Тарих емес мамандықтарға «Дінтану» пәнінен тест сұрақтары Қазақстан тарихы кафедрасы



Дата10.12.2016
өлшемі217,24 Kb.
Тарих емес мамандықтарға «Дінтану» пәнінен тест сұрақтары

Қазақстан тарихы кафедрасы

Әзірлеген: Қазақстан тарихы кафедрасының аға оқытушысы Керейбаева А.С.

1 Бөлім Ежелгі және Ұлттық діндер

«Дао – дэ - цзин» кітабының авторы:

A.Лао – цзы.

B. Конфуций.

C. Лао – дань.

D. С.Гаутама.

E. Бердхаман
Жансыз затқа киелі деп табыну:

A.Фетишизм.

B.Анимизм.

C.Магия.


D.Тотемизм.

E. Шаманизм.


Иудаизм - еврейлердің ұлттық дінінін басты құдайы:

A.Яхве


B.Давид.

C.Иуда.


D.Соломон.

E.Танаха.


Аккадтықтардың басты мифтік мұрасы-Шумердегі Урук қаласының билеушісі туралы миф

А.Гильгамеш

В.Энка

С.Нанна


D.Энлиль

Е.Нергал
Индуизмдегі ашрама сөзінің мағынасы:

А. Қиындықтар жөніндегі ілім

В. Насихат жөніндегі ілім

С. Тантра жөніндегі ілім

D. Иогалық тәсілдер жөніндегі ілім

Е. Жеңімпаздар жөніндегі ілім
Көне грек құдайлары пантеонында әйел құдайлардың орны ерекше, осылардың ішіндегі диқаншылық пен молшылық құдайы (грек тілінде – «жер ана»)

A. Деметра

B. Афина

C. Гера


D. Метида

E. Фемида


Даолық у-вей принципi:

A. Әрекетсiздiк

B. Рухани даму

C. Ішкi және сыртқы үйлесiмдiлiктi бұзбау

D. Әлемге күмәнмен қарау

E. Әлемдi ой арқылы өзгерту

«Құтты білік» еңбегінің авторы:

A. Жүсіп Баласағұн.

B. Ибн – Сина.

C. Абай.


D. Шәкәрім.

E. Мұхтар

«Тотем және табу» енбегінің авторы кім?

A. Э.Тайлор.

B. К.Юнг.

C.З.Фрейд.

D.Э.Фромм.

E.К.Ясперс.

Даосизм ілімінің негізгі принципін көрсетіңіз:

A.Әрекетсіздік

B. Бәріне күмәндану

C.Зұлымдыққа күшпен қарсылық етпеу

D. Ата-анаға құрмет

E. Алтын орта


"Миф" деген сөздің көне грек тілінен аудармасы қандай?

А.аңыз


В. роман

С. шығарма

D. үндемеу

Е.математикалық есеп

Қытай халқының негізгіең беделді ұлттық діні:

A.Конфуций діні.

B.Парсизм.

C.Брахманизм.

D.Зороастризм.

E.Синто.


„Теоцентризм“ анықтамалық мағынасы:

A. Құдай-абсолют, дүниенің болуының негізгі себебі

B. Болмыстың шегі бар деген мағынасы

C. Әлем мәңгі қозғалыста деп есептейді

D. Болмыстағы оқиғалардың қайталуы

E. Өмірдің рахаттылығын көрсетеді

Ортағасырлар философтарының ішінде құдайдың бар екеніне бес дәлел келтірген кім?

A. Аквинский

B. Абеляр

C. Ұлы Альберт

D. Августин

E. Филон
Схоластика дегеніміз:

A. Ортағасырлық философиялық ілім

B. Әдіс туралы ілім

C. Ежелгі шығыс философиясының бағыты

D. Дүниені тануды жоққа шығару

E. Дінге қарсы көзқарас

Жапонның ұлттық діні:

A.Синтоизм.

B.Зороастризм.

C.Парсизм.

D.Брахманизм.

E. Конфуций.

Ортағасырлық философиялық мәселелерді рационалды шешу жолы:

A. Құдай болмысын дәлелдеу.

B. Ақыл мен сенімнің өзара қатнасы.

C. Құдайдың ашығы мен игілігін дәлелдеу.

D. Адам жанының мәңгілігі .

E. Барлық жауаптар дұрыс.

Зороастризм ілімі жазылған кітаптың аты:

A.Авеста.

B.Талмут.

C. Інжіл.

D. Құран.

E. Тора.

«Құтты білік» кітабының авторы:

А.Ж.Баласағұни

В. М.Қашқари

С. А.Иүгінеки

D.А.Иассауи

Е. С.Бақырғани

Орта ғасыр философиясының сипаттамасын көрсет:

А. Теоцентристік.

В. Антропологиялық.

С. Дінге қарсылық.

D. Сциентисттік.

Е. Гедонистік.

Августиннің пікірінше:

А.Адамның өмірін Құдай өзінің ерік-жігерімен алдын ала анықтап қояды.

В. Адам қоғам дамуының заңдылықтарына бағына отырып өмір сүреді.

С. Адам өз өмірін реттеуге қабілетті.

D. Адам мәңгілік өмір сүреді.

Е.Адам дүниеге жоба түрінде келеді.

Ежелгi Қытайдың атақты даосизм кiтабы:

А.дао дэ цзин

В. ши-цзин

С. Чжань-го

D.и-цзин


Е. ригведа

Қандай сана ғарышты табиғатты тіршілік иесі ретінде қарастырылады?

А.мифтік

В.аңыздық

С.ертегілік

D.қиял-ғажайыптық

Е.идея-аңыздық

Антропологиялық материализм бағытына кiмдi қосамыз:

А.Л.Фейербахты

В. Ф.Гегельдi

С.И. Кантты

D. З.Фрейдтi

Е. О.Шпенглердi

Лао цзының үш негiзгi категориялары:


А. Цзы жэнь, Дао, дэ
В. И, ли, жэнь
С. Ригвед
D. Чжань Ю
Е. Сансара

Ежелгi Қытай философиясының инь мен янь түсiнiгi:


А. Еркек пен әйел қарым-қатынасы
В. Су мен ауа
С. Жер мен күн
D. Адам мен табиғат
Е. Су мен от

“Ақиқатты дiн туралы” – деген еңбегі кiмдiкi:


А.Аврелий Августиндiкi
В.Аристотельдiкi

С. Фома Аквинскийдiкi


D. Карл Маркстiкi
Е. А. Камюдiкi
Нирвана дегеніміз қай елдің философиясына қатысты ұғым?

А.Үнді


В. Қытай

С. Орыс

D.Вавилон

Е. Неміс
Буддизмнің негізін қалаушы:

А.Сиддхартха Гаутама

В.Джавахарлал Неру

С.Гупта

D.Маурья


Е.Чандрагупта

Буддизмнің ерте нұсқасы – «Тар жол», бұл:

А.Хинаяна

В.Махаяна

С.Винаяпитака

D.Трипитака

Е.Сутрапитака

Конфуцийшілдіктің этикалық идеалына жатады:

А.мейірбан адам

В. жетілген данышпан адам

С.мемлекеттік адам

D. жетілген адам

Е. ұлы адам

Әл-Фараби қай еңбегінде бақытқа бастайтын жолға баса назар аударады

А."Бақытқа жол сілтеу"

В. "Риторика"

С. "Музыканың ұлы кітабы"

D. "Поэзия өнері туралы"

Е."Бақытқа апаратын жол"

ХІХғ аяғы – ХХғ басындағы ұлы қазақ ақыны, ағартушысы «Қарасөздердің» авторы:

А.А. Құнанбаев

В. Ш. Құдайбердиев

С.М. Жұмабаев

D. С. Торайғыров

Е.М. Дулатов

Дао діни – философиялық бағыттық негізін салушы

A.Лао-Цзы

B. Сиддахатарха Гаутама

C.Аммон-Ра

D. Кун Фуцзы

E.Заратуштра

Хайдеггер бойынша дүниені жақсы тану үшін не істеу керек?

А. адамдардан еш нәрсе сұрамау

В. құдайдан сұрау

С. философтарданкеңес алу

D. ғалымдардан кеңес алу

Е. болмысты талдау

«Мұсылманшылық тұтқасы» - атты еңбек кiмдiкi:

А.Шәкәрiмдiкi

В. Ахмет Яссауидiкi

С. Абайдiкi

D.Әл-Фарабидiкi

Е.Ыбырайдiкi

Ежелгі қазақтардың түсінігіндегі адамның тіршілік ететін кеңістігі

А.орта әлем

В.жоғарғы әлем

С.төменгі әлем

D.солтүстік

Е.оңтүстік

Түркі әлеміндегі құдіретті күш:

A.Тәңір

B. Көк аспан.



C. Құдай.

D. Аспан


E. Жер.
«Ұмай ана» түркі ұғымында қандай қасиетке ие?

A. Ана мен бала қорғаушысы.

B. Жер мен аспан қорғаушысы.

C. Күн мен түн қорғаушысы.

D. Өлім мен өмір қорғаушысы.

E. Аң мен құс қорғаушысы.


Қорқыт Ата дүниетанымындағы құдіретті аспап:

A.Қобыз


B.Сырнай.

C. Домбыра.

D. Дабыл.

E. Керней.


Дүниетанымның тарихи түрлері:

A.Миф, дін, философия.

B.Миф, эпос, аңыз.

C. Ертегі, аңыз, миф.

D. Мораль, ғылым, дін.

E. Дін, ғылым, философия.

Дүниеге көзқарастың анықтамасы:

А. дүниені танып-білуді білдіретін көзқарастардың жиынтығы

В. адамгершілік принциптерінің жүйесі

С. қоғам туралы білімдердің жиынтығы

D. дүниеге діни көзқарас

E. адамның дүниеде алатын орнына деген көзқарастардың жүйесі

Фетишизм француз тілінен аударғанда қандай мағына береді

А.тұмар, қасиетті күші бар зат

В.құдайға сену

С.сиқыршылық

D.көзбояушылық

Е.жалбарыну

Қоғамдық сананың қай формасы дүниені көркем образдар түрін бейнелейді?

А.Эстетикалық

В.Діни

С. Өнегелік, моральдық



D. Идеологиялық

Е. Саяси
«Зікір» сөзін анықта:

А.қайталау

В. бірігу

С. көру

D. пайымдау

Е.іздеу
Анимизм -

А.жан, рух дүниесіне табыну, сену

В. аңыз - әңгімеге сену

С. салт - санаға сену

D. өсімдіктермен жануарлар дүниесіне табыну

Е.дінге сену

Зороастр діни мәліметтері көрсетілген парсылардың рухани текстері:

А.Авеста


В. Рамаяна

С. Евангелия

D. Құран

Е.Библия


«Құдай дүниені жаратады, бірақ қоғам өміріне араласпайды» деген ағартушылық ілім:

А.деизм


В.пантеизм

С. атеизм

D. теизм

Е. монотеизм

Адамның қарым-қатынасындағы және дамуындағы түп негіз деп Гердер нені санайды?

А.Өнер, этика, құқық

В. Ғылым, еңбек, мораль

С.Мәдениет, мораль, эстетика

D. Ғылым, өнер, қолөнер

E. Ғылым, дін, саясат

Құдайды табиғатпен тең санап, табиғатты құдайдың бейнесі деп таныған философиялық бағыт:

А.Пантеизм

В. Шовинизм

С. Идеализм

D. Реализм

Е.Неотомизм



2 Бөлім Әлемдік діндер
Будданың «ізгі ақиқаттарының» ішіндегі жоғы...

A. Азаптанудан құтылуға болмайды.

B. Азаптанудың себебі.

C. Азаптанудан босану.

D. Азаптанудан босануға апаратын жол.

E. Азаптану.

Ғылымды дінге бағындыруға әрекет жасайтын көзқарас. Ғылым, білім орнына діни сенімді уағыздайды.

А.Фидеизм.

В.Фрейдизм.

С. Пантеизм.

D. Неотомизм.

Е. Шовинизм.

Адамның өмір сүруін мәңгілік және абсолютті ақыл-ойға тәуелді деп дәлелдейтін философия:

А.өмір философиясы

В.еркіндік философиясы

С.болмыс философиясы

D. рух философиясы

Е. табиғат философиясы

Философияның негізгі функциялары:

А.Көзқарастық, сыни, гуманистік, болжамдық.

В. Қоршаған шындықты ғылыми түсіндіру.

С. Болмыс пен ойлау, мәңгі мен өткінші туралы абстрактылы теориялық ойға салыну.

D.Өмірдің барлық жағдайларына сай келетін ғылыми негізделген ұсыныстар беру.

Е. Барлық ғылымдардың ғылымы, методологиялық негізі болу.

Патристика – бұл:

A. Христиан ойшылдарының теологиялық-философиялық пiкiрлерiнiң жиынтығы

B. Құдай тiрi және өлi табиғатты жаратты деген принцип

C. Тiршiлiктiң бiр ғана бастамасын мойындайтын принцип

D. Барлық материалды денелердiң жаны бар дейтiн философиялық позиция

E. Эстетикалық iлiм

Буддизмнiң төрт ақиқаты

А.өмiр төзу, төзудiң себебi бар, ол себептердiң құтылу мүмкiндiктерi бар,төзуден құтылу жолдары бар

В. жер, күн, аспан, адам

С.махаббат, парыз, өлiм, төзу

D. әйел, еркек, бала, қоғам.

Е. өмiр, өлiм, жек көру, қаралмау.

Адамды қоғамда және қоғамды зерттейтін философияның бөлімі:

A.Әлеуметтік Философия.

B.Антропологиялық Философия.

C.Құқық Философиясы.

D. Тарих Философиясы.

E. Дін Философиясы.

Қайта өркендеу дәуірінде қай ойшылдардың еңбектерінде магиялық белгілер көрініс тапқан жоқ?

A.Дж. Делла Порта Дж. Кардано

B.Каменский.

C.Джон Локк.

D.Парацельс Дж. Бармен.

E.Аристотель.

Адамдардың рухани өмірінің формасы ретінде дінді бірінші кезекте не айрықшалайды?

A. Жоғары күшке сену.

B. Эзотерикалығы.

C. Қарапайымдылығы мен ақиқаттылығы.

D. Әдет-ғұрыптары мен культтердің бар болуы.

E. Адамгершілік нормалардың басымдылығы.

Дінтану деп:

A.Дінді ғылыми тұрғыда зерттеу

B. Тарихи ғылым.

C. Діни ғылым.

D.Философиялық ғылым.

E. Теология.

Дін дегеніміз:

A. Құдай мен адам қатынасы.

B.Теология.

C. Жоғарғы күшке сену.

D. Бір Құдайға сену.

E.Құдіретті күшке сену.

Буддизмдегі нирвана түсінігі нені білдіреді:

A.Рухани көңіл жайлану жағдайы

B. Адамның табиғатпен байланысы

C. Әлемнің түп негізі

D.Адамның қимыл әрекеті

E. Ой парасаттың дамуы

Классикалық суффизмнің негізін салушы:

A.Ахмет Яссауи

B. Әл – Фараби.

C. Ибн Сина .

D. Ибн Рушд.

E.Әл – Кинди.

Тән өлседе жан өлмейді, мәңгі өмір сүреді:

A.Анимизм.

B.Тотемизм.

C.Магия.


D.Фетишизм.

E. Шаманизм.

Бірер жануарды «қанымыз бір» деп киелі есебінде сиынатын түсінік:

A.Тотемизм.

B.Анимизм.

C.Магия.


D.Фетишизм.

E. Шаманизм.


Анимизм, тотемизм ұғымдары кімнің енбегіндежақсыталданған:

A.Э.Тайлор.

B.Ф.Энгельс.

C.Г.Морган.

D.М.Лютер.

E. Б.Спиноза.

Алғашқы діннің сиқыршылық, тәуіптікке, әртүрлісөздермензаттарғаәсертигізу:

A.Магия.


B.Анимизм.

C.Тотемизм.

D.Фетишизм.

E. Шаманизм.

Қазақтардың ата-тегі, түріктердің басты құдайы?

A.КөкТәңірі.

B.ҰмайАна.

C.Жер-Су.

D.Отка табыну.

E.Аруакқа табыну.

Христиан діні қашан шықты?

A.Б.д. Іғ.

B.Б.д. Xf.

C.Б.д.д. IVf.

D.Б.д.д. Vг.

E.Б.д. VIIf.

Сопылық бағытты жан-жақты дамытқан ғұлама кім?

A.Қожа Ахмет Яссауи.

B. Ибн-Сина.

C.Әл-Фараби.

D. Әл-Ғазали.

E.Ибн-Рушд.

Қ.А.Яссауи дүниетанымы бойынша “Суфизм” ілімінің неше даму кезеңі бар?

A. 4


B. 5

C. 6


D. 3

E. 2


Ертедегігрекдіндеріндегінайзағайжәнежауынқұдайы:

A.Зевс.


B. Кронос.

C.Гея.


D.Аид.

E. Уран.


Ертедегіславяндіндерініңеңжоғарғықұдайы:

A.Перун.


B. Веда.

C.Купала


D.Сварог.

E.Масленица

Индуизмдінініңбастықұдайы:

A.Вишну.


B.Шива.

C.Брахма.

D.Рама.

E. Кришна.



Христиан теологиясында креационизм (құдай әлемдi ештеңеден жаратты) идеясының негiзiн салған:

A.Фома Аквинский

B.Аврелий Августин

C. Ансельм Кентербирийский

D. Пьер Абельяр

E. Уильям Оккам

“Шіркеу әкейлерінің” ілімі

A. Патристика

B. Евгеника

C. Апологетика

D. Аскетизм

E. Схоластика

Жапоннын ұлттық діні- синтоизмнің басты құдайы:

A.Аматерасу.

B.Дурга.

C.Ек.


D.Рама.

E.Кришна
Ортағасырдағы түрік ойшылдарынан кім Аллаға деген тазалықтан туған сезімге сүйеніп, дүние қызығынан бас тартты?

A. Ахмет Яссауи

B.Әл – Хорезми.

C.Омар Хайям.

D. Әл – Фараби.

E.Ибн – Сина

Буддизмнің Шығыс елдерге тарауынан, ХVғ. Тибетте мемлекеттік дін болды, оның аты:

A.Ламаизм

B. Дзен.


C.Самхид.

D.Дао


E. Дурга.

Христиан діні Рим империясында қай жылы мемлекеттік дін деп жарияланды?

A.324ж.

B.313ж.


C. 325ж.

D. 380ж.


E.1054ж.

Христиан діні кай жылы екі ағымға бөлініп шыкты?

A.1054ж.

B. 380ж.


C. 670ж.

D.320ж.


E.1056ж.

Христиан діні Русь жерінде ресми түрде қай жылы қабылданды?

A.988ж.

B.380ж.


C. 1054ж.

D. 1056ж.

E.1242ж.
Католик шіркеуінің орталығы:

A.Ватикан.

B.Мешіт.

C.Синагога.

D.Константинополь.

E.Рим.


Католик шіркеуіне қарсы шыкқан бірінші реформатор:

A.Мартин Лютер.

B.Джон Виклиф.

C.Томас Мюнцер.

D.Ян Гус.

E.Жан Кальвин.


Ислам діні кай жерде шыкты?

A.Мекке.


B.Медина.

C.Дамаск.

D.Багдад.

E. Куф.


Мұхаммед пайғамбардың қайтыс болған жылы:

A.632ж.


B.630ж.

C. 634ж.


D.610ж.

E.612ж.


Мұсылманның Алланың алдында қанша парызы бар?

A.5 парыз.

B.3 парыздық іс.

C.7 парыз.

D.12 парыз.

E. 13 парыз.


Шииттердің киелі табынатын орны:

A.Бағдад.

B.Дамаск.

C.Каир.


D.Мекке.

E. Кербала.


Құран кітабы кайсы халифтың бұйрығыменшығарылды?

A.Осман.


B.Омар.

C.Абу-Бәкір.

D.Али.

E.Муави.


Дін туралы арнайы ғылым

А.дінтану

В. этнология

С.философия

D.теология

Е.атеизм


Құдайды адам бейнесінде суреттеу

А.антропоморфизм

В. тотемизм

С. фетишизм

D. идея-аңыз

Е.анимизм

Христиан дінінде славянофилдер қай бағытты дұрыс деп санады?

A. Православие

B. Протестантизм.

C. Католицизм.

D. Пантеизм.

E. Деизм.

«Христиан дiнiнiң мәнi»- деген еңбегінің авторы:

А. Л. Фейербах

В. И.Кант

С. Ф.Гегель

D. К.Маркс

Е. Ф.Энгельс


“Шіркеу әкелерінің” ілімі

A.Схоластика

B. Евгеника

C. Патристика

D. Аскетизм

E. Апологетика

Зороастризмнің қасиетті кітабы

А.«Авеста»

В. «Інжіл»

С. «Драхма»

D.«Құран»

Е. «Кама сутре»

Египеттегі діннің түпнұсқасы қолда бары б.зд. 2600-2300 жылдардығы көне патшалық дәуірінің діни шығармасы.

A.Пирамидалар мәтіні

B.Одүниеде не бары туралы кітап

C. «Өлілер кітабы»

D.Саркофантар мәтіні

E.«Көне тарих кітабы»


Кiм «Егер дiнге сенiм аз болса, онда құдайға ақыл арқылы келуге болады»,- деп есептеген?

A. Фома Аквинский

B. Платон

C. Аристотель

D. Дж. Бруно

E. Фалес


«Әр адамды өзінді құрметтегендей құрметтеуден өзіңе тілегенді тілесең одан білік ештеңе жоқ» - нақылдық авторы

A. Конфуций

B.Раджив Ганди

C. Джавахарлар Неру

D. Махатма Ганди

E.Индира Ганди

Будда философиясымен қазақ оқырманын алғаш таныстырған:

А.М.Әуезов.

В. Ж.Аймауытов.

С.С.Торайғыров.

D. М.Дулатов.

Е. М.Тынышпаев.

Жапон діни нанымдарының қытайша жиынтық атауы

A.Синто


B.Кун-Цзы

C.Зороастризм

D.Магия

E.Миф


«Брaхман» түсінігінің мағынасы:

A.жауаптардың барлығы дұрыс

B. әлемді жарартушыны мадақтау дұғалары

C. абстрактілі жасампаздық бастау

D. Брахма жаратушы - құдай

E.дін қызметшісі


«Бөрілі менің байрағым, бөрілі байрақ көргенде, қозады қай-қайдағым»....

А.Сүйінбай ақын

В.Сәбит Мұқанов

С.Жамбыл ақын

D.Мұхтар Әуезов

Е.Ғабит Мүсірепов

Кімнің ескерткішінде «Тәңір бір» деп айтылған?

А. «Күлтегін»

В. «Тоныкөк»

С. «Бал-Балда»

D. Орхон Енисей

Е. Талас
Римнің діни күнтізбесінде көптеген мейрамдар – феериялар болды, олардың ішіндегі ақпанда ата-бабалар аруағына арналып өткізілетін мейрам.

А.Паренталий

В.Флоралий



С.Юнона

D.Минерва



Е. Рим ойындары
Каталог: ebook
ebook -> Мамандығына арналған Сұлтанмахмұттану ПӘнінің ОҚУ-Әдістемелік кешені
ebook -> Қазақстан Республикасының
ebook -> Қазақстан Республикасының
ebook -> Студенттерге арналған оқу әдістемелік кешені
ebook -> ПӘннің ОҚУ Әдістемелік кешені 5В011700 «Қазақ тілі мен әдебиеті» мамандығына арналған «Ұлы отан соғысы және соғыстан кейінгі жылдардағы қазақ әдебиетінің тарихы (1941-1960)» пәнінен ОҚытушыға арналған пән бағдарламасы
ebook -> ПОӘК 042-18-29 8/03-2013 №1 басылым 05. 09. 2013
ebook -> «Балалар әдебиеті» пәніне арналған оқу-әдістемелік материалдар 2013 жылғы №3 басылым 5 в 050117 «Қазақ тілі мен әдебиеті»
ebook -> ПӘннің ОҚУ-Әдістемелік кешенінің
ebook -> 5 в 011700- Қазақ тілі мен әдебиеті
ebook -> 5 в 011700- Қазақ тілі мен әдебиеті


Достарыңызбен бөлісу:


©engime.org 2017
әкімшілігінің қараңыз

енгізу | тіркеу
    Басты бет


материалдарды жүктеу