И.Кант философиясындағы тәжірибеге дейінгі, оқып-үйренуді қажет етпейтін білім:
Неміс классикалық философиясының өкілін атаңыз:
Табу сөзінің мағынасы:
«Өркениет дегеніміз мәдениеттің ақыры» - деп есептеген:
«Постиндустриалды қоғам» терминінің авторы:
Аристотель бойынша өнер дегеніміз табиғатқа, болмысқа еліктеу болса, Платон бойынша өнер:
Әл-Фараби өзінің ғылым классификациясында бірінші орынға қояды:
Адам іс-әрекетінің алуан түрлерін тудырушы мәдениеттер:
Антропоцентризм қай дәуірдің философиясына тән принцип?
“Барлық адамзат тағдыры Тәңірдің қолында” деген пікір:
Р. Декарт пікірінше, адам тіршілігінің жалғыз да, нақты дәлелі, ол:
«Бір өлшемді адам» еңбегінің авторы:
Адамның мәнін ашатын үш бастама:
Антикалық ойшылдардың қайсысы алғашқы болып адамды космостан бөлек әлеуметтік этикалық тіршілік иесі ретінде қарастырып, алғашқы антропологиялық бетбұрыс жасаған:
Позитивизм – бұл философиялық бағыт:
Ғылым мен философияның интеграциясын жақтайды
Ғылыми білімнің жүйесін сынға ұшыратады
Философияны дербес ғылым ретінде жоққа шығарады
Дұрыс пікір қалыптастырады
Адам мәселесін қарастырады
Этиканың категориялары қатарына кірмейтін ұғымды белгілеңіз:
Аристотельдің пікірінше артық пен кемшіліктің тең ортасы:
Ахмет Байтұрсынұлы өнерді негізгі екі түрге бөледі:
«Өнердің алуан түрлері дегеніміз – тиісінше сұлулықтың да алуан түрлері» пайымдауының авторы:
Қоғамды адамдардың өзара мұқтаждықтарын өтеу үшін бас қосқан бірлестігі деп есептеген философ:
Әл-Фараби бойынша қоғам жіктелісі:
Ең ежелгі әлеуметтік институт:
Аристотель жақтаған меншік түрі:
Катарсис дегеніміз:
Кинизм бағытының өкілі:
Философия үшін еркіндік дегеніміз:
Декарт ұсынған Құдай болмысын дәлелдемесі:
онтологиялық
гносеологиялық
эпистемологиялық
диалектикалық
метафизикалық
Марксизм адам туралы:
Архетип ол:
Мифтердiң құрылымдық элементтерi ретiнде барлық жерде кездесетiн ұжымдық формалар мен бейнелер