Дін әлеуметтануын қалаушылардың бірі, осы салада жазған еңбектері: «Діндік өмірдің элементар формалары». Аустралиядағы тотемдік жүйесі" (1912)
Өзінің еңбетерінде ол діннің функционалдық анализін құрастырдыю Дюркгейм кез-келгн әлемдік діннің құрамында қарапайым діннің құрамында болмайтын нәрселер жоқ.
Діннің нақ өзі оған сенуде емес, адамдардың қасиетті және бұқара болып бөлінуінде деп айтқан.
Д дінді әлеуметтік статуспен және билікпен байланыстырмайды. Ол оның табиғатпен
байланысын және қоғамдық біртұтас институт ретінде қарастырады.
МАКС ВЕБЕР
В Дюркгеймге қарағанда дінді өте үлкен әлемдік масштабта қарастырды. Ол индуизма, буддизм, даосизм және бастапқы иудаизм діндерін зерттеген.
Ол "Протестантская этика и дух капитализма« деген еңбегінде христиан дінінің шығыс тарихына тигізген әсері туралы көп жазған.
Вебердің айтуы бойынша дін шығыс жерлерінде мемлекеттің капитализмін дамытуға кері әсерін тигізеді.
КАРЛ МАРКС
Маркс дінді әлеуметтік феномен ретінде қарастырды.
М дінді адамдардың қажеттіліктерін қанағаттандыратын әлеуметтік фактор деп айтқан.
Секуляризация- адамдардың санасындағы және қоғам өміріндегі діннің рөлінің төмендеу процессі.
Мысалы, антикалық кезеңде философия рационалды критиктер адамдардың өздік болуына шақырып: ол өзі жете алатын затты құдайдан сұрамау керек деп айтқан.
Қазіргі кезде Секуляризация – діннің қоғам өмірінің барлық сфераларына, санасына, іс-әрекетіне, адамдардың өмір сүру стиліне әсерінің төмендеуі.
Мұның салдары діннің жоғалуына әкеледі.
Қазір қоғамды қиын мәселелерін шешу үшін құдайға жалбарыну керектігін түсіндіру қиындап келеді
Сакрализация- (Құдайға арналған, құдіретті)
Сакрализация- (Құдайға арналған, құдіретті)
Белгілі бір объектке (затқа, құбылысқа, жануарға, адамға) қасиетті мазмұн беру. Сакрализация ұғымы дүниені екіге бөліп көрсетеді.