Оѕтїстік Ќазаќстан Мемлекеттік Медицина Академиясы



бет27/66
Дата17.05.2020
өлшемі359 Kb.
түріСабақ
1   ...   23   24   25   26   27   28   29   30   ...   66
Электрондық ресурстар:

  1. 10000 советов медсестре по уходу за больными [ Электронный ресурс]: Монография.-М., 2002г.

  2. Обуховец Т.П. Основы сестринского дела [ Электронный ресурс]: Монография.- Ростов н/Д:2003г.



7. Бақылау (тесттер, есептер):

Тесттер:

    1. Егу кезінде асептика және антисептиканы сақтамағанда дамитын асқынулар:

а) май эмболиясы

б) инфильтрат

в) аллергиялық реакция

г) ауа эмболиясы

д) барлық жауап дұрыс
2. Көк тамырға инъекция жасау үшін иненің ұзындығы

А) 60, 80 мм

Б) 80, 100 мм

В)15, 20 мм

Г) 40, 60 мм

Д) 20, 40 мм


3.Қандай егуде ауа эмболиясы болуы мүмкін:

а) в/ ішіне

б) т/ астына

в) бұлшық етке

г) сүйек ішіне

д) тері ішіне


4. Науқас анафилактикалық шок дамиды:

а) Сынама жүргізілмесе

б) дәләнәң шығарылу мерзімі өтіп кетсе

в) Қатты әсер ететін дәрі

г) ащы дәрі

д) көп мөлшерде салынған дәрі


5. Егуді дұрыс жасамағаннан тері асатнда қара дақ пайда болды, ол не?

а) көк тамырдың бітелуі

б) көк тамырдың тесілуі

в) иненің бітелуі

г) көк тамырдың қабынуы

д) асептика және антисептиканың бұзылуы


6. Мейірбике науқастың көк тамыр ішіне 10% кальции хлор енгізді, дәрі тері астына кетті. Мейірбике әрекеті:

а) көк тамырды тауып, ары қарай жалғастыру

б) дәрі енгізуді тоқтатып, науқасты палатаға алып бару

в) дәрі енгізуді тоқтатып, новоайнмен блокада жасап, жылы компресс қою

г) науқаты дем алдырып, дәрі енгізуді жалғастыру

д) дәріні енгізіп, ауырсыну басатын дәрі енгізу

7. При проведении внутривенной инъекции 10% раствора кальция хлорида у больного появилось ощущение жара. Что должна предпринять медсестра?

а) прекратить вливание инфузии

б) увеличить скорость

в) снизить скорость введения лекарства

г) назначить антипиретик
8. Көк тамырға енгізгенде іс шараның қатары:

а) науқас қолын ашып жұмады, мейірбике егу жасайтын аймақты спиртпен өңдейіді

б) көк тамырдан инені алады, сол жерге спиртке батырылған мақта қояды, науқас қолын бүгеді

в) науқас қолын жазады, шынтақ астына жастық қояды, блектің ортаңғы бөлігіне жгут салады

г) ине салатын жерден төмен тартады, теріні тесіп көк тамырға түседі.

Д) поршенді өзіне тартып, қан пайда болғанан кейін, жгутты шешіп, дәріні жібереді.


9. дәрілік затты көк тамырға енгізгеннен соң болатын асқынулар.

а) тромбофлебит

б) панариции

3) ауа эмболиясы

4) крапивница

5) қан көлемінің көбейуі

6) полицитемия

Дұрыс жауапты тап:



А) 1,5,6 Б) 2,4,6 В) 3,4,6 Г) 1,3,4 Д) 2,3,5


Достарыңызбен бөлісу:
1   ...   23   24   25   26   27   28   29   30   ...   66




©engime.org 2020
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет