Менің зерттеулерім көші-қонға,білімге,азаматтылыққа бағытталды. Адамдар арасында басқа,бөтен болудың қандай екенін жақсы білемін. Кейбіреулер менің Оңтүстік Африкада өскенімді білетін шығар. 1975-1985 жылдар арасында



Дата18.05.2022
өлшемі64,83 Kb.
#143827
Байланысты:
Утепова Сезім срс соц қиял
08 Тәрбиеші, А-жаңа шпор педагогика-1-1 шы5

Қазақстан Республикасы білім және ғылым министрлігі


Әл - Фараби атындағы Қазақ Ұлттық Университеті



Факультеті:Факультет философии и политологии

СӨЖ


Орындаған:Утепова Сезім


Алматы,2022ж
Социологиялық қиял кітабы 1959 жылы солтүстік америкалық социолог Чарльз Райт Милсспен жазылған. Бұл кітап әлеуметтану туралы алғашқы кітаптардың бірі. Бұл кітапты мен студент кезімде оқыған болатынмын және бұл кітаптың маған әсері зор болды деді- Дерек Льюис. Ол интелектуалдық шеберлік туралы айтты.
Менің зерттеулерім көші-қонға,білімге,азаматтылыққа бағытталды. Адамдар арасында басқа,бөтен болудың қандай екенін жақсы білемін. Кейбіреулер менің Оңтүстік Африкада өскенімді білетін шығар. 1975-1985 жылдар арасында. Ол жақта ер балаларға альтернативті қасиеттер болмады. Ол жақта мен сияқты нәзік балаларға орын болмады. Көптеген жағдайларда ол жақта гомосексуализм психикалық ауру ретінде жіктелді. Менде азаматтылыққа байланысты тәжірбием бар. Мен 9 жасқа дейін Ұлыбритания азаматы болдым. Мен мигрантта және эмигрантта болдым. Бұның қандай екенің білемін. Оңтүстік Африка үшін мен тым ақ болдым. Азаматтық,миграция менің зерттеу мәселерімнің негізгі факторы. Олар мен ің зерттеуімді қалыптастырды. Мен өзімнің зерттеуімде жыныстық теңдікке назар аудардым. Менің зерттеулерім жыныстық теңдік танылғанға дейін болды. Лгбт адамдары әлеуметтік топ деп танылмады. Ол кезде ондай адамдарға негативті түрде қараған болатын..
Және Миллс қандай құндылықтар бағаланатынын айтып өткен болатын. Ол жеке проблемалармен ортақ проблемалар туралы айтқан болатын. Сонымен қатар мораль туралыда баяндаған болатын.
Райт Миллстің шақыруы:
1 Біздің заманымыздың өзіне тән тенденцияларымен байланысты дұшпандық және немқұрайлы ойлау мен мінез-құлық тәсілдеріне қалай қарсы тұра аламыз?
2.Қоғамның бей-жайсыздығын оның қоғамдық мәселелерді шешуге қатысуына қалай өзгертуге болады
3 Бұл жерде университеттер қандай рөл атқара алады? деген сұрақтар қойған болатын.

Жанашырлық - бұл түбегейлі ізгіліктің жақсы және жаман жақтары: жанашырлық - бұл қауымдастық пен әлеуметтік әділеттіліктің гуманистік модельдерінің түбегейлі қасиеті. Жанашырлық-бұл басқаларға ең маңызды болып табылатын бейімділік немесе өмір салты-әрқашан тұлғааралық, яғни "әрқашан басқаның игілігіне қамқорлық жасауды қамтиды". Әлеуметтік әділеттілік пен мейірімді іс - әрекеттің моральдық негізі - "жанашырлық-бұл әлеуметтік әділеттілік үшін күрестің негізін құрайтын өмірлік "қозғаушы күш" (яғни, іс-әрекетке бағыт беретін және ынталандыратын нәрсе)...осылайша жанашырлықты әлеуметтік әділеттіліктің моральдық негізі ретінде түсінуге болады". Ынтымақты ынталандыру - бұл қарым-қатынас пен алмасуға, өкінішке орай, жанашырлыққа деген белсенді бейімділік.




Жанашырлықтың қызығы-оның қиялмен байланысы, біз көретініміздей, көптеген ойшылдардың ортақ тақырыбы бар, ол жанашырлықтың дамуы қиялдың дамуымен байланысты. Сонымен, жанашыр қиялдың дамуына не кіреді? Өзімізді жеңу және сол арқылы әдеттегі ойлау тәсілдерімізді бұзу және кеңейту арқылы сұрақ туындайды: біз неғұрлым инклюзивті мәдениетке апаратын жолымызды ойластыру үшін жанашыр қиялдың әлеуеті туралы сыни тұрғыдан оптимистік болуымыз керек пе?

Достарыңызбен бөлісу:




©engime.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет