Сабақ жоспары Оқу орының атауы



Дата13.12.2021
өлшемі387,3 Kb.
#125832
түріСабақ
Байланысты:
виртуалы шындық


Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Оқу орының атауы

М. Бағысбаев атынағы шжжом

Бөлім:

3D жобалау

Педагогтің аты-жөні

Қабылбаев М.

Күні:

11.11.2021

Сынып: 11 «Б»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Виртуалды және кеңейтілген шындық

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

11.4.1.1 виртуалды және кеңейтілген шындықтың мақсатын түсіндіру

Сабақтың мақсаты

Барлығы: виртуалды және кеңейтілген шындықтың мақсаттарын біледі

Көпшілігі: виртуалды және толықтырылған шындық бір-бірінен айырмашылығын біледі

Кейбірі: виртуалды және толықтырылған шындықтың тиімді формасын нақты ситуация негізінде таңдай жасай алады

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Cабақтың басы

3 минут



I.Ұйымдастыру кезеңі:

1. Сәлемдесу

2. Оқушыларды сабақ мақсатымен таныстыру

Оқушылар амандасады, тыңдайды



Оқулық

Сабақ ортасы

32 минут


Сабақ соңы

5 минут


ІI. Мағынаны тану.

Түсіндірме жұмысы. (қажеттілік болған жағдайда)

Виртуалды шындық: «компьютерных технологияларды қолдану негізінде жасалған модельденген орта».

Виртуалды шындық- техникалық құралдардың көмегімен жасалған адамға оның сезім мүшелері арқылы (көру, есту, т.б.) қабылданатын әлем. Виртуалды шындықты әсер және әсерге жауап реакциясы ретінде имитациялайды.

Толықтырылған шындық: түрлі технологиялардың көмегімен нақты объектке сандық ақпаратты қосу арқылы жасалатын нағыз шындықтың кеңейтілген нқсқасы.

Толықтырылған шындық – қандай да бір сенсорлық ақпаратты қосу арқылы шынайылықты толықтыруға мүмкіндік беретін технологиялар. Толықтырылған шындықтың мүмкіншіліктері құрылғылар мен программалардың мүмкіншіліктерімен шектелген.

Айырмашылықтары

ТШ смартфондар мен планшеттерге арналған қосмшаларды қолданылады. ТШ бағдарламалары құрылғының камерасын пайдалану арқылы нақты обьектке толықтырылған сандық ақпаратты (мәтін, бейнежазба т.б.) көрсетеді.

Қосымшалардың мақсаты әртүрлі болуы мүмкін: мысалы ойын үшін Pokémon GO, ақпарат алу үшін, мысалы Layar.

ВШ кезінде алдыңызда тұрған әлемнен мүлде басқа әлем көрінетін болады. ВШ анимацияланған орта, сурет ретінде ВШ қосылған шынайы орта болуы да мүмкін.

ВШ-та қарапайым өмірдегідей әрекеттер жасау мүмкіндігі бар, мысалы алға қарай жүру, артқа немес жан-жаққа қарау, қадамдау

ВШ-ты көру үшін арнайы құрылғы қажет, мысалы Oculus Rift. Кейбір ВШ үшін смартфон пайдаланылады, ол үшін арнайы ВШ қосымшалары Google Cardboard немесе Daydream View қажет болады.



1 тапсырма

Сөздік қор

Сөздерді аудармаларымен сәйкестендіріңіз



Дескриптор:

Тақырыппен таныса отырып, сөздерді сәйкестендіреді


2 тапсырма

Мұғалім оқушыларға Венн диаграммасын салуды және VR мен AR арасындағы ұқсастықтар мен айырмашылықтарды көрсетуді тапсырады





Дескриптор:

Венн диаграммасын сызады

Айырмашылықтарын жазады

Ұқсастықтарын жазады



Үйге тапсырма:

Ағымдағы уақытта қоғам үшін қол жетімді және пайдалы ТШ қосымшаларының үш мысалын беріңіз және сипаттаңыз


Тақырып бойынша қазақ тілінде берілген сөздерді ағылшын тіліндег аудармасына сәйкестендіреді

Венн диаграммасын сызады және де айырмашылықтары мен ұқсастықтарын жазады

Тапсырманы үйден дәптерге орындайды


ФБ


1-10 балл

ФБ


1-10 балл

Мәтін

https://learningapps.

org/display?v=

p4d83e9tv19

Венн диаграммасы




Виртуалды және кеңейтілген шындық (ағылш. VR, virtual reality – «виртуалды шындық» және AR, augmented reality – «кеңейтілген шындық») – XXI ғасырдың озық технологияларының бірі, заманауи және тез дамып келе жатқан 3D үлгісіндегі модель.

Виртуалды шындық дегеніміз – техникалық құралдар және программалық жасақтамалардың көмегімен жасалынған, адамғакөру, есту, сезу т.б. сезімдері арқылы берілетін жасанды әлем. Техникалық құралдар арқылы адамғатаңғажайып сезімдерді беретінвиртуалды шындық (мысалы, ұшқыштарға арналған авиасимулятор).

Пайдаланушы бұл объектілерге физиканың нақты заңдарына (гравитация, заттармен соқтығысу, су қасиеттері, бейнелеу және т.б.) сәйкес әсер алуы және нақты өмірде мүмкін емес қиялдағы әлемін іске асыра алады. Барлық осы сезімдерді біріктіріп, адамға әсер ету интерактивті әлем деп аталады. Виртуалды шындыққа «ену» арнайы гаджеттердің көмегімен жүзеге асырылады.



1. Қарапайым VR. Пайдаланушыға виртуалды үшөлшемді кеңістіктің ортасында болуға мүмкіндік береді. Алайда әрекеттесусіз қоршаған кеңістікті ғана бақылай алады. Мұндай орта 360°-­тық видеоларға немесе суреттерге негізделген. Оның сұранысқа ие, ең көп таралған түрі – смартфондарға арналған виртуалды шындық көзілдіріктері. Оларға: Cardboard, Gear VR, Daydream View, Xiaomi Mi VR Play, HOMIDO Grab, HIPER
VRS, Xiaomi Mi VR 2, Homido VR V2 жатады. Көзілдіріктердің көпшілігі оларға салынған смартфонның көмегімен жұмыс істейді және көзілдірік линзалар арқылы адамға оның суретін береді.

2. 3D жобалы VR. 3D жобалау пайдаланушыға виртуалды шындық арқылы объектілермен өзара әрекеттесуге мүмкіндік береді. Пайдаланушы объектілерді құрады немесе басқа түрге өзгертеді. 3D үлгідегі виртуалды шындық программаларын
жасау уақытты талап етеді және құны да жоғары. Себебі сезіну мүмкіндігі тереңірек болады. Оларға Oculus Rift, HTC Vive сияқты жоғары деңгейлі құрылғы жиынтығынан (контроллерлер, виртуалды шындық бас киімі, джойстиктер және қозғалыс датчиктері) тұратын гаджеттер жатады. Сонымен қоса 3D жобалы виртуалды шындыққа «ену» әсерлі болу үшін арнайы әзірленген бөлмелерде іске асады.

3. Бірнеше қолданушы VR-і. Жоғары деңгейдегі графика, анимация, 3D жобалау, яғни озық функцияларды біріктірген орта. Оны бірнеше қолданушы онлайн түрде бірлесіп пайдалануларына болады . Оған бірнеше рөлдік онлайн ойындар жатады: FreeStyle Online, Ultima Online, Ace Online, Anarchy Online, Dark Age of Camelot және т.б.

Виртуалды шындықты көптеген салаларда қолдануға болады.

Білім беру. Виртуалды шындық алдын ала дайындықты қажет ететін сабақтарда жаттығу ортасын қалыптастыруға мүмкіндік береді.Мысалы, информатика сабағында
сендер программалық құрылғыларды, көркем еңбек сабағында үшөлшемді графикаға арналған программалық құралдарды пайдалана аласыңдар.

Ғылым. VR атомдық және молекулалық әлемнің зерттеулерін жылдамдатуға мүмкіндік береді. Компьютерлік шындық әлемінде адам атомдарды конструкторды жинағандай басқара алады.

Медицина. VR көмегімен медицина мамандарын оқытуға және дайындауға: операциялар жүргізуге, жабдықтарды зерттеуге, кәсіби дағдыларды жетілдіруге болады.

Сәулет және дизайн. Егер бұрын сәулетті демонстрация үшін қол макеттері мен қиял пайдаланылса, VR виртуалды кеңістікте құрылыс объектілерін толық көлемде құруға мүмкіндік береді. Бұл тек құрылыс объектілеріне ғана емес, сонымен қатар техникаға да қатысты.

Достарыңызбен бөлісу:




©engime.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет