірқатар кезекпен өту арқылы, тек оған тән тұрақтылық және айырым симптомдары қорғау мүмкіндігі бар. біз нсек қалыптасу қадамдары туралы бірлігі ретінде қабылдауға барлық таныс Бұл тұрақты нысаны, болды, мысалы, Египет мәдениет.
Өркениеттің пайда болуы көптеген қарама-қайшылықтар, оның халқына даусыз элементтер. Сонымен қатар, қайшылықтар күнделікті өмірде, адамдардың тәжірибесінде әлеуметтік-экономикалық субъектілердің барлығында көрініс табады, бірақ олардың негізгі себебі қарапайым санадан жасырылады. Соның салдарынан бірінші жобадағы адам үшін өркениеттің деструктивті күші — мәдениет, мысалы, адам өміріне мүлдем керемет түрде бүлдіреді. Қоғамның әрқайсысының қозғалысын, рухани байлықтың құлдырауын, кедейшілік пен байлық арасындағы қарсылықты өркениеттердің өркениетінің көтерілуімен — жергілікті, сондай-ақ, адамгершілікпен қоса, қысым көрсетеді. Бірақ бұл құбылыс ғаламшарда, шын мәнінде, өркениетке айналу және ойнау үшін қажет. Бұл адам өркениетті жаңғыртуға және дамытуға дарынды адам. Осындай адамның қалыптасуы үшін мәдениет өмірінің маңызды шарты болып табылады. мәдениет жоқ, ешқандай өркениет, бірақ ол ретінде мәдениет мәдениетті қалыптастыруға әсер, сондай-ақ — өнімсіз еңбек істеп арналған қысқа мерзімді, материалдық және адам ресурстарын босатылды, пайдалылығы кейбір салыстырмалы саласына байланысты, мысалы, мен жанама, мәдени құндылықтарды жасау үшін тамаша материалдар астам қолдану ықтималдығын бере отырып және құралдары.
Көргеніңізге рахмет
😊

Достарыңызбен бөлісу:




©engime.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет