Тест
Қай жылы Philico корпорациясы бірінші VR құрылғысы болған Headsight дулығасын жасады?
1960
1961
1962
1963
Қолданушыға дулыға немесе пульт арқылы көрсетіледі/басқарылады.
Виртуалды шынайылық
Толық шынайылық
Кеңейтілген шынайылық
Аралас шынайылық
Қоршаған ортаның 3D графикалық моделі
Желілік виртуалды шынайылық
Компьютерлік модельдеу және имитация
Виртуалды шынайылықты аппараттық қамтамасыз ету
Кеңейтілген шындық
Жоғары деңгейдегі графика , анимация, 3D модельдеу, яғни озық функцияларды біріктірген орта. Оған бірнеше рөлдік онлайн ойындар жатады: freestyle online т.б
3D модельді VR
Қарапайым VR
Бірнеше қолданушы VR
Кеңейтәлген шынайылық
Бір көздің көру аймағы(монокулярлы)
140
160
180
200
Екі көздің көру аумағы(бинокулярлы)
140
160
180
200
Шынайы әлемнің физикалық элементтерімен толықтырылған виртуалдылық
Толық шынайылық
Виртуалды шынайылық
Кеңейтілген шынайылық
Кеңейтілген виртуалдылық
Виртуалды көріністері бар шынайы әлем
Толық шынайылық
Виртуалды шынайылық
Кеңейтілген шынайылық
Кеңейтілген виртуалдылық
Адам «виртуалды тәуелді» деп айтуға болады, егер:
Компьютерді күніне 1-2 сағат қолданса
Компьютерді жиі сөндірсе
Ол компьютер алдында өткізген уақытқа қатысты жалған сөйлесе немесе немен айналысқаны туралы ақпаратты жасырса
Компьютерлік қосымшаларды көп жүктесе
Шолу жасау ауқымы үлкен фотосурет
Панорама
3д панорама
Иілген сфера
Интербелсенділік
Сфераға немесе кубқа проекцияланған панорамалы фотосурет
a. Панорама
b. 3д панорама
c. Иілген сфера
d. Интербелсенділік
Бірнеше понорамалық фотосуреттің жиынтығы
Виртуалды тур
3д панорама
Иілген сфера
Интербелсенділік
Дәстүрлі фото немесе бейнежазбадан айырмашылығы – 3D панораманы көру кезінде сен белсенді көрерменсің
Виртуалды тур
3д панорама
Иілген сфера
Интербелсенділік
Өзіңе ыңғайлы жылдамдықпен үйдің ішін мұқият қарауға мүмкіндік береді
Виртуалды тур
Ақпараттық
Иілген сфера
Интербелсенділік
«Мобильді қосымша» дегеніміз –
a. Ож басқарушы бағдарлама
b. интернетке қол жетімділікті қамтамасыз етуші бағдарлама
c. мобильді құрылғыға арналған программалық жасақтамалар
d. байланыс орнатушы құрал
Мобильді қосымшаны әзірлеудің бірінші кезеңі
Ақпараттық интерфейсін жасау
Пайдаланушы интерфейсін жобалау
Алдымен мақсат қойып алу
Қандай бағдарлама жасау керектігін анықтап алу
Виртуалды шындықты қолдану салалары 3б
Білім беруде, медицинада
Сатып алу және стауда
Қаржы саласы және бизнесте
Ғылымда, ойын сауықта
Салауатты өмір салтын ұстануда
Сәулет және дизайнда
Виртуалды шындыққа ену гаджеттері 3б
Қарапайым VR
Қолданушы VR
Бірнеше қолданушы VR
Жобалаушы VR
Жабдықтаушы VR
3D жобалаушы VR
Виртуалды шынайылық терминін ойлап тапты 2б
1989 ж, Ярон Ланьер