Қорғағандар: Тобаш Айгерім Абдиева Ойнур Қайрат Жасталап Тұрсынбек Бекзат



бет1/2
Дата07.02.2022
өлшемі1,64 Mb.
#93848
түріСеминар
  1   2
Байланысты:
4 апта АКС сем 01


Қорғағандар:Тобаш Айгерім
Абдиева Ойнур
Қайрат Жасталап
Тұрсынбек Бекзат
Қабылдаған:Махсутова Бота
Семинар 9.
Ақпаратты кескіндеу технологиясы. Монитор таңдау критерилері. Бейнеадаптерлер. Жаңа бейнеадаптерді орнату немесе жетілдіру. Мультимедиа үшiн бейнеадаптерлер. Дыбыстық тақшалардың дамуы.
МОНИТОР ТАҢДАУ КРИТЕРИЙЛЕРІ
Негізгі ерекшеліктеріне қоса, ол монитордың функционалдығын, оның эргономикасын және қосымша керек-жарақтардың болуын ескеруі керек. Функционалдық тұрғыдан қарау, модельдерді басқару жағдайында, арнайы жұмыс режимдерінің болуы, энергия үнемдеудің жұмыс ерекшеліктері және т.б. ерекшеленеді. 
Интерфейсті іске асыру кезінде монитордың қай уақытта орындалуы керек тапсырмалар үшін ең жақсы болып табылмайды. Бұл жағдайда, сол талапты орындаудың ең тиімді жолы таңдалады - мониторинг режимі немесе корпустағы механикалық басқару элементтері арқылы. Қосымша керек-жарақтарға келетін болсақ, оларды көбейтуді басқару элементтерімен байланысты. Нысанды сапалы жақшалар, тіректер мен тіреуіш панельдері бүкіл құрылыстың орнықтылығы тиімді жұмыс жасайды.
  • Мониторларды сабақтар мен түрлеріне сәйкес сегменттеу жаңа әзірлемелерді енгізу сияқты күрделі және түсініксіз болып келеді. Субтитрлер сияқты көрінетін сегменттерде - қысқа кристалл және СИД мониторларында пайда болады. Екі танымал сұртты жаңа функциялармен қамтамасыз етілген және эргономиканың қасиеттерінде жақсартылған кеңейтілген модификациялармен толығады. Атап көрсету, заманауи мониторлар сандық интерфейстерге ұзақ уақыт ауысу, бір уақытта бір рет 4K ойнату форматына қолдау көрсету және сенсорлық конструкцияларда жиі пайда болады. Алайда, мониторинг жасаудың негізгі принциптерін жетілдіру қажеттілігі жоқ. Байланысты, технологиялық модификациялары бар СИД платформасы және OLED жүйесі өндірушілері үшін ең қызықты болып табылады.
  • ҚАПТАУ ТҮРІНЕ ҚАРАЙ ЖІКТЕУ

  • Мониторлар үшін екі түрлі жабын бар - матовый және жылтыр. Бірінші нұсқасы жақсы, пайдалану ол оқиға жарықтың көрсетілуіне жол бермейді, бірақ ол түсінің төмен түсуімен сипатталады. Жылтыр модельдер, керісінше, қанққан және жарқын бейнені қамтамасыз ету, көріністің көрінісі визуалды қабылдау тұрғысынан қолайсыз болуы мүмкін. Мониторлардың осы түрлерін бағалау, оларды қамқорлықтың практикалық қолданылуын ұмытпаңыз. Мысалы, күлгін беткі қабатта жылтыр жабындар үшін айтылмайтын іздер мен ажырасулар жоқ.

Бейнеадаптер.Монитордың көмегімен арнайы тақша басқарады, оны бейнеадаптер деп атайды. Монитормен бірге бейне карта персоналдық бейне бағыныңқы жүйесін құрайды.Бейнеадаптерда жеке тақшаның қаңейтілуі бар, оны аналық тақшасының арнайы слотына орналастырады (қазіргі ДК-де бұл слот AGP). Бейнеадаптер бейнеконтраллер, бейнепроцессор және бейнежады функцияларын атқарады.
ДК пайда болғаннан бері бейнеадаптердің бірнеше стандарттары өзгерді:MDA (Monochrom Display Adapter) – монитор; CGA (Color Graphics Adapter) – 4 түс; EGA (Enhanced Graphics Adapter) – 16 түс; VGA (Video Graphics Adapter) – 256 түс; SVGA (super VGA) – 16.7 млн. түске дейін. Бұл стандартқа барлық программалар есептелінген, IBM – біріктірілген. Құрастырылған графикалық бейнелер бейнеадаптердің ішкі жадысында сақталады.
Ол бенежады деп аталады. Бейнежадының сиымдылығы берілген шешуші қабілеттілікке және түстер политрасына тәуелді, сондықтан жоғары шешуші қабілеттілікпен толық түсті гамма режимінде жұмыс істеу үшін көбірек бейнежады қажет. Қазіргі кездегі көптеген бейнекарталар бейнежадының көлемін 512 Мбайтқа және бейнеакселерация қасиеттерін кеңейтуге мүмкіндігі бар.Бұл қасиеттің мәні операцияның бір бөлігі бейнелі құруда математикалық шығарылымсыз да жүре алады. Бейнеакселераторлар бейнеадаптердің құрамына кірсе алады және бейнекертаға жалғастырылып, және аналық тақшада орналастырылып жеке тақша кеңейтілуіне беріледі. Бейнеакселераторлардың 2 типін ажыратады: тегіс және үшдеңгейлі график үшін. Тегіс ол жалпы көрсетілген қолданбалы программалар үшін тиімді және ол Windows ОЖ үшін оптимизацияланған, басқалары әртүрлі мултимедиялы және ойын-сауық программаларымен жүмыс істеуге негізделген.


Достарыңызбен бөлісу:
  1   2




©engime.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет