Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі
А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өнірлік университеті
Ақпараттық жүйе кафедрасы
«Пазл ойынының қосымшасын жасау»
Мамандық 5В060200 – Информатика
Орындаған: Ашимов Н.С., күндізгі оқу
нысанының 4 курс студентті
Тексерген: Ергалиева Г.С., АЖ кафедрасының
аға оқытушысы
Есептің қорғауы
болған күні ___ _______20__ ж.
Бағасы_________________
Қостанай, 2021
Тақырыбы: «Пазл ойынның қосымшасын жасау»
Мақсаты: Ұсақ моториканы, қиялды, есте сақтауды дамыту, логикалық ойлауды үйрету.
Жоспары:
Кіріспе.
Кодтың қолданылуы.
Қорытынды.
Кіріспе
Visual Studio бағдарламасын Майкрософт компаниясы жасаған (C # тілі сияқты), сондықтан C-де қосымшаларды құрудың негізгісі болып табылады.
Visual Studio 2017 программасында С# бағдарламалау тілін қолдана отырып «Пазл» ойынын құрастырдым.
Ойынның негізгі мақсаты, араласқан фрагменттерді орынына қойып, кескінді толықтай құрастыру. «Пазл» ойыныңда автобус суреті тұрақты болып келеді, кескін фрагменттерге бөлінеді, фрагменттер белгісіз есеппен араласады. Суретті толықтай құрастыру үшін фрагменттерді бос орынға аударып тұтас сурет жасау керек.
Кодтың қолданылуы
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
|
using System;
using System.Collections.Generic;
using System.ComponentModel;
using System.Data;
using System.Drawing;
using System.Linq;
using System.Text;
using System.Windows.Forms;
namespace Puzzle
{
public partial class Form1 : Form
{
public Form1()
{
InitializeComponent();
}
private void Form1_Load(object sender, EventArgs e)
{
this.picture1.AllowDrop = true;
this.picture2.AllowDrop = true;
this.picture3.AllowDrop = true;
this.picture4.AllowDrop = true;
this.picture5.AllowDrop = true;
this.picture6.AllowDrop = true;
this.picture7.AllowDrop = true;
this.picture8.AllowDrop = true;
this.picture9.AllowDrop = true;
this.picture10.AllowDrop = true;
this.picture11.AllowDrop = true;
this.picture12.AllowDrop = true;
this.picture13.AllowDrop = true;
this.picture14.AllowDrop = true;
this.picture15.AllowDrop = true;
this.picture16.AllowDrop = true;
}
private void picture1_MouseDown
(object sender, MouseEventArgs e)
{
DoDragDrop((PictureBox)sender, DragDropEffects.Move);
}
private void picture1_DragEnter
(object sender, DragEventArgs e)
{
e.Effect = DragDropEffects.Move;
}
private void picture1_DragDrop(object sender, DragEventArgs e)
{
//объект приемник
PictureBox receiver = (PictureBox)sender;
//объект источник
PictureBox source =
(PictureBox)e.Data.GetData((typeof(PictureBox)));
//Temp вспомогательная переменная
//для хранения изображения
Image Temp = receiver.Image;
//меняем картинки местами
receiver.Image = source.Image;
source.Image = Temp;
|
Нәтижесінде ойын жұмыс істеуде.
Қорытынды.
Бұл ойын пазлдардың пазл ойыншықтары ретінде негізгі мақсаты-визуалды-бейнелі ойлауды дамыту. Ең қарапайым, тіпті 4 бөліктен тұратын суретті жинай отырып, бала ұсақ моториканы, қиялды, есте сақтауды үйретеді, логикалық ойлауды үйренеді. Visual Studio 2017 программасымен С# бағдарламалау тілінде жұмыс істей отырып, “Пазл” ойынын жасадым. Алдағы уақытта меңгерген бағдарламалау тілі маған көп пайдасын тигізеді деп сеніммен айта аламын және болашақта бұл программамен жұмыс істеуді әрі қарай жетік меңгеремін деген ойдамын.
Пайдалынылған әдебиеттер тізімі
https://gb.ru/posts/pervaya-programma-na-c-sharp
https://metanit.com/sharp/tutorial/
Достарыңызбен бөлісу: |