Аты-жөні: Туған жылы: Білімі
Дата 23.05.2017 өлшемі 19,04 Kb. #16735
Бұл бет үшін навигация:Жоғары, АрПи Жаңа технология элементтерін пайдалана отырып, оқушылардың білім деңгейін көтеру, ойлау қабілеттерін дамыту теориялық алған білімдерін практикада іс жүзінде көрсете білуге баулу; Білім беру мен оқытудағы Өз пәнін Өз білімін Сабақ жоспарын айқын, мақсатты оқушының шамасына сай қабылдау, дамыту әдісімен құру Оқушының өзіндік іздену қабілетін, ой-өрісін дамытатын мүкіндігін ескеру Мектеп іші, аудан, облыс олимп-на, байқауға қатыстыру, жүлдегер шығару Оқу жылы Шартты байланыс және салдарлары Тарих сабақтарында қолданылатын ойынның түрлері. Қалалар мен кесенелер» ойыны. «Мәтіндегі қатені тап» ойыны. Аты-жөні: Туған жылы: Білімі: Мамандығы: Пед.еңбек өтілі: Санаты: Серикбаева Ақ-Жұпар Ұзақбайқызы 01.09.1977ж Жоғары, АрПи, Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау мемлекттік университеті Қазақ тілі мен әдебиет, тарих мұғалімі 17 ж. I санат
Әдістемелік тақырып: Оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін тиімді пайдалану барысында, оқушылардың сыни ойлау дағдыларын қалыптастыру; Мақсаты: Жаңа технология элементтерін пайдалана отырып, оқушылардың білім деңгейін көтеру, ойлау қабілеттерін дамыту Міндеттері: оқытудың тиімді әдістерін пайдалана отырып, жас жеткіншектердің тарих пәніне деген қызығушылықтарын арттыру ; теориялық алған білімдерін практикада іс жүзінде көрсете білуге баулу; болашақта өз елін, салт-дәстүрін, тарихын қастерлеп қадірлейтін ұлтжанды азаматтар болып өсуге тәрбиелеу. Жаңа технологияларды барынша тиімді пайдалана отырып, оқушыларды сыни ойлай білуге дағдыландыруға, келешекте өз ойын, пікірін ашық жеткізе білетін және сыни көзқарасы қалыптасқан сауатты жеке тұлға тәрбиелеу; Сыни тұрғыдан ойлауға оқыту Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау Жас ерекшеліктеріне сәйкес білім беру Талантты және дарынды балаларды оқыту Білім беруді басқару және көшбасшылық Оқу, сөйлеу, жазу және тыңдау сияқты қарым-қатынас, оқу мен білім берудің басты элементтерінің негізін қалайды. Оқу, сөйлеу, жазу және тыңдау сияқты қарым-қатынас, оқу мен білім берудің басты элементтерінің негізін қалайды. Әлеуметтік өзгерістерде маңызды рөл атқарады. Бізге теріс ұғымдар мен соқыр нанымдарды ашуға көмектеседі. Жартылай шындық, теріс ұғымдар мен алдаудан бостандыққа жол ашатын құрал болып табылады. Айқын болып көрінуі мүмкін идеяларды біздің тексеруімізге және қайта тексеруімізге қарай бір көзқарасты өзгерту ниетін туғызады. Мен білмеймін деген екі негізгі сөзді айтуға тілек білдіріп, уақыт бөледі . Бізге факті мен пікір арасындағы айырмашылықты анықтауға, орынды сұрақ қоюға, толық қадағалау жасап, болжамдарды табуға және олардың терминдерін айқындауға және салмақты логикалық дәлелдер негізінде пайымдаулар жасауға мүмкіндік береді. Өз пәнін терең білу керек Басқа пәндермен байланыстыру керек Компьютер- мен жұмыс Істей білу керек Олимпиадаға оқушылар шығару Өз білімін әр уақытта жетілдіру керек Білім сапасын көтеру жолдары және көрсеткішін дамыту Оқыту әдісін тиімді пед-қ шығармашылық әдістемелік жолмен жүргізу Сабақ жоспарын айқын, мақсатты оқушының шамасына сай қабылдау, дамыту әдісімен құру Оқу бөлмесін тех-қ құрал-жабдықтар мен дидактикалық көрнекілікті кеңінен пайдалану. Оқушыны серіктестік деңгейге шығару, нәтижелі білім алуға тарту Білімді қорытындылау, сараптауды тиімді бақылау, тест т.б. әдістермен жүргізу Мектеп іші, аудан, облыс олимп-на, байқауға қатыстыру, жүлдегер шығару Озық, дарынды оқушылар санын көбейту
Қазақстан тарихы пәнінен ҰБТ-дің қорытынды мониторингі: Пікірлер, көзқарастар жүйесі болашақ, бағыт Ойлау мақсаты міндет, пән Шартты байланыс және салдарлары Тұжырымдамалар теориялар, анықтамалар, аксиомалар, заңдар, қағидаттар, үлгілер Жаңаша оқыту-заман талабы Тарих сабақтарында қолданылатын ойынның түрлері. «Тарихи тізбек» ойыны Оқушылардың ойлау қабілетін және тапқырлығын, есте сақтау қабілетін дамытады. Бұл ойында оқушылар хандардың билік құрған жылдарын, көтерілістерді нақты тауып көрсетеді. «Қалалар мен кесенелер» ойыны. Оқушылар шеңбер жасап тұрады. Мұғалім оң жағындағы оқушыға бір кесенені атайды. Оқушы сол кесене қай қалада орналасқанын атайды. Ол оқушы да көрші оқушыға бір кесенені атайды , ол оқушы да аталған кесене қай қалада екенін табады. «Ұстап қалма» ойыны Оқушылар шеңбер жасап тұрады. Мұғалім бастаушы. тарихи нысанды атап доп лақтырады. Қате аталған болса оқушы допты қағып алмайды. Қағып алған жағдайда сұраққа жауап береді. «Мәтіндегі қатені тап» ойыны. Мұғалім тақырыпқа байланысты қысқаша тарихи оқиға оқиды. Оқушылар бұл оқиғаның қатесін табуы керек. Мысалы, Абылай хан 1781 жылы дүниеге келген, шын атыСабалақ, деген мәтін берілсе, оқушылар мәтіндегі қатені тауып,дұрыс жауабын жазады. «Пошта» ойыны. Тақтаға қалташа жасалынып , сыртына хандардың суреті ілінеді .Жіңішке қағаз қиындыларына әр ханның туған жылы, шайқастары, жаулаған жері жылдарымен көрсетіледі. Қағаз қиындыларын қалташаға көп дұрыс салған оқушы жеңімпаз аталады. «Көшбасшылар» ойыны. Жіңішке қағаз қиындыларына белгілі хандардың, қолбасшылардың аттары жазылады. Келесі қағаз қиындыларына олардың билік құрған жылы, көтеріліс бастаған жылдары жазылады. Бұл ойында оқушылардың міндеті сәйкестікті табу. «Сыңарын тап» ойыны. Ойынға екі оқушыдан қатысады. Бір оқушы жылдарын жазса, келесі оқушы ілесе отыра сол жылдары болған оқиғаларды жазады. Бұл ойынның мақсаты оқушыларға тақырыпты жетік меңгертуге үйретеді. «Кім жүйрік» ойыны. Ойынға қатысушылар бес топқа бөлінеді. Әр топ өздеріне бір ханнан алады. Мұғалім дауыспен бір хандық құрылған жылды немесе сол хандықта болған көтеріліс, оқиғаларды атаса оқушылар орнынан тұрады. Топ жауап бере алмай, басқа топ жауап берсе, ұпай келесі топқа қосылады. «Ребус». Барлық сыныптарда қолданылады. Сабақтың басында да, қайталау сабақтарында да қолдануға болады.Жазбаша орындалатын тарихи ойындар да алуан түрлі. Бұл ойындар оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыруда , оқушылардың пәнге қызығушылығын арттыру мақсатында ойналады. Бул программамен қалай жұмыс жасайды? 1Файлды басып --- Открыт басасыз. 2 Тест дегенге басасыз ----- начать тест немесе F5 басасыз 3 Ашқан соң Добрый вечер! Как вас завут? дегеннің астына аты- жөніңізді жазасыз! Қанша балл, сапасы қанша екені көрсетіледі және программаның ішінде MyTestStudent_Result деген блакнот ішінде сіз қанша балл қанша пайыз, қай жерде қате жибердіңіз, қайсысы дұрыс барлығы көрсетіледі. Достарыңызбен бөлісу: