3D моделдеу Қызығушылық ояту-жаңа білімге бойлату Видеоүзінділерді үшөлшемді көлемінде өңдеу
Үш өлшемді көлемде объект құру
Анимация құру
Геометриялық объектілерді виртуалды түрде өңдеу
3D кинотеатр
Blender бағдарламасын голландық анимациялық студиа NeoGeo құрастырған.1998 жылдың мауысым айында Blender-дің авторы Тон Розендаль NAN компаниясын ұсынады. Бірақ 2002 жылы компания NAN банкротқа ұшырады. Автордың сұрауы бойынша креторлар мүмкіндік береді 1000000 S кері сатып алуға. 2002 жылдың қазанның 13 жұлдызында компания Blender Foundation лицензиялық GNU GPL продуктты ұсынды. Кәзіргі кезде Blender бағдарламасы Blender Foundation компаниясының арқасында кең тарауда. Негізінде бірінші шыққан кодына байланысты Blender –дің туған күні қаңтардың 2 күні 1994 жылы болып есептеледі. 2014 жылы Blender-ге 20 жыл болды. Жаңа түсініктер мен іс - әрекеттер тәсілін қалыптастыру Blender –3D модельдеу компьютерлік графика бағдарламасы. Blender бағдарламасының көмегімен 3D модельдеу, анимация жасауға, видеоүзінділерді өңдеуге,түрлі ойындарға логикалық объектілерді енгізуге мүмкіндік береді. Ең маңыздысы, ол бағдарламаның азғантай көлемі (шамамен 10-20 мегабайт) Blender әр түрлі ОЖ жұмыс істеуге мүмкіндік береді, олар: Linux, Windows, MacOS т.б. Бағдарламаны тегін көшіріп алуға болады GNU лицензиясы бойынша. Объектерді өңдеуге мүмкіндік беретін виджет орналастыруға(перемещать), вращать(айналдыруға), масштабировать(масштабтауға) Айналдыру виджеты (виджет вращения) Камера 3D әлемінде бір ғана камера болсада болуы тиіс, өйткені Blender сақтауы керек. Мысалы суретке түсіру үшін пренетақтадағы функционалдық перне F12 басса жеткілікті.
Объектілерді енгізу
Объектілерді енгізу
Алдын ала белгіленген объектілер 3D бағдарламаларда примитевтер деп аталады. Ал кейбірлері қарапайым геометриялық объектер болып келеді..
3D курсор Меню Add - Mesh - Monkey.
“3D модельдеу- жаңа білім негізі”
І тапсырма
1. Бағдарламаны іске қосу
Объекттерді өңдейтін виджеттермен жұмыс
істеп көру
3. Шыққан нәтижені сақтап қою
ІІ тапсырма
1. Геометриялық объекттерді түрлі түстерге бояу
2. Камера суретке түсір F12 пернесі арқылы
3. Шыққан нәтижені сақтап қою
ІІІ тапсырма
Түрлі объектілерді енгізу
Объектілерді өңдеу
Түрлі түске бояу
Жаңа түсінікті тексеру
“Кім тапқыр” ойыны
Blender қандай бағдарлама Үш өлшемді Графикалық Кестелік Үш қабатты Мәтіндік Төменде тапсырмалары берілген . Берген жауаптарың дұрыс болса фигура жасыл түске, ал дұрыс болмаса қызыл түске боялады.