Паскаль бағдарламалау тілі бойынша қайталау Білім берушілік



Дата01.05.2017
өлшемі9,58 Kb.
#15377
түріСабақ
  • Білім берушілік – оқушылардың Паскаль бағдарламалау тілінің операторларын тиімді пайдалану жолдары туралы мағлұмат беру.
  • Дамытушылық – қайталау тапсырмасын орындату. Оқушылардың ой-өрісін кеңейту, ойларын тұжырымдау. Өз бетімен қорытындылау дағдыларын жетілдіру.
  • Тәрбиелік ұқыптылыққа, зеректілікке, шыдамдылыққа, өз-өзіне деген сенімділігін арттыруға тәрбиелеу.
  • Оқушылар нені білуі керек:
  • Оқушылар нені меңгеруі керек:
  • Паскаль бағдарламалау тілінің операторларын пайдалану жолдарын.

Сабақтың түрі: қайталау

  • Сабақтың түрі: қайталау
  • Сабақтың типі: аралас сабақ
  • Көрнекіліктер: презентация, таратпа
  • материал, карточка,
  • бағдарламаның үлгісі,
  • ДК
  • Сабақ жоспары:
  • Ұйымдастыру кезеңі---------- 2 мин
  • Венн диаграммасы ------------5 минут
  • Сәйкестікті тап !--------------- 3 минут
  • «Қатені түзе!» ------------------- 4 минут
  • «Нәтижені тап!»----------------- 7 минут
  • Деңгейлік тапсырма-----------20 минут
  • Үйге тапсырма беру----------- 2 минут
  • Бағалау ---------------------------- 2 минут
  • Бағалау критериясы
  • 2 ұпай
  • «Сәйкестікті тап!»
  • 3 ұпай
  • «Нәтижені тап!»
  • 4 ұпай
  • І тапсырма
  • 5 ұпай
  • ІІ тапсырма
  • 10 ұпай
  • ІІІ тапсырма
  • 15 ұпай
  • Бағалар:
  • «5»
  • 20 ұпай
  • «4»
  • 15-18 ұпай
  • «3»
  • 5-10 ұпай
  • І.Ұйымдастыру кезеңі: «Әуенмен қимылдар»
  • Сабақ барысы:
  • ретімен
  • команда
  • оператор
  • нәтиже
  • компьютерде
  • түйінді сөздермен
  • сөз тіркесімен
  • Программалық
  • тілде
  • функциялар
  • процедуралар
  • дәл,нақты
  • Сәйкестікті тап !
  • Rectanle (x1,y1, x2,y2)
  • LineTo (x,y)
  • Circle (x,y,r )
  • Ellipse (x,y,b,s,rx,ry)
  • Arc (x,y,b,s,r)
  • Program keste;
  • var i,j: real;
  • integer
  • Program kosindi;
  • var s,i,n: integer;
  • Begin
  • S:= 1
  • 0
  • Read (x,y);
  • If x>y then max:=y else max:=x
  • x
  • y
  • [7,15,2,4]
  • [3…sqrt(25)]
  • [true,false]
  • қате
  • Программа үзіндісінің нәтижесін табыңдар:
  • 1. а: = ‘кодирование’;
  • C:= copy (a,1,2)+ copy (a,9,1);
  • Writeln (c);
  • 2. b: = ‘компьютеризация’
  • c:= copy (b,1,9);
  • a:=copy (a,9,4);
  • d:=copy (b,3,1)+copy (b,8,2)+copy (b,12,1);
  • Writeln (c,a,d);
  • 3. 1. m: = ‘биология’
  • k:= ‘зоо’+copy (m,4,5);
  • Writeln (k);
  • ‘кон’
  • ‘компьютер’
  • a:=‘риза
  • d:=‘мера’
  • C:=
  • c: =
  • k:= ‘зоология’

ІІІ. Практикалық тапсырманы орындау

  • ІІІ. Практикалық тапсырманы орындау
  • Төменде көрсетілген үлгі бойынша графиктік режимде сурет салу. Ол үшін таратпа материалдарды және графиктік режимде жұмыс істеу үлгісін пайдалануға болады.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • І деңгей
  • ІІ деңгей
  • ІІІ деңгей
  • УІІІ.Бағалау критериясы бойынша
  • оқушылар өздерін бағалады.
  • 2 оқушы ---- «5»
  • 4 оқушы ---- «4»
  • 3 оқушы ---- «3»


Достарыңызбен бөлісу:




©engime.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет