Бастауыш білім беру деңгейінің 1-4-сыныптарына арналған "Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар" пәнінен жаңартылған мазмұны бойынша үлгілік оқу бағдарламасы



Дата06.02.2022
өлшемі49,53 Kb.
#79585
Байланысты:
1-4 класс (1)
1-4 класс (1)


Қазақстан Республикасы


Білім және ғылым министрінің
2019 жылғы 26 шілдедегі
№ 334 бұйрығына
4-қосымша


Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің
2013 жылғы 3 сәуірдегі
№ 115 бұйрығына
188-2-қосымша

Бастауыш білім беру деңгейінің 1-4-сыныптарына арналған "Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар" пәнінен жаңартылған мазмұны бойынша үлгілік оқу бағдарламасы
1- тарау. Жалпы ережелер
1 с
1) Компьютер

Білім алушылар міндетті

Бөлімше

1-сынып

2-сынып

2019-2020 және 2020-2021 оқу жылдарының 3-сыныптарынаарналған

3-сынып

4-сынып

1. Компьютердің құрылғылары



2. 1. 1. 1 енгізу және шығару құрылғыларын ажырату;

3. 1. 1. 1 таңба регистрін, пернетақтаның орналасуын, меңзерді басқаруды өзгерту үшін клавиштерді пайдалану;

3. 1. 1. 1 таңба регистрін, пернетақтаның орналасуын, меңзерді басқаруды өзгерту үшін клавиштерді пайдалану;

4. 1. 1. 1 компьютерлік және мобильді технологиялардың ескіруі ғылыми-техникалық прогреспен байланысты екенін түсіндіру;

2. Программалық қамтамасыз ету



2. 1. 2. 1 файл мен бума туралы түсінік беру
2. 1. 2. 2 файлдар мен бумаларды жасау, көшіру, жылжыту және жою;
2. 1. 2. 3 өз жұмысындағы контекстік мәзірді пайдалану;

3. 1. 2. 1 қолданбалы программаларда "қызу" клавиштерді пайдалану;
3. 1. 2. 2 компьютерлік бағдарламалардағы файлдарды ашу және сақтау командаларын пайдалану;
3. 1. 2. 3 файл және папка ұғымдарын түсіндіру;
3. 1. 2. 4 компьютерлік бағдарламалардағы "мәзір" командасын қолдану.

3. 1. 2. 1 қолданбалы программаларда "қызу" клавиштерді пайдалану;



3. Қауіпсіздік

1. 1. 3. 1 информатика кабинетінде тәртіп ережелерін сақтау;

2. 1. 3. 1 цифрлық құрылғылар және интернет желілерімен жұмыс істеу кезінде негізгі қауіпсіздік ережелеріне сүйену;



3. 1. 3. 1 Интернет желісінде жұмыс істеуде жеке қауіпсіздігінің негізгі ережелерін ескеру;

4. 1. 3. 1. сенімді пароль критерийлерін айқындау;

4. Қауіпсіздік ережесі





3. 1. 3. 1 Сандық құралдармен жұмыс істеу барысында негізгі қауіпсіздік ережелерін сақтау.





2) Ақпаратты ұсыну және өңдеу:

Бөлімше

1-сынып

2-сынып

2019-2020 және 2020-2021 оқу жылдарының 3-сыныптарына арналған

3-сынып

4-сынып

1. Мәтіндер



2. 2. 1. 1 пернетақта симуляторында мәтін теру;
2. 2. 1. 2. өз идеяларын мәтіндік редакторда жазу;

3. 2. 1. 1. таңбалы, нөмірленген тізімдер жасау;
3. 2. 1. 2. мәтінді теру ережесін сақтау;
3. 2. 1. 3. мәтінді өңдеу; шрифт пен абзацты пішімдеу; суреттерді мәтінге енгізіп, реттеу;

3. 2. 1. 1. таңбалы, нөмірленген тізімдер жасау;
3. 2. 1. 2. мәтінді теру ережесін сақтау;
3. 2. 1. 3. мәтінді өңдеу;
3. 2. 1. 4. шрифт пен абзацты пішімдеу;
3. 2. 1. 5. суреттерді мәтінге енгізіп, реттеу;

4. 2. 1. 1 мәтінде қарапайым кестелер жасау;

2 Графика



2. 2. 2. 1 суреттің фрагментін көшіру және көрсету;
2. 2. 2. 2 суретті өңдеу (кесу, айналдыру, өлшемін өзгерту);

3. 2. 2. 1 қарапайым графикалық редактор құралдарын қолдану;
3. 2. 2. 2 объектінің сырт пішімін өзгерту (кесу, бұру, өлшемін өзгерту)

3. 2. 2. 1 фотосуреттерді өңдейтін (жарық, контраст, жиектеме) программаларын қолдану;



3. Презентациялар





3. 2. 3. 1 мәтін мен бейнені қамтитын қарапайым көрсетілімдерді жасау;
3. 2. 3. 2 слайдтар арасындағы ауысуды қолдану;
3. 2. 3. 3 презентацияларды безендіру үшін дайын дизайнды қолдану;

3. 2. 3. 1 мәтін мен бейнені қамтитын қарапайым көрсетілімдерді жасау;
3. 2. 3. 2 слайдтар арасындағы ауысуды қолдану;
3. 2. 3. 3 презентацияларды безендіру үшін дайын дизайнды қолдану;

4. 2. 3. 1 слайд үшін макет таңдау;
4. 2. 3. 2 презентациялардағы нысандардың анимациясын келтіру;
4. 2. 3. 3 презентацияға дыбыс пен бейнені енгізу;

4. Мультимедиа



2. 2. 4. 1 дыбысты жазу және ойнату үшін программаларды пайдалану;
2. 2. 4. 2 дыбыстық файлдарды өңдеу;

3. 2. 4. 1 дыбысты жазу және ойнату үшін программаларды пайдалану; 3. 2. 4. 2 белгілі бір тақырыпқа фотосурет пайдалану.



4. 2. 4. 1 бейнеклиптерді жасау;
4. 2. 4. 2 белгілі бір тақырыпта фотосуреттер, дыбыстар және бейнелерді пайдалану;

3) Интернет желісінде жұмыс істеу

Бөлімше

1-сынып

2-сынып

2019-2020 және 2020-2021 оқужылдарының 3-сыныптарынаарналған

3-сынып

4-сынып

1. Ақпараттар іздеу

1. 3. 1. 1 желідегі барлық ақпарат сенімді және пайдалы емес екенін түсіну;

2. 3. 1. 1 берілген тақырып бойынша ақпарат іздеу үшін браузерді қолдану;

3. 3. 1. 1 ақпарат іздеуді іске асыру (құжаттағы мәтін үзіндісі);

3. 3. 1. 1 ақпарат іздеуді іске асыру (құжаттағы мәтін үзіндісі);

4. 3. 1. 1 ақпаратты іздеу (компьютердегі файлдар мен бумалар);

2. Ақпарат алмасу

1. 3. 2. 1. желідегі қажетсіз байланыстардың тәуекелдерін түсінгенін көрсету;

2. 3. 2. 1 қосымшалар арасындағы мәліметтермен ауысу;

3. 3. 2. 1. желідегі ақпарат алмасу жолдарын түсіндіру;

3. 3. 2. 1. жоба бойынша бірлесіп жұмыс істеуге арнлаған мессенджерлерді пайдалану;
3. 3. 2. 2. желідегі ақпарат алмасу жолдарын түсіндіру;

4. 3. 2. 1. браузер параметрлерін қолдану (бетбелгілер жасау, журналды және жүктеуді көру);
4. 3. 2. 2. файлдары қоса берілген хабарламаларды электрондық пошта арқылы қабылдау және жіберу;

3. Интернет желісіндегі қауіпсіздік





3. 3. 3. 1 желіде қажетсіз контактілердің тәуекелдерін қарапайым түсіндіру





4) Есептей білу

Бөлімше

1-сынып

2-сынып

3-сынып

4-сынып

1. Алгоритмдер

1. 4. 1. 1. сызықтық алгоритмді іске асыру;

2. 4. 1. 1. тармақталған алгоритмді іске асыру;
2. 4. 1. 2. ауызша белгіленген алгоритмді іске асыру;
2. 4. 1. 3. мәселені шешу үшін алгоритм құрастыру;

3. 4. 1. 1. қайталауды қолданатын алгоритмдерді құрастыру (цикл);
3. 4. 1. 2 циклдік алгоритмді іске асыру;

4. 4. 1. 1. кірістірілген циклды іске асыру;
4. 4. 1. 2. логикалық операторларды пайдалану;
4. 4. 1. 3. салыстыру операторларын пайдалану;

2. Программалау

1. 4. 2. 1.программалау ойын алаңында жобаны құру, сақтау және ашу (Scratch)

2. 4. 2. 1. программалау алаңының кірістірілген графикалық редакторында кейіпкер жасау
2. 4. 2. 2. пернетақтадан спрайтты басқаруды ұйымдастыру
2. 4. 2. 3. кейіпкерлер арасында мәтіндік диалог ұйымдастыру

3. 4. 2. 1. дайын сценарий бойынша ойын әзірлеу
3. 4. 2. 2. программалау ойын алаңында бірнеше көріністермен жұмыс істеу
3. 4. 2. 3. бағдарламалау ойын алаңында бірнеше кейіпкерлермен жұмыс істеу
3. 4. 2. 4. программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру

4. 4. 2. 1 айнымалыларды қолдану
4. 4. 2. 2. жеке сценарийі бойынша ойын жасау

5) Робототехника

Бөлімше

1-сынып

2-сынып

3-сынып

4-сынып

1. Жалпы робототехника

1. 5. 1. 1. білім беру роботының негізгі моделін жинау;
1. 5. 1. 2. роботқа арналған программаны жүктеп алып, іске қосу;

2. 5. 1. 1. роботқа арналған аудиофайлды жүктеу;
2. 5. 1. 2. роботқа арналған программаны әзірлеу кезінде дыбысты пайдалану;
2. 5. 1. 3 құрылған роботты аудиторияға ұсыну;





2. Роботтың қозғалысы

1. 5. 2. 1. белгілі бір жылдамдықта роботтың қозғалысын ұйымдастыру;
1. 5. 2. 2. дөңгелек айналымының белгілі бір санына робот қозғалысын ұйымдастыру;
1. 5. 2. 3. роботты алға жылжыту қозғалысын ұйымдастыру;
1. 5. 2. 4. роботты артқа жылжыту қозғалысын ұйымдастыру;
1. 5. 2. 5. роботтың 90, 180 градустағы бұрылысын ұйымдастыру;

2. 5. 2. 1. ауызша түрінде берілген алгоритм бойынша робот қозғалысын ұйымдастыру;

3. 5. 2. 1. робот қозғалысын ұйымдастыру үшін циклды пайдалану;



3. Датчиктер мен қозғалтқыштар



2. 5. 3. 1 программаны бастау үшін жанап өтетін датчикті қолдану;

3. 5. 3. 1. жылдамдығын реттеу және орта қозғалтқыш жылдамдығының мөлшерін орнату

4. 5. 3. 1. түс датчигін пайдалану;
4. 5. 3. 2. ультрадыбыс датчигін қолдану;

21. Осы оқу бағдарламасы қосымшаға сәйкес бастауыш білім беру деңгейінің 1-4-сыныптарына арналған "Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар" оқу пәні бойынша жаңартылған мазмұндағы Үлгілік оқу жоспарының ұзақ мерзімді жоспарына сәйкес іске асырылады.

 

Бастауыш білім деңгейінің 1-4
сыныптарына арналған
"Ақпараттық-коммуникациялық
технологиялар" пәні бойынша
жаңартылған мазмұндағы
үлгілік оқу бағдарламасына
қосымша

Бастауыш білім деңгейінің 1-4 сыныптарына арналған "Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар" пәні бойынша үлгілік оқу жоспарын жүзеге асырудың ұзақ мерзімді жоспары
1) 1 сынып:

Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімдері (ортақ тақырыптар) *

Пән тақырыптары

Оқу мақсаттары

3 тоқсан

1-бөлім – Ақпараттық этикет (ортақ тақырыбы: "Саяхат")

Өз денсаулығымызды сақтаймыз

1. 1. 3. 1 информатика кабинетінде тәртіп ережелерін сақтау;

Интернет желісінде жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік

1. 3. 1. 1 желідегі барлық ақпарат сенімді және пайдалы емес екенін түсіну;

1. 3. 2. 1 желідегі қажетсіз байланыстардың тәуекелдерін түсіну;

2-бөлім – Бағдарламалау (ортақ тақырыбы: "Дәстүр және фольклор")

Менің алғашқы программам

1. 4. 1. 1. сызықтық алгоритмді іске асыру;
1. 4. 2. 1.программалау ойын алаңында жобаны құру, сақтау және ашу (Scratch(сретч));

4 тоқсан

3-бөлім – Біздің өміріміздегі роботтар (ортақ тақырыптар: "Тағам және сусындар", "Дені саудың – жаны сау")

Роботпен алғашқы танысуым

1. 5. 1. 1 білім беру роботының негізгі моделін жинау;

Роботқа арналған программа

1. 5. 2. 1. роботтың белгілі бір жылдамдықтағы қозғалысын ұйымдастыру;
1. 5. 1. 2. роботқа арналған программаны жүктеп алып, іске қосу;

Роботтың қозғалысы

1. 5. 2. 2. дөңгелек айналымының белгілі бір санына робот қозғалысын ұйымдастыру;
1. 5. 2. 3 роботты алға жылжыту қозғалысын ұйымдастыру;
1. 5. 2. 4. роботты артқа жылжыту қозғалысын ұйымдастыру;

Лабиринттен шығу

1. 5. 2. 5. роботтың 90, 180 градустағы бұрылысын ұйымдастыру

2) 2 сынып:

Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімдері (ортақ тақырыптар) *

Пән тақырыптары

Оқу мақсаттары

1 тоқсан

1-бөлім - Компьютерлер мен бағдарламалар (ортақ тақырыбы: "Барлығы мен туралы")

Өз денсаулығымызды сақтаймыз

2. 1. 3. 1 цифрлық құрылғылар және интернет желілерімен жұмыс істеу кезінде негізгі қауіпсіздік ережелеріне сүйену;
2. 3. 1. 1 берілген тақырып бойынша ақпарат іздеу үшін браузерді қолдану;
2. 1. 1. 1 енгізу шығару құрылғыларын ажырата білу;

 
Файлдар мен бумалар

2. 1. 2. 1 Файл мен бума туралы түсінік беру;
2. 1. 2. 2 файлдар мен бумаларды жасау, көшіру, жылжыту және жою;
2. 1. 2. 3 өз жұмысындағы контекстік мәзірді пайдалану;

2-бөлім - Шығармашылық және компьютер (ортақ тақырыбы: "Менің отбасым және достарым"

Программалар құруды жалғастырамыз

2. 4. 1. 1 тармақталған алгоритмді жүзеге асыру;

Алгоритмді орындау

2. 4. 1. 2 ауызша белгіленген алгоритмді іске асыру;

Жеке кейіпкер жасау

2. 4. 2. 1. программалау алаңының кірістірілген графикалық редакторында кейіпкер жасау ;
2. 2. 2. 1 суреттің фрагментін көшіріп көрсету;
2. 2. 2. 2 суретті өңдеу (кесу, айналдыру, өлшемін өзгерту);

2 тоқсан

3-бөлім – Сөзбе-сөз (ортақ тақырыптары: "Менің мектебім", "Менің туған жерім")

Пернетақтамен танысу

2. 4. 2. 2 пернетақтадан спрайтты басқаруды ұйымдастыру

Пернетақта симуляторы

2. 2. 1. 1пернетақта симуляторында мәтін теру;

Мәтінмен жұмыс істеу

2. 4. 2. 3 кейіпкерлер арасында мәтіндік диалог ұйымдастыру;



Мультфильм жасау

2. 4. 1. 1 тармақтау алгоритмін іске асыру;
2. 4. 2. 2 пернетақтадан спрайтты басқаруды ұйымдастыру;
2. 4. 2. 3 персонаждар арасында мәтін диалогын ұйымдастыру

3 тоқсан

4-бөлім Мультимедиа (ортақ тақырыбы: "Жаны саудың –дені сау")

Дыбысты жазу және ойнату

2. 1. 1. 1 енгізу шығару құрылғыларын ажырату;
2. 2. 4. 1 дыбысты жазу және ойнату үшін программаларды пайдалану;

Дыбыс әсерлері

2. 2. 4. 2 дыбыстық файлдарды өңдеу;

Дыбысты өңдеу

2. 2. 4. 2 дыбыстық файлдарды өңдеу;

5-бөлім - Робототехника: сенсорлар (ортақ тақырыбы: "Дәстүрлер және фольклор")

Робот қозғалысы

2. 5. 2. 1 ауызша нысанда көрсетілген алгоритм бойынша робот қозғалысын ұйымдастыру;

Роботқа арналған программаны іске қосу

2. 5. 3. 1 программаны бастау үшін түрту сенсорын қолдану;

Роботқа арналған дыбыс

2. 5. 1. 1 роботқа арналған аудиофайлды жүктеу;





2. 5. 1. 2. роботқа арналған программаны әзірлеу кезінде дыбысты пайдалану;

4 тоқсан

6-бөлім - Робототехника: "Билейтін робот" жобасы (ортақ тақырыптар: "Қоршаған орта", "Саяхат")

Жобаға идея

2. 2. 1. 2 өз идеяларын мәтіндік редакторда жазу
2. 3. 2. 1 қосымшалар арасындағы мәліметтермен ауысу;

Жобаға арналған алгоритм

2. 4. 1. 3 мәселені шешу үшін алгоритм құрастыру;

"Билейтін робот" жасау

2. 4. 1. 1 тармақталған алгоритмді жүзеге асыру;
2. 4. 1. 2 ауызша алдын ала белгіленген алгоритмді іске асыру;
2. 5. 2. 1 ауызша нысанда көрсетілген алгоритм бойынша робот қозғалысын ұйымдастыру;
2. 5. 3. 1 программаны бастау үшін жанап өтетін датчикті қолдану
2. 5. 1. 1 роботқа арналған аудиофайлды жүктеу;
2. 5. 1. 2. роботқа арналған программаны әзірлеу кезінде дыбысты пайдалану;

Жобаны қорғау

2. 5. 1. 3 құрылған роботты аудиторияға ұсыну.

3) 2019-2020 және 2020-2021 оқу жылдарының 3-сыныптарына арналған
3) 3 сынып:

Бөлім (ортақ тақырыптар)

Пән тақырыптары

Оқумақсаттары

1 тоқсан

1. Компьютер және бағдарламалар (ортақ тақырып: "Жанды табиғат")

1.1 Компьютердің құрылысы

3. 1. 1. 1 енгізу (тінтуір және пернетақта) және шығару құрылғыларын ажырату (монитор және принтер);
3. 1. 2. 1 компьютерлік бағдарламалар пайдаланушылық тапсырмаларды орындау үшін құрылатынын түсіндіру;
3. 1. 3. 1 сандық құрылғылармен жұмыс істеу кезінде қауіпсіздік техникасының негізгі ережелерін сақтау

1.2 Файлдар және папкалар

3. 1. 2. 2 компьютерлік бағдарламаларда файлдарды ашу және сақтау командаларын пайдалану;
3. 1. 2. 3 файл мен папка ұғымын түсіндіру;
3. 2. 4. 2 белгілі бір тақырыпқа фотосуреттерді пайдалану

1.3 Бағдарламалар терезесі

3. 1. 1. 1 енгізу (тінтуір және пернетақта) және шығару құрылғыларын ажырату (монитор және принтер);
3. 1. 2. 1 компьютерлік бағдарламалар пайдаланушылық тапсырмаларды орындау үшін құрылатынын түсіндіру;
3. 1. 2. 4 компьютерлік бағдарламаларда мәзір командаларын пайдалану

2. Сөзден сөз (ортақ тақырып: "Жақсы деген немене, жаман деген немене? Жарық және қараңғылық")

2.1 Мәтінді өңдеу және теру

3. 1. 2. 1 компьютерлік бағдарламалар пайдаланушылық тапсырмаларды орындау үшін құрылатынын түсіндіру;
3. 1. 2. 2 компьютерлік бағдарламаларда файлдарды ашу және сақтау командаларын пайдалану;
3. 2. 1. 1 мәтіндік редакторда ұсыныстар жинауды жүзеге асыру

2.2 Мәтінді форматтау

3. 1. 2. 2 компьютерлік бағдарламаларда файлдарды ашу және сақтау командаларын пайдалану;
3. 1. 2. 4 компьютерлік бағдарламаларда мәзір командаларын пайдалану;
3. 2. 1. 1 мәтіндік редакторда ұсыныстар жинауды жүзеге асыру
3. 2. 1. 2 қаріпті пішімдеу (сызу, түс, туралау);
3. 2. 1. 3 таңдалған мәтінді құжатқа қиып алу, көшіру, қою

2 тоқсан

3. Компьютер және дыбыстар (ортақ тақырып: "Уақыт")

3.1 Дыбысты жазу және ойнату

3. 1. 1. 1 енгізу (тінтуір және пернетақта) және шығару құрылғыларын ажырату (монитор және принтер);
3. 1. 2. 1 компьютерлік бағдарламалар пайдаланушылық тапсырмаларды орындау үшін құрылатынын түсіндіру;
3. 1. 3. 1 сандық құрылғылармен жұмыс істеу кезінде қауіпсіздік техникасының негізгі ережелерін сақтау;
3. 2. 4. 1 дыбыстарды жазу, өңдеу және ойнату үшін бағдарламаларды пайдалану

3.2 Дыбыс эффектілері

3. 1. 1. 1 енгізу (тінтуір және пернетақта) және шығару құрылғыларын ажырату (монитор және принтер);
3. 1. 2. 4 компьютерлік бағдарламаларда мәзір командаларын пайдалану;
3. 2. 4. 1 дыбыстарды жазу, өңдеу және ойнату үшін бағдарламаларды пайдалану

3.3 Дыбысты өңдеу

3. 1. 2. 2 компьютерлік бағдарламаларда файлдарды ашу және сақтау командаларын пайдалану;
3. 1. 3. 1 сандық құрылғылармен жұмыс істеу кезінде қауіпсіздік техникасының негізгі ережелерін сақтау;
3. 2. 4. 1 дыбыстарды жазу, өңдеу және ойнату үшін бағдарламаларды пайдалану

4.Компьютерлік суреттер (ортақ тақырып: "Архитектура")

4.1 Графикалық редактор құралдары

3. 1. 2. 1 компьютерлік бағдарламалар пайдаланушылық тапсырмаларды орындау үшін құрылатынын түсіндіру;
3. 1. 2. 2 компьютерлік бағдарламаларда файлдарды ашу және сақтау командаларын пайдалану;
3. 1. 2. 4 компьютерлік бағдарламаларда мәзір командаларын пайдалану;
3. 1. 3. 1 сандық құрылғылармен жұмыс істеу кезінде қауіпсіздік техникасының негізгі ережелерін сақтау;
3. 2. 2. 1 қарапайым графикалық редактордың құралдарын пайдалану

4.2 Суретті өңдеу

3. 1. 2. 1 компьютерлік бағдарламалар пайдаланушылық тапсырмаларды орындау үшін құрылатынын түсіндіру;
3. 1. 2. 2 компьютерлік бағдарламаларда файлдарды ашу және сақтау командаларын пайдалану;
3. 2. 2. 1 қарапайым графикалық редактордың құралдарын пайдалану

3 тоқсан

5. Шығармашылық және компьютер (ортақ тақырып: "Өнер")

5.1 Графикалық редактордағы фигуралар

3. 1. 2. 1 компьютерлік бағдарламалар пайдаланушылық тапсырмаларды орындау үшін құрылатынын түсіндіру;
3. 1. 2. 4 компьютерлік бағдарламаларда мәзір командаларын пайдалану;
3. 2. 2. 1 қарапайым графикалық редактордың құралдарын пайдалану

5.2 Қайталанатын фрагменттер

3. 1. 2. 4 компьютерлік бағдарламаларда мәзір командаларын пайдалану;
3. 2. 2. 1 қарапайым графикалық редактордың құралдарын пайдалану
3. 2. 2. 2 нысанның сыртқы түрін өзгерту (кесу, бұру, өлшемін өзгерту)

5.3 Түстер палитрасы

3. 1. 2. 2 компьютерлік бағдарламаларда файлдарды ашу және сақтау командаларын пайдалану;
3. 2. 2. 1 қарапайым графикалық редактордың құралдарын пайдалану;
3. 2. 2. 2 нысанның сыртқы түрін өзгерту (кесу, бұру, өлшемін өзгерту);
3. 2. 4. 2 белгілі бір тақырыпқа фотосуреттерді пайдалану

6. Интернетте әлемдегі барлығы туралы (ортақ тақырып: "Көрнекті тұлғалар")

6.1 Ақпарат іздеу

3. 1. 2. 1 компьютерлік бағдарламалар пайдаланушылық тапсырмаларды орындау үшін құрылатынын түсіндіру;
3. 1. 2. 2 компьютерлік бағдарламаларда файлдарды ашу және сақтау командаларын пайдалану;
3. 2. 1. 3 таңдалған мәтінді құжатқа қиып алу, көшіру, қою;
3. 3. 1. 1 нақты сұрақтарға жауап табу үшін Интернет іздеу жүйесін пайдалану

6.2 Интернет желісіндегі қауіпсіздік

3. 2. 1. 1 мәтіндік редакторда ұсыныстар жинауды жүзеге асыру;
3. 3. 1. 1 нақты сұрақтарға жауап табу үшін Интернет іздеу жүйесін пайдалану;
3. 3. 2. 1 желіде ақпарат алмасу тәсілдерін түсіндіру;
3. 3. 3. 1 желідегі қажетсіз контактілердің тәуекелдерін түсінудің қарапайым жолдарын көрсету

6.3 Презентация жасау

3. 1. 2. 4 компьютерлік бағдарламаларда мәзір командаларын пайдалану;
3. 2. 3. 1 мәтін мен суретті қамтитын қарапайым презентацияларды жасау;
3. 2. 3. 2 слайдтар арасында өту;
3. 2. 3. 3 презентацияны рәсімдеу үшін дайын дизайнды пайдалану;
3. 3. 1. 1 нақты сұрақтарға жауап табу үшін Интернет іздеу жүйесін пайдалану

4 тоқсан

7. Презентация дизайны (ортақ тақырып: "Су-өмір нәрі")

7.1 Презентация жасау және безендіру

3. 1. 2. 2 компьютерлік бағдарламаларда файлдарды ашу және сақтау командаларын пайдалану;
3. 1. 2. 4 компьютерлік бағдарламаларда мәзір командаларын пайдалану;
3. 2. 3. 1 мәтін мен суретті қамтитын қарапайым презентацияларды жасау;
3. 2. 4. 2 белгілі бір тақырыпқа фотосуреттерді пайдалану

7.2 Презентация үшін ақпарат

3. 1. 2. 2 компьютерлік бағдарламаларда файлдарды ашу және сақтау командаларын пайдалану;
3. 2. 1. 3 таңдалған мәтінді құжатқа қиып алу, көшіру, қою;
3. 2. 3. 1 мәтін мен суретті қамтитын қарапайым презентацияларды жасау;
3. 2. 3. 2 слайдтар арасында өту;
3. 2. 3. 3 презентацияны рәсімдеу үшін дайын дизайнды пайдалану;
3. 3. 1. 1 нақты сұрақтарға жауап табу үшін Интернет іздеу жүйесін пайдалану

8. Мәтін, дыбыс және презентация (ортақ тақырып: "Демалыс мәдениеті. Мерекелер")

8.1 Мәтінмен жұмыс

3. 2. 1. 1 мәтіндік редакторда ұсыныстар жинауды жүзеге асыру;
3. 2. 1. 3 таңдалған мәтінді құжатқа қиып алу, көшіру, қою;
3. 3. 1. 1 нақты сұрақтарға жауап табу үшін Интернет іздеу жүйесін пайдалану

8.2 Клавиатурада жоқ символдар

3. 2. 1. 3 таңдалған мәтінді құжатқа қиып алу, көшіру, қою;
3. 2. 4. 2 белгілі бір тақырыпқа фотосуреттерді пайдалану

Презентациядағы дыбыстар

3. 3. 1. 1 нақты сұрақтарға жауап табу үшін Интернет іздеу жүйесін пайдалану;
3. 2. 4. 1 дыбыстарды жазу, өңдеу және ойнату үшін бағдарламаларды пайдалану

4) 3-сынып:

Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімдері (ортақ тақырыптар)

Пән тақырыптары

Оқу мақсаттары

1 тоқсан

1-бөлім - Бағдарламалау (ортақ тақырыптары: "Жабайы табиғат", "Жақсы деген немене, жаман деген немене?")

Өміріміздегі қайталаулар

3. 4. 1. 1 қайталауды қолданатын алгоритмдер құрастыру (цикл);

Циклдар

3. 4. 1. 2 циклдік алгоритмді іске асыру;

Кейіпкердің қозғалысы

3. 4. 2. 4. программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру;
3. 3. 2. 2 желідегі ақпарат алмасу жолдарын түсіндіру;

Желіде тілдесу

3. 1. 3. 1 Интернет желісінде жұмыс істеуде жеке қауіпсіздігінің негізгі ережелерін ескеру.

2 тоқсан

2-бөлім- Ойын құру (ортақ тақырыптары: "Уақыт", "Сәулет")

Ойынның сценарийі.

3. 4. 2. 1 дайын сценарий бойынша ойын әзірлеу;
3. 2. 1. 1 таңбалы, нөмірленген тізімдер жасау;

Көріністер

3. 4. 2. 2 программалау ойын алаңында бірнеше көріністермен жұмыс істеу;

Кейіпкерлер

3. 4. 2. 3 программалау ойын алаңында бірнеше кейіпкерлермен жұмыс істеу;
3. 4. 2. 4 . программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру;

Костюм ауыстыру

3. 4. 2. 4 . программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру;

Менің ойыным

3. 4. 1. 1 қайталауды қолданатын алгоритмдер құрастыру (цикл);
3. 4. 2. 3 программалау ойын алаңында бірнеше кейіпкерлермен жұмыс істеу;
3. 4. 2. 2 программалау ойын алаңында бірнеше көріністермен жұмыс істеу;
3. 4. 2. 4 . программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру.

3 тоқсан

3 бөлім- Робототехника. Жоба (ортақ тақырыптары: "Өнер", "Көрнекті тұлғалар")

Жобаға идея

3. 1. 1. 1 таңба регистрін, пернетақтаның орналасуын, меңзерді басқаруды өзгерту үшін клавиштерді пайдалану;
3. 2. 1. 2 мәтінді теру ережесін сақтау;
3. 2. 1. 3. мәтінді өңдеу.

Құжатты рәсімдейміз

3. 2. 1. 4 шрифт пен абзацты пішімдеу.

Мәтіндегі иллюстрациялар

3. 3. 1. 1 ақпарат іздеуді іске асыру (құжаттағы мәтін үзіндісі);
3. 2. 1. 5. суреттерді мәтінге енгізіп, реттеу

Робот қолының қозғалысы

3. 5. 3. 1 орта қозғалтқыш жылдамдығының мөлшерін орнату және жылдамдығын реттеу;

Цикл блогі

3. 5. 2. 1 робот қозғалысын ұйымдастыру үшін циклды пайдалану;

"Робот-тазартқыш" жасау

3. 5. 3. 1 орта қозғалтқыш жылдамдығының мөлшерін орнату және жылдамдығын реттеу;
3. 5. 2. 1 робот қозғалысын ұйымдастыру үшін циклды пайдалану;

4 тоқсан

4-бөлім – Презентациялар (ортақ тақырыбы: "Су – өмірдің қайнар көзі")

Презентация жасау

3. 2. 3. 1 мәтін мен бейнені қамтитын қарапайым презентациялар жасау;
3. 1. 2. 1 қолданбалы программаларда "қызу" клавиштерді қолдану;

Презентация дизайны

3. 2. 3. 3 презентацияны безендіру үшін дайын дизайнды пайдалану;

Анимация және ауысу

3. 2. 3. 2 слайдтар арасында ауысуды қолдану;

5-бөлім - Мәтін, графика және презентация (ортақ тақырыбы: "Демалыс мәдениеті. Мерекелер").

Фотосуреттер

3. 2. 2. 1 фотосуреттерді өңдейтін (жарық, контраст, жиектеме) программалар қолдану;

Жобамен таныстыру

3. 2. 3. 1 мәтін мен бейнені қамтитын қарапайым презентациялар жасау;

3. 2. 3. 2 слайдтар арасында ауысуды қолдану;

3. 2. 3. 3 презентацияны безендіру үшін дайын жобаны пайдалану;

5) 4 сынып:

Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімдері (ортақ тақырыптар) *

Пән тақырыптары

Оқу мақсаттары

1 тоқсан

1-бөлім Программалау (ортақ тақырыптары: "Менің Отаным - Қазақстан", "Адами құндылықтар")

Айнымалылар

4. 4. 2. 1 айнымалыларды қолдану;

Кейіпкердің костюмін өзгерту

4. 4. 1. 1 кірістірілген циклды жүзеге асыру;

Өз ойынының сценарийі

4. 2. 1. 1 мәтінде қарапайым кестелер жасау;

Логикалық операторлар

4. 4. 1. 2 логикалық операторларды пайдалану;

Салыстыру операторлары

4. 4. 1. 3 салыстыру операторларын пайдалану;

Өз ойыным

4. 4. 2. 2 өз сценарийі бойынша ойын жасау;

2 тоқсан

2-бөлім - Робототехника. Лабиринт және кегль-ринг (ортақ тақырыптары: ("Мәдени мұра", "Мамандықтар әлемі")

Түс датчигі

4. 5. 1. 1 түс датчигін қолдану;

Бағдаршам-робот

4. 5. 1. 1 түс датчигін қолдану;

Ультрадыбыс датчигі

4. 5. 1. 2 ультрадыбыс датчигін қолдану;

Лабиринттан шығу

4. 5. 1. 2 ультрадыбыс датчигін қолдану;

Кегль-ринг

4. 5. 1. 1 түс датчигін қолдану;
4. 5. 1. 2 ультрадыбыс датчигін қолдану;

3 тоқсан

3-бөлім - Бейне жасау (ортақ тақырыбы: "Табиғи құбылыстар")

Бейнежазба

4. 2. 4. 1 бейнеклиптерді жасау;

Бейнені өңдеу

4. 2. 4. 1 бейнеклиптерді жасау;

4 бөлім - Презентациялар (ортақ тақырыбы: "Қоршаған ортаны қорғау")

Презентацияларға арналған ақпарат

4. 2. 3. 1 слайд үшін макет таңдау;
4. 3. 1. 1 ақпарат іздеу (компьютердегі файлдар мен бумалар, құжаттағы мәтін үзіндісі);
4. 3. 2. 1 браузер параметрлерін қолдану (бетбелгілер жасау, журналды және жүктеуді көру);



Презентациядағы дыбыстар

4. 2. 4. 2 белгілі бір тақырыпта фотосуреттер, дыбыстар және бейнелерді пайдалану;
4. 2. 3. 3 презентацияға дыбыс пен бейнені кірістіру;

Презентациядағы бейне

4. 3. 1. 1 ақпарат іздеу (компьютердегі файлдар мен бумалар, құжаттағы мәтін үзіндісін);
4. 2. 3. 2 презентациялардағы нысандар анимациясын келтіру;
4. 2. 4. 2 белгілі бір тақырыпта фотосуреттер, дыбыстар және бейнелерді пайдалану;
4. 2. 3. 3 презентацияға дыбыс пен бейнені кірістіру;

Презентациядағы анимация

4. 2. 3. 2 презентациялардағы нысандардың анимациясын келтіру;
4. 2. 1. 2 құжатқа сурет енгізу;

4 тоқсан

5-бөлім - Болашақтың компьютерлері (ортақ тақырыптары: "Болашаққа саяхат", "Ғарышқа саяхат")

Интернеткеі деректер жіберу

4. 3. 2. 2 файлдары қоса берілген хабарламаларды электрондық пошта арқылы қабылдау және жіберу;

Пароль сенімділігі

4. 3. 2. 1 браузер параметрлерін қолдану (бетбелгілер жасау, журналды және жүктеуді көру);
4. 3. 2. 2 файлдары қоса берілген хабарламаларды электрондық пошта арқылы қабылдау және жіберу;
4. 1. 3. 1 сенімді пароль критерийлерін айқындау;

Болашақтағы компьютерлер

4. 1. 1. 1 компьютерлік және мобильді технологиялардың ескіруі ғылыми-техникалық прогреспен байланысты екенін түсіндіру;

"Болашақтағы компьютер" шағын жоба

4. 3. 1. 1 ақпаратты іздеу (компьютердегі файлдар мен бумалар);
4. 2. 4. 2белгілі бір тақырыпта фотосуреттер, дыбыстар және бейнелерді пайдалану.


Достарыңызбен бөлісу:




©engime.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет