Рысжанова А. С., аға оқытушы «08. 06» 2016 ж



Дата08.07.2018
өлшемі210,5 Kb.
#48602

Силлабус

042-34.1.37/01 – 2016

№1 басылым 09.06.2016 ж.

Стр. из







ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ ҒЫЛЫМ ЖӘНЕ БІЛІМ МИНИСТРЛІГІ

СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ



СМЖ 3 дәрежелі құжаты

Силлабус

Силлабус


042-34. 1.30/01 – 2016

Пәннің оқу бағдарламассы (силлабус)



№1 басылым 09.06.2016 ж.

ПӘННІҢ ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ

(СИЛЛАБУС)
Пән атауы: «Компьютерлік графика және модельдеу»

Кредит саны: 4

Шифр – мамандық атауы: 5В011100 - Информатика

Факультет: Жаратылыстану-математика

Кафедра: Информатика және ақпараттық технологиялар

Семей


2016
Алғысөз
1 ӘЗІРЛЕГЕН

Құрастырушы

Рысжанова А. С., аға оқытушы _____________ «08.06» 2016 ж.

Аты-жөні, тегі, қолы



ғылыми дәрежесі, атағы, лауазымы:

жаратылыстану ғылымдарының магистрі, аға оқытушы

2 КЕЛІСІЛДІ

2.1 Кафедра отырысында «________________________»

Хаттама «__08__» ____06______ 2016__ жыл, №11 __.


Кафедра меңгерушісі ___________ Мусатаева И.С. ______________ қолы
2.2 Факультеттің оқу-әдістемелік бюросының отырысында _____________

Хаттама «__09__» ____06______ 2016___ жыл, № 6__.


Төраға ______________ Абдишева З.В. ______________ қолы
3 БЕКІТІЛДІ

Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінде мақұлданды және баспаға ұсынылды


Хаттама «__09__» ____06______ 2016___ жыл, № 6__.

ОӘК төрағасы, оқу-әдістемелік істері жөніндегі проректор


Искакова Г.К. ______________ қолы
АЛҒАШ РЕТ ЕНГІЗІЛДІ



Мазмұны



  1. ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР

  2. ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ

САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАРДЫ БӨЛУ

  1. КУРС САЯСАТЫ

  2. БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ

  3. ӘДЕБИЕТ ЖӘНЕ ИНТЕРНЕТ-РЕСУРСТАР


  1. ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР


    1. Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер

Оқытушының аты-жөні, тегі Рысжанова А. С.

Ғылыми дәрежесі, атағы, лауазымы: жаратылыстану ғылымдарының магистрі, аға оқытушы

Факультет: Жаратылыстану-математика

Кафедра: Информатика және ақпараттық технологиялар

Байланыс ақпараты – тел.: 36-02-75, e-mail, №3 оқу корпусы, кабинет 201.


    1. Пәннің қысқаша мазмұны

Пәннің оқу-әдістемелік кешенінің құрамындағы оқытушыға арналған «Компьютерлік графика және модельдеу» пәнінің бағдарламасы 5В011100 – «Информатика» мамандығының студенттеріне арналған және «Компьютерлік графика және модельдеу» таңдау компоненті бойынша профильді пәннің силлабусы келесі құжаттарға негізделіп жасалған:

  • МЖМБС №1080 23 тамыз 2012 жыл

  • «Компьютерлік графика және модельдеу» таңдау компоненті бойынша университеттің ОӘК 09.06.2016 ж. бекіткен оқу бағдарламасы.

Векторлық графика редакторы CorelDraw, Adobe Photoshop программалық пакеті ең танымал растрлық редакторын және Autodesk 3ds Max үшөлшемді графика және анимацияны құру және редакторлеу программалық жүйесін меңгеру. Autodesk 3ds Max-те модельдеу техникасы, Adobe Photoshop,Corel Draw суреттерінің техникасы. Интерфейс элементтеріне шолу жасау. Қабаттармен жұмыс. Түспен жұмыс. Фильтрмен жұмыс. Нысандармен жұмыс.

Пәнді оқып үйрену нәтижесінде әр студент компьютерлік графиканы кеңінен пайдаланатын программалармен жабдықталған дербес компьютерде жұмыс істеуге машықтануы тиіс.




    1. Пәнді оқыту мақсаты

Курстың негізгі мақсаты компьютерлік графика растрлық графика және векторлық графика құралдарымен жұмыс істеуді дағдыландырады. Сызбаны түзету командалары. Объектілерді таңдау. Объектілерді өшіру және қалпына келтіру. Объектілердің орнын ауыстыру. Объектілерді бұру. Объектілерді айналық бейнеленуі. Ұқсас объектілер құру теориялық негіздерін игерумен болашақ мамандық саласында нақты қазіргі программалық жабдықтарды кеңінен қолдана білуді үйретеді.


    1. Пәнді оқытудың міндеттері

  • Компьютерлік графика түсінігі, тарихы және түрлері туралы жалпы білімін қалыптастыру;

  • Қазіргі қолданыста жүрген компьютерлік графика бағдарламалары, компьютерлік графика құрудың негізгі принциптері мен технологияларын игеру;

  • компьютерлік графика бағдарламалармен жұмыс істеудің жалпы ғылыми және жалпы мәдениеттілік дағдыларын дамыту;

  • компьютерлік графика бағдарламалардың ерекшеліктері мен мүмкіндіктерін ажырата алуын үйрету;

  • CorelDraw графикалық редакторы және Adobe Photoshop графикалық бағдарламасымен жұмыс істей алу, оның мүмкіндіктерін пайдалана алу және осы біліммен басқа да салаларда қолдана білу.




    1. Құзыреті (оқыту нәтижелері)

Пәнді оқыту нәтижесінде студент білу керек:

білу:

  • техникалық және программалық мүмкіндіктерді білу

  • графикалы суреттің және түрлі жарнамалық жарияланымның құрылысының түсірілімдері, оның мінездемелерінің және параметрлер;

  • алгоритм және жай графикалық нысанның құрылысының бағдарламалары;

  • компьютерге графикалық ақпараттың енгізуі;

  • графикалық суреттің құрылысының негіздері; шыншыл суреттің әдіс-тәсілдері.

  • компьютерлік графиканы кеңінен пайдаланатын программалармен жұмыс істей білуі;

  • Графикалық бағдарламалармен жұмыс істей білуі;

  • Графикалық редакторлардың форматтары, олардың ерекшеліктері мен кемшіліктері түсінуі;


орындай алу:

  • Графикалық программаға суреттерді орналастыра білу;

  • векторлық және растрлық көркемдеу;

  • графикалық ақпаратты құжаттарға енгізу;

  • жарнамалық парақтың эскизін жасау;

  • графикалық файлдардың өзгерістерін (импорт-экспорт) бір форматтан басқа форматқа орындау.

  • CorelDraw графикалық редакторының нұсқаларымен жұмыс жасай алуды;

  • Adobe Photoshop графикалық редакторын игеруі;

  • студенттерді оқулық және ғылыми әдебиетпен өздік жұмыс жасауға үйрету.


дағдысының болуы:

  • қазіргі бағдарламалық қамсыздандыруда графикалық сурет құру;

  • графикалық кітапханаларда қазіргі графикалық пакеттерде және жүйелерде жұмыстан тәжірибе алу.

  • практикалық және қолданбалы бағдарламаларды еркін қолдану дағдыларының болуы;

  • растрлық графика және векторлық графика құралдарымен жұмыс істеу дағдыларына ие болуы.


Құзыреттілігі: Графикалық теориядағы құзырлар арасында ИС, графоаналитикалық әдістердің алгоритмдік құрылымы ИС, машиналы графигтер, графикалық шартты белгілерді қолдану, үштік графиканы программалау,графикалық әдістерді жобалау және қолдану.


    1. Курстың пререквизиті

      1. Информатика

      2. Программалау

    2. Курстың постреквизиті

      1. Кәсіби қызметінде пайдалану

      2. Компьютерлік анимация

      3. Объектілі-бағытталған ортада программалау

      4. Мультимедиалық мүмкіндіктерді құрастыру және қолдануда.

