Мектепке дейінгі жастағы көру қабілеті бұзылған балалардың мектепте оқуға дайындығын қалыптастыру



бет1/2
Дата16.11.2022
өлшемі2,13 Mb.
#158491
  1   2
Байланысты:
Әбдірахман С дактил 1-срс
7,17,18 answers, Ñ?Æ òàïñûðìàñû Ì. Õàéäåããåð îíòîëîãèÿñûíû? íåã³çã³ ??ûìäàðû Ìàð, гомопатия, 1. ?ûø?ûëäû? ñóëû åð³ò³íä³ëåð³ ìåí íåã³çäåðä³? (ê?øò³ ?ûø?ûë, ê?, 127 HSF гарантийное письмо Кушкулова С.С. ncf

Естімейтіндер билингвизмі. Естімейтіндер ортадағы қарым-қатынас құралы ретінде ымдау тілінің рөлі. Дактильдеу ережелері. Сөздер. Сөз тіркестері. Сөйлем.


Орындаған: Әбдірахман С.Б.
Қабылдаған:Даурамбекова А.А.
Абай атындағы Қазақ Ұлттық Педагогикалық Университетı Педагогика және Психология институтı Арнайы білім беру бөлıмı
«Дактиль тілі – сөйлеудің кинетикалық түрі. Саусақ қимылдары, алфавит әріптерін білдіреді. Мұндағы әріптерді дактилема деп атайды. Дактиль тілінің көмегімен сөйлесуде, жазба тілдегі ережелер сақталады. Дактильдеу, міндетті түрде ауызша сөйлеумен қатар қолданылады. Қазіргі кездегі саңырауларды оқыту жүйесінде, дактиль тілі мектепке дейінгі жастан бастап үйретіледі, ауызша сөйлеуді қалыптастыруға негіз болады. Мұнда балалар, сөздің дыбыстық құрамын анағұрлым толық меңгереді. Дактильдеу сөйлеуді, естіп-көріп қабылдауды жеңілдетеді, әсіресе, ерін қимылынан қабылдауға қиын дыбыстарды түсінуде, өзінше жеңілдіктер туғызады.
Билингвизм (латын тілінен аударғанда) қостілділік, екі тілді білдіреді.Қостілді білім беру оқу процесінің екі бірдей құралы ретінде ұлттық ауызша тіл мен саңыраулардың ұлттық ымдау тілін оқытуды қамтиды. Айта кету керек, барлық заманауи педагогикалық жүйелер қоғамның ерекше проблемалары бар балалардың құқықтары мен мүмкіндіктеріне деген көзқарасының өзгеруіне реакция ретінде пайда болады.
Сол сияқты қазіргі кезеңде саңыраулардың өз мәдениетіне, өз тіліне (ым-ишара тіліне), олардың өзіндік білім. көпшіліктің мәдениетін емес, сол мәдениетті көтеруді мақсат ететін жүйе.
Қазіргі кезде 1 типті мектептің негізгі міндеті арнайы педагогикалық ұйымда ауызша және жазбаша ауызша сөйлеуді жанама түрде қалыптастыру болып табылады.Мектептің екінші маңызды міндеті – оқушыларды өз бетінше өмір сүруге дайындау мақсатында оларды әлеуметтендіру.
Есту қабілеті зақымдалған балаларды тәрбиелеу жүйесін тарихи-педагогикалық талдау әлеуметтендіру міндеті әртүрлі әдістемелік негізде шешілетінін көрсетеді. Дәстүрлі түрде саңырауларға арналған білім беру жүйелерінің көпшілігі саңырау түлектерді есту қоғамына біріктіруге бағытталған «сауықтыру» үлгісіне сүйене отырып, бұл мәселені шешті. Алайда 20 ғасырдың екінші жартысында қоғамдық санада тұлғаға бағытталған парадигманың пайда болуымен саңыраулар мектебі өз түлектерінің мәселелерін қарым-қатынастардың әлеуметтік-мәдени моделі негізінде шешу қажеттілігіне тап болды. дамуында ауытқулары бар адамдармен.
Өткен ғасырдың 30-жылдары Л.С. Выготский саңырау балаларды оқытуда қостілділікті, ауызша және ыммен сөйлеуді және «полиглоссияны» «біріктіруге» шақырды:
«Есту қабілеті зақымдалған адамның дамуындағы бәсекелестікке және сөйлеудің әртүрлі формаларын өзара тежеуге дәстүрлі көзқарасты түбегейлі өзгертіп, олардың өзара әрекеттесуі мен құрылымдық күрделілігі туралы теориялық және практикалық мәселе көтерілуі керек. саңырау баланың ұжымдық өмірі мен іс-әрекеті оның көлемінен оның дамуындағы негізгі тежеуді бекіту, жоғалту және кеңейту - оның ұжымдық әрекетін қалыптастырудағы қиындықтар.
1) есту қабілеті нашар балаларды ауызша және жазбаша сөйлеуге үйрету мектептің негізгі міндеті;
2) саңырауларды оқыту процесінде ымдау тіліне тыйым салынады, өйткені ол ауызша сөйлеуді меңгеру процесіне теріс әсер етеді:
ауызша сөйлеу қажеттілігін төмендетеді, белгінің сөздік құрамы мен белгінің грамматикалық құрылымының ерекшеліктеріне байланысты ауызша сөйлеуді зерттеуді қиындатады.
Мұндай жүйелердің ішінде біз ең алдымен «таза ауызша әдісті» атап өтеміз, оның негізін салушы неміс саңырау-педагогы Самуэль Хайникке (1727-1790). Оның барлық ізбасарлары бұл әдісті технологиялық тұрғыдан жаңартып, оның негізгі идеяларын қол сұғушылықта қалдырды, ауызша сөйлеудің жоғары сапасына қарамастан, «бөтендер арасында, бейтаныс адамдар арасында» қалды, өйткені олар мектеп түлектерінің тағдырына аз назар аударды. ым-ишараны, тіпті саусақ іздерін де меңгермеген.


Достарыңызбен бөлісу:
  1   2




©engime.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет