Бөлімше
|
Айнымалы. Кейіпкердің костюмін ауыстыру.
Өз ойынының сценариію Логикалық операторлар. Салыстыру операторлар.
|
Оқу мақсаты
|
4.4.2.1 Айнымалыларды пайдалану
4.4.1.1 Цикл ішіндегі циклді іске асыру
4.2.1.1 Мәтінде қарапайым кестелерді жасау
Логикалық операторларды пайдалану
Салыстыру операторларын пайдалану
|
Бағалау критерийлері
|
Білім алушы:
|
Ойлау дағдыларының деңгейі
|
Білу және түсіну Қолдану
Жоғары деңгей дағдылары
|
Орындау уақыты
|
20 минут
|
Тапсырма
1.Амир еліміздің астанасы бойынша саяхат-ойынын құрды. Суретте оның бағдарламасындағы сахнаның бірі бейнеленген. Ол қолданған екі айнымалының атауын жазыңыз.
1)
2)
1.1 Бағдарламаларда айнымалылардың не үшін қолданылатынын түсіндіріңіз.
Дұрыс жауапты белгісімен белгіле.
Кейіпкердің костюмін ауыстыру үшін қандай айнымалыларды қолданамыз?
Дұрыс тұжырымды сәйкестендіріңіз.
Оператор Қызметі
|
Қосу
|
Азайту
|
Көбейту
|
.... Бөлу
|
Операторлардың қызметін жазыңыз.
Оператор
|
Мәні
|
|
|
|
|
|
|
Көрсетілген суретте нәтиже шығу үшін қандай айнымалы қажет?
|
|
Бағалау критерийлері
|
Тапсырма
№
|
Дескриптор
|
Балл
|
|
Білім алушы
|
|
Айнымалыларды анықтайды, олардың мақсатын түсіндіреді, айнымалылармен жұмыс істеу ерекшеліктерін
түсінеді
|
1
|
бірінші айнымалыны атайды;
|
1
|
|
екінші айнымалыны атайды;
|
1
|
|
айнымалылардың тағайындалуын түсіндіреді;
|
1
|
|
бір дұрыс жауапты таңдайды;
|
1
|
|
Кейіпкердің костюмі, операторларға сипаттама
|
2
|
Костюм өзгерту үшін қолданылатын айнымалы;
|
1
|
|
Логикалық операторларды табады;
|
4
|
|
Операторлардың қызметін жазады;
|
3
|
|
Сыртқы және ішкі циклдары, құрамдас шарты бар бағдарламалық кодты талдайды.
|
3
|
бағдарлама іске қосылатын әрекетті
анықтайды;
|
1
|
|
Қажетті команданы жазады;
|
1
|
|
Барлығы:
|
14
|