    3. Оқу жұмыс жоспарынан көшірме

Оқу жұмыс жоспарының көшірмесі 1-кестеде келтірілген


1-кесте

Курс

Семестр

Кредиттер

Дәріс,

сағ.


СТС,

сағ.


ЗЖ,

сағ.


БӨЖ,

сағ.


Барлығы,

сағ.


Қорытынды бақылау

формасы


3

2

4

30

-

30

120

180

емтихан

  1. ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАРДЫ БӨЛУ

Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу 2- кестеде келтірілген

2-кесте




Модуль. Тақырып


Сағаттар саны




Д

ЗЖ


СТС

БӨЖ

Әдебиет

1

2

3

4

5

6

7

Модуль 1. Векторлы графика. CorelDraw бағдарламасымен жұмыс



Компьютерлік графиканың негізгі қызметі, анықтамасы.

2










5 п




CorelDraw графикалық редакторымен танысу. Графикамен жұмыс. Сызықтар, элепистер, төртбұрыштар және көпбұрыштарды салу




2












Фрактальды және үш өлшемді графика түсініктері.

2










5 п




Суретті дискіде сақтау және редакторда жүктеу. Қарапайым объектілерді ерекшелеу және өңдеу.




2












Компьютерлік графикадағы түстер.

2










5 п




Объектіні бояу және контурының түсі. Кескіндерді көрудің түрлі әдістері. Объектілер тобымен жүргізілетін әрекеттер. Суреттердегі текст.




2












Компьютерлік графиканың аппараттық жабдықтары.

2










5 п




CorelDraw графикалық редакторының қосалқы мүмкіндіктері. Rectangle, Polygon, Shape, Bezier құралдарының қолданысы




2















2










5 п



Corel R.A.V.E программасымен танысу. Corel RAVE программасында қозғалыстарды құру. R.A.V.E көмегімен жарнамалық банер жасау. Corel RAVE программасында интерактивті ауысуды пайдалану





2










Модуль 2. Растрлы графика. AdobePhotoShop бағдарламасымен жұмыс


Растрлық алгоритмдер. Кесінділерді векторлық формадан растрлыққа түрлендіру.


2










5 п



Photoshop интерфейсі. Негізгі құралдары.





2







5 п


Jpeg сығуы тәсілі, оның принциптерімен таныстыру.


2















Photoshop программасында суреттерді өңдеу





2












Интерактивті ауысу. Көлемді имитациялау. Интерактивті көлем. Интерактивті бұрмалау. Көлемін ұқсату. Powerclip. Растрлық бейнелерді өңдеу. Машық дағдыларды қолдану

2















Photoshop. Маскалар мен каналдар





2












AdobePhotoShop программасымен танысу. Photoshop бағдарламасын баптау. Суреттердің сипатталуы және өзгеруі. Фотошоп бағдаpламасының құрал - жабдықтары

2
















Photoshop редакторында бейнелерді өңдеудегі арнайы эффектілер




2












Гpафиқадағы жалпы -өңдік түзетулеp. Фотошоптын графикасы. Аймақтарды белгілеу. Фотомонтаж Қабаттар. Қабаттарды түрлендіру

2
















Photoshop программасында мәтіндерді өңдеудегі арнайы арнайы эффектілер




2










Модуль 3. Модельдеу. Blender бағдарламасымен жұмыс



3D модельдеу және анимация. Виртуалдылық - шынайы әлемді танып-білу тәсілдерінің бірі. 3D кеңістігінің бағдарына кіріспе, орнын ауыстыру және өзгерту

2










5 п




Программа интерфейсі, нысандар Сығып шығару. Бөлімшелер (Subdivide)




2












3D max программасы

2










5 п




Бөліп шығару (Extrude). Беліну (Subdivide)




2












Программадағы бульдік операция. 3D Blender программасындағы бульдік операция. 3D max программасындағы бульдік операция

2










5 п




Модификаторлар. Mirror - айналық бейнелеу

3D Blender модификаторы. Mirror. 3D max модификаторлары. Нысанды Blender программасында тегістеу. Нысанды 3D Мах-та тегістеу.






2












Материалды қосу. Материалдың қасиеті

3D max программасында материал қосу. Материалдың қасиеті. Материалдың қасиеті және баптау.

2










5 п




Blender-дөгі текстура. Blender-дөгі материалдар. 3D max 7-тегі текстура




2












Жобалық іс-әрекет.Аудио, бейне, сандық деректер сияқты жазбаларды пайдалана отырып, әртүрлі пәндер аумағында виртуалды шындық жүйесін оқып-үйренуге негіз болатын дәл, нақты үшөлшемді модель және анимациялық роликтер құру жобасы.

2










5 п




Blender программасындағы анимация




2













БАРЛЫҒЫ:

30

30




120

180
    1. 1-2 аралық білімді бақылау тапсырмалары


№1 білім алушылардың білімін бақылайтын аралық бақылаудың мазмұны «Модуль 1. Векторлы графика. CorelDraw бағдарламасымен жұмыс» тақырыптары бойынша тезаурус бағдарламасы бойынша тест.

№2 білім алушылардың білімін бақылайтын аралық бақылаудың мазмұны «Модуль 2. Растрлы графика. AdobePhotoShop бағдарламасымен жұмыс» тақырыптары бойынша тезаурус бағдарламасы бойынша тест.



  1. курс САЯСАТЫ

Сабаққа қатысу қатаң түрде, міндетті болып табылады. Егер қандайда бір себеппен студент сабаққа қатыса алмаған жағдайда, барлық меңгерілмеген материалға жауапты.

Бақылау тапсырмалары орындалуға міндетті және уақытылы тапсырылуы тиіс. Кешіктіріліп орындалған жұмыс автоматты түрде төмен бағаланады.

Аралық аттестациясының қорытындысы студенттің сабаққа қатысуы, белгіленген мерзімде өздік жұмыстарын орындауы, сабақ барысындағы ауызша немесе жазбаша жауаптары, сонымен қатар аралық бақылау нәтижесі ескере отырып қойылады.

Аралық аттестация қорытындысы студенттің сабаққа қатысу, өзіндік жұмысты уақытылы орындауына, сабақ кезіндегі ауызша және жазбаша түрдегі жауабына және аталған аралық бақылаудың нәтижесіне байланысты шығарылады.

Егер студент белгіленген мерзімде сәйкес келетін мекеменің растайтын құжатымен денсаулық жағдайына немесе басқа да дәлелді себептермен сабақ босатып, аралық бақылауды тапсыра алмаған жағдайда, студент аралық бақылауды индивидуалды түрде тапсыруға құқылы.

Кез-келген көшіру немесе плагиат (дайын тапсырмаларды көшіру, қолдану және басқа студенттің тапсырманы орындауы) жазасы аудиториядан шығару немесе бағасын «қанағаттанарлықсыз» деп тану түрінде болады.

Сабақ жүру барысында ұялы телефондар өшіріледі.



  1. Бағалау саясаты

Басқа кредиттерден тәуелсіз әр пәнге бір академиялық кезең үшін 600 балл бөлінеді (1-7 апта – 270 балл және 30 балл сабаққа қатысқаны үшін, 8-15 апта – 270 балл және 30 балл сабаққа қатысқаны үшін).

Апта және білімді бақылау түрлері бойынша балл бөлу 3-кестеде көрсетілген.

3 - кесте



Апта

Зертханалық, практикалық, семинар сабақтарының, БӨЖ тақырыптары

Білімді бақылау түрі

Барлық балл


1

2

4

3

1-7

1-7 апта аралығындағы барлық аудиториялық сабақтарға қатысу


Оқытушы тек білім алушының сабақта жоқ екендігі туралы фактіні ғана тіркейді

30

Зертханалық сабақтар, тәжірибелік сабақтар, семинар, БӨЖ

1

Зертханалық сабақ №1. CorelDraw графикалық редакторымен танысу. Графикамен жұмыс. Сызықтар, элепистер, төртбұрыштар және көпбұрыштарды салу

Сұрау, тест

20

2

Зертханалық сабақ №2. 

Суретті дискіде сақтау және редакторда жүктеу. Қарапайым объектілерді ерекшелеу және өңдеу.



Сұрау, тест

10

3

Зертханалық сабақ №3. 

Объектіні бояу және контурының түсі. Кескіндерді көрудің түрлі әдістері. Объектілер тобымен жүргізілетін әрекеттер. Суреттердегі текст.



Сұрау, тест

10

4

Зертханалық сабақ №4. 

CorelDraw графикалық редакторының қосалқы мүмкіндіктері. Rectangle, Polygon, Shape, Bezier құралдарының қолданысы



Сұрау, тест

10

5

Зертханалық сабақ №5

Corel R.A.V.E программасымен танысу. Corel RAVE программасында қозғалыстарды құру. R.A.V.E көмегімен жарнамалық банер жасау. Corel RAVE программасында интерактивті ауысуды пайдалану

Сұрау, тест

10

6

Зертханалық сабақ №6

Photoshop интерфейсі. Негізгі құралдары



Сұрау, тест

20

6

БӨЖ №1. CorelDraw бағдарламасымен "Наурыз мейрамы" ашық хат жасау.

БӨЖ №2. CorelDraw бағдарламасымен "Менің мамандығым немесе менің университетім" тақырыбына буклет жасау.

Қорғау

50+50

7

Зертханалық сабақ №7. 

Photoshop программасында суреттерді өңдеу



Сұрау




7

1 Аралық бақылау




90

1-7 апта аралығындағы оқу нәтижелері бойынша балл қорытындысы


30+270=

300


8-15

8-15 апта аралығындағы барлық аудиториялық сабақтарға қатысу

Оқытушы тек білім алушының сабақта жоқ екендігі туралы фактіні ғана тіркейді

30

Зертханалық сабақтар, практикалық сабақтар, семинар, БӨЖ

8

Зертханалық сабақ №8
Photoshop. Маскалар мен каналдар

Сұрау, тест

10

9

Зертханалық сабақ №9. Photoshop редакторында бейнелерді өңдеудегі арнайы эффектілер

Сұрау, тест

10

10

Зертханалық сабақ 10. Photoshop программасында мәтіндерді өңдеудегі арнайы арнайы эффектілер

Сұрау, тест

10

11

Зертханалық сабақ №11. Программа интерфейсі, нысандар Сығып шығару. Бөлімшелер (Subdivide)

Сұрау, тест

10

12

Зертханалық сабақ №12. 

Бөліп шығару (Extrude). Беліну (Subdivide)

Сұрау, тест

10

13

Зертханалық сабақ №13

Модификаторлар. Mirror - айналық бейнелеу

3D Blender модификаторы. Mirror. 3D max модификаторлары. Нысанды Blender программасында тегістеу. Нысанды 3D Мах-та тегістеу.

Сұрау, тест

10

14

Зертханалық сабақ N14. 
Blender-дөгі текстура. Blender-дөгі материалдар. 3D max 7-тегі текстура

Сұрау, тест

20

14

БӨЖ №3. Білімалушының өздік жұмысы №4 Adobe Photoshop бағдарламасында өз мамандығыңа арналған баннерлік жарнама жасау

БӨЖ №4. Adobe Photoshop бағдарламасында факультетіңе арналған баннерлік жарнама жасау

Қорғау

50+50

15

Зертханалық сабақ N15. Blender программасындағы анимация

Сұрау




15

2 Аралық бақылау




90

8-15 апта аралығындағы оқу нәтижелері бойынша балл қорытындысы


30+270=

300


Емтиханның қорытынды баллы

400

Академиялық кезең үшін қорытынды балл

1000

Оқытушы баллды бөлу бойынша мәліметтерді электронды журналға енгізеді.

Білім алушы пән бойынша емтиханға кіруге егер оның пәннің пререквизиті болып табылатын семестрде жинаған жиынтық рейтингтік баллы 300-ден-600 баллды құраса және пән бойынша академиялық қарызы болмаған жағадайда ғана рұқсат етіледі.

Білім алушы пән бойынша емтиханға егер, семестрде жинаған жиынтық рейтингтік баллы 300-ден-600 баллды құраса және пәннің пререквизиті болып табылатын пән бойынша академиялық қарызы болмаған жағадайда ғана кіруіне рұқсат етіледі.

Пән бойынша емтихан бағасы ең жоғарғы оқу үлгерімі көрсеткіштері бойынша анықталады: қорытынды аттестация (60%), емтихан (40%), барлығы 100%. құрайды.

Пән бойынша білім алушылардың білім сапасын бағалау шкала бойынша анықталады (4-кесте).


4 – кесте

Білімді бағалаудың көпбаллды әріптік жүйесі


Әріптік жүйе бойынша бағалау


Баллдардың цифрлық эквиваленті



Пайыздық мазмұны


Дәстүрлі жүйе бойынша баға


А

4,0

95-100

Өте жақсы

А-

3,67

90-94

В+

3,33

85-89

Жақсы

В

3.00

80-84

В-

2,67

75-79

С+

2,33

70-74

Қанағаттанарлық


С

2,00

65-69

С-

1,67

60-64

Д+

1,33

55-59

Д

1,00

50-54

F

0,00

0-49

Қанағаттанарлықсыз



  1. ӘДЕБИЕТ ЖӘНЕ ИНТЕРНЕТ-РЕСУРСТАР

    1. Негізгі әдебиет














      1. Залогова Л.А., Компьютерная графика. Элективный курс. Практикум. - М:Бином. Лаборатория занятий., 2005. - 264

      2. Миронов Д. «Corel DRAW 12»: Учебный курс. -СПб.: Питер, 2004

      3. ШукетаеваК.К., Белгожаева Ш.Д., Текесбаева Н.А. Компьютерная графика. Corel Draw., 2008. -138с

      4. Панкратова Т. PhotoShop 6. Учебный курс.

      5. Петров М.Н., В.П.Молчанов. Компьютерная графика. СПб.: Питер, 2002.

      6. Мұхамбетжанова С. Т. Компьютерлік дизайн. - Алматы, 2007.

      7. Левковец, Л. Уроки компьютерной графики. Photoshop CS/, СПб.: Питер, 2005.

      8. Миронов Д. «Corel DRAW 12»: Учебный курс. -СПб.: Питер, 2004.

      9. Миронов Д. Компьютерная графика в дизайне. -СПб.: Питер, 2004.

      10. Мюррей Д.Д., Райпер У. Энциклопедия форматов графических файлов. Пер. С анг. Киев: ВНҮ, 1997.

      11. Панкратов Т. Photoshop7. СПб.: Питер, 2005.


    1. Қосымша әдебиет




      1. Шикин Е.В., Боресков А.В. Компьютерная графика. Динамика, реалистичные изображения. - М.: Диалог-МИФИ, 2000.

      2. Иванов В.П., Батраков А.С. Трехмерная компьютерная графика./ Под. ред. К.М. Полищука. - М.: Радио и связь, 1995.

      3. Музыченко В.Л., Андреев О.Ю. Самоучитель компьютерной графики.: Учебное пособие -М.: Технолоджи - 3000, 2003.

      4. Бурлаков М. CorelDRAW 12. - СПб.: БХИ-Петербург, 2004.

      5. Самоучитель Adobe Photoshop 5.5 А.М. Тайц, А.А. Тайц издательство "БХВ - Санкт-Петербург" 1999 год.

      6. Видеоуроки «Фотошоп с нуля в видеоформате» автор курса Зинаида Лукьянова. Сайт: http://photshop.master.ru/
    1. Интернет-ресурстар




      1. Графические редакторы  http://www.interface.ru/home.asp?catId=160&cId=25

      2. Уроки CorelDraw. http://www.interface.ru/home.asp?artId=23629



Достарыңызбен бөлісу:




©engime.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет