Оқулық тақырыбы
Зертханалық-тәжірибелік жұмыс № 7. Corel Draw графикалық редакторында графикалық бейнелеу құру жұмыс қабілетін атқару
№1 тапсырма Corel Draw графикалық редакторында графикалық бейнелеу құру жұмыс қабілетін атқару.
Бейненің құрамды элементтері
Тіктөртбұрыштар
1-суретте тіктөртбұрыштар класына жататын объекттер көрсетілген.
1-сур. Тіктөртбұрыштар класының объектілері
Ең жоғарғысы-"классикалық" тіктөртбұрыш. Екіншісі 45° градусқа бұрылған тіктөртбұрыш. Үшіншішің 3 бұрышы дөңгелетілген, ал төртіншішің бір бұрышы қиылған. Фигураның тіктөртбұрыш екенін бірден білуге қиын, бірақ егер тышқанмен фигураны белгілесеңіз, күй жолында фигураның атау жазылады Прямоугольник на слое 1.
Тіктөртбұрыштарды жасауда модификатор-клавишаларды қолдану
Егер тіктөртбұрышты алдыңғы әдіспен жасап, бірақ тышқан белгісін диагональ бойынша тартқанда CTRL клавишасын басып тұрса, салынап жатқан объекттің абрисы тышқанның қозғалуына байланыссыз тіктөртбұрышты болады. Бұл CorelDRAW-да квадраттарды салудың ең қаарапайым әдісі.
Тапсырмалар
Бейненің құрамды элементтер көмегімен плакаттағы үлгілерді жасаңыз.
№2 тапсырма "Интерактивное перетекание" эффектісі
"Интерактивное перетекание" құралы құралдар панелінде орналасқан интерактивті құралдар категориясына жатады.
1-сурет. Интерактивное перетекание құралдар панелінің сыртқы түрі
Берілген құрал көмегімен объектілердің әртүрлі формасы және түсі бойынша «морфингін» (плавное перетекание) орындауға болады. Сол кезде ағымның жолы, жиілігі мен сипаты белгіленеді.
Екі объектінің ағымын мысалға ала отырып құралдың жұмысын қарастырайық.
|
|
|
2-сурет.
|
1-суретте көк квадрат бейнесі және оның өлшеміне жақын қызыл дөңгелек келтірілген. Сол суреттің оң жағында "Интерактивное перетекание" құралын қолдану нәтижесі және оның жұмысының келесі параметрлері берілген: "Число шагов в перетекании" = 4; "Вид перетекания" = прямое; "Ускорение" = 0;
3-сурет. Интерактивное перетекание құралдар панелінің қасиеттер панелі
Берілген мысалда бір фигураның ортадан басқа ортаға жүргізіліп, ағым түзу бойынша жүзеге асырылады. Объектінің түрленуі жүзеге асатын басқа траекторияны белгілеу үшін қисық салу керек және бір объектінің ортасын басындағы нүктемен, ал басқа объектінің ортасын – қисықтың соңғы нүктесімен байланыстыру керек. Содан кейін берілген қисықты ағымның жаңа жолы ретінде таңдап алуға болады (2-сурет).
|
|
|
4-сурет.
|
Ағымды эффектті берілген құралды пайдалану сипатын анықтайтын қосымша атрибуттарды пайдалану есебінен алуға болады, мысал ретінде "Смешать вдоль всего пути" және "Повернуть все объекты" (5-сурет).
5-сурет.
Достарыңызбен бөлісу: |