«Этносольфеджио пәнін жүргізудің негізгі жұмыс түрлері және бағыттары» «Әдістемелік нұсқаулық»



Дата07.02.2022
өлшемі1,55 Mb.
#97767
Байланысты:
Этносольфеджио пәнін жүргізудің негізгі жұмыс түрлері және бағыштары





«Этносольфеджио пәнін жүргізудің негізгі жұмыс түрлері және бағыттары»
«Әдістемелік нұсқаулық»
2016 жыл

Мазмұны


Кіріспе

Құлақ оқуларға гармоникалық есту дамыту


Пән laquo туралы
1.1 жалпы мақсаттары; сольфеджио музыка мектебінде бүгінгі балалар білім беру, музыка мектебі
1,2 әдістері мен есту үйлесімді дамыту бойынша жұмыс нысандары пәнді оқытудың қазіргі жағдайында мұғалімнің инновациялық
Қорытынды
әдістемелік қолдау
Кіріспе

Музыка арқылы жан-жақты дамыған жеке тұлғаны тәрбиелеу - балалар музыка мектебінде оқытудың негізгі мақсаты, жеке басын дамыған тиіс күрделі қабілет, екі жалпы және арнайы музыкалық қабілеттерін қамтуы тиіс.


Жалпы және арнайы қабілеттер диалектикалы байланысты. 
Нәтижесінде, сараланған lichn6osti жалпы қасиеттерін оқыту мен тәрбиелеу, қызметтің белгілі бір түрін ойдағыдай іске асыру үшін сапасын пайда және дамыту. 
Арнайы қабілеттер жалпы сипаттамалары және жеке қасиеттер дамуына әсер оқытады. 
Қызметінде әр түрлі түрлері үшін арнайы қабілеттер жиі терең бір-бірімен және бір-біріне нығайту және байытады процесінде өзара әрекет.
арнайы қабілеттері бар: музыка, жады мен қиял үшін құлақ. 
музыкалық құлақ күрделі және сараланған көзқарас болып ретінде балалар есту дамыту әдетте болашақта қарапайым айырмашылықтар жекелеген дыбыстарды қабілеті басталады.
Құлақ оқыту пәні практикалық пән болып табылады және музыкалық қабілеттерін да
Кіріспе
Сольфеджио - Бұл музыкалық-теориялық пәндер сериясы бірінші жүйелі курс болып табылады, студентке бұдан әрі музыкалық дамуы үшін берік негіз беруге арналған.
сольфеджио - практикалық тәртіп, Бірінші бірқатар дамытуды көздейді практикалық дағдыларды. Егер бұрын - субъектінің қалыптасуы бірінші кезеңі - Құлақ тренингтер негізінен ескертулер ән тұрды, ол қазір уақыт Курс мазмұны және білім ықпал жұмыс басқа да нысандарын қамтиды және музыкалық құлаққа дамыту: тыңдау талдау диктант, интонациясы жаттығулар, көріністі оқу. Сондықтан, ол бүкіл кешенін бұл жақсы болар еді дағдылары, білім мен музыка үшін ДАМУ ЖҮЙЕСІ құлақ қоңырау шалу үшін қабілеті. Мұндай жүйе үшін дұрыс негіздеме курс әдіснамасы міндеттердің бірі болып табылады.
мазмұны құлақ оқу курсы музыкалық білдіру негізгі құралдарды зерттеу - Музыкалық дыбыстар, интервалдары, ырғақ, және т.б. - Алғашында оқшауланған қалыптастыру, кейінірек кейбір өзара іс-қимыл. Құлақ оқу курсы, сондай-ақ қажет ретінде өнер және музыка сияқты музыка қажетті білімі бар студенттерге қамтамасыз барлық негізгі біріктіретін музыкалық өрнек, басты құралы музыка элементтері. Ассимиляция бағамы solfege студент дамыту керек ол сай, кіммен музыкалық іс-шараларға, саналы көзқарасы өмір.
мақсаттары мен міндеттері Сольфеджио:
1. Беру негізгі құралдарды түсінуге қажетті білім мен дағдыларды студенттер контингенті музыкалық өрнек.
2. Даму қажетті студент қарапайым музыкалық техникалық дағдылар барысында, және одан әрі дамыту үшін музыкалық.
3. Орнату оңға музыкалық білім мен тәрбие беру шынайы негіздері, музыкалық талғамы мен студенттің эстетикалық мәселелерді бағыты.
Ресей
ұйымдастыру сыныптар
Қазіргі уақытта, барлық музыкалық білім оқу жоспарына енгізілген уақыт пән solfege мекемелер: балалар музыка мектептері, музыка мектептері мен жоғары оқу орындары. Әрине, Әрбір институттың мақсаттар мен міндеттерге байланысты мазмұнды өзгерту үшін және сольфеджио оқыту әдістемесі. басты міндеті - жан-жақты дамуына музыкалық есту - бірдей болып қалады.
Өздеріңізге мәлім, Балалар музыка мектебінің проблемасы жан-жақты қол жеткізу болып табылады және балалардың ...

музыкалық қабілетін үйлесімді дамыту. мектептерде оқу жоспары жалпы арнайы байланыстыратын кешенді бұл тапсырманы жүзеге асыруға тиіс және бір-бірімен теориялық субъектілері. Бұл дамыту жөніндегі жұмыс екенін білдіреді есту сыныпта үйренген репертуарын мен дағдыларын пайдаланылуы тиіс мамандығы, және осы сыныпта жеке сабақтар - білім мен ұғымдар, Сольфеджио барысында игерілді.


балалар тобының музыкалық мектеп жасына негізінде аяқталды - бұл талап педагогика. Техника сольфеджио бойынша жұмыстар анықтау керек балалардың жас сипаттамалары.
Мысалы, төменгі сыныптар балалар эмоциялық қабылдауына меңгеру үшін негіз болуы тиіс музыкалық сезіну жарықтығы мен хабардар. мұғалім білім беру керек пән, есту назар дұрыс бағдарлау, қызмет есту әсер жинақтаушы.
ортасында сыныптар, онда негізгі жұмысы жоғарыда балалардың интеллектуалды даму деңгейі саналы құбылыстардың тану, сәйкес келетін және меңгеру болуы тиіс. Бұл мұғалім автономия деңгейін көтеру және балаларды вакцинациялау жалғастыру міндетті музыка, оның қызығушылығы, алынған тәжірибелік пайдалануға дағдыларын дамытуға білім мен дағдыларды.
Оқытушының Сабақтар фокус дамытуға бағытталуы тиіс музыкалық ойлау, шығармашылық, өзін-өзі бақылау, қабілеті теориялық қорыту.
ескере отырып мұғалім пайдалану керек әр түрлі сынып балалардың жас сипаттамалары, түрлі әдістер мен жұмыс формалары. Мәселен, жарқын кіші жоғары қажеттіліктері, эмоциялық бай музыкалық мысалдар, қозғалыстар көрсету, және тек Кейбір теориялық білімін практикада біртіндеп жою. Ортасында сыныптар - қолданыстағы музыкалық тәжірибесі балаларға негізделген - дамыту пайымдаулар мен тұжырымдар тәуелсіздік, сапасы үшін талаптар арттыру білім мен дағдыларды жетілдіру, ән. Жоғары мектепте - жұмысты күшейту көру оқу және жазу, музыка, білім және логикалық ойлау қабілетін дамыту туралы сатып алынған білім мен дағдыларды практикалық іске асыруға шығармашылық қызметі.
мақсаты Құлақ оқыту бойынша оқу және біліктілігін арттыру болып табылады деңгейі, және осы мамандық бойынша қажетті шамада. Сондықтан, рәсім талаптары мен жұмыс әр түрлі формаларын сараланған тиіс.
сабақ және оның ұйым
Біздің ...
Музыкалық білім беруде музыкантты тәрбиелеуге,оның талғамын қалыптастыруға ықпал етуші пәндердің бірі- сольфеджио болып табылады.
Бұл пәннің басты міндеті-музыкалық есту қабілетін ұйымдастыру және дамыту,сонымен қатар шығармашылық атқару іс-тәжіребиесінде белсенді түрде қолдануға баулу.
Сольфеджио сабағына қажетті формалардың бірі вокалдық-интонациялық жаттығулар жане оқушы санасын дамыту болып табылады, яғни гаммаларды, музыкалық есептерді, интервалдарды, аккордтарды, секвенцияларды, әртүрлі мелодия айналымдарын әндету. Олар музыкалық есту қабілетін (мақамдық,үйлесімдік,әуенді) дамытуға,сонымен қатар парақтан қарап ән айтудың,әуен жазу мен естуі бойынша талдаудың іс-тәжірибелік машықтарын тәрбиелеуге септігін тигізеді.
Вокалдық-интонациялық жаттығулар міндеттері-сабақта белсенді орындау аркылы музыка тілінің элементтері мен олардың дыбыстық бейнесі туралы мәліметтерді бекіту. Дыбыстық аппараттың жұмысы барысындағы физикалық сезімдер мен өз орындауын көп реттік тыңдаулар есте сақтауға ықпал етеді.
Қандай да бір элементті меңгеру үшін оны теориялық тұрғыдан ,естуі бойынша танудың қажеті жоқ-оны орындай білу қажет. Дыбысталуды осындай белсенді өз бетімен орындаушылық оқушының есту санасындағы дыбыстық бейнені нығайтады және ішкі күшті түсініктерін қалыптастыруға ықпал етеді.
Оқу үдерісінде музыкаға көптеген жаңа деректер мен музыка тілінің элементтері енгізіледі. Оларды меңгеру үшін келесі бөлімдер бойынша жұмыс істеу формасы қажет:

  • мақамдық-тоналдық есту қабілетін;

  • секвенцияларды нығайту;

  • тональдық пен дыбыстағы интервалдар мен аккордтарды меңгеру;

  • жаңа ритмдер мен өлшемдерді меңгеру;

  • фунциональдық есту қабілеті мен форманы сезінуін тәрбиелеу.

Жаттығулар алдымен сыныпта хормен орындалады,осыдан кейін үйге беріледі. Олардың көбісін орындауда барынша жоғары сапасына қол жеткізу үшін,сабақ сайын қайталаған пайдалы.
Мақамдық-тональдік есту қабілетімен жұмыс істеуге гаммаларды,сатыларды,айналымдары бар Т3, өткен материалдарды және т.б әндету кіреді. Әуендік гамма мен оның төменгі сатыларын әндетуге ерекше назар аудару керек.
Тапсырмаларды құрастыру барысында S-функциясы сатыларының реттілігін көбірек қосу қажет, бірақ Т3 міндетті түрде бекіту керек.
Сонымен бірге секвенцияларға да көңіл бөлген жөн. Тональды секвенциялар тональдылық қатарын бекітуге,дыбыстар мен сатыларды атау еркіндігін қалыптастыру үшін,сонымен қатар вокалдық қабілеттерін дамытуға пайдалы,бұл хормен орындалады. Ішкі есту қабілеттерін дамыту үшін оларды «тізбек» бойынша немесе «іштен айту»мен дауыстап айтуды кезектестіре отырып орындау керек. Бірақ,олар ең алдымен әдеттегі реттілікпен құрылуы және меңгерілуі тиіс. Секвенцияларды орындауда нақтылығы мен дәлдігіне қол жеткізу керек, бұл ретте дирижерлауды міндетті түрде талап ету керек.
Сольфеджио сабағында интервалдарды меңгерту маңызды роль атқарады:интервалдарды дұрыс есту және тональдылық пен дыбысты дұрыс интонациялау парақтан оқу машықтарын жетілдіру ушін қажет. Олармен жұмыс барысында дұрыс әдістемені қолданған жөн:

  • интервалдардың дыбысталуын есте сақтау;

  • оны естуі бойынша ажырату жане дауыспен қайталау машығы;

  • интервалдың интонациясын атауы бойынша елестету машығы.

Интервалдарды меңгерту, яғни оларды әндету,тыңдау машығын парақтан оқу машығы мен диктант жазу қабілеттерін дамыту барысында атап өту кажет. Интервалдарды меңгету-ұзақ әрі еңбекті коп қажет ететін жұмыс.
Аккордтарды меңгертумен жұмыс істеу педагогке жаңа міндеттер қояды:

  • гормониялық есту қабілетін дамыту;

  • екі дауыста әндету машықтары;

  • дыбыстарды октавалық ауыстыру негізінде интервалдар мен аккордтардың айналым принципин меңгерту.

Ең алдымен гормониялық дыбысталуларды (интервалдар мен аккордтарды)жеке дыбыстарга бөлмей,белгілі дыбыстық бояу ретінде тыңдауға баулу керек.
Аккордтар мен интервалдардың бояуын (фонизмін) меңгеру ортақдыбыстық әсерлерден басталады:мажорлы немесе минорлы,ұлғайтылған немесе кішірейтілген, диссонанс немесе консонанс, дыбысталудың кең немесе тар диапазоны.
Интервалдар мен аккордтарды әндету үйреншікті жағдайға айналуы тиіс. Яғни жұмыстың формаларында бірнеше рет қайталануы тиіс:әндетуде, құрылымда, секвенцияларда, әндерде,жаттығуларда.
Барлық сабақты хормен ән айтудан бастау керек.әндету мәнерліліктің берілген шамасына сәйкес айқайсыз (унисон) орындалуы тиіс. Интонациялық жаттығулар сольфеджерлеудің, диктанттың, парақтан оқудың, естуі бойынша талдаудың келесі жұмысымен тығыз байланысты болуы тиіс. Балалардың зейінін шаршатпау жане есту қабілетін келесі сабақта меңгерілетін материалдарды қабылдауға дайындау үшін кішкене уақыт бөлуі тиіс. Музыкалық шығармалардың үзінділері,сонымен қатар педагог құрастырған жаттығулар балалардың ой-өрісін дамытуға арналған қосымша материал болып табылады.
Сольфеджио сабағы өнердің басқа түрлерімен яғни:поэзиямен, прозамен,көркемсуретпен байланысуы тиіс.
Музыкалық білім беруде музыкантты тәрбиелеуге,оның талғамын қалыптастыруға ықпал етуші пәндердің бірі- сольфеджио болып табылады.
Бұл пәннің басты міндеті-музыкалық есту қабілетін ұйымдастыру және дамыту,сонымен қатар шығармашылық атқару іс-тәжіребиесінде белсенді түрде қолдануға баулу.
Сольфеджио сабағына қажетті формалардың бірі вокалдық-интонациялық жаттығулар жане оқушы санасын дамыту болып табылады, яғни гаммаларды, музыкалық есептерді, интервалдарды, аккордтарды, секвенцияларды, әртүрлі мелодия айналымдарын әндету. Олар музыкалық есту қабілетін (мақамдық,үйлесімдік,әуенді) дамытуға,сонымен қатар парақтан қарап ән айтудың,әуен жазу мен естуі бойынша талдаудың іс-тәжірибелік машықтарын тәрбиелеуге септігін тигізеді.
Вокалдық-интонациялық жаттығулар міндеттері-сабақта белсенді орындау аркылы музыка тілінің элементтері мен олардың дыбыстық бейнесі туралы мәліметтерді бекіту. Дыбыстық аппараттың жұмысы барысындағы физикалық сезімдер мен өз орындауын көп реттік тыңдаулар есте сақтауға ықпал етеді.
Қандай да бір элементті меңгеру үшін оны теориялық тұрғыдан ,естуі бойынша танудың қажеті жоқ-оны орындай білу қажет. Дыбысталуды осындай белсенді өз бетімен орындаушылық оқушының есту санасындағы дыбыстық бейнені нығайтады және ішкі күшті түсініктерін қалыптастыруға ықпал етеді.
Оқу үдерісінде музыкаға көптеген жаңа деректер мен музыка тілінің элементтері енгізіледі. Оларды меңгеру үшін келесі бөлімдер бойынша жұмыс істеу формасы қажет:

  • ü мақамдық-тоналдық есту қабілетін;

  • ü секвенцияларды нығайту;

  • ü тональдық пен дыбыстағы интервалдар мен аккордтарды меңгеру;

  • ü жаңа ритмдер мен өлшемдерді меңгеру;

  • ü фунциональдық есту қабілеті мен форманы сезінуін тәрбиелеу.

Жаттығулар алдымен сыныпта хормен орындалады,осыдан кейін үйге беріледі. Олардың көбісін орындауда барынша жоғары сапасына қол жеткізу үшін,сабақ сайын қайталаған пайдалы.
Мақамдық-тональдік есту қабілетімен жұмыс істеуге гаммаларды,сатыларды,айналымдары бар Т3, өткен материалдарды және т.б әндету кіреді. Әуендік гамма мен оның төменгі сатыларын әндетуге ерекше назар аудару керек.
Тапсырмаларды құрастыру барысында S-функциясы сатыларының реттілігін көбірек қосу қажет, бірақ Т3міндетті түрде бекіту керек.
Сонымен бірге секвенцияларға да көңіл бөлген жөн. Тональды секвенциялар тональдылық қатарын бекітуге,дыбыстар мен сатыларды атау еркіндігін қалыптастыру үшін,сонымен қатар вокалдық қабілеттерін дамытуға пайдалы,бұл хормен орындалады. Ішкі есту қабілеттерін дамыту үшін оларды «тізбек» бойынша немесе «іштен айту»мен дауыстап айтуды кезектестіре отырып орындау керек. Бірақ,олар ең алдымен әдеттегі реттілікпен құрылуы және меңгерілуі тиіс. Секвенцияларды орындауда нақтылығы мен дәлдігіне қол жеткізу керек, бұл ретте дирижерлауды міндетті түрде талап ету керек.
Сольфеджио сабағында интервалдарды меңгерту маңызды роль атқарады:интервалдарды дұрыс есту және тональдылық пен дыбысты дұрыс интонациялау парақтан оқу машықтарын жетілдіру ушін қажет. Олармен жұмыс барысында дұрыс әдістемені қолданған жөн:

  • ü интервалдардың дыбысталуын есте сақтау;

  • ü оны естуі бойынша ажырату жане дауыспен қайталау машығы;

  • ü интервалдың интонациясын атауы бойынша елестету машығы.

Интервалдарды меңгерту, яғни оларды әндету,тыңдау машығын парақтан оқу машығы мен диктант жазу қабілеттерін дамыту барысында атап өту кажет. Интервалдарды меңгету-ұзақ әрі еңбекті коп қажет ететін жұмыс.
Аккордтарды меңгертумен жұмыс істеу педагогке жаңа міндеттер қояды:

  • ü гормониялық есту қабілетін дамыту;

  • ü екі дауыста әндету машықтары;

  • ü дыбыстарды октавалық ауыстыру негізінде интервалдар мен аккордтардың айналым принципин меңгерту.

Ең алдымен гормониялық дыбысталуларды (интервалдар мен аккордтарды)жеке дыбыстарга бөлмей,белгілі дыбыстық бояу ретінде тыңдауға баулу керек.
Аккордтар мен интервалдардың бояуын (фонизмін) меңгеру ортақдыбыстық әсерлерден басталады:мажорлы немесе минорлы,ұлғайтылған немесе кішірейтілген, диссонанс немесе консонанс, дыбысталудың кең немесе тар диапазоны.
Интервалдар мен аккордтарды әндету үйреншікті жағдайға айналуы тиіс. Яғни жұмыстың формаларында бірнеше рет қайталануы тиіс:әндетуде, құрылымда, секвенцияларда, әндерде,жаттығуларда.
Барлық сабақты хормен ән айтудан бастау керек.әндету мәнерліліктің берілген шамасына сәйкес айқайсыз (унисон) орындалуы тиіс. Интонациялық жаттығулар сольфеджерлеудің, диктанттың, парақтан оқудың, естуі бойынша талдаудың келесі жұмысымен тығыз байланысты болуы тиіс. Балалардың зейінін шаршатпау жане есту қабілетін келесі сабақта меңгерілетін материалдарды қабылдауға дайындау үшін кішкене уақыт бөлуі тиіс. Музыкалық шығармалардың үзінділері,сонымен қатар педагог құрастырған жаттығулар балалардың ой-өрісін дамытуға арналған қосымша материал болып табылады.
Сольфеджио сабағы өнердің басқа түрлерімен яғни:поэзиямен, прозамен,көркемсуретпен байланысуы тиіс.
�ытуға бағытталған. 
Бұл студенттердің білімін және оларды одан әрі музыкалық қызметі үшін қажетті дағдыларды белгілі бір денені дамытады. 
Музыкалық құлақ, ырғақ сезімі, музыкалық жад, қиял, эмоционалдық жауап музыка және эстетикалық дәмі: оқыту заманауи кешенді көзқарас мюзиклдің барлық компоненттерін дамыту жөніндегі жұмысты қамтиды. 
проблема бірінші сынып балалары яғни, музыкалық түрлі дәрежесі бар келіп табылатындығында түрлі музыкалық мұрынға. 
Әуен үшін жақсы құлаққа Кейбір балалар, басқалары қандай да бір 2 немесе 3 дыбыстарын ән, дауыс.
Сондықтан, бар мұғалімдерге құлақ оқыту балалар музыка мектебінің келді кез келген баланың музыкалық құлағын дамытуға оңай емес. 
музыкалық есту табысты дамуы маңызды сәт дыбыс суреттер мен идеялар әлеміне ерте мүмкін тиелген бала, олардың арасында көптеген факторларға байланысты болады. 
Әуезді және гармоникалық - - музыка үшін құлаққа негізгі нысандарын талдай белгілі ғалым жылу олар екі қабілеттеріне негізделген тұжырымға келді: сол музыкалық құлаққа эмоционалдық компоненті және музыканы есту компоненті болып табылады музыкалық қабілеті, есту болып табылады сезім лады есту. 
Осылайша, музыка құлақ бірыңғай қабілеті ретінде қарастырыла алмайды. 
Ол кем дегенде екі негізгі өкілеттіктерін raquo комбинациясы болып табылады; [6: 195]. 
Ол одан әрі laquo дейді; Есту өкілдік қабілеті ... Лобзиктер мағынада ұштастыра отырып, гармоникалық тыңдауды raquo негізіне; [6: 196]. 
музыкалық құлақ бірнеше түрін қамтиды:
<Ли> Pitch; <Ли> әуезді; <Ли> полифониялық; <Ли> гармоникалық; тембрі-динамикалық; <Ли> ішіндегі. 

Барлық музыкалық мектеп балалар білім беру дамыту және тәрбиелеу үшін көнбейтін. 


Әрине, оқыту тиімділігін тек кешенді дамыту көрсетілуі мүмкін. 
Алайда, шамамен әрбір музыкалық құлақ жеке айтуға болады. 
Бұл мақалада жас музыканттардың білім беру өте маңызды болып табылады, бір партия, қаралатын болады, -. Сольфеджио бойынша үйлесімді есту дамыту

«ақтау»> әдістемелік дамуының объективті гармоникалық есту жоғары сынып оқушылары өнер мектептерінің және тұрақты интонациясы дағдыларын қалыптастыру білім беру оқу процесін одан әрі жеделдету үшін қажетті жағдайлар жасауды көздейді.

Пән laquo 1.1 жалпы мақсаттарына
сольфеджио музыка мектебінде бүгінгі балалар білім беру, музыка мектебі

оқу пәні ретінде Құлақ оқыту музыканттар үнемі музыкалық қабылдаудың жаңа нысандары мен әдістерін іздеген оның барысында ұзақ тарихы бар. 


Қазіргі уақытта Құлақ оқыту тақырыбы қазіргі заманғы бастауыш және орта музыкалық білім ажырамас бөлігіне айналды. 
Solfedzhiynyh дағдыларын пайдаланыңыз айқын және музыка мектебінде оқытылған жанкүйерлері үшін, және музыка мектеп немесе колледж оқыған болашақ кәсіби музыканттар үшін болып табылады.
өзінің түрлі музыкалық мәдениеттің, жылдам техникалық прогресс және осы жеке өзін-өзі жүзеге асыру арқылы ашты мүмкіндігі ХХІ ғасырдың басталуы, жалпы және, атап айтқанда, құлақ оқыту тақырыбына музыкалық білім беру үшін жаңа міндеттер қояды. 
Оқыту неғұрлым ұтымды көзқарас қажетті ақпаратты өсіп мөлшерде байланысты, laquo жаңа жолдарын табу; ғаламат raquo ұстап;: оқыту көңілді қабылдау кезінде, сондай-ақ мүмкіндігінше табысты музыкалық мансап үшін қажетті білім мен дағдыны студенттерді береді
. Үнемі жаңа ғылыми-әдістемелік жұмыстар мен құлақ оқыту үшін оқу-әдістемелік құралдарымен жаңартылады Музыкалық педагогикалық әдебиеттер тізімі

Олардың көпшілігі laquo болды; классика Қазіргі заманғы solfedzhiynoy практикада қолданылатын сәтті музыка педагогика және. 
Алайда, жеке мұғалімдердің күш қарамастан, құлақ оқыту музыка, бірақ музыкалық тілі жеке элементтерінің теориялық дамытуға бағытталған музыкалық-теориялық пәндер, сондай-ақ емес сонша музыкалық практика болып қалуда. 
Бұл үрдіс орта және жоғары оқу орындарында құлақ даярлауға арналған түсу емтихандарының қолданыстағы түрінде байланысты.
Бұл музыка мектебінің мұғалімі біліктілік санаты, музыка мектебі музыка мектептерінің келесі кезеңі оқитын түлектер...
дің санына тәуелді екені белгілі. 
Сондықтан мұғалім сол құлақ оқыту ұмытып, емтихандарын тапсыруға өз студенттерін жаттықтырушылық айналысатын - ең алдымен музыкалық пән болып табылады
. Құлақ оқыту, есту және музыкалық дамыту, оның бет-жүзін жоғалтып, аннотация raquo болды;
Тағы EV Давыдов laquo, деп атап өтті; және бұл сіз Сольфеджио бойынша жүргізілген жаттығулар мен жаттығулар барлық түрлерін көптеген мысалдар келтіруге және есту белгілі бір деңгейде үшін талап ретінде салынған, тірі музыка, музыкалық өнер және raquo кез келген нақты байланысы болмаса мүмкін; [1:25]. 
Музыка нақты сипаттамалары негізінде емес, оның компоненттерін, бағзы теориялық игеру арқылы білім беру, студенттің музыкалық дәмі қалаған бағытын қамтамасыз етеді, оның эстетикалық нанымына және raquo негізін қалайды; кезегінде, AL Островский laquo екенін атап өтті [4: 8]. 
Сондықтан құлақ оқу барысында мысал solfedzhirovaniya, музыкалық Диктант, есту талдау және басқа да жұмыстарды нысандарын музыка пәнінің мұғалімі таңдау ойластырылған қарау қажеттілігі, оқыту, сонымен қатар, осы музыкалық пәннің оқу міндеттері ғана емес, ескере отырып. 
Нұсқаулық жаттығу олардың дайындық есту функциясы параметрлерге сәйкес келуге тиіс. 
Олардың бір парақ бастап ән музыкалық мысалдар тізімінде үлесі, есту талдау және музыкалық диктант 25-30% -дан аспауы тиіс.
практика құлақ оқыту музыкалық әдебиет барысында оқыған музыкалық туындылардың үзінділерін кеңінен пайдалану қажет. 
Мысалы, вокалдық миниатюралар немесе опералық ариялар фрагменті бірінші көзқарас ырғақты үлгісін жаңғыртуға кейін, алып жүрмейтiн ән болады. 
Содан кейін (жалпы немесе егжей-тегжейлі) есту гармоникалық талдау сүйемелдеу орындауға, содан кейін оқытушының сүйемелдеуімен әуенді ән мен, сайып келгенде, музыкалық имиджін сипатына (сұрақ-жауап жүйесін пайдаланып) қорытынды жасауға және оны құру үшін композитор пайдаланылатын музыкалық білдіру құралдары.
Бұл тұрғыда, студенттер, дәстүрлі музыкалық спектакльдер және есту дағдыларын қосымша, музыка қабылдау тәжірибесін алады. 
Сонымен қатар, шеберлік ladogarmonicheskogo predslyshaniya қалыптастыру үшін және вокал интонаци...

ясы алшақтық еңсеруге қажетті ноталарды сүйемелдеуімен ән. 


B. шақырусыз деп жазады: әуезді құрылымы қалыптастыру гармоникалық актілер ғана монофониялық monodic музыка дүкенінде байланысты. 
Бірақ тіпті монофониялық гормоналдық сүйемелдеу әуен жоқ үйлесім оңай судан және интонациясы гармоникалық жүйесін raquo ұйымдастырушы факторлардың негізінен нысанасы болып табылатын homophonic-гармоникалық стилі (айталық, Вена классикалық музыка) орындалған; [4:31].
талдау тәртібі, ол атқарушы және белсенді арнайы құралы музыка әдебиет және репертуарында тізімнен барысында музыкалық материалды мысалдар ретінде пайдалана отырып, студенттердің тыңдау қызметіне тыңдауды келтіру қажет.
білім беру қызметін оңтайландыру қажеттілігі жаңа техникалық дайындық, пәнаралық және intrasubject байланыс, сондай-ақ шығармашылық ойлау дамытуға бағытталған әдістердің оқу үрдісіне белсенді түрде іске асыруды талап етеді. 
Музыкалық психология соңғы жетістіктерімен есту жұмыс студенттердің белсенділігін дұрыс ұйымдастыру, олар жақсы шеберлігі көрермен бар қалыптастыруға ықпал етеді.
оқытушылық құлақ оқыту қазіргі заманғы көзқарас туралы айта отырып, біз сондай-ақ шығармашылық музыкалық-қабылдауға талқылау керек. 
Бұл жұмыстың нысаны ұзақ оқу пәні маңызды құрамдас бөлігі болды, бірақ сирек ерекшелік қатынасы ресми болып табылады. 
Пайдаланылған шағын шығармашылық тапсырмалар тізімі. 
Ол көбінесе реттеу немесе әуен қарапайым үйлестіру екінші дауыс жазу, берілген поэтикалық мәтін әуендер композиторлық, музыка dosochinenie болып табылады.
Тартылған Импровизации Құлақ оқыту курсы бірлік

Ал көп жағдайда ол джаз байланысты. 
Кейбір ата-аналар ерте жастан ойнап джаз музыкасының өз балаларын жіберуге дайын. 
Поп-джаз бөлімінің музыка мектептерінің бірқатар Ашық жоғары сұранысқа ие. 
Мектепке дейінгі және бастауыш мектеп балаларға арналған сольфеджио-джаз поп авторы жедел әзірленген бағдарламалар. 
Шектеулі музыкалық дәмі - Алайда, балалар мен жасөспірімдердің музыкалық білім осындай оңайлатылған тәсіл олардың бір жақты музыкалық спектакльдер қалыптастыруға, және соның сал�...
ары ретінде, олардың музыкалық және эстетикалық білім беру шектеу әкеледі. 
Мұнда ол осы атақты венгр композиторы және педагогі З. Kodaly туралы айтқан қандай: ... Rank жақсы музыкант ғана үлкен және алуан жұмыс raquo есебінен сатып алуға болады; [3: 232]
. Музыкалық білім және laquo қазіргі жүйесінің, біз оны ұнайды немесе жоқ
құлақ оқыту, ешқандай күмән пән raquo қолдану мәртебесін қалады; [2:10]. 
Сонымен қатар мұғалім күші тақырыбы музыка және музыка қабылдау маңызды толтыру, музыкалық құлағын, музыкалық ойлау және музыкалық дәмі әртараптандыру, толыққанды музыкалық пән айналдырады.

есту үйлесімді дамыту бойынша жұмыс


1.2 әдістері мен формалары 
бізді қоршап, қазіргі заманғы музыкалық тілі, өте күрделі болып табылады. 
Ол бастауыш мектеп, оның қабылдау балаларды дайындау болуы қажет. 
Гармоникалық Ақордада түрлі зерттеу балалар музыка мектебінің нысаны оқушылардың түрлі гармоникалық құлаққа оқу ұшын береді. 
Студенттер жиі оларға Ақордада меңгеруге қажетті сүйемелдеу таңдау көмектесу үшін сіздің сүйікті ән, мен мұғалім үшін құлақ даярлау сүйемелдеу көтеріп келеді.
Дамыған гармоникалық құлақ студенттер көп мағыналы және эмоционалдық ойын мамандығы бойынша жұмыс істейді көмектеседі музыкалық әдебиет туындыларын тыңдап ал, ол бояудың гармоникалық Ақордада естуге жақсы.
Ал хор ән айтқанда, оркестр, сондай-ақ гармоникалық, соның ішінде музыка Құлағы, дамып келеді. 
Гармония үнін қайрайды, балалардың музыкалық құлақ оларға жарқын әсерлер көп береді тәрбиелейді және дамытады.
құлақ оқыту гармоникалық есту дамыту бойынша жұмыс барысында балалар музыка мектебінің оқу процесінің маңызды бөлігі болып табылады. 
Бұл әдістемелік даму үйлесімді есту дамыту, сондай-ақ есту осы түріне дамытуға көмектеседі жаттығулар бойынша жұмыс нысандары мен әдістерін қаралатын болады.
Оқыту сатысында байланысты
- тақырыптың жаңа түсінік; нығайту жіптер; соңғы тексеру, - біз әдістерін екі топқа пайдалану керек:
) Жұмыстың теориялық түрлері:. Коммуникация...
лық, әңгіме
) Жұмыстың тәжірибелік түрлері: эссе, сүйемелдеу таңдау, берілген шартымен импровизация
. Теориялық материалды қойылатын наметке
пайдаланылуы тиіс:
) хор жазбалар және музыкалық білдіру жетекші құралдарының бірі, үйлесім маңыздылығын анықтау үшін аспаптық шығармалары.
) көрнекі құралдар, кестелер.
жұмыстың мынадай нысандарын пайдалануға сольфеджио:
интонациясы solfedzhirovanie жүзеге асырады;
есту талдау;
теориялық мәліметтер;
диктант;
Шығармашылық жаттығулар
.
Сондықтан, екінші кезеңде (материалды фиксинг) жұмыс әр түрлі нысандары бар. 
Олардың ішінде:
) ән интонациясы қадамдар, аралықтары, Ақордада мен дыбыс терілетін жүзеге асырады. 
; арқылы студенттер анық бірдей уақытта сұраныс пен сәйкестігін бірыңғай ставкамен
) жұмыс шағын бөлігін гармоникалық талдау;
) екі-дауыс және үш бөлігі ән;
) зағип оқу solfedzhirovanie алдыңғы теориялық талдау әуендер үйренген кілттерін және аралығы тасымалдау кезінде;
) белгілі бір тапсырмаға, сүйемелдеу таңдау, импровизация кезеңде түрінде әуендерін композиторлық;
) және үш-бөлігі екі дауыс диктант.
әрбір тоқсанның соңында қорытынды тексеру жұмысының практикалық және теориялық формаларын пайдаланады сабақ жүргізіледі. 
сабақ бақылауды қамтиды:
Музыкалық сауаттылық
) жазбаша жұмыс (таразы құрылысы, аралықтар, Ақордада, шығармашылық тапсырмаларды орындау);
) құлақ оқыту бойынша жазбаша жұмыс: диктант құрылымды екі-дауыспен монофониялық немесе қарапайым, бір tsifrovki ырғағы аралығы және аккорд прогрессияның жазу;
) ауызша сұрастыру: solfedzhirovanie монофониялық және екі-дауыс сандар, сандар құрылымын талдау қажет көріністердің-оқу, жоспарды теру, гармоникалық негізі;
) шығармаш... ылық тапсырмалар:. Студенттердің өз жұмыстарды орындауы, әуендер үйлестіру, ұсынылған принциптерін, екінші дауыс құрамы туралы әуендер композиторлық
Философиялық мәні жаттығулар
интонациясы жаттығулар құрамы аралықтар, Ақордада, аралығы және прогрессияның Ақордада түрлі жолдары мен әуезді реттілігі таразы ән, сонымен қатар жұмыс түрлі нысандарын ғана емес. 
Ырғақты және Метрикалық безендірілген әуезді өз кезегінде нысанында жүзеге асырылады қаулысы қадамдар, үйлестіру жоқ алдын ала белгіленген үні құлақ баптау. 
Балалар I, IV, V, есту қажетті тонусты реттеу қабілетіне арқасында негізгі кезең болып табылады.
сенімдіміз Алшақтықты
?? IX интервалдары бірдей принципі бойынша жұмыс істейді:. Қалаған дыбысты орнату айқын Аудиторияны жасау етіп тоникте айналымының (екі-дауыс аралығы тізбегі) рұқсат гармоникалық аралығы
Гармоникалық кезекпен түрінде салынған
қаулысы аккорды, қалаған үні құлақ баптау. 
Avtenticheskomu, plagal толық және тоникалық және бір рет пайда - - Ол әрбір аралығы аккорд нақты гармоникалық революцияның түріне қолданылатын рұқсат жөн. Жүйелі соңында
тек модальных негізінде, dissonant аралығы жүзеге асыру қаулысында маңызды рөл атқарады интонациясы тазалығы мен гармоникалық тыңдауды дамыту мақсатында. 
Қысқа үні кейін оқушылар ірі және ұсақ рұқсаты бар dissonant аралықты ән параметрлері. 
Сондай-ақ, студенттер diatonic аралықтар обитаемо, тән аралықтар бар онда интервал тізбектер ән. 
Біріншіден, сынып, содан кейін оң ырғағы мен мөлшері тізбегі, төменгі дауыс жоғарғы дауыс ән пайдалы болып табылады. 
Осыдан кейін, студенттер тігінен екі дауыс аралығы тізбегін ән: кейбір базалық аралықты, және басқа да шыңдары ән. 
Бұл жұмыстың нысаны студенттері өзара бір-бірімен тыңдауға үйретеді, және полифониялық ән оларды дайындайды. 
Пайдалы аралығы тізбектер гармоникалық функциялар жәйттерді.
аралығы тізбегі қатар бір-үні гармоникалық интонациясы енгізілуі тиіс ретін, және өзгерту, ауытқу және модуляция, соның ішінде ретін жүзеге асырады. 
Бастапқыда ірі триадам тұратын аккорды ретін берілген (T53 S53 D53, D7 содан кей�.. ялық ән салу туралы іргетас унисона болып табылады. 
Унисон студенттер ән барысында дауыс синтез және ән бірыңғай атқарушы мәнерлеп мәнерін ұмтылуы тиіс. 
Кейбір студенттер ән екі-дауыс оқыту басында партия ән ансамблі басқа тарапқа ауысыңыз. 
Алдын ала ән екі тарап әрбір дауыс әсіресе әуезді үлгісін атап өтті мүмкіндік береді, және сол арқылы ансамблі саналы әрбір мүшесі басқа жоғалтпастан, өзінің партиясын шырқады қамтамасыз ету үшін көмектеседі.
Бөлімдер интонациясы жаттығулар мен дауыс, Ақордада, каденцией импульс арасындағы белсенді тіркелген гармоникалық аралығы есту талдау полифониялық ән шеберлік дамуына параллель

біз Kalmikova және Friedkin, Laduhina, Dragomirova ән екі-дауыс топтамаларын пайдаланасыз.
музыкалық материал
өте гармоникалық құлақ дамуда полифониялық ән айту, ішкі есту тұсаукесер гармоникалық тілі заңдарды игеру қатты базасы болып табылады біріктіреді.
Аудиториялық талдау
бағдарлама музыка мектебінің есту талдау екі жолмен жүзеге асырылады: өнімнің тұтас талдау, оның түрінде, ladotonalnosti, жанрлық ерекшеліктері, жылдамдық, өнімнің нақты білдіру негізгі құралдарын; және, т.б. аралықтар, Ақордада, үйлесім, және болып музыкалық тілі, элементтерін талдау.
гармоникалық акустикалық талдау үздік барлық балалар сыныпта жүзеге асырылады. 
Осы талдау үшін материалды таңдау мұғалімі бастамасы бойынша, топтың деңгейіне байланысты. 
, Тақырыптар мен сыныпта өткен элементтерін қамтуы мүмкін болса, мысалдар түрлі таңдау үшін пайдалы болып табылады. 
Сіз Моцарт, Бетховен, Шуберт, Глинка, Чайковский атындағы сонаталарын және симфониялық мерзімге фрагменттері пайдалануға болады.
есту талдау Сонымен қатар мамандығы бойынша жұмыстарды үзінділер қамтуы маңызды. 
Бұл талдау арнайы және теориялық пәндер арасындағы байланысты сезінуге мүмкіндік береді. 
Осы контекст анықтау айтарлықтай жалпы музыкалық білім сапасына әсер етеді, құлақ оқыту және музыка әдебиеті балалар қызығушылығын арттыруға көмектеседі.
гармоникалық құралдарын Мысалы табылған ауызша талдау Сонымен қатар, б�... �з жұмыс басқа жолдарын ұсына алады:
) tsifrovki мысал жазып;
) интонациясы мен осы tsifrovki фортепианода ойнайды;
) мамандығы бойынша жұмыстар сол гармоникалық айналымын таба;
) шығармашылық дарынды студенттер осы аккорд үдейді қысқа музыкалық тақырыпты құрайды ұсынылуы мүмкін.
Гармоникалық талдау жоғары сыныптарында
фортепиано көмегінсіз шешілуі тиіс: студенттер музыкалық мәтіндегі қарауға және tsifrovkoy үйлесімді мыналарды жазып. 
Жылы аккорд тізбектер модуляция жетінші сыныпта қосымшаларымен және рұқсаттарымен пайдаланылатын D7 Ақордада арасында алтыншы сынып ДШИ, кіріспе жетінші Ақордада қатар жүреді, ал басым, ауытқу, негізгі бірінші дәрежелі туыстарының модуляция үні. 
Орта мектепте, студенттер жаңа кілт көшу белгілеу, Ақордада модулирующих табуға тиіс. 
гармоникалық құлақ интонациясы жетекшісі
Сіз әрқашан музыкалық жасауға жол егжей-тегжейлі назар аудару үйрету, онда ол ең алдымен, болып табылады, тез музыкалық материалды бағдар дағдыны дамытуға көмектеседі. 
Музыкалық әдебиет үлгілерін пайдалана отырып Сонымен қатар, біз, жеке ырғағын оқытудың сіңуін насихаттау белгілі бір модальды қарым-қатынаста, оларды көрсететін және осы Мысалы көркем білдіру үшін олардың маңыздылығын атап өтті.
Тірі сабақтар өтеді және студенттер өте белсенді және мүдделі, бұл нысанда

талдау, әрбір сабақта қарастырылатын тапсырмаға байланысты оған түрлі қажет. 
Мысалы, бір сабақта, мұғалім берілген мысалды талдау; тақырып бойынша Диктант берген келесі сабақ. 
Әрі қарай, үйде жөніндегі жұмысты берілген -. Зерттелген материалды сәйкес музыкалық талдау үшін
музыкалық тілі элементтерін талдау Сонымен қатар музыкалық шығарма есту тұтас талдау айналысатын тиіс. 
Бұл әрекетті орындау үшін, біз unchallenging фортепиано дана, ән, хор алуы тиіс. 
Мысалы, балалар альбом Чайковский, бала raquo бастап Scenes; Шуман, әндер мен романстар Варламов, A.Alyabeva, A.Gurileva әндер Бетховеннің. 
ылық тапсырмалар:. Студенттердің өз жұмыстарды орындауы, әуендер үйлестіру, ұсынылған принциптерін, екінші дауыс құрамы туралы әуендер композиторлық
Философиялық мәні жаттығулар
интонациясы жаттығулар құрамы аралықтар, Ақордада, аралығы және прогрессияның Ақордада түрлі жолдары мен әуезді реттілігі таразы ән, сонымен қатар жұмыс түрлі нысандарын ғана емес. 
Ырғақты және Метрикалық безендірілген әуезді өз кезегінде нысанында жүзеге асырылады қаулысы қадамдар, үйлестіру жоқ алдын ала белгіленген үні құлақ баптау. 
Балалар I, IV, V, есту қажетті тонусты реттеу қабілетіне арқасында негізгі кезең болып табылады.
сенімдіміз Алшақтықты
?? IX интервалдары бірдей принципі бойынша жұмыс істейді:. Қалаған дыбысты орнату айқын Аудиторияны жасау етіп тоникте айналымының (екі-дауыс аралығы тізбегі) рұқсат гармоникалық аралығы
Гармоникалық кезекпен түрінде салынған
қаулысы аккорды, қалаған үні құлақ баптау. 
Avtenticheskomu, plagal толық және тоникалық және бір рет пайда - - Ол әрбір аралығы аккорд нақты гармоникалық революцияның түріне қолданылатын рұқсат жөн. Жүйелі соңында
тек модальных негізінде, dissonant аралығы жүзеге асыру қаулысында маңызды рөл атқарады интонациясы тазалығы мен гармоникалық тыңдауды дамыту мақсатында. 
Қысқа үні кейін оқушылар ірі және ұсақ рұқсаты бар dissonant аралықты ән параметрлері. 
Сондай-ақ, студенттер diatonic аралықтар обитаемо, тән аралықтар бар онда интервал тізбектер ән. 
Біріншіден, сынып, содан кейін оң ырғағы мен мөлшері тізбегі, төменгі дауыс жоғарғы дауыс ән пайдалы болып табылады. 
Осыдан кейін, студенттер тігінен екі дауыс аралығы тізбегін ән: кейбір базалық аралықты, және басқа да шыңдары ән. 
Бұл жұмыстың нысаны студенттері өзара бір-бірімен тыңдауға үйретеді, және полифониялық ән оларды дайындайды. 
Пайдалы аралығы тізбектер гармоникалық функциялар жәйттерді.
аралығы тізбегі қатар бір-үні гармоникалық интонациясы енгізілуі тиіс ретін, және өзгерту, ауытқу және модуляция, соның ішінде ретін жүзеге асырады. 
Бастапқыда ірі триадам тұратын аккорды ретін берілген (T53 S53 D53, D7 содан кей�... Piano ойнату
үйлесімді тыңдау дамыту үшін кешенді Ақордада және аккорд тізбектерін дыбыс есту мүмкіндік береді, сондай пианино аралықты және аккорд гармоникалық ретін ойнауға өте маңызды болып табылады. 
сол жүзеге асыру негізгі мағынасы - қиял мен оқушылардың қиялын дамыту. 
Дереу жаттығуларды орындай алмайсыз, кім, ол алдымен, тігінен Ақордада немесе ұяға арқылы слоттары Ақордада оны оқып, содан кейін жоғарғы немесе төменгі дауысты ән, содан кейін ғана керекті таңбаны қол жеткізу, фортепианода ретін ойнауға пайдалы болып табылады. 
Пайдалы, сондай-ақ дауыс бірін, фортепианода ойнап басқа дауыс ән. 
Аккорд тізбектерін Play оң жақын жерде, бірінші бір қолмен керек, содан кейін оның сол қолыңызбен басу ойнайды, және басқа да дыбыстарды. 
Екі қолыңызбен әр мажорлы және минорлы ойнауға Бұл шағын каденцией қарқыны. 
Бұл әдіс өте жақын тірі музыка мазмұнына есту және теориялық тапсырмаларды орындау студенттердің музыкалық әзірленді.
Interval тізбек гармоникалық сүйемелдеу ойнауға жөн.
полифониялық ән
гармоникалық тыңдау дамыту жылы дуэті және триосы бөлмелер ән маңызды рөл және үш екі дауыстық ойнайды. 
Таныс интонациясы бар қарапайым бөлмелері хор парақпен немесе топтарда ән қойма podgolosochnogo. 
барлық жағдай монофониялық ән қосымша музыкалық жұмыстың дауысының бірі партиясын ән студенті, полифония ережелерін сақтауға тиіс. 
Олардың арасында бас тәртібі (нақты биіктікте, әуезді сызықтар хорлардың бірігуінен пайда таза интонациясы гармоникалық Ақордада және үйлесім) және Ensemble (қарқыны, ырғағы, динамикасын бірлігі) болып табылады. 
Үй жұмысы пайдалы бір фортепианода ойнауға дауыс, және басқа дауыс ретінде ән және өткізу. 
Пайдалы мысалдар ән solfedzhiruya ғана емес, бірақ ноталар жоқ атаулары - буындардың, дауысты салыңыз. 
Содан кейін ғана мәтінмен полифония ән басталады. 
полифони... ялық ән салу туралы іргетас унисона болып табылады. 
Унисон студенттер ән барысында дауыс синтез және ән бірыңғай атқарушы мәнерлеп мәнерін ұмтылуы тиіс. 
Кейбір студенттер ән екі-дауыс оқыту басында партия ән ансамблі басқа тарапқа ауысыңыз. 
Алдын ала ән екі тарап әрбір дауыс әсіресе әуезді үлгісін атап өтті мүмкіндік береді, және сол арқылы ансамблі саналы әрбір мүшесі басқа жоғалтпастан, өзінің партиясын шырқады қамтамасыз ету үшін көмектеседі.
Бөлімдер интонациясы жаттығулар мен дауыс, Ақордада, каденцией импульс арасындағы белсенді тіркелген гармоникалық аралығы есту талдау полифониялық ән шеберлік дамуына параллель

біз Kalmikova және Friedkin, Laduhina, Dragomirova ән екі-дауыс топтамаларын пайдаланасыз.
музыкалық материал
өте гармоникалық құлақ дамуда полифониялық ән айту, ішкі есту тұсаукесер гармоникалық тілі заңдарды игеру қатты базасы болып табылады біріктіреді.
Аудиториялық талдау
бағдарлама музыка мектебінің есту талдау екі жолмен жүзеге асырылады: өнімнің тұтас талдау, оның түрінде, ladotonalnosti, жанрлық ерекшеліктері, жылдамдық, өнімнің нақты білдіру негізгі құралдарын; және, т.б. аралықтар, Ақордада, үйлесім, және болып музыкалық тілі, элементтерін талдау.
гармоникалық акустикалық талдау үздік барлық балалар сыныпта жүзеге асырылады. 
Осы талдау үшін материалды таңдау мұғалімі бастамасы бойынша, топтың деңгейіне байланысты. 
, Тақырыптар мен сыныпта өткен элементтерін қамтуы мүмкін болса, мысалдар түрлі таңдау үшін пайдалы болып табылады. 
Сіз Моцарт, Бетховен, Шуберт, Глинка, Чайковский атындағы сонаталарын және симфониялық мерзімге фрагменттері пайдалануға болады.
есту талдау Сонымен қатар мамандығы бойынша жұмыстарды үзінділер қамтуы маңызды. 
Бұл талдау арнайы және теориялық пәндер арасындағы байланысты сезінуге мүмкіндік береді. 
Осы контекст анықтау айтарлықтай жалпы музыкалық білім сапасына әсер етеді, құлақ оқыту және музыка әдебиеті балалар қызығушылығын арттыруға көмектеседі.
гармоникалық құралдарын Мысалы табылған ауызша талдау Сонымен қатар, б�...
�з жұмыс басқа жолдарын ұсына алады:
) tsifrovki мысал жазып;
) интонациясы мен осы tsifrovki фортепианода ойнайды;
) мамандығы бойынша жұмыстар сол гармоникалық айналымын таба;
) шығармашылық дарынды студенттер осы аккорд үдейді қысқа музыкалық тақырыпты құрайды ұсынылуы мүмкін.
Гармоникалық талдау жоғары сыныптарында
фортепиано көмегінсіз шешілуі тиіс: студенттер музыкалық мәтіндегі қарауға және tsifrovkoy үйлесімді мыналарды жазып. 
Жылы аккорд тізбектер модуляция жетінші сыныпта қосымшаларымен және рұқсаттарымен пайдаланылатын D7 Ақордада арасында алтыншы сынып ДШИ, кіріспе жетінші Ақордада қатар жүреді, ал басым, ауытқу, негізгі бірінші дәрежелі туыстарының модуляция үні. 
Орта мектепте, студенттер жаңа кілт көшу белгілеу, Ақордада модулирующих табуға тиіс. 
гармоникалық құлақ интонациясы жетекшісі
Сіз әрқашан музыкалық жасауға жол егжей-тегжейлі назар аудару үйрету, онда ол ең алдымен, болып табылады, тез музыкалық материалды бағдар дағдыны дамытуға көмектеседі. 
Музыкалық әдебиет үлгілерін пайдалана отырып Сонымен қатар, біз, жеке ырғағын оқытудың сіңуін насихаттау белгілі бір модальды қарым-қатынаста, оларды көрсететін және осы Мысалы көркем білдіру үшін олардың маңыздылығын атап өтті.
Тірі сабақтар өтеді және студенттер өте белсенді және мүдделі, бұл нысанда

талдау, әрбір сабақта қарастырылатын тапсырмаға байланысты оған түрлі қажет. 
Мысалы, бір сабақта, мұғалім берілген мысалды талдау; тақырып бойынша Диктант берген келесі сабақ. 
Әрі қарай, үйде жөніндегі жұмысты берілген -. Зерттелген материалды сәйкес музыкалық талдау үшін
музыкалық тілі элементтерін талдау Сонымен қатар музыкалық шығарма есту тұтас талдау айналысатын тиіс. 
Бұл әрекетті орындау үшін, біз unchallenging фортепиано дана, ән, хор алуы тиіс. 
Мысалы, балалар альбом Чайковский, бала raquo бастап Scenes; Шуман, әндер мен романстар Варламов, A.Alyabeva, A.Gurileva әндер Бетховеннің. 
Тұтас талдау есту кезде, атап айтқанда, Бас өту қажет. 
�уап қажет мәселелер шамамен ауқымын белгіледі. 
Мысалы:
) пьесасы мазмұны қандай? Қандай ұлттық мәдениет пен дәуірі композитор тиесілі? Қарқыны, динамика?
) пьесасы нысаны қандай? Ритмге ерекшеліктері.
) әуезді үлгісін, сөйлемдер саны, шарықтау шегі орнын ерекшеліктері.
) шот-фактура сипаты.
) tonally - Ойнату гармоникалық жоспары. 
Cadence түрлері.
Осы талдау үшін жұмыс түрінде мазмұнына жарқын және айқын көтеруді қажет. 
Мысалы: A ірі Prelude Шопен, Morning Намаз Чайковский.
Студенттер есту талдау
Сондай-ақ, аралықтар Ақордада Смущайтесь ойлаймын ауызша немесе жазбаша түрде.
полифониялық диктант
полифониялық диктант музыка құлақ тығыз байланыстарды тіктік және тігінен арқылы тыңдаушылардың қабылдау қайрап. 
олар әуен екінші дауыс немесе сүйемелдеу жинау Ақордада жеке дыбыстарды толысқан екі-дауыс хор жұмыстарын, жырлаған студенттер тәжірибе қазірдің өзінде бар. 
: екі-дауыс Диктант бірнеше түрі бар
) екі әуен ырғағымен әзiрлейдi;
Ырғақты дамыған жоғарғы дауыспен
) әуен, және төменгі дауыспен
қозғалысы бірыңғай ұзындығын;
) dvuhgolosyj (Canon) имитациялық негізінде әзірленген әуендер;
) екі дауыс podgolosochnoe.
екі-дауыс диктант жазу кезінде дауыс түрін қолдана: қарама-қарсы, жанама, тікелей, параллель. 
Жоғары мектепте, сондай-ақ бастауыш trehgolosie енгізеді. 
орта
- екі-дауыс Диктант ең қиын рекордтық төмен дауыс болып табылады, және үш-бөлігінде.
Көрнекі
Музыкалық сауаттылық жаттығулар (аралықтар, Ақордада, хроматические ауқымды) түрлі, сондай-ақ ішкі есту, сезім ладов, және диктант дағдыларын solfedzhirovaniya дамыту үшін пернетақтаны пайдалануға сабақ туралы

Сондай-ақ, аралығы және Ақордада үстел, және ырғақты картасын пайдаланыңыз.
аудиториялық solfege көмек студенттердің көрнекі құралдарды жақсы музыкалық тілінің әр түрл�...
ұнын
сольфеджио Бұл, мысалы, Диктант, есту талдау (музыкалық тілі элементтері мен тұтас), вокалдық интонациясы ретінде жұмыс дәстүрлі нысандарын, пайдалану бойынша тәуелділігін қарастырады. 
Осы міндеттер қызықты жолмен ұсынылған жағдайда, олар ойында студенттер мен бастамасы эмоциялық жауап қосыңыз. 
Бұл сабақтың барлық кезеңдерінде қолданылады және теориялық ұғымдар мен студенттерді есту, және музыкалық интонациясы дағдыларын құрылыс дамыту үйрену керек,, еркін және осы жағдайларда жазбаша dosochinenie, импровизация
>
музыкалық құлаққа дамытуда студенттер қабылдау белсендіру, сауық жолмен баламалы әуезді және гармоникалық диктант пайдаланылған:
Пек желісі жинағына Диктант жылы
ырғақты үлгісін анықтау, және осы ырғақты үлгісімен диктант тиіс - желісі пек;
Жартылай екінші даусы жазылған Диктант жылы - екі дауыс жетіспейтін қосу үшін;
Диктант осы қасақана қателер бар - ырғағы, әуезді желісі, екінші дауыс дұрыс қателер;
Жартылай ырғақ суретін немесе кейбір интонациясы бірлік жазылған ұштастыра типті Диктант жылы - әуезді және ырғақты ырғағын жетіспейтін қосу үшін;
; (homophonic-гармоникалық және полифониялық құрылымды) монофониялық немесе полифониялық музыкалық материалды ұсынылған дана (музыкалық жұмбақтар) негізделген бүкіл музыка жасау
( Laquo; ақ дақтар )
құлаққа арқылы кемшіліктер бар бірқатар кілт интервалды немесе Ақордада анықтау: Егер дербес ұсынылған кешенді және негізінде оларды толтыру қажет;
құлақ тізбектері аралықтары және аккорд арқылы анықтау үшін осы компонент (ауқымы, келісім) сүйене отырып негізгі болып табылады.
Бұл гармоникалық сүйемелдеу классикалық заңдар әуендер, немесе ырғып джаз әндері мен әріптік-сандық таңбалар әуендері (өз сүйемелдеумен) көзқараспен-оқу ретінде жұмыс осындай стандартты нысанын пайдалануға, сондай-ақ ұсынылып отыр. 
Сіз наурыз, полька, вальс, Тарантелла, танго, РЭГТа�...
�м немесе басқа жанрында жанрында (бір параққа оқылған тізімінен) үлгідегі вокал немесе аспаптық импровизация жанрында іске асыру арқылы эвристикалық компонентін қосуға болады - студенттің таңдауы бойынша, жылы фактура сүйемелдеумен таңдаған Жанр бойынша.
импровизация немесе өздігінен, бір сәттік жұмыс - ең қызықты бірі және студенттердің шығармашылық қабілеттерін, шығармашылық білдіру және жұмылдыру бостандығын білдіреді шығармашылық музыка қабылдау, ең күрделі түрлері. 
Жаттығу кезінде импровизация шығармашылық рухын толтырады және, осылайша, ескі аясын еңсеріп, бұрылу және laquo; ауыр Пән сольфеджио қызықты тәжірибесі.
Мұнда жұмыс орны импровизация кейбір түрлері мыналар болып табылады:
;
Оның осы мәтін орыс фольклорлық (жырдан, би әуендер, күнтізбе, әңгіме, тарихи әндер) түрлі жанрдағы әндер әуен, сондай-ақ жоғарғы немесе төменгі подхалиме суырып
pentatonic шкала негізінде ұжымдық импровизацию;
импровизация және түрлі дәуірдің жұмыстарды ырғақты ostinato орындау;
суырып барокко кезеңнің гармоникалық стиль өзегі немесе осы классикалық келісімге негізделген нысанда негізделген әуендер;
жағдайларына бірінші кезеңнің импровизация екінші сөйлемі (екінші сөйлем melisms отырып) материал қайталау байланысты әр түрлі болады;
Осы әуезді гармоникалық Бейнелеп негізінде романтикалық стильде музыка тосын;
ырғақты импровизация, дауыс меңзейді;
Тегін бөлу ұзындығы, аралас өлшемдері бар поп-джаз ырғақтарды суырып
.
ұсынылған міндеті тәжірибесі көптеген жылдар бойы тексерілген және студенттердің шығармашылық қабілеттерін дамытуға бағытталған. 
Олар құлақ оқыту, музыка теориясы, музыкалық жұмыстарды талдау, сондай-ақ балаларға қосымша білім беру элективті пәндер арқылы сабақтарында ғана емес қолданылады, сонымен қатар тыс іс-шараларды дайындау кезінде:. Студенттердің шығармалары концерттер, шығармашылық байқаулар
...

.

Қорытынды



Гармоникалық есту музыка үшін құлаққа бір компоненті болып табылады және олардың көріністерін кез келген нысаны тікелей ішкі есту жұмыс істеуіне байланысты. 
Гармоникалық құлақ - ең алдымен, болып, полифониялық дыбысын есту орталықтарын визуализация қабілеті гармоникалық немесе полифониялық қойма жұмыс істейді
.
Гармоникалық есту кез келген баланың дамуы мүмкін. 
Алайда, түрлі нәтижесінде келген оқытушы білім алушылардың ең сақ жұмыс әлі бірдей емес. 
Гармоникалық ішкі құлақ баяу дамиды. 
Оның тәрбие мүмкіндігі ғана бұрын келген естідім полифониялық жұмыстарды музыкалық мәтінді немесе дыбыс жады визуализация қабілеті шектеледі. 
Ол төзімділік, табандылық, шыдамдылық көп талап ұзақ және тынымсыз процесс болып табылады, және мұғалім мен оқушының ішкі кездесулер.
гармоникалық есту қабылдау табысты дамуы үшін негізгі шарты біртіндеп қарапайымнан күрделіге қарай күрделілігі артып, жүйелі және дәйекті жұмыс. 
Бұл студенттер гармоникалық құралы таныс тұрғысынан еркін жайлы сезінетін еді онда сынып мұндай жұмыс жағдайын жасау қажет. 
Ал ең бастысы - құлақ оқу сабағында негізгі жұмыс формаларын еріп тұрақты гармоникалық іргетасы
Әрине, студенттер үшін құлақ оқыту сабақ ең маңызды принципі өмірге музыка қосу негізделген, олардың сұлулығы болып табылады. 
Бұл принцип антитеза немқұрайлы беру бағдарламалық материалды бір түрі болып табылады. 
Сыныптар, содан кейін өзара сенім оқытушылары мен студенттері шығармашылық процесінде laquo өздері қатысады сезінеді, эмоциялық жылу атмосферада өткізіледі; тиелген музыка саласындағы. 
Студенттер, сыныпта өмір сүріп музыкалық суреттерді өмір сүріп, тәжірибе және эмоциялық сабақтың барлық өзгерістерді жауап беруі тиіс. 
Көпірлер мен laquo; zateoretizirovannosti мұғалім үшін сабақ ереже болуы тиіс.
гармоникалық есту дамыту бойынша жұмыс жоғарыда нысандарын Барлық, Мен құлақ дайындық сабақтарын қолданылады. 
Осы жұмыс тобының барысы байланысты материалдық өзгеріп отырады.
гармоникалық есту дамыту маңызды болып табылатын, шығармашыл�...

Пайдаланылған материалдар (әдістемелік қолдау)



1.Davydova Е. Әрине әдістемесі құлақ дайындығы туралы. 
Тарихи және теориялық пәндерді оқыту//әдістері. 
Vol. 
XXVI. 
- М., 1977
.Karaseva М. сольфеджио-XXI: арман мен прагматизм арасындағы. 
// Қалай ХХІ ғасырда сольфеджио үйрету. 
- М., 2006.
Жақсы музыкант
.Koday З.?// Мақалалар. 
- М., 1982
Құлақ оқыту
.Nezvanov Б. Философиялық мәні хабардар. 
- М., 1985
Александр әдістемесі .Ostrovsky музыка теориясы мен құлақ оқыту. 
- Л., 1970
.Teplov B. ó , - Ленинград, 1947

Достарыңызбен бөлісу:




©engime.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет