Түстерді, жұлдыздарды және тұманды қолдану
Блендер кескінге салқын фон мен «тереңдік» әсерін беру үшін бірқатар параметрлерді ұсынады.
Blender нұсқасына байланысты кескіннің фоны (Environment) көрсетілгеннен кейін не көк, не қара болады. Блендер фонның үстіңгі және астыңғы жағындағы түстерді басқаруға (зенит пен көкжиек), жұлдыздарды, тұмандарды, бұлттарды қосуға немесе тапсырыс ретінде .jpg кескінін фон ретінде пайдалануға, яғни қоршаған ортаны құруға мүмкіндік береді.
Қоршаған орта батырмаларына көшейік (2.6.1-сурет).
Сурет: 2.6.1. Қоршаған орта түймесін таңдау
Егер пайдаланылған көріністе қоршаған орта болмаса, оны қосу керек, көрсеткі түймешігін басып, пайда болатын тізімнен «Жаңа қосу» тармағын таңдаңыз (сур. 2.6.2).
Сурет: 2.6.2. Қоршаған ортаны қосу түймесі
Сурет: 2.6.3. Қоршаған орта параметрлерінің мысалы
HoR, HoG, HoB - фонның төменгі бөлігінің (көкжиектің) түс параметрлері.
ZeR, ZeG, ZeB - фонның жоғарғы бөлігінің түс параметрлері (зенит).
Бұл түстер Preview панелінде батырмалардың (Blend, Real, Paper) қайсысы басылып тұруына байланысты түсіндіріледі
Blend – фондық түс Горизонттан Зенитке дейін араласады. Егер тек осы батырма басылса, градиент фотокамераның бағытына қарамастан кескіннің төменнен жоғары жағына қарай жүреді.
Real – егер бұл батырма басылған болса, онда фотокамераның бағытына байланысты араластыру пайда болады. Горизонт түсі x-y жазықтығында орналасқан көкжиек сызығында дәл орналасқан, ал зенит түсі камераның үстінде және астында тігінен орналасқан нүктелер үшін қолданылады.
Paper – егер бұл батырма басылса, онда градиент Зенит-Горизонт-Зенит түстерінен өтеді, сондықтан суретте екі градиенттік ауысулар бар. Горизонттың түсі центрленген, ал шыңның түсі шетінде.
Stars – сахнада жұлдыздар құру.
Mist – оқиға орнына тұман қосу.
AmbR, AmbG, AmbB – қоршаған орта жарығының параметрлері. Қоршаған ортаның жарық эффектісі - ғаламдық жарықтандыруға ең қарапайым балама. Қоршаған ортаны басқа жарық көздерімен бірге пайдалану арқылы өте жақсы нәтижелерге қол жеткізуге болады.
Қоршаған орта батырмаларын қарапайым қолдану - баға қоюсуретке арналған фон.
а) б)
Сурет: 2.6.4. Қоршаған ортаны қосқанға дейін (а) және (б) кейін объект
Тұман
Тұман көрсетілгеннен кейінгі көріністің терең әсерін айтарлықтай арттыра алады. Сахнаға тұман қосу үшін алдымен зенит пен көкжиектің түсін реттеу керек (HoR, HoG, HoB жүгірткілері - көкжиек үшін және ZeR, ZeG, ZeB - зенит үшін) - нақты тұманның орташа сұр түсін таңдап, батырманы басыңыз
«Тұман». Тұман параметрлері 2.6.5. суретте көрсетілген
Сур. 2.6.5. Тұман параметрлері
«Quadratic», «Linear» және «Square Root» батырмалары тұман «күшін» камерадан қашықтығына байланысты басқарады.
Тұман камерадан бастап есептеледі. Старт «Старт» цифрлық батырмасының параметрімен анықталады. Тұман «Dist» параметрімен белгіленген қашықтықта жалғасады. Start + Dist параметрінен тыс объектілер тұман ішінде толығымен жасырылған.
Тұманның өтуін көру үшін камераны таңдап, содан кейін редакциялау түймешіктеріне (F9) өтіп, «Тұман» батырмасын басыңыз. Содан кейін камера тұман аралығын камерадан шыққан сегмент ретінде көрсетеді.
Әдепкі бойынша, тұман барлық көріністі біркелкі жабады. Көбірек «шынайылық» үшін тұманды азайту қажет болуы мүмкін. Ол үшін «Биіктік» сандық батырмасын пайдаланыңыз. Егер бұл параметр нөлге тең болмаса, онда тұман төменгі жағында максималды концентрацияға ие (z = 0) және толығымен жоғарғы жағына таралады.
Сонымен, сандық тұман батырмасы тұманның күшін немесе қарқындылығын анықтайды. Биіктігі мен қарқындылығы әртүрлі тұман мысалдары 2.6.6 суретте көрсетілген.
2.6.6-сурет. Тұман эффектісі (тұманның биіктігі мен тығыздығының әр түрлі мәні)
Егер тұман көрсетілгеннен кейін көрінбейтін болса, онда «Dist» мәні тым жоғары.
Достарыңызбен бөлісу: |