Графикалық редакторлардың түрлері



Дата07.02.2022
өлшемі184,69 Kb.
#86245
Байланысты:
Графикалық редактор


Графикалық редакторлардың түрлері
Орындаған: Мүтәш Сейітжан
13-топ

Компьютерлік графика – әр түрлі кескіндерді (суреттерді, сызбаларды, мультипликацияларды) компьютердің көмегімен алуды қарастыратын информатиканың маңызды саласы. Компьютерлік графиканың әр түрлі топтамасы бар.

Графикалық редакторлар түрлері:

  • Түс ерекшелігіне байланысты:Ақ-қара түсті Түрлі –түсті
  • Қолдану бағыты: Көркемдік графика Іскерлік графика Ғылыми графика Конструкторлық графика Web-графика
  • Көркемдік графика құрылу әдістеріне қарай: Екі өлшемді графика: - растрлық; - векторлық;- фракталдық. Үш өлшемді графика болып бөлінеді.

Растрлық графика

  • Растрлық графика дәл мозайка сияқты. Тек шыны немесе пластмасса кесектерінің орнына пиксель алынады. Пиксель – монитор экранындағы кескіннің минимал элементі, әлбетте ол квадрат пішінді. Растрлық кескінді үлкейткенде әрбір нүктенің өлшемі үлкейіп, сатылы эффект пайда болады, оны оптикалық құралсыз көзбен де көруге болады.

Растрлық бейнені кодтау 0 және 1 сандарымен орындалады.

Векторлық кескін – бұл:

  • - нүктелер;
  • - сызықтар;
  • - шеңберлер;
  • - төртбұрыштар және басқа геометриялық примитивтерді пайдаланып, компьютерлік графикада кескінді өрнектеу.
  • Пиксель, растрлық кескіннің базалық (негізгі) элементі болып табылса, ал векторлық кескінде – сызық болып табылады.

Фракталды графика

  • Фракталды кескіндер - қазіргі таңда қарқындап дамып келе жатқан кескіндердің бірі болып табылады. Фрактал, фракталды геометрия және фракталды графика түсінігі, 70 - шы жылдардың аяғынан бастап, бүгінге дейінгі математика ғылымы мен компьютерлік суретшілердің кең қолданысына ие. Фрактал сөзі латынның «fractus» «фрагменттерден тұратын» деген мағынаны береді. Мағынаны «фракталды кескін» деп айтуды математика саласының әйгілі ғалымы Бенуа Мандель - Брот 1975 жылы ұсынған. Фракталдық кескін математикалық есептеулерге негізделген. Негізгі элементі математикалық формула болып табылады. Компьютерлік графикада фракталды кескіндер табиғи құбылыстарды, мысалы бұлттар, қарлар, жағалаулар және т. с. с. күрделі кескіндерді салу үшін пайдаланылады. 

Компьютерлік графикада векторлық және растрлық графикалармен шектелмейді. Кейбір

информатикаға арналған оқу әдістемелерінде компьютерлік графиканың 3-ші түрі – фрактальды

графика қарастырылды.

«Фрактал» сөзі (латынның fractus - бөлшектік,белгілі бір бөлшектерден құрылады) деген

терминмен геометриялық тұрпатты (фигураны) белгілейді,ол өзіндік қасиетке ие болып келеді

яғни геометриялық фигураға маңызы зор біршнеше бөлшектерден тұрады.

Бұл терминді 1975 жылы француздық математик Бенуа Мандельброттың ашқан болатын.

1975 жылдары оның «Табиғаттағы фрактальды геометрия» атты еңбегі кең өріс ала бастады.

Фрактальды графиканың информатика ғылымынды кең өріс алған мысалға Компьютерлік

ойындардарда бегілі бір табиғаттағы объектінің үлгісін алу үшін (теңіз беттері, өсімдіктердің,

бұлттардың). Келесі бағыты фрактальды өз сапасын жоғалтпайтын сығылған суреттер (10-нан

2000-ға дейін сығылған) алу үшін.

Фрактальды графика негізінен кластарға жіктеледі:

Геометриялық

Алгебралық

Стохастикалық



Достарыңызбен бөлісу:




©engime.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет