Сабақ Информатика Мұғалім



Дата14.05.2020
өлшемі93.6 Kb.
түріСабақ



САБАҚ ЖОСПАРЫ


Пән

1-сабақ

Информатика



Мұғалім

Наурызбаева Гүлнара Серікбекқызы

Мектеп,

Сынып

Күні

Досбол орта мектебі



Сабақ тақырыбы

3D-модельдеуге кіріспе




Сабақтың мақсаты


Білімділік мәні :   3D кеңістігінің бағдарына кіріспе.

-3D модельдеу және анимация, Виртуал, виртуалды өмір ұғымдарына түсінік беру, шығу тарихымен таныстыру.

Дамытушылық мәні: Практикалық дағдыларын дамыту, өз бетінше жұмыс жасауда білімдерін пайдалануды үйретіп, пәнге деген қызығушылығын ояту.

Тәрбиелік мәні: Өз бетімен жұмыс жасауда ұқыптылық, еңбекқорлық, жинақылық, шапшаңдық қасиеттерін шыңдау.


Нәтиже

3D модельдеу ұғымдары туралы түсінік қалыптастыру

Түйінді идеялар

3D модельдеу


Сілтемелер

Стендтер;

Видеосабақтар;

Слайд;

Электронды оқулық, компьютер



Әдіс-тәсілдері

СТО, АКТ, диалогтық оқыту


Пәнаралық байланыс

Математика, ағылшын тілі

Психологиялық дайындық


«Ыстық алақан» арқылы оқушылар бір-біріне тілек айтады.




Кезең

Оқытудың формалары, әдістері

Мұғалімнің іс әрекеті

Оқушының іс әрекеті




Үй жұмысын тексеру

«Кім көп біледі» тапсырмалары

Оқушылардың өткен тақырып бойынша топқа бөлінуін қадағалайды және өткен тапсырманы қаншалықты меңгергенін анықтайды

«Кім көп біледі» Сұрақтар



  1. Терезе неше қосымша беттен тұрады?

  2. Visual Basic бағдарламалау ортасы терезесінде қандай терезесі болады?

Модель-модель-model

Ұғым-понятие-concept

Бағдарлама- программа-program


Мұғалімнің нұсқауы бойынша топқа бөлінеді

Жана сабақ

топтық жұмыс, СТО, АКТ әдісі


Бейнежазба көрсету
Оқушыларға электронды оқулықтан тақырыпты бөліп беру



Оқушылар 3D модельдеу, Visual Basic тобына біріге отырып тақырыпты қорғайды .



Практикалық жұмыс

15 мин


Топ пен жұмыс

«3D модельдеу» тобы пирамиданың 3D моделін салу.

«Visual Basic» тобы ғалам шардың 3D моделін салу.



.

Компьютер Autodesk 3ds Max 8 программасы


Қорытынды кезең

Топ пен жұмыс

Бақылау сұрақтары



  1. Геометрия құру немесе Моделдеу

  2. Виртуал ұғымы

  3. Виртуал ұғымы

  4. Мультимедиялық жобалар

  5. Компьютерлік графика 3ds MAX  программасы




Сұрақтарға жауап беру

Компьютерде тапсырмалар орындау



Бағалау

Топ пен жұмыс

Түсіндіре сараптай отырып бағалау

0-4 балл - «2» Модель жасау

5-6 балл - «3» Сұрақтарға жауап беру

7-8 балл - «4» Бағдарлама құра білу

9-10 балл - «5» Қосымша


Өзін-өзі бағалау, Критерийлері:

1.Теориялық білімді және



Үйге тапсырма




Үй тапсырмасын тақтаға жазу. 3D модельдеу және анимация. Виртуалдылық-шынайы әлемді танып білу тәсілдерінің бірі. 3D кеңістігінің бағдарына кіріспе, орнын ауыстыру және өзгерту

Оқушылар үй тапсырмасын күнделікке жазып алады.

Рефлексия 




1.Келесі сабақта істейтін

әрекетіңіз немесе сұрағыңыз

2.Сізге әсер еткен екі сөз

3.Бүгінгі сабақтың маңызды



үш сөз

Берілген парақтарға оқушылар сабақтан алған әсерін жазады





Достарыңызбен бөлісу:




©engime.org 2020
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет