Объектілі-бағытталған программалау. Класстар және әдістер



Дата13.10.2019
өлшемі1,04 Mb.
#49805
Байланысты:
СУЛБА

ОБЪЕКТІЛІ-БАҒЫТТАЛҒАН ПРОГРАММАЛАУ. КЛАССТАР ЖӘНЕ ӘДІСТЕР

Объектіге-бағытталған программалау - объектілерді қолдану арқылы бағдарламалау парадигмасы, объектілі-бағдарланған архитектурага пайдаланады. Мәліметтерді әрбір құрылымы тек бір программалы модульде тұруы тиіс. ОБП-дың негізгі идеясы – ол берілгендермен осы берілгендерге қолданылатын іс- әрекеттердің объект деп аталатын бір бүтінге бірігуі.

  • Объектіге-бағытталған программалау - объектілерді қолдану арқылы бағдарламалау парадигмасы, объектілі-бағдарланған архитектурага пайдаланады. Мәліметтерді әрбір құрылымы тек бір программалы модульде тұруы тиіс. ОБП-дың негізгі идеясы – ол берілгендермен осы берілгендерге қолданылатын іс- әрекеттердің объект деп аталатын бір бүтінге бірігуі.

Барлық объектілі бағытталған программалау тілдерінің ішінде кең таралған С++ тілі. Осы бағытта соңғы пайда болған Java тілінің С++ тілімен салыстырылғанда келесі кемшіліктері бар: көрсеткіштер, шаблондар, бірнеше қайтара мұрагерлік Java тілінде қарастырылмаған. Барлық синтаксис жағынан бұл тілдер ұқсас. Қазіргі таңда Microsoft және Borland компаниялары құрған С++ тіліні Microsoft Windows жүйесінде программалау ортасы көп тараған

  • Барлық объектілі бағытталған программалау тілдерінің ішінде кең таралған С++ тілі. Осы бағытта соңғы пайда болған Java тілінің С++ тілімен салыстырылғанда келесі кемшіліктері бар: көрсеткіштер, шаблондар, бірнеше қайтара мұрагерлік Java тілінде қарастырылмаған. Барлық синтаксис жағынан бұл тілдер ұқсас. Қазіргі таңда Microsoft және Borland компаниялары құрған С++ тіліні Microsoft Windows жүйесінде программалау ортасы көп тараған

Объектіге-бағытталған бағдарламалау – объектілерді көмегімен бағдарламаларды жобалау, жазу. Объектіге -бағытталған бағдарламалауды негізі болып объект саналады. Объект деп – мәліметтер және олармен жұмыс істеу әдістерінің жиынтығы аталады. Объектілі - бағытталған бағдарлама деп – объектілер және оларды өзара әрекеттесу тәсілдеріні жиынтығы аталады.

  • Объектіге-бағытталған бағдарламалау – объектілерді көмегімен бағдарламаларды жобалау, жазу. Объектіге -бағытталған бағдарламалауды негізі болып объект саналады. Объект деп – мәліметтер және олармен жұмыс істеу әдістерінің жиынтығы аталады. Объектілі - бағытталған бағдарлама деп – объектілер және оларды өзара әрекеттесу тәсілдеріні жиынтығы аталады.

Объектілік-бағдарланған программалау негізгі принциптер:

  • Объектілік-бағдарланған программалау негізгі принциптер:
  • 1. Полиморфизм;
  • 2. Инкапсуляция;
  • 3. Мұрагерлік.

ПОЛИМОРФИЗМ

  • ПОЛИМОРФИЗМ
  •  Операциялар мен функцияларды олардың қолданып тұрған шамаларды типтеріне байланысты әртүрлі қызметтерді атқару полиморфизм деп аталады. Мысалы +, = операцияларын басқа жаңа типті операндалармен жұмыс істеу мүмкіндіктерімен қаматамасыз етсек, онда бұл операцияларды асыра жүктелген операциялар деп атайды.

МҰРАГЕРЛІК.

  • МҰРАГЕРЛІК.
  •  Мұрагерлік бір классты мінездемелерін басқа класс арқылы қолдану мүмкінідігі. С++ тілінде басқа кластарды анықтайтын класты негізгі класс деп атайды. Қалған кластар, оны қасиеттерін мұрагерлікке алады да, өздеріні қосымша басқа қасиеттерін қабылдайды. Оларды туынды класстар деп атайды. Құрылған класс басқа программаларда да қолданылуы мүмкін.

ИНКАПСУЛЯЦИЯ

  • ИНКАПСУЛЯЦИЯ
  • Бір объектілік типте мәліметтерді біріктіру. Инкапсуляция объектілер қандай берілгендер мен функциялардан тұратындығын анықтайтын форма болып табылады.

 Класс объектіні шаблоны, яғни класс объектіні түрін және оны іс- қимылын анықтайды. Ал, объект кластың экземпляры болып табылады. Класс анықтамасы class қызметші сөзінен басталып, класс есімі жазылады. Құрылым сияқты, класс денесі фигуралы жақшаға алынып, «нүктелі үтір» белгісімен аяқталады.Экранға қойылатын объектілер қолданушы интерфейсінің объектілері деп аталады. Қолданушы көріп тұрған объектілерді, интерфейстің визуальды элементтері деп те атайды.

 Класс – объектіні шаблоны, яғни класс объектіні түрін және оны іс- қимылын анықтайды. Ал, объект кластың экземпляры болып табылады. Класс анықтамасы class қызметші сөзінен басталып, класс есімі жазылады. Құрылым сияқты, класс денесі фигуралы жақшаға алынып, «нүктелі үтір» белгісімен аяқталады.Экранға қойылатын объектілер қолданушы интерфейсінің объектілері деп аталады. Қолданушы көріп тұрған объектілерді, интерфейстің визуальды элементтері деп те атайды.

ӘДІСТЕР

  • ӘДІСТЕР
  • Әдістер - объектіге қолданылатын іс- әрекет, қимылдар. Мысалы, диалогты экранда көрсету немесе экраннан алып тастау. әдісті қолдану синтаксисі: <Объект>. < Әдіс>
  • Мысалы, Application. Quit

Әдістер екі топқа бөлінеді:

  • Әдістер екі топқа бөлінеді:
  • Public
  • Private.
  • Public әдістер ("көрінетін") – объектіге қатысты сырттан шақырылып қолданылатын процедура.
  • Private ("көрінбейтін") әдістер – кейбір амалдарды орындау үшін Public әдістерде қолданылатын ішкі процедуралар.

  • НАЗАРЛАРЫНЫЗҒА РАХМЕТ!!!


Достарыңызбен бөлісу:




©engime.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет