Сабақтың тақырыбы: 3D р е дактор қ ұралда р ы Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары



Дата07.02.2022
өлшемі105,05 Kb.
#96722
түріСабақ
Байланысты:
3редактор


Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім

3D баспа

Педагогтың аты-жөні

Қайнидин Ілияс

Күні




Сынып 6

Қатысушылар саны




Қатыспағандар саны




Сабақтың тақырыбы:

3D -редактор құралдары

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары



6.3.1.3 3D-редакторының графикалық примитивтерді құруға арналған құралдарын пайдалану

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар:

3D -редактор құралдарының сипаттамасын біледі.

Көптеген оқушылар:

3D-редакторының құралдарын қолданады.

Кейбір оқушылар:

Paint графикалық редакторы мен SketchUp программасындағы құралдардың қызметіндегі ұқсастықтар мен айырмашылықтарын анықтайды



Сабақтың барысы:



Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

1.Оқушылармен амандасу.
2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.
3.Өткен сабақты пысықтау.
«Жұптасып – ойлан- бөліс» әдісі.

-2 D графикасының қолмен салынған қандай артықшылығы бар?


- 2 D графика мен 3 D графикаға арналған қандай программаларды білесің?
-2 D графика мен 3 D графиканың бір-бірінен қандай айырмашылығы бар?

ҚБ: смайлик /1балл/



1.Мұғаліммен амандасады.
2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.
3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.



Смайлик
/1балл/




Сабақтың ортасы

Жаңа тақырып.
Көрсетелім.SketchUp программасында пайдаланылатын негізгі құралдармен танысамыз.

Топтық жұмыс. 1-тапсырма. 1-кесте


Дұрыс жауапты таңдаңыз және жазыңыз.

Дескриптор:


-құрал саймандарды қызметімен сәйкестендіреді.

ҚБ: смайлик /4 балл/


Жеке жұмыс. 2-тапсырма.


Оқулық § 2.2, 47-48 бет «Практикада қолдану»

Дескриптор:


- SketchUp редакторды іске қосады;
-Прямоугольник батырмасын пайдалану арқылы көлемді фигура жаса алады.
-Окружность /шеңбер/ батырмасын пайдалану арқылы баскиім құрастыра алады;
-Заливка құралын пайдалану арқылы керек түсті таңдап, бояйды.
ҚБ: смайлик /1 балл/

Жеке жұмыс. 3-тапсырма. «Баспалдақ» моделін құрастыр.


Дескриптор:


- SketchUp редаторды іске қосады;
-прямоуголник, линия, тяни/толкай, заливка құралдаржы пайдалану арқылы «Баспалдақ» моделін құрастыра алады.

ҚБ: смайлик /1балл/


Жеке жұмыс. 4-тапсырма.


- Paint графикалық редакторы мен SketchUp программасындағы құралдардың қызметіндегі ұқсастықтар мен 3 айырмашылықты анықта.


Дескриптор:


- Paint графикалық редакторы мен SketchUp программасындағы құралдардың қызметіндегі ұқсастықтар мен 3 айырмашылықты анықтайды.

ҚБ: смайлик /3балл/



SketchUp программасында пайдаланылатын негізгі құралдармен танысады

Өзара талқылап карточкаға жауаптарын жазады


SketchUр программасында көдемді фигураларды жасайды


«Баспалдақ» моделін құрастырады

Сұраққа жауап береді





Смайлик


/4балл/

Смайлик /2аблл/


Смайлик
/2балл/


Смайлик /1балл/





Интербелсенді тақта /компьютер

Карточка


Оқулық




Сабақтың соңы

1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады.
2.Кері байланыс: «+; - ; қызықты» әдісі.
/стикер/ Оқушылар бір жағында(+)белгісі бар, осы тақырып бойынша түсінгенін жазады, келесі бетінде (-) белгісі, осы тақырып бойынша не түсініксіз болғанын жазады, және осы сабақта ұнаған тапсырма, әдістерді жазады

Өзін-өзі бағалау.


стикерге  бір жағында(+) белгісі бар, осы тақырып бойынша түсінгенін жазады, келесі бетінде (-) белгісі, осы тақырып бойынша не түсініксіз болғанын жазады, және осы сабақта ұнаған тапсырма, әдістерді жазады




стикерлер

Үй тапсырмасы

§ 2.2, 49-бет «Бағалау» тапсырмасы









1-кесте.


Дескриптор:


-құрал саймандарды қызметімен сәйкестендіреді.

Достарыңызбен бөлісу:




©engime.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет