Заманауи өнердің даму тенденциялары



Дата07.02.2022
өлшемі15,2 Kb.
#89803
Байланысты:
79a198de-a846-429c-9e3f-6adf8af6ac9a-Всемирная-история-291607


Заманауи өнердің даму тенденциялары
Абстракционизм (лат. abstractio-жою, алаңдату) — XX ғасырдың бағыты. Басты ерекшеліктер-шындыққа жақын бейнеден бас тарту, белгілі бір түсті үйлесімдер мен геометриялық формаларды жасау, жасаушының түрлі ассоциацияларды тудыруы. Олар: Василий Кандинский, Казимир Малевич, Наталья Гончарова, Михаил Ларионов, Пит Мондриан.

Экспрессионизм (латын тілінен аударғанда "өрнек") - 20 ғасырдың алғашқы онжылдығында пайда болған өнердегі бағыт. Экспрессионизм суретшінің эмоционалдық және сезімтал әлемін білдіреді. Сұр шындық, қоғамдық қатынастардың лицемериясы, адамдардың қатыгездігі суретшілерден бас тарту, қорқыныш, ауырсыну тудырды. Бұл сезімдер мен уайымдар майланған сызықтарда, қарама-қайшы түсті композицияларда, дөрекі және кең жағындыларда көрініс тапты. Еңіс көрерменнің терең эмоционалдық қабылдауын тудыруы үшін контрасты түстер мен абстрактілі формаларға жасалды. Олар: Макс Бекман, Эдвард Мунк, Ганс Гофман

Модернизм (фр. moderne-қазіргі заманғы) – XIX-XX ғасырдың басындағы бағыт. Оның ерекше ерекшеліктері — тікелей желілер мен бұрыштардан неғұрлым табиғи, "табиғи" кескіндердің пайдасына бас тарту. Олар: Густав Климт, Фернан Кнопф, Лев Бакст, Михаил Врубель, Валентин Серов.

Сюрреализм (франц. surrealisme — сверхреализм) — ХХ ғасырдың 20-шы жылдары пайда болған бағыт, Оның басты идеялары-адам санасында пайда болатын бейнелердің бейнесі, абсурд, формалардың парадоксалды үйлесімі, фигуралардың өзгергіштігі. Өкілдері: Сальвадор Дали, Макс Эрнст, Рене Магритт.

Футуризм (лат. futurum-болашақ) - ХХ ғасырдың басындағы көркем өнердегі авангардтық ағым. Олардың кескіндемелеріне қуатты композициялар тән, мұнда фигуралар фрагменттерге ұсақталған және өткір бұрыштармен қиылысады, онда ұсақ пішіндер, зигзагтар, спиральдар, қиылған конустар басым болады, онда қозғалыс бір бейнеге тізбекті фазаларды салу жолымен беріледі.
Өкілдері: Уго Боччонни, Джакомо Балл, Джино Северини, Карл Карра, Луижди Руссоло

Постмодернизм-ХХ ғасырдың 80-жылдары. Бұл стильдің ерекшелігі: композицияда дайын форманың болуы; классикалық бейнелер мен дәстүрлерді қарызға алу, бірақ оларға жаңа интерпретациялар беру; формаларды біріктіру, картиналардағы өте айқын ирониялық нотка; қандай да бір қатаң ережелердің толық болмауы және өзін-өзі көрсету еркіндігі.


Өкілдері: С. Боа, Ф. Клементе, Э. Кукки, М. Палладино.

Кубизм - (франц. cubisme, cube-текше) - XX ғасырдың бірінші ширегіндегі өнердегі бағыт. Кубизмнің пластикалық тілі заттардың деформациясына және геометриялық жазықтықтарға, форманың пластикалық жылжуына негізделді. Форманың қарапайым құрауыштарға (куб, шар, конус және т.б.) ыдырауы принцип болды. Кубизмнің өзіндік ерекшелігі-түс палитрасының болмауы. Тек қоңыр, қара және сұр тондар қолданылды. Өкілдері: ПаблоПикассо, Жорж Неке

Гиперреализм (hyperrealism – ағылш.) - жиырмасыншы ғасырдың соңғы үштен бірін бейнелеу өнеріндегі бейнелердің шектеулі табиғатын олардың драмалық иеліктен айыру әсерімен үйлестіретін бағыт. Гиперреализм-шындықты фотографиялық жаңғыртуға (көшіруге) негізделген кескіндемедегі көркемдік ағым. Шындықтың нақты, бейтарап, беймәлім түрде ойнауы тән. Гиперреализмнің сүйікті мәселесі-күнделікті өмірдің шынайылығы, қалалық орта, жарнама, "көшеден адамның" макрофотографиялық портреті, көрерменнен тыс, суық, шеттетілген, шеттетілген әсер пайда болады. Өкілдері: Джонсон Гай, Коттон Уилл, Прайор Скотт, Рихтер Герхард.

Тапсырма: Дүниежүзі тарихы.10-сыныпқа арналған оқулық.2-бөлім.Р.Р.Қайырбекова,С.В.Тимченко,З.А.Джандосова.-Алматы:Мектеп,2019.параграф 62-63 оқу.


Төмендегі сұрақтарға жауап жазу:
1.Модернизмнің басты ерекшелігі неде?
2.Өнерде қандай ағым авангардизмге жатады?
3.Кино мен телевидениенің қазіргі қоғамға әсері қандай ?

Достарыңызбен бөлісу:




©engime.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет