Программа мысалы Java-да программаларды дайындау үшін минималды жинақ



Дата03.06.2020
өлшемі14,19 Kb.
#72239
түріПрограмма
Байланысты:
вопросы по джава


  1. Javа-ны қолдану арқылы программалық құралдарды дайындау циклы

  2. Java тіліне кіріспе. Қарапайым программа мысалы

  3. Java-да программаларды дайындау үшін минималды жинақ

  4. Дайындау құралдары мен жүйелік талаптар

  5. Eclipse программанысының негізгі техникалық мүмкіндіктері

  6. Java тілінің типтері

  7. Java айнымалылары, тұрақтылары, көріну аймағы

  8. Примитивті мәліметтер типтері

  9. Сілтемелік мәліметтер типтері

  10. Логикалық операторлар

  11. Арифметикалық операторлар

  12. Типтерді түрлендіру. Қабықшалық класстар

  13. Бүтін типтерге қолданылатын операциялар

  14. Math класы

  15. Java тіліндегі негізгі операторлар жинағы

  16. Мәліметтердің күрделі типтері. Бір өлшемді массивтер

  17. Мәліметтердің күрделі типтері. Көп өлшемді массивтер

  18. Мәліметтердің күрделі типтері. Жолдар

  19. Басқарушы конструкциялар. If шартты оператор

  20. Басқарушы конструкциялар. Switch операторы

  21. Цикл операторлары

  22. Өту операторлары

  23. Java тіліндегі класстар

  24. Java API стандартты кітапханасы

  25. Java тіліндегі интерфейстер

  26. Жолдармен жұмыс істеу

  27. Java-да енгізу шығару

  28. Желілік құралдар

  29. Порттар мен сокеттер

  30. Апплеттер

  31. Терезелермен жұмыс істеуге арналған абстракциялар жиынтығы

  32. НБП негізгі принциптері. Инкапсуляция.

  33. НБП негізгі принциптері. Мұрагерлеу.

  34. НБП негізгі принциптері. Полиморфизм

  35. Нысан ұғымы және нысанмен жұмыс істеу

  36. Класстар арасындағы қатынас типтері. Агрегация, ассоциация

  37. НБП жетістіктері мен кемшіліктері

  38. Оқиғаларды өңдеу модельдері

  39. Бейнелермен жұмыс істеу

  40. Класс. Класс өрістерін сипаттау. New

  41. Класс әдістерін сипаттау. Қатынау модификаторлары

  42. Конструкторлар

  43. This сілтемесі. Әдістердің асыра жүктелуі

  44. Мұрагерлеу. Super. Әдістердің жылжуы (Замещение методов (override))

  45. Әдістерді динамикалық тағайындау

  46. Графикалық интерфейс элементтері

  47. Утилиттер

  48. Swing кітапханасы

  49. Орындалудың жиындық жіпшелері (Multiple threads)

  50. Графикалық примитивтер


Достарыңызбен бөлісу:




©engime.org 2022
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет