Бекітемін. Басшының оқу ісі жөніндегі орынбасары Б.Ә. Кәдірғалиев



Дата28.12.2021
өлшемі37,08 Kb.
#128958
Байланысты:
ҚҚЭ 111

Бекітемін. ____________

Басшының оқу – ісі жөніндегі орынбасары Б.Ә.Кәдірғалиев
Пәні:Педагогикалық этика негіздері

Тобы: 133/11/;143/9/


1. Эстетика ұғымын тұңғыш рет ғылымға енгізген...

А. Ян Амос Коменский

В. Карл Марк

С. Александр Баумгартен

Д.Н. К. Крупская

Е. В. Г. Белинскиий.

2. Эстетика қандай мағынаны білдіреді?

А.Қабылдау.

В. Сезім, түйсік.

С.Сезім.


Д.Түйсік.

Е. Талғам.

3. «Сезімнің әсемділігі адамгершіліктің құнды жағы... Онсыз бұл сезімсіз данышпан да, талант та, ой да жоқ ...Эстетикалық сезім – ізгілік негізі адамгершілік негізі», – деп түсіндірген кім?

А. М. А. Горький

В. А. В. Луначарский

С. Л. Н. Толстой

Д.В. Г. Белинскиий.

Е. К. Д. Ушинский

4. Эстетика дегеніміз – болашақтың этикасы деген тұжырым жасаған ...

А. М. А. Горький.

В. А. В. Луначарский.

С. Л. Н. Толстой.

Д.В. Г. Белинскиий.

Е. К. Д. Ушинский.

5. Эстетикасөзі қай тілден ?

А.Грек.


В. Латын.

С. Француз.

Д. Ресей.

Е. Испан


6. Эстетика ғылым ретінде қай дәуірден бастап дамыды ?

А. Алғашқы қауымдық дәуірде.

В. Феодалдық дәуірде.

С. Капиталистік дәуірде.

Д.Кеңестік дәуірде.

Е. Құлдық қоғам дәуірде.

7. Еңбек пен ғылым саласынан берілген білімде эстетика қамтылмаса, онда сол білімнің жансыздығы деп есептеген кім?

А. М. А. Горький.

В. А. В. Луначарский.

С. Л. Н. Толстой.

Д.В. Г. Белинскиий.

Е. К. Д. Ушинский.

8. «Барлық балалар бірі қалмастан әуесқой суретші»,- деген ой кімнің ойы?

А. М. А. Горький.

В. А. В. Луначарский.

С. Л. Н. Толстой.

Д.В. Г. Белинскиий.

Е. К. Д. Ушинский.

9. «Әрбір адамның бойында көркемдік шығармашылығына қатысты әртүрлі қажеттіліктің болғандығына, соны міндетті түрде дамытып, тәрбие мақсатында қолдану» туралы ойды білдірген кім?

А. М. А. Горький.

В. А. В. Луначарский.

С. Л. Н. Толстой.

Д.В. Г. Белинскиий.

Е. К. Д. Ушинский.

10. «Әрбір бала – ақын»,- деген ойдың авторы кім?

А. М. А. Горький.

В.В. А. Сухомлинский.

С. А. В. Луначарский.

Д.В. Г. Белинскиий.

Е. К. Д. Ушинский.

11.Эстетикалық қабылдау –

А. Табиғаттағы, өнердегі, еңбектегі, өмірдегі ең жақсыны қабылдау. +

В. Адамдардың көксеп жүрген әсемдік жөніндегі түсінігі.

С. Әр түрлі эстетикалық қасиеттерді көңіл күй сезімімен бағалау, ең алдымен,сұлулықты, әсемдікті ұсқынсыздықтан ажырата білу жөнінде қоғамда практика қалыптастыратын адам қабілеті.

Д. Эстетикалық ұғымды байымдауды, баға беруді қалыптастыру

Е. Тәрбие барысының зейін салуды, күн салып өсіруді талап ететін мәселесі.

12. Эстетикалық мұрат -

А. Табиғаттағы, өнердегі, еңбектегі, өмірдегі ең жақсыны қабылдау.

В. Адамдардың көксеп жүрген әсемдік жөніндегі түсінігі.+

С. Әр түрлі эстетикалық қасиеттерді көңіл күй сезімімен бағалау, ең алдымен,сұлулықты, әсемдікті ұсқынсыздықтан ажырата білу жөнінде қоғамда практика қалыптастыратын адам қабілеті.

Д. Эстетикалық ұғымды байымдауды, баға беруді қалыптастыру

Е. Тәрбие барысының зейін салуды, күн салып өсіруді талап ететін мәселесі.

13.Эстетикалық баға-

А. Табиғаттағы, өнердегі, еңбектегі, өмірдегі ең жақсыны қабылдау.

В. Адамдардың көксеп жүрген әсемдік жөніндегі түсінігі.

С. Әр түрлі эстетикалық қасиеттерді көңіл күй сезімімен бағалау, ең алдымен,сұлулықты, әсемдікті ұсқынсыздықтан ажырата білу жөнінде қоғамда практика қалыптастыратын адам қабілеті.

Д. Эстетикалық ұғымды байымдауды, баға беруді қалыптастыру.

Е. Тәрбие барысының зейін салуды, күн салып өсіруді талап ететін мәселесі.

14. Эстетикалық талғам -

А. Табиғаттағы, өнердегі, еңбектегі, өмірдегі ең жақсыны қабылдау.

В. Адамдардың көксеп жүрген әсемдік жөніндегі түсінігі.

С. Әр түрлі эстетикалық қасиеттерді көңіл күй сезімімен бағалау, ең алдымен,сұлулықты, әсемдікті ұсқынсыздықтан ажырата білу жөнінде қоғамда практика қалыптастыратын адам қабілеті.

Д. Эстетикалық ұғымды байымдауды, баға беруді қалыптастыру

Е. Тәрбие барысының зейін салуды, күн салып өсіруді талап ететін мәселесі.

15. Эстетикалық сезім-

А. Табиғаттағы, өнердегі, еңбектегі, өмірдегі ең жақсыны қабылдау.

В. Адамдардың көксеп жүрген әсемдік жөніндегі түсінігі.

С. Әр түрлі эстетикалық қасиеттерді көңіл күй сезімімен бағалау, ең алдымен,сұлулықты, әсемдікті ұсқынсыздықтан ажырата білу жөнінде қоғамда практика қалыптастыратын адам қабілеті.

Д. Эстетикалық ұғымды байымдауды, баға беруді қалыптастыру

Е. Шындықтағы өмір құбылыстарын немесе өнер шығармаларын эстетика

тұрғысынан қабылдау үдерісінде болатын көңіл күй сезімі.+

16. Эстетикалық көзқарас-

А. Табиғаттағы, өнердегі, еңбектегі, өмірдегі ең жақсыны қабылдау.

В. Адамдардың көксеп жүрген әсемдік жөніндегі түсінігі.

С. Әр түрлі эстетикалық қасиеттерді көңіл күй сезімімен бағалау, ең алдымен,сұлулықты, әсемдікті ұсқынсыздықтан ажырата білу жөнінде қоғамда практика қалыптастыратын адам қабілеті.

Д. Эстетикалық ұғымды байымдауды, баға беруді қалыптастыру

Е. Тәрбие барысының зейін салуды, күн салып өсіруді талап ететін мәселесі.+

17. Эстетикалық тәрбиенің басты құралы –

А. Өнер мен әдебиет. +

В. Мәдениет.

С. Сөз өнері.

Д. Айтыс өнері

Е. Музыкалық аспап.

18. Эстетика терминiн «өнер философиясы» деп анықтама берген...

А. Гегель.

В. В. А. Сухомлинский.

С. А. В. Луначарский.

Д. В. Г. Белинскиий.

Е. Карл Маркс.

19. «Өнер әсемдiкпен тығыз байланысты, ол адамдарға эстетикалық ләззат берiп, оны ұғындыратын пән» деп қараған...

А. Гегель.

В. В. А. Сухомлинский.

С. А. В. Луначарский.

Д. В. Г. Белинскиий.

Е. Карл Маркс.

20.Табиғаттағы, өнердегі, еңбектегі, өмірдегі ең жақсыны қабылдау-

А. Эстетикалық қабылдау.

В. Эстетикалық сезім.

С. Эстетикалық көзқарас.

Д. Эстетикалық баға.

Е. Эстетикалық талғам.

21. Адамдардың көксеп жүрген әсемдік жөніндегі түсінігі-

А. Эстетикалық қабылдау.

В. Эстетикалық сезім.

С. Эстетикалық мұрат+

Д. Эстетикалық баға.

Е. Эстетикалық талғам.

22. Әр түрлі эстетикалық қасиеттерді көңіл күй сезімімен бағалау, еңалдымен, сұлулықты, әсемдікті ұсқынсыздықтан ажырата білу жөнінде қоғамда практика қалыптастыратын адам қабілеті-

А. Эстетикалық қабылдау.

В. Эстетикалық талғам.+

С. Эстетикалық мұрат

Д. Эстетикалық баға.

Е. Эстетикалық талғам.

23. Тәрбие барысының зейін салуды, күн салып өсіруді талап ететін мәселесі-

А. Эстетикалық қабылдау.

В. Эстетикалық сезім.

С. Эстетикалық көзқарас.

Д. Эстетикалық баға.

Е. Эстетикалық көзқарас.+

24. Эстетикалық ұғымды байымдауды, баға беруді қалыптастыру-

А. Эстетикалық қабылдау.

В. Эстетикалық сезім.

С. Эстетикалық көзқарас.

Д. Эстетикалық баға.+

Е. Эстетикалық талғам.

25. «Балаға жүрек жылуы» кітабының авторы...

А. М. А. Горький.

В. В. А. Сухомлинский.+

С. А. В. Луначарский.

Д. В. Г. Белинскиий.

Е. К. Д. Ушинский.

26. Адамгершілік тәрбиесі -

А. Бұл өнерде және өмірде әсемдікті толықтай қабылдап және дұрыс түсінуге

жеке адамның қабілетін мақсатты бағытталған процесс.

В. Оқушылардың бойында мінез – құлықтың белгілі бір сипаттарын қалыптастыру және оларға өздерінің бір – біріне, отбасына, басқа адамдарға, мемлекетке, Отанға деген қатынасын анықтайтын мінез нормалары мен ережелерін дарыту жөніндегі тәрбиешілердің арнаулы мақсат көздеген іс – әрекеті.+

С. Ғылыми білімдер жүйесін, интеллектуалдық іскерлік пен дағдыларды, ғылыми – материалистік көзқарасты, шығармашылық ойлауды, танымдық қызметті, қабілетті, ой еңбегі мәдениетін қалыптастыруға арналған мақсатты бағытталған процесс.

Д.Оқушыларды табиғатқа деген жауапкершілік және ұқыпты қатынасты

тәрбиелеу процесі.

Е. Тәрбиелеу аясындағы өмір, болмыс, педагогикалық практика.

27. Адамгершілік тәрбиесінің құрамды бөлігі –

А. Сұлулық, әдептілік қасиеттер.

В. Еңбексүйгіштік, еңбекқорлық қасиеттер.

С. Шығармашылық, зияткерлікқасиеттер.

Д. Ұлтжандылық, елжандылық, отаншылдық қасиеттер.+

Е. Іскерлік, танымдық қасиеттер.

28. «Тәрбиесіз берілген білім білім емес, ол адамзаттың қас жауы» -, деп

тәрбиесіз білім беруге болмайтынын ескерткен кім?

А. И. Г. Песталоции.

В. Я. А. Коменский.

С. Әбу-Насыр әл-Фараби.+

Д. К. Д. Ушинский

Е. Л. Н. Толстой.

29. «Ұлттық тәрбиенің иісі ізгі ошағы отбасы дәстүрі мен тәрбиеленуші оқушылар қауымдастықтары ата-баба тағылымдарынан бастау алғанда ғана, оларға білім берудің тиімділігі мен сапалылығы және қоғам үшін қажеттілігі арта түседі» деп тұжырымдаған...

А. И. Г. Песталоции.

В. Я. А. Коменский.+

С. Әбу-Насыр әл-Фараби.

Д. К. Д. Ушинский

Е. Л. Н. Толстой.

30. Ұрпақ тәрбиесінде адамгершілік құндылықтардың басты орын алуына ерекше мән берген...

А. И. Г. Песталоции.

В. Я. А. Коменский.

С. Әбу–Насыр әл-Фараби.

Д. К. Д. Ушинский

Е. Л. Н. Толстой.

31. Ұлттық тәрбие мәселесін көлемді ғылым саласы ретінде қарастырады.

Оның пікірінше, жас ұрпақтың санасына адами қасиеттер мен ізгілік тағылымдарын қалыптастыру біріншіден – ғылыми-зерттеу жетістіктеріне негізделсе, екіншіден халықтың білім тәрбиелік

құндылықтарына сүйенуі керек деп, тәрбиенің «халықтық принципін» ерекше атауына мән беруі қажет деп ұсынды...

А. И. Г. Песталоции.

В. Я. А. Коменский.

С. Әбу-Насыр әл-Фараби.

Д. К. Д. Ушинский +

Е. Л. Н. Толстой.

32. Ұлттық тәрбие атауын тұңғыш әдеби педагогикалық оқулықтарға енгізген...–

А. Ахмет Байтұрсынов.

В. Шәкәрім Құдайбердиев.

С. Мағжан Жұмабаев.+

Д. Құдайберген Жұбанов.

Е. Жүсіпбек Аймауытов.

33. Мағжан Жұмабаевтың «Педагогика» атты тұңғыш ұлттық оқу құралында кімнің ролі туралы құнды пікірлер айтылады.

А. Ата-ананың. +

В. Оқушының.

С. Мұғалімнің.

Д. Тәрбиешінің.

Е. Тәрбиеленушінің.

34. Мораль қай тілден аударғанда әдет – ғұрып деген мағынаны білдіреді?

А.Грек.


В. Латын.+

С. Француз.

Д. Ресей.

Е. Испан.

35. Мораль –

А.Салауатты өмір салтын зерттеу объектісі.

В. Эстетикалық зерттеу объектісі.

С. Экономикалық тәрбие мәселелерін зерттеу объектісі.

Д. Этикалық зерттеу объектісі.+

Е.Еңбек тәрбие мәселелерін зерттеу объектісі.

36.Ұжымдық мораль -

А.Моральдық этикалық нормалар, халықтың ұлттық әдет – ғұрыптары қалыптасқан дәстүрлері ұрпақтан – ұрпаққа ауысып, отырады, жастардың мінез – құлқына жағымды әсер етеді.

В. Әрбір өнегелі адам қоғам өміріне қайшы келетін жағымсыз құбылыстармен, атап айтқанда әділетсіздік, керітартпалық, мансапқорлық және т.б. тікелей күресіп, оларға жол бермеу керек.

С. «Біріміз бәріміз үшін, бәріміз біріміз үшін» - оның негізгі ұстанымы осындай. Ол өзімшілдікпен, менменділікпен және пайдакүнемділікпен санаспайды, жалпы халықтық, ұжымдық және жеке мүдделерді ұштастырады. +

Д. Еңбек адамының мәртебесін көтереді. Ол адамдар арасындағы шынайы адамгершілік қатынастарды жолдастық, ынтымақтастық жеке адам және қоғамдық өмірдегі ізгілікті, қарапайымдылық пен кішіпейілділікті орнықтырады.

Е.Ол адамды еңбектегі және шығармашылық жаңа жеңістерге, ұжымның және

бүкіл елдің өміріне ынта – ықыласпен араласуға, өмір салтына қайшы

келетін нәрсенің бәрімен белсенді түрде күресуге жетелейді.

37. Гуманистік мораль -

А.Моральдық этикалық нормалар, халықтың ұлттық әдет – ғұрыптары қалыптасқан дәстүрлері ұрпақтан – ұрпаққа ауысып, отырады, жастардың мінез – құлқына жағымды әсер етеді.

В. Әрбір өнегелі адам қоғам өміріне қайшы келетін жағымсыз құбылыстармен, атап айтқанда әділетсіздік, керітартпалық, мансапқорлық және т.б. тікелей күресіп, оларға жол бермеу керек.

С. «Біріміз бәріміз үшін, бәріміз біріміз үшін» - оның негізгі ұстанымы осындай. Ол өзімшілдікпен, менменділікпен және пайдакүнемділікпен санаспайды, жалпы халықтық, ұжымдық және жеке мүдделерді ұштастырады.

Д. Еңбек адамының мәртебесін көтереді. Ол адамдар арасындағы шынайы адамгершілік қатынастарды жолдастық, ынтымақтастық жеке адам және қоғамдық өмірдегі ізгілікті, қарапайымдылық пен кішіпейілділікті орнықтырады. +

Е.Ол адамды еңбектегі және шығармашылық жаңа жеңістерге, ұжымның және бүкіл елдің өміріне ынта – ықыласпен араласуға, өмір салтына қайшы келетін нәрсенің бәрімен белсенді түрде күресуге жетелейді.

38.Белсенді, қарекетшіл мораль -

А.Моральдық этикалық нормалар, халықтың ұлттық әдет – ғұрыптары қалыптасқан дәстүрлері ұрпақтан – ұрпаққа ауысып, отырады, жастардың мінез – құлқына жағымды әсер етеді.

В. Әрбір өнегелі адам қоғам өміріне қайшы келетін жағымсыз құбылыстармен, атап айтқанда әділетсіздік, керітартпалық, мансапқорлық және т.б. тікелей күресіп, оларға жол бермеу керек.

С. «Біріміз бәріміз үшін, бәріміз біріміз үшін» - оның негізгі ұстанымы осындай. Ол өзімшілдікпен, менменділікпен және пайдакүнемділікпен санаспайды, жалпы халықтық, ұжымдық және жеке мүдделерді ұштастырады.

Д. Еңбек адамының мәртебесін көтереді. Ол адамдар арасындағы шынайы адамгершілік қатынастарды жолдастық, ынтымақтастық жеке адам және қоғамдық өмірдегі ізгілікті, қарапайымдылық пен кішіпейілділікті орнықтырады.

Е.Ол адамды еңбектегі және шығармашылық жаңа жеңістерге, ұжымның және бүкіл елдің өміріне ынта – ықыласпен араласуға, өмір салтына қайшы келетін нәрсенің бәрімен белсенді түрде күресуге жетелейді.+

39. Қатынас эстетикасы -

А. Мектеп оқушыларының ата – аналармен, мұғалімдер мен басқа адамдармен қарым – қатынас жасауы эстетикалық тәрбиенің іргетасы.Мұндай қатынас балалардың күнделікті өмірінде, іс – әрекетінде қалыптасып, эстетикалық сезіміне үнемі әсер етеді.+

В. Әрбір үйелмен өз үйіне жайлы жағдай жасауға тырысады. Дүние

мүліктерінің өз орнында әдемі, ыңғайлы тұруын ойластырады. Балаларды үй

ішінде өзінің жеке заттарын, нәрселерін ретке келтіріп ұстауға, күтуге, үйді

жинауға, тазалық сақтауға үйретеді.Осы жұмыстардың бәріне балаларды

қатынастыру – әке – шешенің басты міндеті.

С. Ішкі мәдениеттің сыртқы шығуы. Ол ұстамды болудан, өзіне – өзі шек қоя білуден, шыдамдылықтан, өзгелердің билігі мен талғамын құрметтей білуден көрінеді.

Д. Оқушылардың өзге адамдармен қарым – қатынасы және өмір сүріп отырған

қоғамдағы іс – әрекет қылығын айтамыз. Мінез – құлықты дербес ғылым –

этика зерттейді, сонымен қатар оны эстетикада қарастырады.

Е. Адамның сыртқы көрінісі, киімі, жүріс – тұрысы оның эстетикалық мәніне

байланысты. Киім эстетикасы, қазіргі өмір талабына сәйкес болуын талап

етеді: Киім – кешек эстетикасында сұлулықтың өлшемін есепке алуы керек.

Манера, жест – бұл әрбір адамның өзін ұстай білу үлгісі және дене қимыл

жөніндегі ұғымды білдіреді. Адамның сыртқы мәдениетімен ішкі дүниесінің

ұштасып жатуы – эстетикалық сұлулықтың белгісі.

40. «Көне заман өнерлерінің шығармашылығы бізге әлі де болса көрермендер ләззатын беріп келеді және белгілі бір мағынада алғанда қол жетпес үлгі өнеге болу маңызын да сақтап отыр», – деген...

А. Гегель.

В. В. А. Сухомлинский.

С. А. В. Луначарский.

Д. В. Г. Белинскиий.

Е. Карл Маркс.+

41. Үй – жағдай эстетикасы -

А. Мектеп оқушыларының ата – аналармен, мұғалімдер мен басқа адамдармен

қарым – қатынас жасауы эстетикалық тәрбиенің іргетасы.Мұндай қатынас

балалардың күнделікті өмірінде, іс – әрекетінде қалыптасып, эстетикалық

сезіміне үнемі әсер етеді.

В. Әрбір үйелмен өз үйіне жайлы жағдай жасауға тырысады. Дүние мүліктерінің өз орнында әдемі, ыңғайлы тұруын ойластырады. Балаларды үй ішінде өзінің жеке заттарын, нәрселерін ретке келтіріп ұстауға, күтуге, үйді жинауға, тазалық сақтауға үйретеді.Осы жұмыстардың бәріне балаларды қатынастыру – әке – шешенің басты міндеті.+

С. Ішкі мәдениеттің сыртқы шығуы. Ол ұстамды болудан, өзіне – өзі шек қоя білуден, шыдамдылықтан, өзгелердің билігі мен талғамын құрметтей білуден көрінеді.

Д. Оқушылардың өзге адамдармен қарым – қатынасы және өмір сүріп отырған қоғамдағы іс – әрекет қылығын айтамыз. Мінез – құлықты дербес ғылым – этика зерттейді, сонымен қатар оны эстетикада қарастырады

Е. Адамның сыртқы көрінісі, киімі, жүріс – тұрысы оның эстетикалық мәніне байланысты. Киім эстетикасы, қазіргі өмір талабына сәйкес болуын талап етеді: Киім – кешек эстетикасында сұлулықтың өлшемін есепке алуы керек. Манера, жест – бұл әрбір адамның өзін ұстай білу үлгісі және дене қимыл жөніндегі ұғымды білдіреді. Адамның сыртқы мәдениетімен ішкі дүниесінің

ұштасып жатуы – эстетикалық сұлулықтың белгісі.

42. Киім – кешекэстетикасы -

А. Мектеп оқушыларының ата – аналармен, мұғалімдер мен басқа адамдармен қарым – қатынас жасауы эстетикалық тәрбиенің іргетасы.Мұндай қатынас балалардың күнделікті өмірінде, іс – әрекетінде қалыптасып, эстетикалық сезіміне үнемі әсер етеді.+

В. Әрбір үйелмен өз үйіне жайлы жағдай жасауға тырысады. Дүние мүліктерінің өз орнында әдемі, ыңғайлы тұруын ойластырады. Балаларды үй ішінде өзінің жеке заттарын, нәрселерін ретке келтіріп ұстауға, күтуге, үйді жинауға, тазалық сақтауға үйретеді.Осы жұмыстардың бәріне балаларды қатынастыру – әке – шешенің басты міндеті.

С. Ішкі мәдениеттің сыртқы шығуы. Ол ұстамды болудан, өзіне – өзі шек қоя білуден, шыдамдылықтан, өзгелердің билігі мен талғамын құрметтей білуден көрінеді.

Д. Оқушылардың өзге адамдармен қарым – қатынасы және өмір сүріп отырған қоғамдағы іс – әрекет қылығын айтамыз. Мінез – құлықты дербес ғылым – этика зерттейді, сонымен қатар оны эстетикада қарастырады.

Е. Адамның сыртқы көрінісі, киімі, жүріс – тұрысы оның эстетикалық мәніне байланысты. Киім эстетикасы, қазіргі өмір талабына сәйкес болуын талап етеді: Киім – кешек эстетикасында сұлулықтың өлшемін есепке алуы керек. Манера, жест – бұл әрбір адамның өзін ұстай білу үлгісі және дене қимыл жөніндегі ұғымды білдіреді. Адамның сыртқы мәдениетімен ішкі дүниесінің

ұштасып жатуы – эстетикалық сұлулықтың белгісі.+

43. Мінез – құлық эстетикасы -

А. Мектеп оқушыларының ата – аналармен, мұғалімдер мен басқа адамдармен

қарым – қатынас жасауы эстетикалық тәрбиенің іргетасы.Мұндай қатынас

балалардың күнделікті өмірінде, іс – әрекетінде қалыптасып, эстетикалық

сезіміне үнемі әсер етеді.

В. Әрбір үйелмен өз үйіне жайлы жағдай жасауға тырысады. Дүние мүліктерінің өз орнында әдемі, ыңғайлы тұруын ойластырады. Балаларды үй ішінде өзінің жеке заттарын, нәрселерін ретке келтіріп ұстауға, күтуге, үйді жинауға, тазалық сақтауға үйретеді.Осы жұмыстардың бәріне балаларды қатынастыру – әке – шешенің басты міндеті.

С. Ішкі мәдениеттің сыртқы шығуы. Ол ұстамды болудан, өзіне – өзі шек қоя білуден, шыдамдылықтан, өзгелердің билігі мен талғамын құрметтей білуден көрінеді.

Д. Оқушылардың өзге адамдармен қарым – қатынасы және өмір сүріп отырған

қоғамдағы іс – әрекет қылығын айтамыз. Мінез – құлықты дербес ғылым –

этика зерттейді, сонымен қатар оны эстетикада қарастырады.

Е. Адамның сыртқы көрінісі, киімі, жүріс – тұрысы оның эстетикалық мәніне байланысты. Киім эстетикасы, қазіргі өмір талабына сәйкес болуын талап етеді: Киім – кешек эстетикасында сұлулықтың өлшемін есепке алуы керек. Манера, жест – бұл әрбір адамның өзін ұстай білу үлгісі және дене қимыл жөніндегі ұғымды білдіреді. Адамның сыртқы мәдениетімен ішкі дүниесінің

ұштасып жатуы – эстетикалық сұлулықтың белгісі.

44. Сыпайылылық -

А. Мектеп оқушыларының ата – аналармен, мұғалімдер мен басқа адамдармен қарым – қатынас жасауы эстетикалық тәрбиенің іргетасы.Мұндай қатынас балалардың күнделікті өмірінде, іс – әрекетінде қалыптасып, эстетикалық сезіміне үнемі әсер етеді.

В. Әрбір үйелмен өз үйіне жайлы жағдай жасауға тырысады. Дүние мүліктерінің өз орнында әдемі, ыңғайлы тұруын ойластырады. Балаларды үй ішінде өзінің жеке заттарын, нәрселерін ретке келтіріп ұстауға, күтуге, үйді жинауға, тазалық сақтауға үйретеді.Осы жұмыстардың бәріне балаларды қатынастыру – әке – шешенің басты міндеті.

С. Ішкі мәдениеттің сыртқы шығуы. Ол ұстамды болудан, өзіне – өзі шек қоя білуден, шыдамдылықтан, өзгелердің билігі мен талғамын құрметтей білуден көрінеді.+

Д. Оқушылардың өзге адамдармен қарым – қатынасы және өмір сүріп отырған қоғамдағы іс – әрекет қылығын айтамыз. Мінез – құлықты дербес ғылым – этика зерттейді, сонымен қатар оны эстетикада қарастырады.

Е. Адамның сыртқы көрінісі, киімі, жүріс – тұрысы оның эстетикалық мәніне байланысты. Киім эстетикасы, қазіргі өмір талабына сәйкес болуын талап етеді: Киім – кешек эстетикасында сұлулықтың өлшемін есепке алуы керек. Манера, жест – бұл әрбір адамның өзін ұстай білу үлгісі және дене қимыл жөніндегі ұғымды білдіреді. Адамның сыртқы мәдениетімен ішкі дүниесінің

ұштасып жатуы – эстетикалық сұлулықтың белгісі.

45. Оқушылардың бойында мінез – құлықтың белгілі бір сипаттарын қалыптастыру және оларға өздерінің бір – біріне, отбасына, басқа адамдарға,мемлекетке, Отанға деген қатынасын анықтайтын мінез нормалары мен ережелерін дарыту жөніндегі тәрбиешілердің арнаулы мақсат көздеген іс – әрекеті-

А. Экологиялық тәрбиесі-

В. Адамгершілік тәрбиесі.+

С. Дене тәрбиесі.

Д. Еңбек тәрбиесі.

Е. Эстетикалық тәрбие.

46. Мектеп оқушыларының ата – аналармен, мұғалімдер мен басқа адамдармен қарым – қатынас жасауы эстетикалық тәрбиеніңіргетасы. Мұндай қатынас балалардың күнделікті өмірінде, іс –

Әрекетінде қалыптасып, эстетикалықсезіміне үнемі әсер етеді-

А. Үй – жағдай эстетикасы.

В. Мінез – құлық эстетикасы.

С. Сыпайылылық.

Д. Киім – кешекэстетикасы.

Е. Қатынас эстетикасы.

47. Әрбір үйелмен өз үйіне жайлы жағдай жасауға тырысады. Дүние мүліктерінің өз орнында әдемі, ыңғайлы тұруын ойластырады. Балаларды үй ішінде өзінің жеке заттарын, нәрселерін ретке

келтіріп ұстауға, күтуге, үйді жинауға, тазалық сақтауға үйретеді.Осы жұмыстардың бәріне балаларды қатынастыру – әке – шешенің басты міндеті -

А. Үй – жағдай эстетикасы.

В. Мінез – құлық эстетикасы.

С. Сыпайылылық.

Д. Киім – кешекэстетикасы.

Е. Қатынас эстетикасы.

48. Ішкі мәдениеттің сыртқы шығуы. Ол ұстамды болудан, өзіне – өзі шек

қоя білуден, шыдамдылықтан, өзгелердің билігі мен талғамын

құрметтей білуден көрінеді -

А. Үй – жағдай эстетикасы.

В. Мінез – құлық эстетикасы.

С. Сыпайылылық.+

Д. Киім – кешекэстетикасы.

Е. Қатынас эстетикасы.

49.Оқушылардың өзге адамдармен қарым – қатынасы және өмір сүріп отырған қоғамдағы іс – әрекет қылығын айтамыз. Мінез –құлықты дербес ғылым – этика зерттейді, сонымен қатар оны эстетикада қарастырады -

А. Үй – жағдай эстетикасы.

В. Мінез – құлық эстетикасы.

С. Сыпайылылық.

Д. Киім – кешекэстетикасы.

Е. Қатынас эстетикасы.

50. Адамның сыртқы көрінісі, киімі, жүріс – тұрысы оның эстетикалық мәніне байланысты. Киім эстетикасы, қазіргі өмір талабына сәйкесболуын талап етеді: Киім – кешек эстетикасында сұлулықтың өлшемін есепке алуы керек. Манера, жест – бұл әрбір адамның өзін ұстай білу

үлгісі және дене қимылжөніндегі ұғымды білдіреді. Адамның сыртқы мәдениетімен ішкі дүниесінің ұштасып жатуы – эстетикалық сұлулықтың белгісі -

А. Үй – жағдай эстетикасы.

В. Мінез – құлық эстетикасы.

С. Сыпайылылық.

Д. Киім – кешекэстетикасы.+

Е. Қатынас эстетикасы.

51. «Мұғалім балалармен істес болады, егер олар бірнәрсені түсінбесе, онда мұғалім шәкірттерді кінәламай, олардың көкейіне қондыра алмағаны үшін өзін – өзі кінәлауға тиіс», - деп жазған...

А. А. Құнанбаев.

В. Ы. Алтынсарин.

С. Ш. Уалиханов

Д. М. Жұмабаев.

Е. А. Байтұрсынов.

52.Кәсіптік білім, біліктілік, дағды, ізденіс, іске шығармашылық мән беру, жаңашылдық, ізгілік арқылы білім берудің сапасын жетілдіру-

А. Мұғалімнің мамандық деңгейін көтеруге қойылатын талаптар.+

В. Мұғалімдердің әдістемелік деңгейін көтеруге байланысты жүргізілетін

жұмыстар.

С. Мұғалімдердің шығармашылық жұмыстары.

Д. Мұғалімдердің тәжірибелік жұмыстары.

Е. Мұғалімдердің ғылыми жұмыстары.

53. Тәжірибе алмасу, озат, жаңашыл мұғалімдердің іс – тәжірибесін зерттеу, оны тарату, оқыту тәрбиелеу жұмыстарының нәтижесін, тиімділігін анықтау, білімін үздіксіз жетілдіріп отыру, аттестациялау, педагогтік оқуға қатысу, категорияға бөлу, басылымдарға мақала жариялау

жұмыстары -

А. Мұғалімнің мамандық деңгейін көтеруге қойылатын талаптар.

В. Мұғалімдердің әдістемелік деңгейін көтеруге байланысты жүргізілетін жұмыстар.

С. Мұғалімдердің шығармашылық жұмыстары.

Д. Мұғалімдердің тәжірибелік жұмыстары.

Е. Мұғалімдердің ғылыми жұмыстары.

54. Дидактикалық қабілет –

А. Мұғалім қабілетінің пән саласына (қазақ тілі, математика, физика, қазақстан тарихы және т.б.) сәйкестігі, өз пәнін ғылым дамуына сай біліп, өз бетімен қарапайым зерттеу жұмыстарын жүргізуі.

В. Оқушының ішкі дүниесін, сабақ үстіндегі психикалық жағдайын тани

білуі.


С. Мұғалімдердің оқушыға оқу материалын жеткізу – қабілеті, оқушының білім дәрежесінің іскерлігін, дағдысын дұрыс анықтай білу, өз пәніне қызығушылығын арттыру, таным белсенділігі мен ойын дамыту.+

Д. Тіл арқылы өз ойын, ішкі сезімін нақты, түсінікті етіп жеткізе білуі.

Е. Сабақты тыңдауға, білімді қабылдауға оқушыларды әзірлей білуі, ұжымды дұрыс басқарып ұйымдастыра білуі, оқу – тәрбие процесін дұрыс ұштастыру, оқушыларға бағыт бере отырып, рухтандыру ісіне басшылық беру, ата – аналармен жұмыс істей біліу, сынып ұжымын оқушыларға педагогикалық ықпалды құралға айналдыруы мұғалімнің өз жұмысын

ұйымдастыра білуі.

55. Академиялық қабілет –

А. Мұғалім қабілетінің пән саласына (қазақ тілі, математика, физика, қазақстан тарихы және т.б.) сәйкестігі, өз пәнін ғылым дамуына сай біліп, өз бетімен қарапайым зерттеу жұмыстарын жүргізуі.

В. Оқушының ішкі дүниесін, сабақ үстіндегі психикалық жағдайын тани

білуі.


С. Мұғалімдердің оқушыға оқу материалын жеткізу – қабілеті, оқушының білім дәрежесінің іскерлігін, дағдысын дұрыс анықтай білу, өз пәніне қызығушылығын арттыру, таным белсенділігі мен ойын дамыту.

Д. Тіл арқылы өз ойын, ішкі сезімін нақты, түсінікті етіп жеткізе білуі.

Е. Сабақты тыңдауға, білімді қабылдауға оқушыларды әзірлей білуі, ұжымды дұрыс басқарып ұйымдастыра білуі, оқу – тәрбие процесін дұрыс ұштастыру, оқушыларға бағыт бере отырып, рухтандыру ісіне басшылық беру, ата – аналармен жұмыс істей біліу, сынып ұжымын оқушыларға педагогикалық ықпалды құралға айналдыруы мұғалімнің өз жұмысын

ұйымдастыра білуі.

56. Перцептивті қабілет –

А. Мұғалім қабілетінің пән саласына (қазақ тілі, математика, физика, қазақстан тарихы және т.б.) сәйкестігі, өз пәнін ғылым дамуына сай біліп, өз бетімен қарапайым зерттеу жұмыстарын жүргізуі.

В. Оқушының ішкі дүниесін, сабақ үстіндегі психикалық жағдайын тани

білуі.+


С. Мұғалімдердің оқушыға оқу материалын жеткізу – қабілеті, оқушының білім дәрежесінің іскерлігін, дағдысын дұрыс анықтай білу, өз пәніне қызығушылығын арттыру, таным белсенділігі мен ойын дамыту.

Д. Тіл арқылы өз ойын, ішкі сезімін нақты, түсінікті етіп жеткізе білуі.

Е. Сабақты тыңдауға, білімді қабылдауға оқушыларды әзірлей білуі, ұжымды дұрыс басқарып ұйымдастыра білуі, оқу – тәрбие процесін дұрыс ұштастыру, оқушыларға бағыт бере отырып, рухтандыру ісіне басшылық беру, ата – аналармен жұмыс істей біліу, сынып ұжымын оқушыларға педагогикалық ықпалды құралға айналдыруы мұғалімнің өз жұмысын

ұйымдастыра білуі.

57. Сөйлей алу қабілеттілігі -

А. Мұғалім қабілетінің пән саласына (қазақ тілі, математика, физика, қазақстан тарихы және т.б.) сәйкестігі, өз пәнін ғылым дамуына сай біліп, өз бетімен қарапайым зерттеу жұмыстарын жүргізуі.

В. Оқушының ішкі дүниесін, сабақ үстіндегі психикалық жағдайын тани білуі.

С. Мұғалімдердің оқушыға оқу материалын жеткізу – қабілеті, оқушының білім дәрежесінің іскерлігін, дағдысын дұрыс анықтай білу, өз пәніне қызығушылығын арттыру, таным белсенділігі мен ойын дамыту.

Д. Тіл арқылы өз ойын, ішкі сезімін нақты, түсінікті етіп жеткізе білуі.+

Е. Сабақты тыңдауға, білімді қабылдауға оқушыларды әзірлей білуі, ұжымды дұрыс басқарып ұйымдастыра білуі, оқу – тәрбие процесін дұрыс ұштастыру, оқушыларға бағыт бере отырып, рухтандыру ісіне басшылық беру, ата – аналармен жұмыс істей біліу, сынып ұжымын оқушыларға педагогикалық ықпалды құралға айналдыруы мұғалімнің өз жұмысын

ұйымдастыра білуі.

58. Ұйымдастырушылық қабілет-

А. Мұғалім қабілетінің пән саласына (қазақ тілі, математика, физика, қазақстан тарихы және т.б.) сәйкестігі, өз пәнін ғылым дамуына сай біліп, өз бетімен қарапайым зерттеу жұмыстарын жүргізуі.

В. Оқушының ішкі дүниесін, сабақ үстіндегі психикалық жағдайын тани білуі.

С. Мұғалімдердің оқушыға оқу материалын жеткізу – қабілеті, оқушының білім дәрежесінің іскерлігін, дағдысын дұрыс анықтай білу, өз пәніне қызығушылығын арттыру, таным белсенділігі мен ойын дамыту.

Д. Тіл арқылы өз ойын, ішкі сезімін нақты, түсінікті етіп жеткізе білуі.

Е. Сабақты тыңдауға, білімді қабылдауға оқушыларды әзірлей білуі, ұжымды дұрыс басқарып ұйымдастыра білуі, оқу – тәрбие процесін дұрыс

ұштастыру, оқушыларға бағыт бере отырып, рухтандыру ісіне басшылық беру, ата – аналармен жұмыс істей біліу, сынып ұжымын оқушыларға педагогикалық ықпалды құралға айналдыруы мұғалімнің өз жұмысын ұйымдастыра білуі.+

59. Мұғалімдердің оқушыға оқу материалын жеткізу – қабілеті,

оқушының білім дәрежесінің іскерлігін, дағдысын дұрыс анықтай

білу, өз пәніне қызығушылығын арттыру, таным белсенділігі мен

ойын дамыту.

А. Дидактикалық қабілеттілік.+

В. Академиялық қабілеттілік.

С. Перцептивті қабілеттілік.

Д. Сөйлеу алу қабілеттілігі.

Е. Ұйымдастырушылық қабілеттілігі.

60. Мұғалім қабілетінің пән саласына (қазақ тілі, математика, физика, қазақстан тарихы және т.б.) сәйкестігі, өз пәнін ғылым дамуына сай біліп, өз бетімен қарапайым зерттеу жұмыстарын жүргізуі.

А. Дидактикалық қабілет.

В. Академиялық қабілет.+

С. Перцептивті қабілет.

Д. Сөйлей алу қабілеттілігі.

Е. Ұйымдастырушылық қабілет.

61. Оқушының ішкі дүниесін, сабақ үстіндегі психикалық жағдайын

тани білуі.

А. Дидактикалық қабілет.

В. Академиялық қабілет.

С. Перцептивті қабілет.+

Д. Сөйлеу алу қабілеттілігі.

Е. Ұйымдастырушылық қабілет.

62. Тіл арқылы өз ойын, ішкі сезімін нақты, түсінікті етіп жеткізе білуі.

А. Дидактикалық қабілет.

В. Академиялық қабілет.

С. Перцептивті қабілет.

Д. Сөйлеу алу қабілеттілігі.+

Е. Ұйымдастырушылық қабілет.

63. Сабақты тыңдауға, білімді қабылдауға оқушыларды әзірлей білуі, ұжымды дұрыс басқарып ұйымдастыра білуі, оқу – тәрбие процесін дұрыс ұштастыру, оқушыларға бағыт бере отырып, рухтандыру ісіне басшылық беру, ата – аналармен жұмыс істей біліу, сынып ұжымын оқушыларға педагогикалық ықпалды құралға айналдыруы мұғалімнің өз жұмысын ұйымдастыра білуі.

А. Дидактикалық қабілет.

В. Академиялық қабілет.

С. Перцептивті қабілет.

Д. Сөйлей алу қабілеттілігі.

Е. Ұйымдастырушылық қабілет.

64.Коммуникативті қабілет -

А. Оқушылармен қалыпты дұрыс қарым – қатынас жасай білу,

педагогикалық әдептілікті жетілдіру.

В. Оқу және тәрбие міндеттерін шешудің тиімді жолдарын іздестіру, оқу және тәрбие жұмысының түрлері мен әдістерінің мазмұныны анықтау, өз ісіне саналылық, жауапкершілікпен қарап педагогикалық тапқырлық таныту.

С. Оқушылар арасында беделге ие болу.

Д. Мұғалім өз мамандығына қатынасы жоқ спорт, көркемөнер, бейнелеу өнері туындыларын білетіндігімен оқушыларды қызықтырып, оларды қатыстырып, баланы жан – жақты дамыту ісіне өз үлесін қосуы тиіс.

Е. Оқушының болашағын болжау.

65. Конструктивті қабілет –

А. Оқушылармен қалыпты дұрыс қарым – қатынас жасай білу, педагогикалық әдептілікті жетілдіру.

В. Оқу және тәрбие міндеттерін шешудің тиімді жолдарын іздестіру, оқу және тәрбие жұмысының түрлері мен әдістерінің мазмұныны анықтау, өз ісіне саналылық, жауапкершілікпен қарап педагогикалық тапқырлық таныту.+

С. Оқушылар арасында беделге ие болу.

Д. Мұғалім өз мамандығына қатынасы жоқ спорт, көркемөнер, бейнелеу өнері туындыларын білетіндігімен оқушыларды қызықтырып, оларды қатыстырып, баланы жан – жақты дамыту ісіне өз үлесін қосуы тиіс.

Е. Оқушының болашағын болжау.

66. Қолданбалы қабілет –

А. Оқушылармен қалыпты дұрыс қарым – қатынас жасай білу,

педагогикалық әдептілікті жетілдіру.

В. Оқу және тәрбие міндеттерін шешудің тиімді жолдарын іздестіру, оқу және тәрбие жұмысының түрлері мен әдістерінің мазмұныны анықтау, өз ісіне саналылық, жауапкершілікпен қарап педагогикалық тапқырлық таныту.

С. Оқушылар арасында беделге ие болу.

Д. Мұғалім өз мамандығына қатынасы жоқ спорт, көркемөнер, бейнелеу өнері туындыларын білетіндігімен оқушыларды қызықтырып, оларды қатыстырып, баланы жан – жақты дамыту ісіне өз үлесін қосуы тиіс.

Е. Оқушының болашағын болжау.

67. Беделділік қабілет–

А. Оқушылармен қалыпты дұрыс қарым – қатынас жасай білу, педагогикалық әдептілікті жетілдіру.

В. Оқу және тәрбие міндеттерін шешудің тиімді жолдарын іздестіру, оқу және тәрбие жұмысының түрлері мен әдістерінің мазмұныны анықтау, өз ісіне саналылық, жауапкершілікпен қарап педагогикалық тапқырлық таныту.

С. Оқушылар арасында беделге ие болу.+

Д. Мұғалім өз мамандығына қатынасы жоқ спорт, көркемөнер, бейнелеу өнері туындыларын білетіндігімен оқушыларды қызықтырып, оларды қатыстырып, баланы жан – жақты дамыту ісіне өз үлесін қосуы тиіс.

Е. Оқушының болашағын болжау.

68. Педагогикалық қиял немесе прогноздық қабілет –

А. Оқушылармен қалыпты дұрыс қарым – қатынас жасай білу, педагогикалық әдептілікті жетілдіру.

В. Оқу және тәрбие міндеттерін шешудің тиімді жолдарын іздестіру, оқу және тәрбие жұмысының түрлері мен әдістерінің мазмұныны анықтау, өз ісіне саналылық, жауапкершілікпен қарап педагогикалық тапқырлық таныту.

С. Оқушылар арасында беделге ие болу.

Д. Мұғалім өз мамандығына қатынасы жоқ спорт, көркемөнер, бейнелеу өнері туындыларын білетіндігімен оқушыларды қызықтырып, оларды қатыстырып, баланы жан – жақты дамыту ісіне өз үлесін қосуы тиіс

Е. Оқушының болашағын болжау.+

69.Оқушылармен қалыпты дұрыс қарым – қатынас жасай білу, педагогикалық әдептілікті жетілдіру.

А. Коммуникативті қабілет.

В. Конструктивті қабілет.

С. Қолданбалы қабілет.

Д. Беделділік қабілет.

Е. Педагогикалық қиял немесе прогноздық қабілет.

70. Оқу және тәрбие міндеттерін шешудің тиімді жолдарын іздестіру, оқу және тәрбие жұмысының түрлері мен әдістерінің мазмұныны анықтау, және тәрбие жұмысының түрлері мен әдістерінің мазмұнынын анықтау,өз ісіне саналылық, жауапкершілікпен қарап

педагогикалық тапқырлық таныту.

А. Коммуникативті қабілет.

В. Конструктивті қабілет.

С. Қолданбалы қабілет.

Д. Беделділік қабілет.

Е. Педагогикалық қиял немесе прогноздық қабілет.

71. Мұғалім өз мамандығына қатынасы жоқ спорт, көркемөнер, бейнелеу өнері туындыларын білетіндігімен оқушыларды қызықтырып, оларды қатыстырып, баланы жан – жақты дамыту

ісіне өз үлесін қосуы тиіс.

А. Коммуникативті қабілет.

В. Конструктивті қабілет.

С. Қолданбалы қабілет.

Д. Беделділік қабілет

Е. Педагогикалық қиял немесе прогноздық қабілет.

72.Оқушылар арасында беделге ие болу-

А. Коммуникативті қабілет.

В. Конструктивті қабілет.

С. Қолданбалы қабілет.

Д. Беделділік қабілет.

Е. Педагогикалық қиял немесе прогноздық қабілет.

73.Оқушының болашағын болжау-

А. Коммуникативті қабілет.

В. Конструктивті қабілет.

С. Қолданбалы қабілет.

Д. Беделділік қабілет.

Е. Педагогикалық қиял немесе прогноздық қабілет.+

74. Зейін бөлгіштік қабілет-

А. Оқушылармен қалыпты дұрыс қарым – қатынас жасай білу, педагогикалық әдептілікті жетілдіру.

В. Оқу және тәрбие міндеттерін шешудің тиімді жолдарын іздестіру, оқу және тәрбие жұмысының түрлері мен әдістерінің мазмұныны анықтау, өз ісіне саналылық, жауапкершілікпен қарап педагогикалық тапқырлық таныту.

С. Оқушылар арасында беделге ие болу.

Д. Мұғалім өз мамандығына қатынасы жоқ спорт, көркемөнер, бейнелеу өнері туындыларын білетіндігімен оқушыларды қызықтырып, оларды қатыстырып, баланы жан – жақты дамыту ісіне өз үлесін қосуы тиіс.

Е. Бір мезгілде ұстаздың бірнеше әрекетті басқара алуы.+

75. Бір мезгілде ұстаздың бірнеше әрекетті басқара алуы.

А. Коммуникативті қабілет.

В. Зейін бөлгіштік қабілет

С. Қолданбалы қабілет.

Д. Беделділік қабілет.

Е. Педагогикалық қиял немесе прогноздық қабілет.

76. «Мұғалім ізденіс үстінде ғана мұғалім, ол ізденісін тоқтатқанда мұғалімдігін жойып алады», - деген ұлы орыс ағартушысы...

А. М. А. Горький.

В.В. А. Сухомлинский.

С. А. В. Луначарский.

Д.В. Г. Белинскиий.

Е. К. Д. Ушинский.

77. «Энциклопедиялық білімі, жоғары дамыған кәсіби қасиеттері бар, педагогикалық іс – әрекеттің технологиясын білетін маман ретінде, өз халқының тілін, мәдениетін салт – дәстүрін білетін және басқа мәдениеттерге түсіністікпен қарайтын адам ретінде жоғары талаптар қойған. Оның пікірінше, гуманизм идеялары бойынша тәрбиеленген жаңа мұғалімдерді қалыптастыру бүкілхалықтық іс болып табылады»,- деген кім?

А. Я. А. Коменский.

В.И. Г. Песталлоции.

С. С. Т. Шацкий.

Д.П. П. Болонский.

Е. К. Д. Ушинский.

78. Мұғалім жеке тұлғасы – айқын «өзімділігі» бар, өзінде шығармашылық педагогикалық іс – әрекетті айқындауға қабілеті бар жарқын даралық деп есептеген...

А. Я. А. Коменский.

В.И. Г. Песталлоции.

С. С. Т. Шацкий.

Д.П. П. Болонский.

Е. К. Д. Ушинский.

79. «Адам – тәрбие нысаны ретінде», «Педагогикалық антропология

тәжірибесі» атты педагогикалық еңбектердің авторы...

А. Я. А. Коменский.

В.И. Г. Песталлоции.

С. С. Т. Шацкий.

Д.П. П. Болонский.

Е. К. Д. Ушинский.

80. Мұғалім дайындығын олардың тәжірибелік жұмысы, жаттығуларды ұйымдастыру барысында жүргізу қажет деп есептеген...

А. Я. А. Коменский.

В.И. Г. Песталлоции.

С. С. Т. Шацкий.

Д.П. П. Болонский.



Е. К. Д. Ушинский.
Пән оқытушысы А.Сралиева

Достарыңызбен бөлісу:




©engime.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет