1.Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушыларды сапқа тұрғызу
Оқушылармен амандасу.Оқушыларды түгелдеу.
2.Білімді бекіту,қолдану.
Бірінші жүрісті жеребе бойынша аныкталған ойыншы бастайды.Алғашқы жүрісті ойыншы,
мысалы,«тандық» пен «маңдайдан» жүргенін хабарлайды.Ойын барысында ойыншылардың
қай-қайсысы болмасын қарсыласының отауындағы құмалақтарын қолмен санауына рұқсат етілмейді. Тек отауларының ашық немесе жабық екенін және қайсысында қанша құмалақ бар екенін ғана сұрай алады.Ойын барысында отауда бір құмалақ қалса және ол ойыншының жүруіне керек болса, онда ол жалғыз құмалақты қатарындағы өз отауына салады.
Тұздықты алудағы мақсат -әрбір жүріс сайын сол «тұздыққа» түсетін құмалақты «тұздықтын» иесі өз қазанына салып отыру.Ойын ережесі бойынша тек «мандайдан» яғни тоғызыншы отаудан тұздық алуға болмайды . «Атсырау»жағдайына дейін екі ойыншынын бірі 82 құмалақ жинап үлгірмесе, қарсыласын «атсырау» жағдайы сирек кездеседі. Бір жүріс 12 құмалағы бар екінші отаудан жасалып, қарсылығының2 құмалағы бар төртінші отауына түссе ,жүрген ойыншы тұздық алады. Жарыс хаттамасына ұпай санымен қоса құмалақ саны жазылады. Бұл біріншіліктің қорытындысын яғни екі-үш ойыншы бірдей ұпай жинаған жағдайдағы женімпаз анықталады.
3.Қорытынды.Сабақты аяқтау.Оқушыларды бағалау.
|
5мин
35мин
5 мин
|
Сапта тұру бағытын
қадағалау
Оқушылардың бірдей
дауыспен
амандасуын қадағалау.
Оқушылардың ойын
кезінде ережені
сақтап бір-бірімен
ренжіспеулерін қарап
көңіл күйлеріне көңіл
бөлу.
Ойын кезінде қолдарына
қаламсап ұстауға рұқсат
етіледі.
Үй тапсырмасын
орындауды
оқушыларға міндеттеу.
|