Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі
С. Торайғыров атындағы Павлодар мемлекеттік университеті
Орындаушылық өнер кафедрасы
Мамандық 3,4 пәнінен
5В040200 Аспапта орындаушылық мамандығының студенттеріне арналған
ЖҰМЫС ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ
Павлодар
Кегль 14, буквы строчные, кроме первой прописной
Мамандықтың мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартының негізінде әзірленген жұмыс оқу бағдарламасын бекіту парағы
|
|
Нысан
ПМУ ҰС Н7.18.3/33
|
|
БЕКІТЕМІН
ОІ жөніндегі проректор
___________ Н.Э.Пфейфер
(қолы)
20__ж. «___»___________
|
Құрастырушы: _________ аға оқытушы Балажанова Қ.М.
(қолы)
Орындаушылық өнер кафедрасы
Мамандық 3,4 пәні бойынша
5В040200 «Аспапта орындаушылық» мамандығының студенттеріне арналған
ЖҰМЫС ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ
Жұмыс бағдарламасы мамандықтың Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартының ҚР МЖ МБС 3.08.284-2006, 2010 негізінде әзірленген және С.Торайғыров атындағы ПМУ-дың ғылыми кеңесінің отырысында 2012ж. «___»____________№_____ хаттамамен бекітілді.
Кафедра отырысында ұсынылды 20__ж. «___»____________№_____ хаттама.
Кафедра меңгерушісі______________Н.С. Дүкенбай 20__ж. «____» ________
(қолы)
Гуманитарлық-педагогикалық факультетінің оқу-әдістемелік кеңесімен мақұлданды 20__ж. «_____»____________№____ Хаттама
ОӘК төрайымы________Е.Н.Жұманқұлова 20__ж. «_____»______________
(қолы)
КЕЛІСІЛДІ
ГПФ деканы__________Ж.Т. Сарбалаев 20__ж. «_____»________________
(қолы)
МАҚҰЛДАНДЫ:
ОҮЖжӘҚБ бастығы ___________ А.А.Варакута 20_ж. «__»____________
(қолы)
Университеттің оқу-әдістемелік кеңесімен мақұлданды
20__ж. «___»______________ №____ хаттама
1 Пәннің мақсаты – Дәстүрлі көшпелі мәдениеттің өкілі қазақ халқында – күй өнері жетекші жанр болған. Сондықтанда пәннің негізгі мақсаты атадан балаға мирас болып келе жатқан қадірлі де қастерлі күй өнерін жан-жақты меңгерген, білімді де білікті, ақыл ойы кемел, парасатты маман дайындау. Ол бүкіл адамзаттық музыка мәдениетінен мол хабардар, оның өзіндік тарихын еркін меңгерген кең ауқымды музыкант болып қалыптасуы тиіс.
Пәннің міндеттері – егеменді еліміздің дамуындағы болып жатқан көптеген өзгерістерге байланысты оқу жүйесін жаңартып отыру заманына лайық музыка мамандарын дайындаудағы басты шарттың бірі. Сондықтанда пәннің негізгі міндеті дәстүрлі күйшілерді тәрбиелеу болып табылады. Қазақ күй өнерін және олардың түрлі мектептерін толық меңгеріп, дәстүрлі қалпын сақтай отырып тартатын шебер орындаушы дайындау.
Осы пәнді меңгеру нәтижесінде студенттердің:
- «Қазақ күй мектептері», күйшілік өнер, олардың өкілдері, күйлердің шығу тарихы, оларды талдай білуі жөнінде түсініктері болуы керек;
Домбырашының орындаушылық техникасын білуі
Күйдің мән-мағынасын түсініп, ішкі табиғатын аша білу, күйді тартумен қатар аңыз-әңгімелерін көркем тілмен айтып, ойын толық жеткізе білуі;
Әр кезде өмір сүрген майталман орындаушылардың күйтабақ үнтаспалараын тыңдау;
Шеберлік шарты ретінде өзге ұлттық әуез үлгілерін де меңгеру;
Үнтаспадан күйді тыңдай отыра өз орындау шеберлігін арттыру;
Ұлттық артистизм талаптарын орындай алу және соған лайық өзін ұстай білуге икемді болуы
Күйтабақ үнтаспаларындағы күй мұраларын өз бетінше нотаға түсіруді машықтануды иемденуі қажет.
2 Пререквизиттер
Осы пәнді меңгеру үшін дағды-машықтарға қажетті пәндерді музыкалық колледже өтіп кеткен:.
3 Постреквизиттер
Пәнді меңгеру кезінде алынған білім, икемділік және дағды-машықтар келесі пәндерді меңгеруі үшін қажет: орындаушылық шеберлік, оркестрлік класс.
4. Пәннің мазмұны
Пәннің тақырыптық жоспары (күндізгі оқытудың ОКБ базасында) Мамандық 3
№
|
Тақырыптың аты
|
Сабақ түрлері бойынша байланыс сағаттарының саны
|
5 сем
|
6 сем
|
Жеке саб
|
СӨЖ
|
Жеке саб
|
СӨЖ
|
1
|
Маңғыстау өңірінің күйшілік мектебі
|
15
|
20
|
-
|
-
|
2
|
Оң қолдың қағыстарының сан алуандылығы. Қағыс ерекшеліктері.
|
5
|
20
|
-
|
-
|
3
|
Абыл, Есір, Есбай, Құлшар, Арал, Өскенбай, Қартбай күйші композиторлардың туындылары
|
10
|
20
|
-
|
-
|
4
|
Күйлердегі жан-жаруарлар бейнесі
|
-
|
-
|
15
|
20
|
5
|
Жетісу өңірі күйшілік мектебі
|
-
|
-
|
5
|
20
|
6
|
Байсерке, Сатқынбай, Мәді, Тіленді, Темірбек, Нұрғиса күйшілерді туындылары
|
-
|
-
|
10
|
20
|
Барлығы__6__-__6__39'>Барлығы__6__6__78__12'>Барлығы__30__60__30__60'>Барлығы___30__60__30__60'>Барлығы
|
30
|
60
|
30
|
60
|
Пәннің тақырыптық жоспары (күндізгі оқытудың ОКБ базасында) Мамандық 4
№
|
Тақырыптың аты
|
Сабақ түрлері бойынша байланыс сағаттарының саны
|
7 сем
|
8 сем
|
Жеке саб
|
СӨЖ
|
Жеке саб
|
СӨЖ
|
1
|
Қаратау өңірі күйшілік мектебі
|
15
|
20
|
-
|
-
|
2
|
Сүгір шығармашылығы, күйлерін талдау, тарихымен танысу
|
5
|
20
|
-
|
-
|
3
|
Сыр өңірі күйшілік мектебі
|
10
|
20
|
-
|
-
|
4
|
Сыр өңірі күйшілік дәстүріндегі оө қолдағы қағыс ерекшеліктері. Құрманай, Домақ, Асан, Досжан күйшілердің күй мұрасы
|
-
|
-
|
15
|
20
|
5
|
Алтай-Тарбағатай өңірі күйшілік мектебі
|
-
|
-
|
5
|
20
|
6
|
Алтай-Тарбайғатай күлерінің орындалу ерекшеліктері. Раздық, Мүкей, Бәзғалам, Масығұт, Уәли күйші композиторладың туындылары
|
-
|
-
|
10
|
20
|
Барлығы
|
30
|
60
|
30
|
60
|
4. Пәннің мазмұны
Пәннің тақырыптық жоспары (сырттай оқытудың ОКБ базасында) Мамандық 3
№
|
Тақырыптың аты
|
Сабақ түрлері бойынша байланыс сағаттарының саны
|
4 сем.
|
5 сем
|
6 сем
|
|
|
|
Жеке саб
|
Жеке саб
|
СӨЖ
|
Жеке саб
|
СӨЖ
|
1
|
Маңғыстау өңірінің күйшілік мектебі
|
4
|
-
|
28
|
-
|
-
|
2
|
Оң қолдың қағыстарының сан алуандылығы. Қағыс еркешеліктері.
|
2
|
2
|
25
|
-
|
-
|
3
|
Абыл, Есір, Есбай, Құлшар, Арал, Өскенбай, Қартбай күйші композиторлардың туындылары
|
|
4
|
25
|
-
|
-
|
4
|
Күйлердегі жан-жаруарлар бейнесі
|
|
-
|
-
|
4
|
25
|
5
|
Жетісу өңірі күйшілік мектебі
|
|
-
|
-
|
4
|
25
|
6
|
Байсерке, Сатқынбай, Мәді, Тіленді, Темірбек, Нұрғиса күйшілерді туындылары
|
|
-
|
-
|
4
|
28
|
Барлығы
|
6
|
6
|
78
|
12
|
78
|
Пәннің тақырыптық жоспары (сырттай оқытудың ОКБ базасында) Мамандық 4
№
|
Тақырыптың аты
|
Сабақ түрлері бойынша байланыс сағаттарының саны
|
7 сем
|
8 сем
|
Жеке саб
|
СӨЖ
|
Жеке саб
|
СӨЖ
|
1
|
Қаратау өңірі күйшілік мектебі
|
3
|
-
|
-
|
-
|
2
|
Сүгір шығармашылығы, күйлерін талдау, тарихымен танысу
|
3
|
-
|
1
|
9
|
3
|
Сыр өңірі күйшілік мектебі
|
-
|
-
|
5
|
30
|
Барлығы
|
6
|
-
|
6
|
39
|
Пәннің тақырыптық жоспары (сырттай оқытудың ОКБ базасында) Мамандық 4
№
|
Тақырыптың аты
|
Сабақ түрлері бойынша байланыс сағаттарының саны
|
9 сем
|
10 сем
|
Жеке саб
|
СӨЖ
|
Жеке саб
|
СӨЖ
|
1
|
Сыр өңірі күйшілік дәстүріндегі оө қолдағы қағыс ерекшеліктері. Құрманай, Домақ, Асан, Досжан күйшілердің күй мұрасы
|
3
|
13
|
-
|
28
|
2
|
Алтай-Тарбағатай өңірі күйшілік мектебі
|
3
|
13
|
|
20
|
3
|
Алтай-Тарбайғатай күлерінің орындалу ерекшеліктері. Раздық, Мүкей, Бәзғалам, Масығұт, Уәли күйші композиторладың туындылары
|
-
|
13
|
6
|
30
|
Барлығы
|
6
|
39
|
6
|
78
|
Достарыңызбен бөлісу: |