Сабақ өтілетін уақыт: 27. 02. 15. сағ. 45 Орны: 43 кабинет Барлық оқушы саны: 12 Қатысқаны: 12 Сілтеме



бет1/3
Дата24.04.2017
өлшемі417,16 Kb.
#15015
түріСабақ
  1   2   3

Сабақ : 1- сабақ

Сабақ өтілетін уақыт: 27.02.15. сағ. 9.45 Орны: 43 кабинет

Барлық оқушы саны:12

Қатысқаны:12



Сілтеме

10ә сынып оқулық, PowerPoint слайд, ресурс парақтары. Macromedia flash бағдарламасы.

Сабақ тақырыбы

Компьютерлік анимацияда қабаттар рөлі. Бірнеше қабаттардан тұратын объектілердің орнын ауыстыру.

Жалпы мақсаттар

Macromedia flash бағдарламасы арқылы анимациялық суреттер келтіру, бағдарламаның көмегімен суреттер салып анимация жасау тәсілін, мүмкіндіктерін қалай пайдалану жолдарын үйрету және қолдануға мүмкіндік беру.

Түйінді идеялар

-Оқушылар іс-әрекеттері арқылы ізденімпаздыққа жетеді. Оқушылардың тақырыпты түсіну деңгейін анықтау, түсінік деңгейін ескере отырып шешім қабылдау.

Оқыту нәтижелері

- Macromedia flash бағдарламасында жаңа мүмкіндіктерімен танысады.

- Macromedia flash бағдарламасында графикалық суреттер енгізудің әр-түрлі жолдарын пайдалана біледі.

- Macromedia flash бағдарламасымен анимация жазуды пайдалана біледі.


Көрнекіліктер

Суреттер, слайд-таныстырылым, АКТ. Ресурс парақтары

Дереккөздер

Ақпараттық коммуникациялық технология(АКТ), Интерактивті тақта, Macromedia flash бағдарламасы.

Оқулық беттері, ресурс парақтары.



Сабақ барысы

Уақыты

Әдіс-тәсілдер

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Сабақ кезеңдері

1-кезең: Қызығушылықты ояту:

- ұйымдастыру

- белсенді әрекетке жұмылдырылады;

- ойлау жұмысына ынталандырылады


4 мин

10 мин

5 мин

5 мин



“сұрақ-жауап” стратегиясы.

«Болжау» стратегиясы

Мәнмәтінде айқындау.

Постер қорғау.



1.Ұйымдастыру

Топқа бөлу: “ Macromedia flash терезесінің элементтері арқылы”

Шарттары:

1. Әр оқушы стол үстінде тұрған Macromedia flash терезесіне қатысты элементтер бойынша топқа бөлініп, орындарына жайғасады.

Білу: Миға шабуыл «Лото» ойыны бойынша үй жұмысына сұрақ-жауап.

Түсіну: Жаңа сабақ. Macromedia flash тілі графикалық мүмкіндіктерді қолданудың тәсілін ұсынады.

Топқа бөлінгендегі, Құрал-саймандар (басқару элементтері) тақтасының қолданбаған жаңа графикалық әдіс мүмкіндігі бар батырмаларымен таныстырып тақырыпты ашу.




Бұл кішкене қара нүктелер уақытты ұзарту

F5 батырмасын басса арасы ашылып уақыт ұзарады,

shift+ F5 бұл керсінше уақытты қысқартады.

Тақырып бойынша «Болжау» стратегиясы арқылы басталады. Оқушыларға слайд арқылы сурет көрсетіп, мынандай сұрақтар қойылады:

1.Бүгінгі сабақта әңгіме не туралы болады?

2.Қандай тақырып маңайында өрбиді?

3.Қандай бағдарламамен жұмыс болады?

4. Macromedia flash бағдарламасының графикалық мүмкіндігі бойынша қандай жұмыстармен жұмыс жасауға болады, ұқсастықтары?



Control - Test Movie командасы арқылы анимацияға команда беру және Control – Play-командасында пайдаланып анимацияның алдын-ала қарауға болады.





Достарыңызбен бөлісу:
  1   2   3




©engime.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет