Бекітемін Өнер, мәдениет және спорт институтының директоры



Дата25.12.2016
өлшемі199,46 Kb.
#5013
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ

АБАЙ АТЫНДАҒЫ ҚАЗАҚ ҰЛТТЫҚ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ УНИВЕРСИТЕТІ



Бекітемін

Өнер, мәдениет және спорт

институтының директоры

________Б.А. Әлмұхамбетов

«_____» _____________2015 ж.


«6D010700 – БЕЙНЕЛЕУ ӨНЕРІ ЖӘНЕ СЫЗУ» МАМАНДЫҒЫ БОЙЫНША

ҚАБЫЛДАУ ЕМТИХАНЫНЫҢ БАҒДАРЛАМАСЫ

Алматы, 2015 ж.

Қабылдау емтиханының бағдарламасы:

  • Қазақстан Республикасының Білім туралы Заңы (2014.14.01. берілген өзгерістер мен толықтыруларымен

  • Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2011 жылдың 17 маусымындағы № 261 бұйрығымен бекітілген магистратура мен докторантураға қатысты «Қазақстан Республикасындағы жалпыға міндетті мемлекеттік білім стандарты;

  • Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылдың 19 қаңтарындағы № 109 қаулысымен бекітілген «Жоғары оқу орнынан кейінгі кәсіби оқу бағдарламаларын жүзеге асыратын білім беру ұйымдарына қабылдаудың үлгі ережесі;

  • ҚР БжҒМ 2010 ж. 31 мамыр «Жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру мамандықтары бойынша үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы» № 131 бұйрығымен бекітілген «6D010700- бейнелеу өнері және сызу» мамандығының үлгілік оқу жоспары негізінде даярланды.


Құрастырушы: п.ғ.к., доцент Ақбаева Ш.А.

«Бейнелеу өнері және сәндік қолөнер әдістемесі мен теориясы» кафедрасының мәжілісінде талқыланып, қабылданды: № хаттама, « » 2015 ж.



Кафедра меңгерушісі:

___________

А.С.Сманова


ӨМжСИ директорының оқу ісі жөніндегі орынбасары

___________

З.Ж.Рабилова

Қабылдау емтиханының бағдарламасы Өнер, мәдениет және спорт институтының Ғылыми кеңесінде бекітілді: № хаттама, « » 2015 ж.

Кіріспе
Іргелі - ғылым саласының міндеті. Қолданбалы – ғылым саласының міндеті. Ғылыми аппарат және көркемөнерден – педагогикалық зерттеудiң ерекшелiгi: тақырып, зерттеудiң өзектiлiгі, мақсаты, нысанысы, пәні, ғылыми

болжамы, міндеттері, жетекші идеясы, әдіснамалық және теориялық негіздері,

көздері, әдістері, негізгі кезеңдері, ғылыми жаңалығы мен теориялық мәнділігі,

практикалық мәнділігі, базасы, сынылған қағидалар, нәтижелерінің дәлелдігі

мен негізділігі, нәтижелерін сынақтан өткізу мен енгізу, диссертацияқұрылымы

олардың маңыздылығы


Бейнелеу өнері және сызу әдістемесінің мазмұны мен тарихының мазмұндық аспектілері.
Бейнелеу өнері және сызуға қатысты алғашқы қауымдық кезеңдерде және Ежелгі Египет мектептеріндегі сурет салуға оқытудың әдіс-тәсілдері. Ежелгі Греция мектептерінде сурет салуға оқыту және Орта ғасыр мен қайта өркендеу дәуірлері кезеңдеріндегі суретке оқыту әдіс-тәсілдерінің мазмұны. Европа мемлекеттерінде суреттен бейнелеудің Академиялық жүйесінің құрылуы. Франсуз әдіскерлерінің сурет салуға оқытудың академиялық жүйесі. Атақты педагог-ағартушылар: Я.А. Коменский, Дж.Локк, Ж.Ж.Руссо, Г.Пестолоций шығармашылықтарында бейнелеу өнері пәнін оқытып дамытудағы педагогикалық ойдың маңызы. 18-19 ғ.ғ. Ресей сурет Академиясының құрылуы және оның оқыту жүйесінің әдіс-тәсілдері. Сурет Академиясында П.П. Чистяковтың және А.П. Сапожниковтың сурет салуға оқытудың әдістемелік жүйелері.

Еркін білім мен тәрбие берудің теориясы мен және оның бейнелеу өнері пәніне әсері. Соғыс кезінен кейінгі жылдардағы сурет салуға оқытудың әдіс-тәсілдері және Е.С. Кондахчан мен И.И. Евдокимовалардың ойлары. Н.Н. Ростовцевтың бейнелеу өнерін оқыту әдістемесіне қосқан үлесі. 70-жылдардағы құрастырылған жаңа бағдарламалардың теориялық және әдістемелік ерекшеліктері. Шетел және Ресей мемілекетінің оқулықтары мен әдістемелік құралдарына анықтама беру.


Білім жөніндегі Қ.Р. мемлекеттік стандартына және типтік бағдарламаларына сәйкес оқулық, оқу-әдістемелік құралдарына анықтама беру.
Қ.Р. мемлекеттік жалпыға міндетті білім стандартының қолдану саласы, нормативтік сілтемелер, терминдермен анықтамалар, даярлау бағыттарының жалпы сипаттамасы, мамандыққа қабылданған тұлғаларға қойылатын талаптар, Бейнелеу өнері және сызу мамандығы бойынша бағдарламаның басты міндеттері, Бейнелеу өнері және сызу мамандығы бойынша білім беру бағдарламасының мазмұны, білім беру бағдарламасының дайындалуы мен мазмұнына қойылатын талаптар, білім беру бағдарламасын орындағандардың дайындық денгейіне қойылатын талаптар және типтік оқу бағдарламаларының «Бейнлеу өнері және сызу» мамандығы бойынша мемлекеттік стандартқа сәйкес, Егеменді елімізде баспадан шыққан оқулық, оқу-әдістемелік құралдар мен таныстыру.

Қазақстан Республикасында бейнелеу өнері бойынша типтік бағдарламалардың мазмұндық ерекшеліктері. Қ.Р. Бейнелеу өнері пәні бойынша жаңа буын оқулықтарының авторлары. 12 жылдық орта мектептерге арналған типтік бағдарламалар мен оқулықтардың авторларының оқулықтарын талдау.



Графикалық және графиктік білімдері мен біліктіліктерін қалыптастыру.
Сабақты терең талдау арқылы «Бейнелеу өнері және сызу» пәндерінен білімдері мен біліктіліктерін қалыптастыру. Болашақ маман иесіне «Бейнелеу өнері және сызу» пәндерінің әдістемесінен жеке жұмыстар жүргізуді ұйымдастыру. Бейнелеу өнері және сызу түрлерінен жұмыстың орындалуы әдістерінің тиімді жолдарын көрсету. Практикалық және шығармашылық тапсырмаларды графикалық тұрғыда шешімі. Аудиториялық, өзіндік және үй жұмыстарының бір-бірімен тығыз байланысы және бірін-бірі толықтыру принцпін атқаратындығы. Аудиториялық және өзіндік жұмыстар оқытушының қадағалауы мен жүргізілуі арқылы іскерліктері мен машықтықтарын қалыптастыру. Өзіндік жұмыстың мақсаты алған практикалық теориялық білімдерін графикалық және график ұғымын кеңістікте орындау қабілеттерін нығйту және дамыта отырып қалыптастыру.

Педагогика мен психология ғылымдарының жетістіктерін бейнелеу өнерін әдістемесін оқытуда қолдану.
Педагогика мен психология ғылымдарының жаңа педагогикалық технологиялары мен іс-тәжірибелік жетістіктері мен үлгілерін қолдану. Пәнді оқыту арқылы ойлау, шығармашылық қабілеттерін дамытуда дидактикалық материалдарды қолдану. Педагогика және психология ғалымдарының, суретші-педагог ғалымдардың жетістіктерін бейнелеу өнері және сызу пәндерінің әдістемесін оқыту барысында эстетикалық талғамын қалыптастырудың маңызды ролі. Педагогика және психология, саретші-педагог ғалымдардың жетістіктерін кіріктіре оқыту.

Жаңа педагогикалық технологияны қарастыра отырып білімдерін практика жүзінде қолдануға дағдыландыру. Студенттің немесе оқушының түсінігі мен қабілетін жаңа педагогикалық технологиялар арқылы дамыту, олардың өзіндік жұмыс істеу мүмкіншілігіне жол ашу.


Сабақ кезіндегі практикалық жұмыстарға, шығармашылық жұмыстарына анализдік талдау жасау.
Бейнелеу өнері және сызу пәндерінің практикалық сабақ кезінде аудиториядағы оқу процесімен қоса, үй жұмыстрындағы дайындық, эскиз материалдарын қадағалау арқылы білім сапасын көтеруді көздеу. Оқу тапсырмаларын жәй денеден бастап күрделі денелерге көшу процессін қарастыру. Болашақ маманды реалистік бағытта тәрбиелей отырып, жалпы бейнелеу өнерінен кең ауқымды білім беру, яғыни оларға теориялық және практикалық білім бере отырып, шеберлік, қабілеттілік, икемділік дәрежелерін арттыруды жетілдіру. Оқу процесі барысында қойлымдарды көркем тұрғысынан қабылдау және қол икемділігін арттыру барысында көрген нұсқа түсін, көрнісін дәл тауып, оның нақты өлшем бірлігін, бояу түсін көркемдеп жазу және сызбасын түсіру үрдісімен таныстыру. Бейнелеу өнерінің техникалық әдістерін, акварель, гуашь материалымен жұмыс жүргізу, түс, рең, қатынастарын түсіну т.с.с. Сызу пәні бойынша сызбаны безендендіру және сызу құрал жабдықтары арқылы жұмыс жасау әдістері. Проекция түрлері 1-2-3 жазықтықта проекциялау түрлері және оны орындау жолдары.
Компьютерлік технологияларды қолдану; графикалық жұмыстарды орындау.
Қазіргі таңда қоғамымыздың барлық саласында әлеуметтік –экономикалық жаңарулар барысында білім беру жүйесін дүние жүзілік кеңістігімен байланыстыру туралы қаулылар мен жолдаулар. Бүкіл оқу-әдістемелік бағыттарға жаңа талаптар қойю. Компьютерлік графиканы оқыту негізінде шығармашылық белсенділікті дамыту арқылы тұлғаның кәсіби дайындығын жетілдіру. Компьютерлік графиканы оқытуда тұлғаның шығармашылық белсенділігін дамыту мәселесінің әдіснамалық амалдарын негіздеу. «Шығармашылық белсенділік» ұғымының мәні мен мазмұнын анықтау. Компьютерлік графиканың дамуы және негізгі бағыттарымен таныстыру. Компьютерлі графика пәннің тұлғаның шығармашылық белсенділігін дамытудағы мүмкіндіктерін көрсету. Компьютерлік графиканың бағыттары: Күнделікті бспа жүйесі, Мультимедия баспасы, Жобаларды автоматтандыру жобасы.(САПР). Виртуалды жүйе, Интернет жүйесі, Үш көлемді графика және анимация, Кино бейнелеу жасау жүйесі (видео роликтер) Архитектура және сызу (Аuto CFD).

Бейнелеу өнері және сызу пәндері арқылы сабақта графикалық, гафиктік кеңістіктегі шығармашылық қабілеттерін дамыту. Компьютерлік технологиялар арқылы графиктік және графикалық жұмыстарды орындауда, дидактикалық материалдарға анализдік талдау жасау.


Жас ұрпақты тәрбиелеуде бейнелеу өнері және сызу пәндерінің маңызы.
Бейнелеу өнері және сызу пәндері білім саласындағы педагогикалық синергетиканың әлі де болса жеткіліксіз зерттелуі. Қазіргі кезде жаңа технологияларды, оқытудың белсенді әдістерін қолдану. Бейнелеу өнері және сызу пәндерінің маңызын дамыта оқыту тұжырымдамалары негізіндегі технологияларды тұлғаның өзін-өзі дамыту құралы ретінде қарастыру. Бейнелеу өнері мен сызу пәндерінің маңызы – ешқашан аяқталмайтын білім категориясы. Бейнелеу өнері және сызу пәндерінің қоғамды дамыту институты ретіндегі ролі артып отырғандығы. Құндылықтар әлемі-мәдениет әлемі, тұлға әрекетінің, тұлғаның рухани байлығының өлшемін білдіретін, оның адамгершілік сансының басымдылықтарының саласы. Бейнелеу өнері және сызу пәндері тұлғаның шығармашылық белсенділігін дамыту мәселесін философиялық тұрғыдан талдап түсіну ең алдымен оның дәл ортасында «Өнер» тұрғанын мойындаудан басталады.

Ғалымдар Ш.А. Амонашвили, А.А. Бейсенбаева, т.б. оқу үрдісін ізгілендіруде педагогикалық үрдістің сипатын өзгертетін, жаңа педагогикалық ойлаудың негізгі сәті деп түсінуді ұсынуы.


Ұсынылатын әдебиеттер тізімі

1. Ботвинников А.Д. Об актуальных вопросах методики обучения черчению. М.П. 1977.

2. Ботвинников А.Д., Виноградов В.Н., Вышнепольский И.С.,Черчение учебник.М.П.1980.

3. Буравцева Н.В. Черчения. Пособие для студентов пед. Инс-тов. Уч.пед. 1965.

4. Гравер В.А. «Творческие задачи по черчению» М,1988.

5. Василенко Е.А. Методика обучению. М,Просв.1990.

6. Волков И.П. «Педагогический поиск...» «Учим творческую» М. Педагогика 1988.

7. Виноградов В.Н. Методика факультативных занятий по черчению. М. Просв 1978.

8. Владимиров Я.В. Моделирование изображений по черчению. М. Просв. 1966.

9. Алехин А.Ю. когда начинается художник – М; Просвещение 1993.

10.Бабанский Ю.К. Оптимазация учебно – воспитательного процесса, А.Просвещ 1982.

11.Волшебный карандаш. «Как нарисовать пейзаж» «Изд, АСТ Сталкет» М,2001.

12.Байжигитов Б.К.Бейнелеу өнеріндегі философиялық проблемалар.Алматы; ғылым,1988ж.

13.Беда Г.В. Основы изобразительной граматы: рис,жив; М.; проси 1981.

14.Ибрагимов Ұ.Ш. Болатбаев Қ.К. «Бейнелеу өнері» 1-5 сыныпқа арналған жаңа буын оқулықтары Алматы. «Атамұра» 2000-2002ж.

15.Жеделов Қ.О. «Бейнелеу өнері» 1-6 сыныпқа арналған 12 жылдық, 11 жылдық жаңа буын оқулықтарына қосымша Алматы. «Атамұра» 2000-2011жж.

16.Ивахнова Л.А. профессиональная деятельность учителя ИЗО; Алматы; АГУ им. Абая 1982г.

17. Жеделов Қ.О. Қазақстан бастауыш мектептеріндегі бейнелеу өнері пәні: кешегісі мен бүгінгісі. Алматы. «Үш Қиян» 2008 ж. 265 бет.

18.Байжігітов Б. Қазақтың қолөнері тарихы: сәндік қолданбалы өнер және халықтық кәсіпшілік. Алматы. «Экономика» 2012 ж. 265 бет.

19. Ә.Төлебиев, Б.А. Әлмұхамбетов. Қазақстан өнері тарихы. Алматы. «Атамұра» 2011ж

20. А. Құсайынов. Развитие образования: проблемы и перспективы. Изд. ROND&A. 2005 ж.

21. Құсайынов А., Ысқақов Н., Шаркүл Т. Педагогика мен психология салаларындағы диссертациялар. – Алматы, 2005. – 182 б.

22. Мұқанов М. Жас және педагогикалық психология. – Алматы: Мектеп, 1982. – 247 б.

23. Мадин И.Б. История развития педагогической мысли в Казахстане в советский период. – Алма-Ата: Мектеп, 1979. – 126 с.

24. Люблинская А.А. Мұғалімге бастауыш мектеп оқушысының психологиясы жөнінде. – Алматы: Мектеп, 1981. – 237 б.

25. Наурызбай Ж.Ж., Әбеуов М.Ә. Қазіргі ауыл мектептерінің көкейкесті мәселелері: Ғылыми еңбектер жинағы. – Алматы, 2002. – 165 б.



Қосымша әдебиеттер:

1. Кузин В.С, и Кубышкина Э.И. Изобразительное искусство. Учебник 1-2 кл, 3-4 кл, М; Драфа 1997

2. Кузин В.С. Психология 2 изд. М ; Высшая школа 1982

3. Кузин В.С. ИЗО и методики его преподавателя в начальных классах М; Просв 1984

4. Неменский Б.М. Мудрость красоты: книга для учителя;М; Проси 1981

5. Программа по ИЗО 5-6 кл. РГП и «Рауан»,1999

6. Ростовцев Н.Н. Академический рисунок ; М; 1984

7. Ростовцев Н.Н. История методов обучения рисования в зарубежных и советских школах М; 1980

8. Ростовцев Н.Н. Методика преподавателя ИЗО в школе. М; Просв 1980

9. Сокольникова Н.М. Основы композиции 5-8кл. Изд «Титул»,1996

10.Сокольникова Н.М. Изобразительное искусство и методика в начальных классах. М; 1999г.

11.Как научиться рисовать автор Диккинс Р., Маккафферти Я. «Издательство» РОСМЭН- пресс,2004-64стр.

12. Воротников И.А. Занимательное черчение. М. Просв 1990

13. Дембинский С.И. Методика преподавания черчения. М. Просв. 1977

14. Есмуханов Ж. Учебник черчения для школ. Алматы «Рауан». 2000

16. Кузин А.А. Краткий очерк истории развития черчения в России. М. Учпед.. 1965

17.Ивахнова Л.А. «Научные основы подготовки учителя к конструированию содержанию учебных предметов» Алматы «Галым» 1995.

18. Хасенов М.М. «Развитие способности школьников к мысленным преобразования предметов по их изображением» Алматы «Рауан» 1992.

19. Программа черчения РК издат «Рауан» Алматы 1999.

20. Севостопольский Н.О. Уроки черчения в школе. М.Просв. 1981

21. Федоренко В.А., Шошин А.И. Справочник по машиностроительному черчению. Л. Марш Строй 1977

Сұрақтар тізімі

1. Қазақстан Республикасында көркемөнерден бiлiм беру жүйесiнің мәселелерiндегі жаңа талаптар.

2. Жоғары мектеп педагогикасының пәні мен міндеттері.

3. Жоғары мектеп психологиясы пәні және міндеттері.

4.Қазақстандағы суретшi-педагог ғалымдардың (Б.А. Әлмұқамбетов,
К.О. Жеделов, С.А. Аманжолов, К. Ералин және т.б.) қазiргi заманауй талабына байланысты тәжiрибелік іс-әрекеттері.

5. Жоғары мектеп педагогикасының әдіснамалық негіздері.

6. Жоғары мектеп психология әдістері.

7. Әр түрлi элементтер құрылымын қосатын көркемөнер бiлiмiнiң жүйесi: оқытудағы мақсат – мұғалiм – оқушы – оқыту үдерісі – сабақтың түрлері – оқытудың қағидалары – оқытудың тәсілдері – оқыту құралдары – оқыту әдiстері – оқытудағы нәтиже.

8. Жоғары мектептің оқытушысына қойылатын қазіргі талаптар.

9. Жасөспірімдік кезеңнің психологиялық ерекшеліктері

10.Көркем білім берудің мақсаты - жеке тұлғаның білім бағытына көзқарасы.

11.Оқушының бейнелеу іс-әрекетінде толқуы, өзінің жеке іс-тәжірибесінен түсінуі, қолдана білуі, өздігінен шығармашылығын дамытуға бағыттаған технологиясы.

12. Жоғары мектеп педагогикасының категориялары және олардың өзара байланысы.

13. Жоғары мектеп психологиясының әдіснамалық ұстанымдары.

14. Бейнелеу өнері бiлiмнiң жалпы жүйесi, «Өнер» аймағында берілетiн білімнің рөлi және оның функциясы. Әлемдік мәдениетке адамның шығуы бұл көркем – шығармашылық қызметке кiру тәсілі.

16. Студенттік жастың психологиялық-педагогикалық сипаттамасы

17. Білім беру үрдісіндегі шығармашылық тұлғаны дамыту әдістері.

18. Көркем-эстетикалық циклдар пәндерiнiң арнайы мазмұнын құрастырудың мәдениеттану жолы.

19. Педагогикалық зерттеулердің әдістері, болашақ маманды даярлау жүйесіндегі олардың орны.

20. Оқытушы мен студенттердің тұлға психологиясы.

21. Көркемөнер пәндерiнен сабақ берудiң әдiстемесi және теориясын дамыту бағыты туралы жаңа тұжырымдамалық идеялары. Көркемдік педагогикасының ғылыми мәртебесi, оның тарихи дамуы және негiзгi сәті. (мектеп – колледж – ЖОО) көркемөнер бiлiмінiң жүйесi үшiн арнайы пәндердің мазмұны және мiнездемесi.

22. Студенттік кездің әлеуметтік-педагогикалық сипаттамасының ерекшеліктері.

23. Педагогикалық қарым-қатынастың психологиялық негіздері.

24. Эстетикалық тәрбие мен эстетиканы дамытудың айырмашылығы неде?

24. Кәсіби шеберліктің педагогикалық негіздері.

25. Кикілжің және оны шешу жолдары.

26. Бейнелеу өнерi мұғалiмiнiң педагогикалық мәдениетiнің өзіндік мiнез-құлқы қандай болуы керек? Педагогикалық мәдениеттiң анықтамасы.

27. Жоғары мектепте оқытудың әдістері және олардың жалпы сипаттамасы.

28. Білім беру үдерісіндегі студенттің тұлғалық дамуы.

29. Жалпы орта бiлiм беретін мектептерде бейнелеу өнерi пәнінен сабақ берудiң

мақсаты және міндеттерi.

30. Жоғары мектеп дидактикасының қағидалары.

31. ЖОО-дағы білім кәсіптік педагогикалық іскерлігінің қалыптасуы.

32. Бейнелеу өнерiн тереңдете зерттеу арқылы сыныптардағы бейнелеу өнерiнiң сабағын ұйымдастырудың ерекше формалары.

33. Жоғары мектепте оқытудың мәні.

34. Студент тәрбиесінің психологиялық даму ерекшеліктері.

35. Кеңес кезеңіндегі көркемөнер педагогикасының дамуы. Социалистік реализмдегі әдістер – көркемөнер білімі кеңес өнерінің дамуы негізінде. Жоғарғы мемлекеттiк көркем–техникалық шеберханасы (Вхутемас) - мәдени құрылыстың 1920 ж. қаланудағы Кеңес тәжiрибесi. Жалпы орта бiлiм мектептерi үшiн суретші мұғалiмдерді дайындау. Көркемсурет факультеттері мен Суретшiлер Одағының ашылуы.

36. Қазіргі жоғары мектепте оқытуды компьютерлендіру мен ақпараттандыру.

37. Кәсібилік тұрғыда өзін-өзі танудың психологиялық негіздері.

38. Әртүрлі типтегі оқу орындарда сызуды оқытудың құрылымы және мазмұны.

39. Көркемөнер бiлiмнiң әр түрлi баспалдақтарында оқушыларды график түрiнде әзiрлеудiң сапасын жоғарылату. Графика тілінің қызыметін техникаға, ғылымға, өндiрiске, дизайнға және басқа аймақтарда қолданылуы.

40. Қазіргі жоғары мектепте оқытудың кредиттік технологиясы.

41. Студенттік топтардың психологиясы.

42.Кеңестік кезеңде көркемөнер педагогикасының Қазақстанда дамуы. Халық өнерiнің кейбiр түрлерiн дамыту.

43.Қазақстан Республикасында көркемөнер бiлiм жүйесiнiң қалыптасуы. Бiрiншi қазақ мектептерiнiң ашылуы.

44. Көркемөнер бiлiмi мазмұнындағы дәстүрлi құндылықтардың айырмашылықтарын жою.

45. Магистранттар мен студенттердің өзіндік жұмысы.

46. Педагогикалық қарым-қатынас стилі.

47.Әлемдік білім кеңістігіндегі тәжірибе – 12 жылдық мектеп («Көркемөнер» бiлiмі аймағында талдау)

48. Магистранттар мен студенттердің ғылыми-зерттеу жұмысы.

49. Оқытушы мен студенттің бірлескен танымдық іс-әрекеті

50.Қазан төңкерiсіне дейiнгі Ресей көркемөнер педагогикасы. XVII, XVIII, XIX ғасырлардағы батыс Еуропа және Ресейдегi бейнелеу өнерiнiң дамуы.

51. ЖОО тәрбие жұмысының жүйесі.

52. Оқыту мен тәрбиелеу үдерісінде студентердің шығармашылық ойлау қабілетін дамыту

53. Ежелгi, Египет, Греция, Римде бейнелеу өнерiнің әдістемесін оқытуы. Алғашқы қауымдық дәуiрде бейнелеу өнерiнiң дамуы. Ежелгi Мысырдағы көркемөнер. Ежелгi Грецияның көркемөнерiнде классикалық стилдiң тууы. Сикион, Фиван және Эффес алғашқы кәсiби мектептері. Грек классикалық мектебiн жалғастырушы – Рим көркемөнері.

54. Дәріс ЖОО оқытудың формасы ретінде.

56. Қазіргі психологиядағы тұлғалық бағыт.

57. Көркемөнер қызметтiнің шығармашылық (аспект) тұрғысы. Өнер бұл адамгершiлiктiң мәнiн таныстырудың формасы.

58.Өнерде елестетудің шығармашылықтағы рөлі. Көркемөнер шығармасындағы рационалды және иррационалды элементтерi.

59. Семинар ЖОО оқытудың формасы ретінде.

60. Тұлғаға бағытталған психология

61. Іргелі - ғылым саласының міндеті. Қолданбалы – ғылым саласының міндеті. Ғылыми аппарат және көркемөнерден–педагогикалық зерттеудiң ерекшелiгi.

62. Ынтымақтастық педагогикасының идеялары және оларды жоо-да пайдалану.

63. Студенттің жеке тұлғалық психологиялық қасиеті.

64. Қайта өркендеу дәуірі және орта ғасырдағы бейнелеу өнерi мектебi. Сурет салу бұл ғылыми процесс: перспектива заңдылықтары, пластикалық анатомияны дамыту, үш өлшемдi кеңiстiк т.б.

65. Білім алу үрдісінің субъектілерінің педагогикалық қарым-қатынас мәселелері.

66. Кәсіби қызметте психологиялық білімнің рөлі мен маңызы.

67. Қазақстанның алғашқы кәсіби суретшiлерi. Қзақстанда ашылған алғашқы көркемөнер училищесі және алғашқы жоғарғы оқу орыны. Заманауйға байланысты Қазақстанда бейнелеу өнерінің дамуы, ғылымдағы орыны.

68. Қазіргі студенттің рухани-адамгершілік қалыптасуының мәселелері.

69. Тұлғаның психологиялық құрылымы мен қазіргі трактовкасы.

70. XVI-XVII ғасырда Ресейде және Еуропада бiлiм ерекшелiгi сол дәуірдегі көркемөнердің–тарихи мiнездемесi. Көркемөнер бiлiмнiң академиялық жүйесiнiң қалыптасуы және Ресей мемлекетінде бейнелеу өнерінің дамуы.

71. ЖОО оқытуды ұйымдастырудың формалары.

72. Жасөспірім өспірім шақтағы эмоциялық-ерктік аймақтың дамуы

73. Ресейде XVIII-XIX ғасырларда көркем бiлiмiнiң қалыптасуы және дамуы. Петербургте ашылған бiрiншi сурет және көркемөнер академиясының Ресей мемлекетіндегі рөлі. XIX-XX ғасырларда орташа көркемөнер мектептері мен училищелердiң және институттардың ашылуы. Заманауй талабына сай Ресей мемлекетінде бейнелеу өнерінің жәйі.

74. Студенттердің әдіснамалық және әдістемелік мәдениеті.

75. Шығармашылық ойлаудың критерийлері.

76. Орта бiлiм беретін мектептерде бейнелеу өнері пәні бойынша тақырыптық сурет салу, сәндiк сурет салу, еске түсіру, елестету, қарап салу және әңгiме сабақ жүргізу ерекшеліктері арқылы эстетикалық тәрбие беру.

77. Студенттердің шығармашылығын дамыту.

78. Бейнелеу өнерiнде «бейнені көркемдеу» шығармашылық дәрежелері. Бейнені компазициялық шешімде қойылымын ойластыру және орындату процессінде өзіндік әдіс-тәсілдері.

79. ЖОО оқытудың қазіргі теориялары мен тұжырымдамалары

80. Болашақ маманның кәсіби қызметіне психологиялық тұрғыдан дайындығы.

81. Педагогикалық процессте күнтізбелік – тақырыптық жоспарлау логикасы. Педагогикалық процесстiң позицияларымен «Бейнелеу өнері», «Сызу» пәндерінің сабақтарына мұғалiмнiң толықтай әзiрленуi. Сабақты талдау жолдары және заманауй талабына сай педагогикалық технологияны қолдану.

82. ЖОО оқытудың дәстүрден тыс формаларының мәні мен назначение

83. Болашақ маманның жүйелі ойлауының психологиялық негіздері.

84. Кеңес мектебiндегі бейнелеу өнері пәнінің қазақ мектептерінде жүргізілу деңгейі. Қазіргі заманауй талабына байланысты мектеп-колледж-ЖОО-дағы мемлекеттік стандарт, типтік бағдарламалар жәйі.

85. Университеттегі көпдеңгейлі қазіргі білім беру

86.Студенттердің шығармашылық қызметінде ұлттық-психологиялық ерекшеліктерді ескеру.

87. Шетелдердегi кәсiби көркемөнер мектептерінiң қалыптасуы және оларда эстетикалық тәрбиенің берілу жолдары. Қазіргі заманауй талабына байланысты мектеп-колледж-ЖОО-дағы мемлекеттік стандарт, типтік бағдарламалар жәйі.

88. Студенттердің білімін бағалау,ескеру және бақылау ерекшеліктері.

89. Студенттердің шығармашылық әрекетін дамытуға әсер ететін факторлар

90. Бейнелеу өнерінің түрлері және жанрлары олардан эстетикалық тәрбие беруде өзіндік атқаратын қызыметі мен ерекшеліктері. Философия, психология, педагогика ғылымдарының ықпалы. Пәнаралық байланыс.

91. Қазақстандағы жоғары мектептің қазіргі мәселеллері .

92. Тұлғаның адамгершілік құндылықтарын қалыптастырудың психологиялық негіздері.

93. Көркемөнер шығармашылық әдiснамасы: бейнелеуде негізгі тәжірибені және теорияны, әлемдік көркемөнер тәжірибесін және отандық аймақта әртүрлі заманауй тенденцияларын дамыту.



94. ЖОО оқытудың технологиялары.

95. Қарым-қатынас психологиясы.

Достарыңызбен бөлісу:




©engime.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет